Haluaisin kernaasti kuulla Mr/Mrs. Daespoolta,miksi suhtaudut AINA niin vahvasti vastahakoisesti työtaisteluihin??Onkohan mahdollisesti taustalla oma yrittäjyys( oletko satamaoperaattori,Finnairin henkilöstöpäällikkö,terveydenalan työnantaja...?) vai mistä kumpuaa moinen viha työntekijöitä kohtaan? Vai onko kyse pelkästään provosoinnista/trollauksesta?(Ja toivon,että et ilmoita olevasi työtön..;o))
Tuntuu,että sinulle ei kelpaa mikään toimintatapa,missä Suomessa työntekijät toteuttaa/vaatii itselleen jotain oikeuksia... Itse alan kallistuun pikkuhiljaa siihen,että haluat vain pitää puhetta yllä ja tyydyt trollaamaan.(Korjaa ihmeessä mikäli olen väärässä) Esimerkiksi tässä ketjussa viimeisempään aiheeseen liittyen luulisin,että Tami Talkilla tuntuu olevan jotain tietoa vallitsevasta tilanteesta, mutta toki kaikkea ei voi paljastaa, mikäli kuuluu ns. "sisäpiiriin".Mutta silti sinäkin syyllistyt heittämään "muka faktoja" vailla lähteitä...
Sama oli ahtaajien työtaistelussa,haukuit kyseisen alan duunarit alimpaan helvettiin ja totesit,että kansantalous kärsii ja voi jopa kaatuu.No, ei kaatunut (ainakaan vielä) enkä usko,että kaatuu myöskään tämän työtaistelun jälkeen.
Itse en ymmärrä,miksi pitäisi heti,pureksimatta hyväksyä kaikki ehdot,mitä työnantajapuoli ehdottaa.Maailma muuttuu,se tiedetään, mutta mikäli yritys ei ole lähelläkään konkurssia ja tuottaa jopa voittoa, miksi suunnattoman ahneuden pitäisi maksaa työntekijä? Ainakin minä haluan,että Suomi olisi tulevaisuudessakin hyvä paikka asua itelleni ja kasvattaa lapsiani,myös meille työntekijöille. Tuntuu vaan niin vitun tyhmältä,että toisaalla puhutaan jonkun alan muuttuvista tekijöistä ja toisaalla saman alan pieni vähemmistö saa nauttia niistä hedelmistä,mitkä ns."nollaporukka tuo"..?
Tokihan tämän kaiken tarkastelu riippuu jokaisen henkilön omasta henk.koht tilanteesta. "Toiset on syntynyt kultalusikka suussa,toiset rautakanki perseessä.."