Lasten suusta

  • 202 708
  • 518

Matsku

Jäsen
Olimme n. 4-5 vuotta sitten Tampereella Shellin pihassa. Astuimme autosta ulos, ja näimme kaljun ja isokokoisen miehen, jolloin 2-vuotias pikkusiskoni totesi: "Iskä kato. Munapää!"

Toinen tapaus sattui saman vuoden pääsiäisenä, jolloin samainen pikkusiskoni sanoi äidille "Taas näitä perkeleen munia" äidin annettua pari suklaamunaa hänelle.

Joo kyllä näitä riittää. :D
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Isä ottaa n. 5 vuotiaan tyttärensä kaupassa syliinsä, tyttö ei tästä oikein tainnut pitää ja kirkaisee: "älä hiplaa mun pimppaa !"

Mies keskustelee vieraiden kanssa tyttärestään ja toteaa:
"...onhan tuo kyllä sellainen tytär että..."
6-vuotias tyttö tähän: "Isin pippelistä on lentäny mainiot ainekset"

Mies keskustelee vieraiden kanssa retkeilystä ja metsässä vietetyistä päivistä ja öistä ja päättää: "Kyllähän siinä voi jokainen päätellä minkälaisessa kunnossa miehet ovat siinä vaiheessa kun on viikko metsässä tullut oltua"
6-vuotias tyttö: "perseet paskassa"

Miehet kinastelevat keskenään jostain ilmeisen vähäpätöisestä asiasta. Toisen miehen 5-vuotias poika: "älä pelkää mitään, anna sille turpaan vaan"
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uimahallin saunassa...

Olin 3½-vuotiaan poikani kanssa uimahallin saunassa kunnes sisään astui huomattavan ylipainoinen mies. Huomasin pojan kiinnostuksen heränneen erilaista tulijaa kohtaan ja yritinkin kiinnittää huomiota toisaalle.

Mutta turhaan. Poikani huusi hätääntyneenä. "Ei kai tämä sauna vaan ROMAHDA tuosta setästä"!?

Semmosta...
 

Pantteri78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Muutama vuosi sitten siskonpoika oli siskoni kanssa kaupassa ja pojannassikkaa oli ilmeisesti janottanut koska oli ison ääneen halunnut ostaa vittuvettä. Oli kuulemma ollut pakko ostaa pullollinen vissyvettä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Meillä 6 ja 7 -vuotiaat veljekset aloittivat lällättelemään toisilleen, "Leevi on pihkassa", "Leevil on tyttöystävä" sun muuta. Siinä sitten Leevi, isoveljenä kysyi: "Etkö sää Taavi tykkää tytöistä?", johon pikkuveli sitten kovan pojan tyyliin "No En!" (sori Irkku) . Siitä sitten isoveli hokasikin alkaa lällättelemään "Taavi on homo".

En minä vaan tuon ikäisenä tiennyt mikä on homo. Niin ne lapset kehittyy aina nuorempina...
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Brett kirjoitti:
Isä ottaa n. 5 vuotiaan tyttärensä kaupassa syliinsä, tyttö ei tästä oikein tainnut pitää ja kirkaisee: "älä hiplaa mun pimppaa !"

Niin, tästä muistui mileen, kun kerran eräs mies oli lapsineen juhlissa ja kuten yleensä lapset kyllästyy paikallaan oloon. Kun pieni hiljainen hetki tuli, niin lapset, siis toinen niistä tokaisi isoon ääneen " isi, miksi sä aina lyöt meitä?".
Siinä tilanteessa on aika turhaa edes yrittää sanoa mitään. Juhlat loppuivat lyhyeen.
 

Jeffrey

Jäsen
Tässä parikuukautta sitten olin kummipoikani kanssa Vantaalla Myyrmannissa kaupassa ja vastaan tuli semmonen kivitalon kokoinen ihminen joka oli vähän tummempi kun muut... No eikös tää 5v poika huutanut sitten kovaan ääneen "kato kun on iso neekeri!". Kävelytahti kiihty kummasti tapahtuman jälkeen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Virhediagnoosi

Kantautuipa tuosta viereisestä hiekkalaatikosta (itse en ollut tällä kertaa hiekkalaatikossa vaan omalla terassillani) korviini varsin mielenkiintoinen keskustelu, jossa eräs pikkuinen tyttö kehua retosteli kaverilleen isänsä helikopterilla. Kaveri ei oikein millään tahtonut asiaa uskoa ja totta puhuen itsekin olin asian suhteen hieman skeptinen.

