Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Itse olen olutta ja joskus konjakkiakin siemaillut veljenpoikien läsnäollessa ja näille (taino tarkemmin vanhemmalle tapaukselle) joskus jopa opettanut eri oluiden nimiäkin. Jos olen heidän elämänsä turmelija nro 1, niin tulkoot aikuisina mörökölleinä antamaan sedälle selkään. Lienee sen ansainnut, ruoja.
Siinä vaiheessa jos alat olla sekapäissäsi pikkunassikoiden seurassa ja käyttäytymään uhkaavasti ja/tai heidän turvallisuutta jotenkin vaarantaen, niin tuolloin homma on jo karannut käsistä.
Pienen iloisen hiprakan en jaksa uskoa olevan kenenkään psyykkeelle vaaraksi, edes ihmisen taimille (sivusta seurattuna). Mitä sitä realiteetteja kieltämään. Luulen, että keinotekoisen pinkkimaailman tarjoaminen lapsille on sitä turmiollisinta ja vääristävintä kuvaa. Totuus voi lyödä silmille.
Tietysti nyt on suotavaa, että esiintyy edukseen välillä täysin vesiselvänä.
Siinä vaiheessa jos alat olla sekapäissäsi pikkunassikoiden seurassa ja käyttäytymään uhkaavasti ja/tai heidän turvallisuutta jotenkin vaarantaen, niin tuolloin homma on jo karannut käsistä.
Pienen iloisen hiprakan en jaksa uskoa olevan kenenkään psyykkeelle vaaraksi, edes ihmisen taimille (sivusta seurattuna). Mitä sitä realiteetteja kieltämään. Luulen, että keinotekoisen pinkkimaailman tarjoaminen lapsille on sitä turmiollisinta ja vääristävintä kuvaa. Totuus voi lyödä silmille.
Tietysti nyt on suotavaa, että esiintyy edukseen välillä täysin vesiselvänä.