Lappeenrannan kaupunginvaltuuston kokous 26.10.2020 Live-seurantaketju

  • 14 774
  • 130

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tässä näkee sen demokratian vian, puoletkaan noista valtuuston seniileistä ei tajua mistä edes äänestetään.
Täytyy myöntää, että tiukkaa teki itsekkin ymmärtää, että mistä vitusta siellä aina äänestettiin. Sen verran upeasti osattiin olla muotoilematta asioita, että heikompaa hirvittäisi.
 

Kivisalmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen jäänyt ihmettelemään miksi Kivenkatu Leirissä jäi vaihtoehtona heti pois. Se olisi loistava paikka ja kaikki parkkipaikat ja yhteydet valmiina. Ja keskustassa. Ilmeisesti kiinteistön omistaja ei halunnut myydä mutta eiköhän sillekin asiallinen hinta löytyisi.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Jos seuraava valtuusto nykäiseekin ässän (Huom ei porilaisen) hihasta ja tekee Ikean tontille pukutilat, Harapaisiin katsomot ja Kimpiseen baarin. Näiden välille kunnon taivasrata ja jatkuva helikopteriyhteys Skinnarilasta.

EI kun oikeesti, voisko uus valtuusto jyrätä tän päätöksen, lakkauttaa Lappeenrannan ja liittää alueet Imatran?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olen jäänyt ihmettelemään miksi Kivenkatu Leirissä jäi vaihtoehtona heti pois. Se olisi loistava paikka ja kaikki parkkipaikat ja yhteydet valmiina. Ja keskustassa. Ilmeisesti kiinteistön omistaja ei halunnut myydä mutta eiköhän sillekin asiallinen hinta löytyisi.
Laptuote vaati järkyttävää ylihintaa. Sen sijaan miksi Vanha Kenttä hylättiin ei ole minulle selvinnyt, tai siis miksi ei edes ollut esillä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllähän tän kaiken aiheutti täysin Oksmanni ja muut toimitilalautakunnan idiootit, E-Saimaa yms. jotka puski väkisin sitä keskustahallia kuin käärmettä piippuun ja nyt se kusi kintuille. Päätettiin sitten rakentaa jäähalli Kisapuistoon tietämättä, että millainen se on ja mitä se maksaa. Minäkin ostan aina autoja/asuntoja/mitä tahansa näkemättä niitä, saati tietämättä edes mitä olen ostamassa, hintalapustakin viis. Joku saattaisi vähän hermostua asiasta, minä olen vain aivan helvetin ymmälläni, että oikeasti mitä vattua!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Uusi halli siis tulee Kisapuistoon, jos ja kun oikein tulkitsin. Kyllä mä ymmärrän, että keskusta olis kiva, mutta mitä ihmettä nää huutelut SaiPan Liigataipaleen päättymisestä on?

Sekin on vissiin vähän epäselvää, että millainen sinne lopulta rakennetaan, mutta tuskin ne mitään Kisapuiston Latoa vol2. sinne ihan vain vituillakseen laittaa pystyyn?

Ei voi SaiPan toiminta kahdesta kilometristä olla kiinni, ei sitten mitenkään.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Markkanen
Tämä oli ihan vitun surullinen ilta Lappeenrannalle ja jääkiekolle. Tuo päätös ei tarkoita sitä, että uusi liigakelpoinen halli rakennetaan. Nyt päättivät vain sijainnista. Kunhan vähän selvittelevät hallin hintaa, niin seuraava valtuustokausi sitten miekkaillaan sen kanssa.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varmaankin oli niin että keskusta vaihtoehdon hinta ns. alustava ja lopullinen olisi tuplat.

Saa nähdä miten menee Kisapuiston kanssa.
 

Kämmenrumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston
Uusi halli siis tulee Kisapuistoon, jos ja kun oikein tulkitsin. Kyllä mä ymmärrän, että keskusta olis kiva, mutta mitä ihmettä nää huutelut SaiPan Liigataipaleen päättymisestä on?

Sekin on vissiin vähän epäselvää, että millainen sinne lopulta rakennetaan, mutta tuskin ne mitään Kisapuiston Latoa vol2. sinne ihan vain vituillakseen laittaa pystyyn?

Ei voi SaiPan toiminta kahdesta kilometristä olla kiinni, ei sitten mitenkään.


Sehän oiskin huimaa, jos uuden mutta denttisen hallin tekisivät
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt vaan tekemään kunnallisvalitusta jos asia kiinnostaa. Ei voi tehdä päätöstä jos ei asiaa ole selvitetty ja esitelty kunnolla. Menee läpi HO:ssa, että heilahtaa. Ei voi kunnanvaltuusto päättää hallista mistä ei ole pohjapiirrustuksia ja hintoja yms. tiedossa. Ei kestä valitusta tuo päätös.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Uusi halli siis tulee Kisapuistoon, jos ja kun oikein tulkitsin. Kyllä mä ymmärrän, että keskusta olis kiva, mutta mitä ihmettä nää huutelut SaiPan Liigataipaleen päättymisestä on?

Sekin on vissiin vähän epäselvää, että millainen sinne lopulta rakennetaan, mutta tuskin ne mitään Kisapuiston Latoa vol2. sinne ihan vain vituillakseen laittaa pystyyn?

Ei voi SaiPan toiminta kahdesta kilometristä olla kiinni, ei sitten mitenkään.
Kyllä se on, Markkanen kertoi lehdessä niin, sen täytyy silloin pitää paikkaansa.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Uusi halli siis tulee Kisapuistoon, jos ja kun oikein tulkitsin. Kyllä mä ymmärrän, että keskusta olis kiva, mutta mitä ihmettä nää huutelut SaiPan Liigataipaleen päättymisestä on?

Sekin on vissiin vähän epäselvää, että millainen sinne lopulta rakennetaan, mutta tuskin ne mitään Kisapuiston Latoa vol2. sinne ihan vain vituillakseen laittaa pystyyn?

Ei voi SaiPan toiminta kahdesta kilometristä olla kiinni, ei sitten mitenkään.

Sitä voi jokainen pohtia keskenään mitkä ovat SaiPan mahdollisuudet maksaa noin kolmikertaista vuokraa jos sijainti on nykyinen.
 

Kivisalmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hieno että uusi halli nyt tulee Lappeenrantaan.

Ei se ole itsestäänselvyys ja veronmaksajat sen maksavat. Ässien kujanjuoksua katsoessa sanoisin, että myös Saipalle oli hyvä, että halli tulee Kisapuistoon. Tutustukaa Ässien rahoitusratkaisuun niin ymmärrätte.

Saa tosin nähdä lähteekö SaiPa nyt maksamaan aitioita ja ravintoloita uudessa hallissa. Eihän niitä kukaan muukaan käytä.

Eiköhän tästä kunnon jälki-aallot lyö rantaan. Harmi että kaikilla tuntuu olevan paskafiilis ratkaisusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös