Olet siis perehtynyt viisaampien analyysiin aiheesta ja sen perusteella luonut kvanttifysiikan todenperäisyyttä kohtaan kriittisen mielipiteesi? Jos ymmärin oikein, minua kiinnostaisi lukea näiden viisaampien analyyseja itsekin, jotta voin sitten itse arvioida niiden todenperäisyyttä sekä samalla ehkä näiden viisaampien viisautta. Ehkä opin myös jotain uutta.Kyseessä ei ole suoranaisesti oma arvioni, aivan kun ei tosiaan ole sinunkaan arviosi se mitä olet tieteestä lukenut. Oletit siis väärin, olen perehtynyt viisaampien analyysiin aiheesta.
En ole koskaan väittänyt kohtelevani kaikkia ihmisiä aina täydellisen tasa-arvoisesti enkä itse asiassa ole sitä mieltä, että näin tulisi toimiakaan. Ks. lähtökohtien ja mahdollisuuksien tasa-arvo vs. lopputulosten tasa-arvo. Itse kallistun suosimaan ensimmäistä. Kaikki ovat ansainneet sen, mutta lopputulosten tasa-arvo tulee itse ansaita, eikö?Enkä ymmärrä, miksi syrjit minua tasa-arvon vastaisesti vai olikohan tuo jokin vitsi.
Oikeasti kyse oli enemmänkin siitä, että tarkoitin "Siihen ei kuitenkaan törmää juuri missään", vaikka juuri sana jäikin vahingossa pois. Outliereita on aina kaikessa, ja sinä olet yksi niistä outliereista. Kun sanon "ei juuri missään", siinä on outlierit jo huomioitu eikä niitä jaksa aina erikseen mainita. Yksittäinen jatkoaikalainen ei muuta sitä faktaa, että alkuräjähdysteoriaa kuulee vastustettavan joka puolella, mutta kvanttifysiikkaa ei (juuri) missään.
Edit: Toivottavasti tosiaan pääsen lukemaan niitä viisaampien analyyseja, kunhan palaat hermotauoltasi.
Viimeksi muokattu: