Korjaan sen verran, että lisään tarkoitus sanan eteen sanan pää. Raamattu selittää enemmänkin tapahtumien kulkua, eikä syvällisesti selitä tieteellisiä todisteita johonkin jumalan olemassaoloon.
Siinäpä se on. Jokainen tieteellä kristinuskoa vastaan vänkäävä voisi sisäistää tämän, ettei tarvisi käydä niin suurta määrää turhia keskusteluja.
Näistä kahdesta voidaan jo käyttää termiä lahko, koska ovat uskontoina aivan eri luokkaa kuin vaikkapa tavallinen kristinusko. Lestadiolaisuus on hyvä esimerkki ihmisen vallanhalusta, johtohenkilöt ovat keksineet ajan saatossa asiat joita ei saa tehdä ja asiat joita pitää tehdä, ja sadat tuhannet ihmiset noudattavat niitä vielä tänäkin päivänä. Kristinusko on kyennyt monilta osin integroitumaan nykyaikaan, kun taas esim. lestadiolaisuus elää edelleen jossain 1900-luvun alkupuolella.
Mahdollisuutta ja tieteellisesti todistettua asiaa on turha sotkea toisiinsa. Pahoittelut, mutta en jaksa kaikkia videoitasi käydä läpi, mutta kuten aiemmin totesin, ajatus siitä että kaikki elämä olisi lähtenyt räjähdyksestä tai räjähdyksistä, on minulle ajatuksena aivan naurettava. Jos joku uskoo siihen niin saa mun puolesta uskoa.
Luulo siitä että alkuräjähdysteoria pystytään jonain päivänä tieteellisesti ja aukottomasti todistamaan, on tyhmyyttä.
Sinulle ja minulle kyllä, mutta ei uskovaisille. Ai että mä haluaisin nähdä Bebeton tai jonkun muun maahanmuuttoa sokeasti katsovan kertomassa jollekkin laumalle muslimeja kuinka absurdi käsite jumala on. Mahtais tulla hyvät reaktiot. Jännää että monille vasemmistolaisille on luontaista suvaita homot, erilaisuus jne. mutta uskonnon suvaitseminen tuntuu olevan vaikeaa. Melkoinen ristiriita tuntuu olevan noissa tietyissä arvoissa.