No tästä suivaantuneena tyttö lampsi kotiinsa vielä varmistamaan asian isältään. Noin viiden minuutin päästä hän sitten palasi hiekkalaatikolle hieman allapäin, todeten isällään olevan helikobakteerin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Veljekset kuin ilvekset, toinen 4 vuotta ja toinen 6, puhuvat tässä vaiheessa eestiä ja suomea välillä sekaisin.
Lause joka eestiksi tarkoitaa että haluan laittaa sen toista tietä kuuluu näin" ma tahan panna teist pidi" Ulkoa kuuluu hirveä huuto "mä tahdon panna sitä toist tipiä" Joo:)
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Siskon lapsi onnistui kerran valojen vaihtuessa odottaessamme murjaisemaan. Liikennevaloihin oli myös pysähtynyt Hells Angels-liiveissä oleva tuhti setä HDnsä kanssa.

"Onpas lihavalla sedällä iso mopo!" Kuului kohta tämän veikeän 3-vuotiaan suusta. Onneksi ei kaveri kuullut.
 

zore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
kuulin kun 4-vuotias poikani lauleskeli huoneessa Piippolan vaaria "Vaari se hoiteli mummojansa.."

eräs tuttavani kertoi "jonkun tutun" olleen kahden perheen yhteisellä automatkalla (pikku-bussilla), hiljaisuuden oli rikkonut toisen perheen 5-vuotias tyttö lataamalla "Sitten kun musta tulee iso mää annan persettä kaikille".

minä en tiedä pienenä sanoneeni mitään muuta hassua kuin että "miksi meille ei osteta niitä keksejä missä on törkyä välissä" (Domino)

kuulin tuossa juttua golf-kentältä, että n. 10-vuotias poika oli löytänyt pallon, mutta havaitessaan sen olevan Molitor (surkea pallomerkki) oli nakannut pallon jokeen ja tokaissut "kuka vitun perseaukinen näilläkin pelaa"
 

zore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eikö kellään muulla ole lapsia..? No tänään katseltiin televisiota 5-vuotiaan poikani kanssa ja suoritin kanavasurffausta. Ilmeisesti tunnisti Music TV:n logon ja sai mielleyhtymän suosikkiohjelmaansa "Pimp My Ride" kun ehdotti: "Iskä katotaan pimppiä".

Tuo sana ei ole meillä muissa yhteyksissä käytössä.. sitä paitsi pimppiohjelma tulee yleensä vasta silloin kun lapset ovat jo nukkumassa.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
zore kirjoitti:
Eikö kellään muulla ole lapsia..? No tänään katseltiin televisiota 5-vuotiaan poikani kanssa ja suoritin kanavasurffausta. Ilmeisesti tunnisti Music TV:n logon ja sai mielleyhtymän suosikkiohjelmaansa "Pimp My Ride" kun ehdotti: "Iskä katotaan pimppiä".

Tuo sana ei ole meillä muissa yhteyksissä käytössä.. sitä paitsi pimppiohjelma tulee yleensä vasta silloin kun lapset ovat jo nukkumassa.

Onhan täällä varmaan meitä lapsellisia aika paljonkin. Olin tuossa alkuviikosta kovassa flunssassa&kuumeessa sängyn pohjalla ja poikani toi mulle kannettavan ja 5 jaksoa "pimppiä". Oli tosi kiva teko kundilta.

Sama poikani 15 v sanoi tuossa joulun jälkeen, että sun faija pitää hoitaa itselles muija tai ainakin vakipano. "Mä en ole sua nähnyt naisen kanssa muutamaan viikkoon", meinas kundi mulle esittää. Hitto miten repesin. Oli ihan pakko kysyä, että "pyydänkös mä sua aina katselemaan mua mun naisteni kanssa?". Jaa, vakipano? Mistä ne kaiken keksii?

Tuo oli musta aika mukavasti sanottu. Poika oli jo huolissaan isänsä erotiikkaelämästä. Naurattaa vieläkin. . .

