Apuvalmentaja hoitaisi kauden loppuun !
21-22 kaudelle sitten vaikka Pekka Virralle sopimusta vink vink
Etunimi oikein, sukunimi väärin.
Miten ois, toimisto?
Apuvalmentaja hoitaisi kauden loppuun !
En tiedä. Olettaisin että eri vaihtoehtoja vielä mietitään. Äärivaihtoehto on todeta, että rahat eivät kuitenkaan riitä missään skenaariossa, joten parasta lomauttaa koko porukka ja luopua kaudesta.Seuraava kysymys on että miksi niin ei ole tehty jo? Pelätäänkö että pelaajat eivät hyväksykkään sitä toimenpidettä..?
Anteeksi nyt en ymmärtänyt ?Korkki kiinni ja aamulla töihin.
Minäkään en ymmärtänyt. Mikä siinä olisi niin kauheaa jos Pekka Virta valmentaisi SaiPaa?! Olisiko se oletettavasti jotenkin huonompi lähtökohta kuin tämä hetki?Anteeksi nyt en ymmärtänyt ?
Minäkään en ymmärtänyt. Mikä siinä olisi niin kauheaa jos Pekka Virta valmentaisi SaiPaa?! Olisiko se oletettavasti jotenkin huonompi lähtökohta kuin tämä hetki?
Tunnen ilman muuta myötätuntoa myös Teroa kohtaan, hän kärsii myös. KaikkiItse olisin melko kovasti Karri Kiven perässä nyt. Vaikka sai Ilveksestä kenkää, niin on juurikin altavastaaja jengin valmentaja. Ässät: mestaruus. Juniori maju: mestaruus. Juurikin SaiPalle sopiva. Sopiiko SaiPa Karrille, siinäpä pulma.Apuvalmentaja hoitaisi kauden loppuun !
Nyt on kaveri aika hyvin hajulla.Itse toivoisin että toi Maso tulis naapurista kun hommat loppuu sielä. Jutellu Ketterän vanhempien pelaajien kans ja hyö tykkää kovasti sekä tyyppinä että ammattilaisena.
Maso tai Pexi. Lehterän täytyy lähteä. Ilveskin heitti Kiven pihalle ja otti Myrrän suoraan puikkohin. Eli Kari hoitaa tämän kauden, yhdessä Hämäläisen Vilin kanssa ja ensi kaudelle uusi isku em. nimien kanssa. Tero on nähty!
No ei nyt samoi jätkii takas, mut kyl se vaatis sellasen kokeneen kaverin joka pistäs ton urheilullisen puolen kuntoon. Tulee mieleen sellaisia nimiä kun Karri Kivi, Pekka Virta. Jotain tuon tyylisiä kavereita.Eikös jyppi just pistäny tirkkosen pois ilmatteeks, ku ei ilmeisesti valmentaminen kiinnostellu jypin mielestä.. Ja se pitäs saipaan saaha?
...ja tämän vuoden elokuulta.Ja siis soittaako kelloja: viime kaudella pelattiin täysin samoin tammikuuhun asti. Se ei toiminut, Lehterä myönsi tämän itsekin. Nyt ollaan palattu tähän samaan paskaan, jossa ei ymmärretä rytmittää yhtään mitään, sillä kiekkoa ei koskaan saa pudottaa alaspäin. Onko valmennuksellamme mahdollisesti jokin kollektiivinen dementia tai jotain? Lopettakaa tämän jo aiemmin toimimattomaksi toteamanne pelitavan pakottaminen. Jos ette keksi mitään muuta, niin irtisanoutukaa edes.
Sanottakoon, että olen nähnyt SaiPalta vain sen Ilves-pelin, mutta mikäli siis on Kaukaan päädyn poikia uskominen, niin minun pitää ilmeisesti etsiä jostain nyt kaivo.Kyllä jos Lehterä lähtee kolmatta kautta peräjälkeen pakottamaan sitä samaa, äärimmäisen toimimattomaksi todettua pystypaskakiekkoa, niin hyppään ehkä kaivoon. Siltähän tuo alustavasti kuulostaa, enkä oikeasti tiedä, mitä muuta edes odotin.
Lainaan itseäni vuoden takaa...
...ja tämän vuoden elokuulta.
Sanottakoon, että olen nähnyt SaiPalta vain sen Ilves-pelin, mutta mikäli siis on Kaukaan päädyn poikia uskominen, niin minun pitää ilmeisesti etsiä jostain nyt kaivo.
Itse tipuin kerran takavuosina paskakaivoon. Kuin pantteri loikkasin sieltä ylös. Onneksi ei ollut kuin mun vatsaani asti syvä. En kuitenkaan suosittele sitäkään vähää :-)Lainaan itseäni vuoden takaa...
...ja tämän vuoden elokuulta.
Sanottakoon, että olen nähnyt SaiPalta vain sen Ilves-pelin, mutta mikäli siis on Kaukaan päädyn poikia uskominen, niin minun pitää ilmeisesti etsiä jostain nyt kaivo.
No nythän SaiPan hyökkäyspeli on ollut lähinnä sitä että nuo "puukäsipakit" tuo kiekon yksinään hyökkäysalueelle kun muu viisikko on tehokkaasti pidettynä joten avauksia ei voi antaa.Ongelma onkin siinä, että hitaasti lähdettäessä joka jengi syö SaiPan puukäsi-pakit elävältä omassa päädyssä.
Se riippuu aina miten vastustaja haluaa pelata tai mikä heille parempi. Tällä hetkellä kumpikin on huonompi SaiPalle. Sport iski muurin vasta omalle siniselle, niin kyllä siinä huikeat pakitkin tuo sen siihe asti. Lehterän kiekossa ei osata tuotakaan purkaa.No nythän SaiPan hyökkäyspeli on ollut lähinnä sitä että nuo "puukäsipakit" tuo kiekon yksinään hyökkäysalueelle kun muu viisikko on tehokkaasti pidettynä joten avauksia ei voi antaa.
Jengissähän on helvetin hyviä pakkeja ja kun Riikolakin on nostanut tasoaan niin en osta tätä selitystä.
En itsekään osta kyllä mitään selityksiä puukäsipakeista. Yksilöosaamista tuossa joukkueessa on kyllä tarpeeksi sekä puolustajissa että hyökkääjissä tässä sarjassa pärjäämiseen. Viisikkopeli on vaan oikeasti mykistävän huonoa. Näkyy juuri näissä tilanteissa kun Vainio, Moverare, Zabo tai Koskiranta kuskaa yksin kiekon kahden ukon ohi ja sitten tilanne kuivuu siihen.
Sitähän mä just sanoin. Ei tuolla siltikään ole yhtäkään kunnon yv-pakkia esim.En itsekään osta kyllä mitään selityksiä puukäsipakeista. Yksilöosaamista tuossa joukkueessa on kyllä tarpeeksi sekä puolustajissa että hyökkääjissä tässä sarjassa pärjäämiseen. Viisikkopeli on vaan oikeasti mykistävän huonoa. Näkyy juuri näissä tilanteissa kun Vainio, Moverare, Zabo tai Koskiranta kuskaa yksin kiekon kahden ukon ohi ja sitten tilanne kuivuu siihen.
Jaa, että viime kaudella 26 pistettä eli yli 0,5p/peli naputellut, kovalla laukauksella ja erinomaisella kiekonkäsittely taidolla varustettu pakki ei mene kunnon yv-pakista? Älähän nyt viitsi.Sitähän mä just sanoin. Ei tuolla siltikään ole yhtäkään kunnon yv-pakkia esim.