Mainos

Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 998 832
  • 7 131

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Riippuukohan tuo ABC Mobiilin toiminta jotenkin kortista? Nimittäin, ei minulta mitään varmennuksia kysellä tankatessa (aina yli 50€, viimeksi toissapäivänä). Maksutavaksi on kyllä valittuna S-Ryhmän oma S-Visa Credit kortti. Ehkä piti tehdä varmennus kun kortin lisäsi ja olisiko vuoden vaihteen jälkeen myös kysellyt jotain.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Riippuukohan tuo ABC Mobiilin toiminta jotenkin kortista? Nimittäin, ei minulta mitään varmennuksia kysellä tankatessa (aina yli 50€, viimeksi toissapäivänä). Maksutavaksi on kyllä valittuna S-Ryhmän oma S-Visa Credit kortti. Ehkä piti tehdä varmennus kun kortin lisäsi ja olisiko vuoden vaihteen jälkeen myös kysellyt jotain.
Joo, riippuu pankista:
Se sitten taas ei riipu pankista (ainakaan täysin) että tuo varmennus on sovelluksessa nyt toteutettu täysin päin persettä, ainakin Nordean osalta.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kävin ostamassa K-Raudasta hiekotussepeliä, muuten ei täältä talosta uskalla kohta astua ulos, edessä ovat sellaiset kaljamakelit. Ystävällinen myyjä tuli heti paikalle, etsi sen kasan mihin sepelit olivat maastoutuneet ja lastasi tarvittavan määrän säkkejä autoon. Paljon on menty eteenpäin niistä ajoista, kun rakensin omakotitaloa.
Silloin olisi tarvittu noutopihannoutaja -koiraa, joka olisi etsinyt myyjän sieltä jostain piilottelemasta. Sen opin jo silloin, että rautakauppaan ei kannata laittaa suoria housuja, ei edes niitä parempia farkkuja. Kun meni kauppaan sisälle huonoissa housuissa, joissa oli betoni-, maali- ja uretaanitahroja, niin palvelua sai heti. Myyjät tiesivät, ettei asiakas ollut tullut potkimaan akkuporakoneiden renkaita.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin ostamassa K-Raudasta hiekotussepeliä, muuten ei täältä talosta uskalla kohta astua ulos, edessä ovat sellaiset kaljamakelit. Ystävällinen myyjä tuli heti paikalle, etsi sen kasan mihin sepelit olivat maastoutuneet ja lastasi tarvittavan määrän säkkejä autoon. Paljon on menty eteenpäin niistä ajoista, kun rakensin omakotitaloa.
Silloin olisi tarvittu noutopihannoutaja -koiraa, joka olisi etsinyt myyjän sieltä jostain piilottelemasta. Sen opin jo silloin, että rautakauppaan ei kannata laittaa suoria housuja, ei edes niitä parempia farkkuja. Kun meni kauppaan sisälle huonoissa housuissa, joissa oli betoni-, maali- ja uretaanitahroja, niin palvelua sai heti. Myyjät tiesivät, ettei asiakas ollut tullut potkimaan akkuporakoneiden renkaita.
K-raudasta on tullut kyllä itsekin saatua hyvää palvelua. Sitten kun menee S-ketjun Kodin Terraan, niin myyjiä ei näy missään, ja kun lopulta sellaisen löytää, ei hän tiedä mistään mitään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
K-raudasta on tullut kyllä itsekin saatua hyvää palvelua. Sitten kun menee S-ketjun Kodin Terraan, niin myyjiä ei näy missään, ja kun lopulta sellaisen löytää, ei hän tiedä mistään mitään.
Riippuu varmaankin kauppiaasta. Turussa Skanssin K-Raudassa noutopihalla on liian vähän myyjiä ja nekin piilottelevat taukohuoneessa tai ajavat trukilla karkuun. Kuninkojalla taas ei noutopihalla saa myyjiltä hetken rauhaa, eli tulevat heti kyselemään ja auttamaan lastaamisessa, silloinkin kun haluaisin esim vähän valkkailla nipusta parhaita tms.
 

