..hajoaako euroopan unioni porvarihallituksen takia?
Tässä toivossa ainakin täällä elellään! :p Vähän tosin olen uskossani horjuva, etenkin kun hajoaminen ei tapahtunut edes Väyrysen vt. pääministerikaudella..
..hajoaako euroopan unioni porvarihallituksen takia?
Oliko tämä viittaus minun argumentointityyliini?
Very interesting, mutta en koe olevani mikään virallinen Jatkoajan vasemmiston edustaja ja täten kieltäydyn ottamasta mitään kollektiivista paskaa niskaan. Jos joku punakaarti on minut huutoäänestyksellä johonkin asemaan nostanut, niin minä en ole siitä tietoinen.Samantyylisiä heittoja kun on kuultu jo aiemmin suuntana oikealta vasemmalle. Joten nyt kun tuo heitto tuli (ainakin näennäisesti) vasemmalta oikealle, en malttanut olla kommentoimatta.
Kertokaapas viisammat, että mihin kannattaa sijoitukset kohdentaa, mikäli lama tulee ?
Kertokaapas viisammat, että mihin kannattaa sijoitukset kohdentaa, mikäli lama tulee ?
Masennuslääkkeitä valmistavien lääketehtaiden osakkeisiin.
Jos haluat kuittailla, niin toivon että yksilöit edes ihmisen kenet koet tarjoavan palstalle sossupropagandaa - tässä tapauksessa Viljurin keinoin. Varsinkin jos nämä puolihuolimattomat heitot heitätään minun kommenttieni quottaamisen jälkeen.
Suhtaudun melko fundamentaalisesti lähteisiin. Argumentoin kovaa, mutta kaikkien väitteiteni tueksi minulla on aina linkki, josta lukija pystyy itse arvioimaan ovatko Sergein viittaamat tilastot jonkun edusryhmän vääristelemää paskaa.
Viljuri on vastuussa omista sanomistaan, ei Daespoon mouhoamisista. Sergei on vastuussa Sergein sanomisista ja Sergein nilkkaan voivat kopsahtaa Sergein sanomiset, eivät Lapasen tai mjr:n (ilmeisesti mjr on tulkittu JA:ssa vasuriksi). Kannattaisi tulla sieltä äärimmäisen oikealla olevasta juoksuhaudasta pois ja arvottaa ihmisiä yksilöinä, eikä kuvitelemansa viiteryhmän edustajina ja synninkantajina.
Suhtaudun melko fundamentaalisesti lähteisiin. Argumentoin kovaa, mutta kaikkien väitteiteni tueksi minulla on aina linkki, josta lukija pystyy itse arvioimaan ovatko Sergein viittaamat tilastot jonkun edusryhmän vääristelemää paskaa. En ikinä sortuisi Viljurin tapaiseen alhaiseen vihjailuun, jossa puolivillaisia väitteitä ei kysyttäessä suostuta edes perustelemaan saatika vahvistamaan jollain linkillä.
Viljuri on vastuussa omista sanomistaan, ei Daespoon mouhoamisista. Sergei on vastuussa Sergein sanomisista ja Sergein nilkkaan voivat kopsahtaa Sergein sanomiset, eivät Lapasen tai mjr:n (ilmeisesti mjr on tulkittu JA:ssa vasuriksi). Kannattaisi tulla sieltä äärimmäisen oikealla olevasta juoksuhaudasta pois ja arvottaa ihmisiä yksilöinä, eikä kuvitelemansa viiteryhmän edustajina ja synninkantajina.
Joo, täällä JA:ssa on se(kin) hyvä puoli että voi olla vaarallinen vasemmistoradikaali, puoli-stalinisti, pakkokollektivisoija ja proletariaatin diktatuurin kannattaja! Ilman että olisi siis. Vähän hankala olla kovin kaukana vasemmalla, jos piti 90-luvulla Risto Penttilää varteenotettavana poliitikkona - joskin hänen kohdallaan tulee aina kyllä mieleen Kairamon kuolematon luonnehdinta: "Risto J.N.E Penttilä, juppien Vennamo"... Viljurin kohdalla todella välillä miettii, että onko oikeasti täällä kirjoittamassa good faith -mielessä, tuskinpa mistään noista vihjailuista ja rivien väleistä joutuisi vaikkapa oikeudelliseen vastuuseen, annetaan vaan ymmärtää, mutta aivan tarkkaan ottaen ei siinä tekstissä yleensä muuta sitten tehdäkään. Vähän ikävä väittely-taktiikka.
Onhan hänen "missionsa" ollut toisaalta hyökätä jatkoajan "persoonia" vastaan jo useamman vuoden ajan, siis sellaisia, joilla on poliittisesti tai (pseudo)filosofisesti hänestä eriävät mielipiteet, aivan kuin joku yleisestä konformalismista poikkeava hahmo olisi suora uhka mjr:n kaltaisten poliittisille ja muulle hegemonialle.
Siten se keskustelu edistyy, kun kaikkia pakotetaan samaan muottiin.
Ottamatta kantaa siihen tuleeko lama ja taantuuko talous, niin onpas muuten jännästi otsikoitu juttu. Jutun otsikko siis oli "Valtiosihteeri Sailas varoittaa synkistä talousnäkymistä" . Jutun viimeinen lause kuuluu kuitenkin "On olemassa myös se riski, että talouden kehitys äkisti heikkenee, vaikka se nyt näyttää kyllä epätodennäköiseltä"Sailaksen Rami maalailee synkkiä näkymiä:
Onkohan juttu otsikoinneen copy-paste Taloussanomista?