-duud-
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
duud kirjoitti:
Tuo oli musta aika mukavasti sanottu. Poika oli jo huolissaan isänsä erotiikkaelämästä. Naurattaa vieläkin. . .

-duud-

Olisit vain kysynyt pokilla, onko joku tiedossa.

Oma tytär on kohta 8kk vanha, että jonkun tovin saa odotella näitä "aivopieruja" häneltä, mutta lupaan kyllä raportoida tänne kunhan niitä rupeaa aikanaan tulemaan.
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Tämä ei ole niinkään lasten suusta, mutta lasten touhuja kuitenkin - eli laitetaan tänne.

Noin kuukausi sitten ostettiin pojalle ensimmäinen kännykkä, koulun alkamisen kunniaksi. Soitellaan kaverille aamulla milloin pitää lähteä ja koulun jälkeen iltapäiväkerhosta kaveri itse soittaa kun lähtee kävelemään kotiin päin.

Puhelimessa on sitten ominaisuuksia joista ei itsekään ollut tarkkaa tietoa kun puhelinta ostettiin.

Kyllä nauratti kun kuulin itseäänitetyn soittoäänen. Kuin suoraan paskapaperimainoksesta: "PYYHKIMÄÄN .... PYYHKIMÄÄN .... !!!!"

Oli käynyt salaa nauhoittamassa pikkuveljen vessakäyttäytymistä.

Onneksi se on jo vaihtunut, mutta tarkkana täytyy olla itsekkin jos 7-vuotiaalla on kännykkä kädessä. Olisi noloa jos vaikkapa kaupassa ilmoille kajahtaisi jotain omia äärikommentteja vesselin kännykän soidessa.

Näistä junioreista on tulossa tosi teknistä väkeä. Kaikki vehkeet lähtee heti pelittämään huolestuttavan hyvin. Kuvaavaa on että suurinta ihmetystä naperoissa aiheuttanut laite on toistaiseksi ollut piirtoheitin jonka ymmärtämiseen piti johdattaa peilin ja taskulampun kanssa - valo tekee mutkia, ihmeellistä.
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Serkkuni sai lapsen pari viikkoa sitten. Perheen vanhempi painos (taitaa olla 4 tai 5.v) oli tokaissut, että sitten varmaan vituttaa kun uus tulokas alkaa pyytää rahaa..
 

RASSA #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool sekä Roosters.
Nuorimmaiseni, 4 vuotias tyttö puhuu usein ns. mielikuvituskaverinsa, jonka nimi on Rene (mistähän lie keksinyt?), tekemisistä ja edesottamuksista. Taannoinkin töistä tullessani tyttö kysyi minulta isoon ääneen äitinsä vierestä sohvalta, että olenko synnyttänyt hänet, kun äiti oli kuulema jo aikaisemmin synnyttänyt isosiskon?!?

Hetken ajatusta sulatelleena kiistin moista tehneeni ja totesin kyseisen tempun olleen molemmilla kerroilla ihan äidin omia heiniä. Tyttö vastasi samantien napakasti, että Renen on kyllä synnyttänyt Renen isi! Katsoin paremmaksi ottaa esille asian fyysisen mahdottomuuden eli eihän nyt miehet voi pippelistään lapsia synnyttää vaan kyllä ne lapset, ainakin tähän asti, ovat sieltä äidin pimpistä ulos tulleet. Tyttö hiljeni hetkeksi miettimään ja alkoi kohta repeilemään ihan tosissaan, yrittäen samalla kumota väitettäni naurunsa lomasta: "eeeeeeikä tuuu, siinähän tulisi naama ihan kakkaseks!"

Oli siinä taas naurua koko perheellä hetkeksi! Myöhemmin tyttö sitten vielä analysoi Renen tilannetta uudelleen ilmoittaen, että Renen isi onkin tyttö...
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Hyviä juttuja täällä :) Hyvät naurut saa aikaan!