Veijari

Jäsen
Riippuu varmaankin kauppiaasta. Turussa Skanssin K-Raudassa noutopihalla on liian vähän myyjiä ja nekin piilottelevat taukohuoneessa tai ajavat trukilla karkuun. Kuninkojalla taas ei noutopihalla saa myyjiltä hetken rauhaa, eli tulevat heti kyselemään ja auttamaan lastaamisessa, silloinkin kun haluaisin esim vähän valkkailla nipusta parhaita tms.
Tämä on niin totta. Jos kuvittelet nopeasti hakevasi vaikka pari nippua terassilautaa rautakaupan noutopihalta, niin reissun kokonaisaika on vähintään tunti, vaikka asuisit vieressä. Suurin osa ajasta menee pihalla trukkien perässä juoksemiseen ja hehtaarin pihalla oikean puutavaranipun etsimiseen. Skanssin K-Rautaakin pahempi paikka Turun seudulla on Hakulan Puu. Tuonne ei kannata eksyä kuin pakon edessä. Jonnet vetää niillä trukeillä lippikset päässä tuhatta ja sataa pihalla asiakkaita karkuun. Siellä saa oikeasti varoa ettei jää alle jos sattuu trukin yllättämään nurkan takaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hakulan Puu. Tuonne ei kannata eksyä kuin pakon edessä. Jonnet vetää niillä trukeillä lippikset päässä tuhatta ja sataa pihalla asiakkaita karkuun. Siellä saa oikeasti varoa ettei jää alle jos sattuu trukin yllättämään nurkan takaa.
Hakulan Puussa on kuitenkin se hyvä puoli, että siellä on vähän harvinaisemmassa puutavarassa hyvin saatavuutta ja hintaakin. Ja hiukan sellaista menneen ajan meininkiä. Usein saa vielä lastatessa rapsuttaa kissaa joka ilmestyy jostain lautapinojen seasta. Muuten kyllä asiakaspalvelusta ihan samoilla linjoilla.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua kyllä suuresti ihmetyttää miten päin vittua tuo safkan kotiinkuljetus on järjestetty. Tarkoitan nyt siis ruokakaupan kotiinkuljetusta.

Olen ehkä kymmenen kertaa tilannut safkaa ja yleensä hyvissä ajoin esim. jouluksi perusmätöt viikkoa aikaisemmin. Siihen toimii. Yleensä on kuitenkin niin, että kun ajattelen, että jos huomisen ostokset tilaisi himaan, niin ei siellä ole vapaita toimitusaikoja huomiselle. Olen katsonut tuota ehkä 20 kertaa ja jättänyt ostokset tekemättä tuon takia.

Nyt sain s-ryhmältä markkinointipostia, missä seisoo: " Ruoan verkkokaupan kapasiteetti on noussut tekemiemme toimenpiteiden ansiosta huomattavasti." Siitä innostuneena, menen katsomaan, koska on seuraava vapaa toimitusaika. No vittu, ensi keskiviikkona!

Suomi on sarvikuonojen maa. Tulisi se amazon pikana. Amazon tarjoaa suurkaupungeissa ameriikassa kahden tunnin pikatoimitusta mihin tuotteeseen vaan verkkokaupasta löytyy. Suomessa menee ihan perusjuttuihin viikko. Mikä tätä maata vaivaa? Olin tilaisuudessa missä keskusteltiin amazonin tulemisesta suomeen. Paikalla oli myös ääs ryhmän edustaja, joka painotti, että kotimaisuus, puhtaus ja sen semmoinen on heidän valttinsa. Harmi vaan, että kotimaisuus ei ole valtti, kun pystyn tilaamaan virosta viinaa tänään ja saan sen aiemmin kotiin kun leipäpaketin 2km päästä prismasta.

Vittu vielä kerran, lähen kauppaan.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Minua kyllä suuresti ihmetyttää miten päin vittua tuo safkan kotiinkuljetus on järjestetty. Tarkoitan nyt siis ruokakaupan kotiinkuljetusta.


Vittu vielä kerran, lähen kauppaan.
Missä päin asut ja mistä kaupasta olet yrittänyt tilata? Itse asun Pitskussa ja Kantsun prismasta on tullut vuoden ajan jo tilattua safkat. Aina saanut 1-2 päivän viiveellä toimitusajan ja hyvin on homma toiminut. Pari kertaa on joku tuote puuttunut, mutta se on hyvitetty asianmukaisesti.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
K-kaupoista saa nopeammat kuljetukset. Hieman on eroa siinä, kun on kauppiasvetoiset kaupat, eikä jähmeä 5-vuotissuunnitelmiaan toteuttava kaikkien asiakkaiden omistama mammutti.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä päin asut ja mistä kaupasta olet yrittänyt tilata? Itse asun Pitskussa ja Kantsun prismasta on tullut vuoden ajan jo tilattua safkat. Aina saanut 1-2 päivän viiveellä toimitusajan ja hyvin on homma toiminut. Pari kertaa on joku tuote puuttunut, mutta se on hyvitetty asianmukaisesti.
Itiksen prismasta olen tilannut. Pitääkin vaihtaa cittariin. Onkohan niillä joku foodie tyyppinen appi? Parastahan olisi, että siinä olisi vielä perheenjäsenille yhteinen ostoslista. Foodiessa oli aiemmin, mutta ne poisti sen kun ei toiminut tai jotain. Kysyin niiden chatissa ja eivät tienneet asiasta mitään. Mitähän tommoisen kehittäminen maksaa, jonkun kympin tai satkun max. Miten joku s-ryhmä ei saa sellaista aikaiseksi. Varmaan ne on tottuneet siihen, että mitään investointeja ei tehdä, ellei takaisimaksu tapahdu viikossa.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eastonin Cittarista tulee tilailtua ja kyllä sieltä löytää sopivia aikoja toimitukselle. Keväällä joutui odottelemaan kolmeakin viikkoa sopivaa aikaa, ellei ollut ennakoinut tarvettansa etukäteen.

K-Ruoka sivuston webbikauppa on mun mielestä tosi toimiva ja mukava käyttää. Sitä en tiedä toimiiko se usealla käyttäjällä. Saman käyttäjän tilin kautta voi ainakin jatkaa verkkokauppatilauksen täydentämistä.

Toivoisin Eastoniin että noutoaikoja olisi enemmän, en tajua miten 24/7 liike omassa tilassaan voi tarjota noin 08-18 välille noutoja kauppakasseille.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Itiksen prismasta olen tilannut. Pitääkin vaihtaa cittariin. Onkohan niillä joku foodie tyyppinen appi? Parastahan olisi, että siinä olisi vielä perheenjäsenille yhteinen ostoslista. Foodiessa oli aiemmin, mutta ne poisti sen kun ei toiminut tai jotain. Kysyin niiden chatissa ja eivät tienneet asiasta mitään. Mitähän tommoisen kehittäminen maksaa, jonkun kympin tai satkun max. Miten joku s-ryhmä ei saa sellaista aikaiseksi. Varmaan ne on tottuneet siihen, että mitään investointeja ei tehdä, ellei takaisimaksu tapahdu viikossa.

foodie on tietääkseni s-ryhmän ulkopuoliselta taholta ostama alusta, ja ihan paska ja monella tavalla kuollut sellainen. Ne kehittää omaa uutta juttuaan ja se on pilottivaiheessa pienessä osassa myymälöitä, löytyy verkosta s-kaupat.fi jos kiinnostaa katsella miltä näyttää. Tuossakin esim hakutoiminnot ihan paskat ainakin vielä mutta se onkin vasta kehityksessä...

k-ruoka.fi/kauppa on tuo keskon alustan verkkoversio siitä voi verrata kuinka paljon kauppiaat on edellä... Ja löytyy siis k-ruoka sovellus myös mobiiliin mutta toimii ihan selaimen kauttakin (eihän joka asiaan omaa appia tarvitse olla).
 

