Minä olen tässä kaupungissa tutustunut pääosin ihan järkeviin ihmisiin. Miten helvetissä tonne on päätynyt jotain marjametsäilijöitä ja Hynys imitaattoreita? Tältäkin palstalta löytyisi ainakin juttujen perusteella, suuntaan ja toiseen noin 100 fiksumpaa ihmistä tuonne puhumaan. Aivan käsittämätöntä, mitä pupeltamista ja horinaa, ei osata edes mikkejä laittaa kiinni saati käyttää muutenkaan mitään etäohjelmia.Kyllä se on niin, että tätä kuunnellessa tulee väistämättä mieleen yksi kysymys. Miksi asun tässä kunnassa? Vastaus on, että kaikki juuret on täällä. Ei ole mitään muuta syytä lopulta. Vitun jyyrät.
Ei jumalauta taasko ne äänestää.
Ja ne äänestää siitä, että korjataan vanha halli ja yksi ei saa mikkiä päälle. Mulla loppuu naamapalmut.Kyllä... vittu mitä touhua.
Kyllä se edelleen korjata kannattaisi, siis siitä huolimatta, että tulisi uusi halli.Eikös tuo Torniainen voisi jo sanoa noille vihreiden puupäille että sitä vanhaa ei korjata, asia loppuun käsitelty.
Hieman kylmää, kun todennäköisesti tällainen samanlainen näytelmä toistuu lukemattomissa valtuustoissa ympäri Suomen, että tämäkö on se taso millä päätetään meitä kuntalaisia koskettavista asioista.Toisaalta sattuu päähän ihan helvetisti, että a) tämä on sitä päätöksentekoa, joka koskettaa ihmisten arkea ihan eri tavalla kuin vaikkapa presidentinvaalit, b) tämä on sitä päätöksentekoa, joka koskettaa ihmisten arkea ihan eri tavalla kuin vaikkapa presidentinvaalit ja c) tämä on sitä päätöksentekoa, joka koskettaa ihmisten arkea ihan eri tavalla kuin vaikkapa presidentinvaalit.
Kyllä se edelleen korjata kannattaisi, siis siitä huolimatta, että tulisi uusi halli.
Tämä oli urheilullinen 10 vuoden aikalisä ehdotus. Eri asia kuin aikalisä ;)Oliko tämä nyt kolmas ehdotus aikalisän ottamisesta?
Tämä oli urheilullinen 10 vuoden aikalisä ehdotus. Eri asia kuin aikalisä ;)
Äänestääkö nuo niin kauan että Ei voittaa? Siis että ei rakenneta mitään vaan siirretään päätöstä?