Taannoin kävin kaupassa ja samaan aikaan hyllyjen väliin tuli äiti pojan kanssa. Pojalla ikää ehkäpä 3-4v. Vilkas poju ja kokoajan äänessä kun äiti etsi sopivaa pesuainetta. Sitten poika kysyi äitiltä:"Onks sulla paskat housussa" äiti punastelen vastasi "ei" johon poika taas ääntä korottaen "on sul iso pökäle housussa" ja äiti "lopeta nyt" Sitten poika alkoi laulamaan "äitillä on paska housussa, äitillä on paska housussa" Sitten tulikin tukkapölly ja itku :)

Vähän hymyillytti... No onneks oma poika ei vielä osaa puhua :) varmaan kun oppii on asiaa tähän ketjuun useasti jos yhtään isäänsä on tullut ;)
 

#104

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Omia lapsiahan satanelonen ei vielä omaa, vaan olipa serkun 4v poika avautunut tunteistaan kun oli matkustanut bussilla äitinsä kanssa. Kyytiin oli hypännyt kansalaisopiston kohdilla muutamia tummahipiäisiä miespuoleisia henkilöitä, joista oli pokko sitten äidilleen tokaissut ei niin hiljaisella äänellä että "musta mies haisee pahalle!" Kanssamatkustajat olivat sitten poikaan ja äitiin luoneet hymähteleviä katseita, tämän toistaessa mielipiteensä. Ties millainen rasisti jannusta tulee, vaikka muuten onkin erittäin kohtelias nuoriherra.
 

RASSA #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool sekä Roosters.
Itsekkin olen ollut dösässä todistamassa lapsieni kohtaamista muslimien kanssa. Isompi tyttäristäni, joskus neljännen ikävuotensa hujakoilla, ilmoitti minulle että: "Isi katso, Mustakaapu!", kun kyytiin nousi musliminainen tummanpuhuvassa kaavussaan.

Pienempi taasen nimesi kerran erään musliminaisen Muumin möröksi! Molemmilla kerroilla huomasin jo lasten ilmeistä, että kohta sieltä tulee taas, jotain pirun mieltä ylentävää, mitä saakin sitten korjailla muiden matkustajien hymähdellessä ympärillä.

Onneksi molemmilla kerroilla kyseiset naiset (ilm. syntyperäisiä suomalaisia) selvällä suomenkielellä kertoivat tytöille päällänsä olevan vain mekon, eivätkä suinkaan ole kummituksia tms. pelottavia otuksia.

Olen äitini mukaan itsekkin ollut pikku-ukkona varsinainen möläyttelijä yleisillä paikoilla tyyliin: "Äiti, miksi tuolla sedällä on noin iso nenä?". Äitini yritti kuulema aluksi hiljentää minua pienillä nipistyksillä mutta olinkin vain jatkanut huutamalla että: "Ai! Mitä sä nipistelet?!?".
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Eipä ole kauaakaan, kun olin laittamassa itselleni suihkun jälkeen vaatteita päälle. Olin vielä munasillani, kun tyttäreni, 2v, saapui paikalle. Hän tokaisi hieman epävarmasti otsa "kurtussa" samalla etumustani osoittaen: "kakka".
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Huomautuksia lasten näkövinkkelistä

pata13 kirjoitti:
Eipä ole kauaakaan, kun olin laittamassa itselleni suihkun jälkeen vaatteita päälle. Olin vielä munasillani, kun tyttäreni, 2v, saapui paikalle. Hän tokaisi hieman epävarmasti otsa "kurtussa" samalla etumustani osoittaen: "kakka".
HIH! Näitä tämmöisiä ne pienokaiset laukovat tulemaan.
Suihkusta tultuani oma poikani alle 3 vuotiaana osoitti sormellaan sivulle kirjoittaneen etumusta ja loihe lausumaan jotta: "PEKONIA!"


Isosiskoni perhe vieraili Helsingissä ja kadulla kävellessään tuon siskon yli 3v. poika näki ensimmäistä kertaa elämässään mustaihoisen ihmisen. Siinähän ensin nousee käsi ja osoittava sormi sitten tulee kursailematon totuus vastaan kävelevän tumman miehen kuullen: "KATO ISKÄ, IHAN MUSTA!!!"
(Oli kai musta mies tottunut tilanteeseen ja hymyili leveästi mutta pojan isä yritti vähän liennyttää pojan kommenttia toteamalla että eihän se nyt niin musta ole....)


-70 luvun alussa asuimme Jämsänkosken maaseudulla ja meillä oli pari lehmän kantturaakin navetassa. Toiselle lehmälle oli tilattu "kravattisonni" eli keinosiementäjän käynti oli luvassa. Tuolloin 2,5 vuotias pikkusiskoni näki ensimmäistä kertaa kyseisen operaation. Kun siementäjä nosti lehmän hännän sivuun ja alkoi hmm... ns. upottamaan käsivarttaan lehmän peräosastoon niin pikkusiskoni lausahti siementäjälle silmät hämmästyksestä pyöreinä: "ÄLÄ KOKKE POKILEEN"
 

RASSA #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool sekä Roosters.
Kaverini tytär oli kerran (3-4 v.) saunassa luetellut kaikkia eläimiä, joilla on häntä. Listan lopuksi oli vielä lisännyt, että: "Ai niin ja isilläkin on häntä!".

Oma tyttäreni taasen kerran saunan jälkeen häntä kuivatessani huomaisi boxerieni lahkeesta luiskahtaneen munani ja alkoi nauraa ihan taysillä ja osoitella jalkoväliäni huutaen "jikkevi, jikkevi...!" Tätä saikin sitten kuunnella jonkin aikaa...

Itse muistan lapsuudestani, alle kouluikäisenä, sellaisen tapauksen, jossa olin vanhempieni mukana, ilmeisesti joillain matkailumessuilla. Pikkujäbä, kun olin, niin tietysti aivan kypsä ja tylsistynyt, kunnes huomasin kojun, jonka yläpuolella luki mielestäni Tarzan! Olin kakarana nimittäin aivan hillitön Tarzan-fani ja ryntäsin omin lupineni kojulle pällistelemään, että missä se Tarzan oikein on?!? Kojulla olikin sellainen iso ja lihava musta mies, joka ilmeisesti ihastui vitivalkeisiin, pitkiin hiuksiini ja alkoi hymyillen taputtelemaan päälaelleni hölisten ilmeisesti jotain mukavia. Tästäkös alkoi täysi paniikki, aivan karmea huuto ja vollotus (olen aina omannut kohtuulliset äänivarat)! Ryntäsin isän ja äidin luo, jotka ilmeisesti ääninäytteiden perusteella olivat jo ehtineet paikalle, huutaen: "Isi, isi, toi neekeri käy taputtelemaan!" Siinä oli taas faijalla varmaan hyvät ilmeet... Mainittakoon vielä, että kojun päällä luki oikeasti Tanzania!
 
Viimeksi muokattu:

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Siskon poikien kanssa olin kerran käymässä ostoskeskuksessa mistä piti käydä hakemassa pojille tripit. Menimme sisään ostoskeskukseen kun pääkäytävällä tuli vastaan musta mies, vanhempi pojista kysyi minulta kovaan ääneen: "Kattokaa tuo mies on musta! Ja se on sen takia kun se on polttanut niin paljon tupakkaa!" Siinä vaiheessa oli hymy herkässä mutta kyseinen mieshenkilö ei asiasta erityisemmin tykännyt:D
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heatley kirjoitti:
Siskon poikien kanssa olin kerran käymässä ostoskeskuksessa mistä piti käydä hakemassa pojille tripit.

Tämä herätti ensilukemalla epäuskoista hilpeyttä, kunnes ymmärsin, että mehutetroistahan siinä olikin vaan puhe...

Mutta mutta... Istuskelin tuossa jokunen päivä sitten kolmevuotiaan poikani kanssa kotisohvalla katselemassa yhteistä suosikkisarjaamme telkkarista. Kaukosäädin oli kuitenkin jossain vaiheessa livahtanut sohvatyynyjen väliin, ja näinollen tulin vahingossa vaihtaneeni kanavaa kesken ohjelman. Jannu hermostuu välittömästi: "Kattoo pimpsaa, missä pimpsa on? Tahtoo pimpsaaaa!!"

Ei siihen voinut repeilyltään paljon muuta todeta, kuin että kannattais varmaan pyytää tota mutsias sulle sellasta näyttämään.

Kyse oli tietysti siis siitä, että Simpsonit piti saada takaisin ruutuun välittömästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös