Lappeenrannan kaupunginvaltuuston kokous 26.10.2020 Live-seurantaketju

  • 14 783
  • 130

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Markkanen
Ottaisin tämänkin mieluummin kuin SaiPan elävältä muumioitumisen uudessa Kisapuiston hallissa.
Tuo päätöksenteon siirtäminen ei vaan auta tässä. Samat muumiot on siellä päättämässä ensi vaalienkin jälkeen.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muiluttakaa työ Mäkelä.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Markkanen
Mäkelä menossa vihreiden Junttilan kanssa käsi kädessä vanhaan navettaan. Vihreiden ja Persujen saumaton yhteistyö vain Leprassa
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu mitä idiootteja tuolla on, puheenjohtajasta lähtien. Ja sitten tulee Heltimoinen... lisää nimiä muilutettavien listaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kun siirretään vuodella, niin sitten pääsee vaaleihin ns. puhtaalta pöydältä.
Eikö tuolla ole mitään äänestysnappia pöydissä?
Holopaiselle voisi joku kertoa, että siihen mikkiin ei tarvitse huutaa kuin Rob Halford.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei tee kyllä hyvää verenpaineelle kuunnella tuonkin leidin puheenvuoroa.
"Luovutetaan heti", voi vittu mikä harakka. Tämä siis koskien SaiPaa. Kuinkahan hemmetin kauan SaiPa on tuota uutta hallia odottanut.

Ja seuraava puhuja: "Miten 2 km on ylivoimainen matka? Mie harrastan liikuntaa. Sen voi kävellä, sen voi pyöräillä, tai mennä paikallisbussilla."
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Mitäs Jani Mäkelä esitti? Olen kunnellut toisella korvalla, ja olin kuulevinani Mäkelältä ihan järkeviä ajatuksia. Mutta siitten heräsi epäilys että kuulin väärin tai ymmärsin väärin.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Uskomatonta soopaa kyllä. Nyt myös mainittu, että kyllä 2km voi kävellä. Juu niin voi, mutta haluaako sitä talvella tehdä kovin usein?
 

Bacon

Jäsen
On kyllä Kisapuiston puolesta kuultu tänään niin mielettömiä argumentteja, että kannatan myös tästä hetkestä eteenpäin Kisapuistoa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
On kyllä Kisapuiston puolesta kuultu tänään niin mielettömiä argumentteja, että kannatan myös tästä hetkestä eteenpäin Kisapuistoa.
Jollain pervessillä tavalla alan kallistua Kisapuiston kannalle itsekin. Tulee myös motia pitää itsensä kunnossa, että näkisin mihin tuon päätöksen seuraukset oikein kantavat.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä oon kattonu minuutin nyt ja vakuutuin jo, ettei mitään päätöstä saada tänään aikaan, paitsi, että siirretään päätöstä hamaan tulevaisuuteen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Kyllä tää nyt kovasti vaikuttaa siltä, että kisapuistoon uusi halli nousee. Paljon miulummin olisin nähnyt tuon näistä vaihtoehdoista keskustassa toki. Itse en silti tuonkaan päätöksen takia pelihousujani revi.

Toki itse olisin laittanut saimaa areenan kimpisen alakentän kohdalle. Siitä vähän louhittu kalliota ja tehty areenan yhte.yteen hotelli saimaa näkymin.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikös se vuoden lykkäys kumottu äänestyksellä, mitä helvettiä tämä Halla-ahon kaksoisolento oikein sekoilee?
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Käyttikö toi nainen ihan oikeesti just puheenvuoron siitä että keskusta-areenalle EI koska keskustaa pitää elävöittää, mutta koronan takia ei tiedetä et järjestetäänkö koskaan enää mitään eventtejä, joten ois hölmöä laittaa munat samaan koriin monitoimiareenan osalta. Mun piti sit poistua striimin ääreltä niin jäi puheenvuoro kesken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös