Tässä näkee sen demokratian vian, puoletkaan noista valtuuston seniileistä ei tajua mistä edes äänestetään.Sepä siitä sitten. Demokratia puhuu.
Tässä näkee sen demokratian vian, puoletkaan noista valtuuston seniileistä ei tajua mistä edes äänestetään.Sepä siitä sitten. Demokratia puhuu.
Tässä näkee sen demokratian vian, puoletkaan noista valtuuston seniileistä ei tajua mistä edes äänestetään.
Täytyy myöntää, että tiukkaa teki itsekkin ymmärtää, että mistä vitusta siellä aina äänestettiin. Sen verran upeasti osattiin olla muotoilematta asioita, että heikompaa hirvittäisi.Tässä näkee sen demokratian vian, puoletkaan noista valtuuston seniileistä ei tajua mistä edes äänestetään.
Laptuote vaati järkyttävää ylihintaa. Sen sijaan miksi Vanha Kenttä hylättiin ei ole minulle selvinnyt, tai siis miksi ei edes ollut esillä.Olen jäänyt ihmettelemään miksi Kivenkatu Leirissä jäi vaihtoehtona heti pois. Se olisi loistava paikka ja kaikki parkkipaikat ja yhteydet valmiina. Ja keskustassa. Ilmeisesti kiinteistön omistaja ei halunnut myydä mutta eiköhän sillekin asiallinen hinta löytyisi.
Miksi kuvittelet, että minä olen ollut Kisapuiston kannalla?Toivottavasti @BlackWolf ja @Kämmenrumpu käytte niin vitusti katsomassa kaukista ja taitoluistelua uudessa uljaassa mökissä.
Hallin sijainnin myötä hyvästit liigakiekolle?Hyvästit liigakiekolle Lappeenrannassa.
Toivottavasti @BlackWolf ja @Kämmenrumpu käytte niin vitusti katsomassa kaukista ja taitoluistelua uudessa uljaassa mökissä.
Uusi halli siis tulee Kisapuistoon, jos ja kun oikein tulkitsin. Kyllä mä ymmärrän, että keskusta olis kiva, mutta mitä ihmettä nää huutelut SaiPan Liigataipaleen päättymisestä on?
Sekin on vissiin vähän epäselvää, että millainen sinne lopulta rakennetaan, mutta tuskin ne mitään Kisapuiston Latoa vol2. sinne ihan vain vituillakseen laittaa pystyyn?
Ei voi SaiPan toiminta kahdesta kilometristä olla kiinni, ei sitten mitenkään.
Sehän oiskin huimaa, jos uuden mutta denttisen hallin tekisivät
Eikö siitä saisi niitä synergiaetuja?Sehän oiskin huimaa, jos uuden mutta denttisen hallin tekisivät
Kyllä se on, Markkanen kertoi lehdessä niin, sen täytyy silloin pitää paikkaansa.Uusi halli siis tulee Kisapuistoon, jos ja kun oikein tulkitsin. Kyllä mä ymmärrän, että keskusta olis kiva, mutta mitä ihmettä nää huutelut SaiPan Liigataipaleen päättymisestä on?
Sekin on vissiin vähän epäselvää, että millainen sinne lopulta rakennetaan, mutta tuskin ne mitään Kisapuiston Latoa vol2. sinne ihan vain vituillakseen laittaa pystyyn?
Uusi halli siis tulee Kisapuistoon, jos ja kun oikein tulkitsin. Kyllä mä ymmärrän, että keskusta olis kiva, mutta mitä ihmettä nää huutelut SaiPan Liigataipaleen päättymisestä on?