Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
Huomenna tai perjantaina ilmoitus Lehterän potkuista...?
Kuka tilalle?Huomenna tai perjantaina ilmoitus Lehterän potkuista...?
Tää muuten vois olla hyvä vaihtoehto vaikka loppukaudeks, jos Nieminen ei kauempaa halua. Menny noita hyviä vaihtoehtoja jo muihin valmentajan kenkineihin seuroihin.Lehterä pihalle ja Ville Nieminen tilalle.
Toivottavasti huomenna, HSL kertalippu käteen kun bussi pysähtyy Nordikselle.Huomenna tai perjantaina ilmoitus Lehterän potkuista...?
Mä voin mennä. Voin valmentaa kauden loppuun vaikka ilmaiseksi. Yksi lounas Sputnik Ravintolasta päivittäin ja lupaan, että esitykset eivät ole ainakaan huonompia kuin viime aikoina. Jos SaiPa ei suostu maksamaan minulle edes tuota lounasta, niin peluutan Sneckiä ja Riikolaa 30 minuuttia/ottelu.Kuka tilalle?
B-junnareista Hämäläisen Vili loppukaudeksi. Hämäläinen on aina antanut kaikkensa jäällä ja varmasti vaatisi saman penkin takana. Tulostavoitteet on nollassa, mutta Ville saisi varmasti tuon jengin edes yrittämään. Jos ei jätä kaikkeaan jäälle niin voi painua vittuun keltaisesta paidasta, oli sopimus ensi kaudelle tai ei. Siis heti uusi valmennusjohto, jonka tehtävänä on selvittää, ketkä haluaa pelata ensi kaudella SaiPassa. Jonkun pitää nyt vaan ottaa johtajuus hanskaan. Lehterästä ei siihen ole, eikä ole myöskään meidän kapteenistosta.Kuka tilalle?
Tässä kaksi mun lempileffaaLehterä pihalle ja Ville Nieminen tilalle.
@FASlapsi voisi tulla ainakin joukkueen mentaalivalmentajaksi. Kuten me kaikki tiedämme, niin ongelmat ovat kuitenkin henkisellä puolella, joten pelikirjan ajattelin pitää suunnilleen ennallaan. Jos ei suunta käänny, niin kauden viimeisessä ottelussa nähdään legendaarinen "60 minuutin paine".Puollan tätä, vaikka palkkapyyntösi onkin kova. Ota apuvalmentajaksi vaikka se @TheRimpula vai kuka se oli joka bonjaa pelikirjan päälle. Vili Hämäläinen kolmanneksi vielä tsemppaamaan poikia.
Eikä unohdeta tässäkään @FASlapsi n mensa-jäsenyyttä. Olen varma, että NHL-varausten määräkin Lappeenrannassa nousisi seuraavan vuosikymmenen aikana aivan uusiin sfääreihin, kun mentaalivalmennuksesta vastaisi koko Saimaan seudun kadehdituin älykkö ja isomunaisin mies. Kunnioitus pukukopissa olisi valtava.@FASlapsi voisi tulla ainakin joukkueen mentaalivalmentajaksi. Kuten me kaikki tiedämme, niin ongelmat ovat kuitenkin henkisellä puolella, joten pelikirjan ajattelin pitää suunnilleen ennallaan. Jos ei suunta käänny, niin kauden viimeisessä ottelussa nähdään legendaarinen "60 minuutin paine".
Ne lainapelaajat.Lehterä lehdistössä painotti että pitää uskaltaa epäonnistua. Kuka ei vielä ole uskaltanut?
Totta. Espoolainen osaaminen ja menestys eivät taida olla se vuosisadan romanssi.Ai pahus! Ehdin jo innostua mutta ei enää yhtään espoolaista.
Olis kyllä kova sainaus jos Fasu saatais. Mutta montakohan lounasta se syö päivässä? Onko varaa kumminkaan?
Ai pahus! Ehdin jo innostua mutta ei enää yhtään espoolaista.