Ainakin sulla on vankat perustelut. Uskottavahan se on.
Itellä pari kuukautta täyttä helvettiä Viihteen kanssa. Onneks pääs eroon.
Ainakin sulla on vankat perustelut. Uskottavahan se on.
Elisa Viihdettä kelailin, mutta vähän on negatiivisia juttuja kuullut koko tuotteesta.
Yhdeltäkään antennitaloudessa asuvalta en ole kuullut pahemmin moitteita Viihteestä. Vai onko mennyt ohi? Kaapeliin ei missään nimessä kannata hommata omien ja muilta kuultujen kokemuksien mukaan, mutta vois porukka selventää antennissa toimivuutta, niin saadaan parempi kokonaiskuva myös Schadowanille.
Ilmeisesti tarkoitat siis sanoa, että älkää ottako kaapelimodeemia? ADSL:n saa toki kaapelitalouteen sekä antennitalouteen. Tai ainakaan an ymmärrä, että miten kaapeli- ja antenniverkossa televisiokuvassa olisi niin paljon eroa, että tuo olisi syynä kaapelin huonouteen?
Ehkä siis olen hitaalla, mutta en ymmärtänyt vieläkään. Oliko sinulla Tanskanen kaapelimodeemi vai ADSL-modeemi? En siis kysele piruuttani, mutta kun en tuosta ymmärtänyt.
Kaapelimodeemi.
Täällä Elisa Viihde / antennitalous, eikä ihmeempiä ongelmia. Ehkä se tosiaan sitten on se kaapeli, joka mättää.
Ookei, eli noihin kaapelimodeemin ongelmiin ei törmää, jos ottaa ADSL:n kaapelitalouteen.
Kaapelitalouteen saa yhteyden kaapelilla sekä ADLS:llä ja antennitalouteen luonnollisesti vain ADSL:llä.
Vaan kun ei saa, kun eivät myy. Eli jos olet kaapeliverkon alueella, saat laajakaistan vain kaapelimodeemilla. Eivät myy ADSL:ää.
Ookei, eli tarkennetaan vielä kerran. Jos olet Elisan kaapeliverkossa, eivät tarjoa sinulle ADSL:ää. Muissa kaapeliverkoissa (Esim. Welho) saat Elisalta ADSL:n. Tämä siis kommenttina tähän antennitalous/kaapelitalous -asiaan.
Minulla ainakin on Elisan kaapelitelevisio ja Elisan ADSL.
Minulla ainakin on Elisan kaapelitelevisio ja Elisan ADSL. En sitten tiedä onko joku jossain vaiheessa muuttunut, mutta ei minulle ole edes markkinoitu kaapelimodeemivaihtoehtoa.
Ei mulla ainakaan mitään valittamista tule mieleen, vuosi sitten olin vielä asiakkaana, vaihdoin muista syistä. Nopea yhteys (Sörnäisissä) eikä katkoja ollut muistaakseni kertaakaan. Asiakaspalvelu oli myös toimiva ja sinne muistaakseni pääsi läpikin samantien.Onko täällä jollain kokemusta 24Onlinesta? Kauppasivat halpaa liittymää. Toisesta keskustelusivustosta luin, että käyttäjäillä on ollut aika paljon huonoja kokemuksia. Tosin viimeisimmissä viesteissä on enemmänkin kehuttu.
Itselläni ollut tuo soneran 24 meganen tammikuusta lähtien, eikä ole kertaakaan toiminut yli 13m nopeudella, johtuu siitä, että talossani on kuparikaapeli. Asiasta valittaminen on tehty äärettömän hankalaksi. Olen muutaman kerran jotain heille sanonut asiasta, mutta ei se ole siitä eteenpäin edennyt. Tuntuu ihmeelliseltä, että miksi he tarjoavat 24megasta, kun sitä ei voi saada, ???. Voisivat vaikka tarjota maksiminopeutta (13m), 8m hinnalla. Ei varmaan paljoa heille haitaksi olisi.