Glove

Jäsen
Samanlaiset kokemukset minullakin kun tuossa alkuvuodesta odottelin koronatestin tulosta enkä luonnollisestikaan voinut kauppaan mennä. Sokkarilla seuraava vapaa aika oli jonnekin viikon päähän ja Cittarilla sai jo parin päivän päähän. Oli ainoa kerta kun olen tilannut kotiinkuljetuksen ostoksiin. Muuten tulee käytyä jalan tuossa lähikaupassa niin saa samalla hieman raitista ilmaakin.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joka viikko S-Mafia toimittaa safkat Jumbon Prismasta kotiin. Ja ei sieltä seuraavalle päivälle saa tilausta tehtyä, mutta äsken tein varauksen maanantaille, eli parin päivän päähän onnistuu. Ja tilausta saa muokattua edelliseen iltaan asti, eli viikonloppu aikaa pohtia ensi viikon ruoat.

Joskus tsekkasin cittarin vastaavaa, mutta ollaan jääty s-mafian uhriksi, kun vuodessa mafia palauttaa meille 500€.

Paras olisi jos jotenkin duopoli saataisiin hajotettua, mutta sitä odotellessa meidän perhe pysyy mafian uhrina.
 

Undrafted

Jäsen
Alkuvuodesta tilasin uuden telkkarin Verkkokauppa.comista ja tarjolla oli vajaan kolmen tunnin toimitus. Hinta 25 euroa ja tunnissa oli kuski ovella telkkarin kanssa. Hassu sivujuonne, että 1-2 päivän toimitusajan toimitus olisi maksanut selvästi enemmän.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kysymys noista ruoan kotiinkuljetuksista. Minkä tasoista vihannesta sieltä kotiin saa, onko tullut huonolaatuisia tai pilaantuneita?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kysymys noista ruoan kotiinkuljetuksista. Minkä tasoista vihannesta sieltä kotiin saa, onko tullut huonolaatuisia tai pilaantuneita?

Hyviä mielestäni, vihannesten tai hedelmien kohdalla ei ole ollut ongelmia. Joskus tuli surkealla päiväyksellä lihoja tms, mutta sain rahat takaisin, kun valitin ja nykyään menee vakiona viesti, että ovat tarkkana päivämäärien kanssa. Ja reilu vuosi ollaan tilattu joka viikko kotiinkuljetuksella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Undrafted

Jäsen
Kysymys noista ruoan kotiinkuljetuksista. Minkä tasoista vihannesta sieltä kotiin saa, onko tullut huonolaatuisia tai pilaantuneita?
Ennen koronaa tilasin jonkin aikaa ruokaa kotiin autottomana. Kertaakaan ei olluthuomauttamista vihanneksissa. Itselle jäi fiilis, että tilauksiin tuli jopa parempia vihanneksiä kuin mitä kaupassa oli tarjolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysymys noista ruoan kotiinkuljetuksista. Minkä tasoista vihannesta sieltä kotiin saa, onko tullut huonolaatuisia tai pilaantuneita?
Kymmenkunta kertaa olen tilannut. Ei ongelmia tuotteiden laadun kanssa. Edellisen kirjoittajan tapaan olen epäillyt, että päiväystuotteet otetaan juuri kauppaan tulleista kuormista tms, kun ovat aina olleet hyvinkin pitkillä päiväyksillä ja hevi tuotteet oikeinkin hyväkuntoisia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tottakai kotiinkuljetuksiin laitetaan priimaa. Häviää vähän idis koko hommasta jos asiakkaalle jää fiilis että olisi pitänyt itse käydä valkkaamassa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tilasin muutaman kerran safkaa viime kesänä kaverin kanssa kimpassa noilla kotiinkuljetuksilla. Isot erot tosiaan toimitusaikojen välillä. Eastonin Citymarketissa oli viikkojen jonot, mutta Columbuksen K-Supermarketista sai melko nopeasti parin päivän toimitusajalla. Isoja eroja kauppiaiden välillä.

Puutteita oli melko runsaasti varsinkin lihojen osalta, joten ei noihin voinut luottaa. Kaupassa oli pakko käydä kuitenkin täydentämässä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Nordea on taas yrittänyt "parantaa" pankkipalveluitaan. Katkoksen pankkipalveluissa piti kestää koko sunnuntain 7.3., mutta katkos monissa Nordean verkkopankkipalveluissa jatkuu yhä tänään 8.3.
---
Viikko sitten lähettivät sähköpostitse pyynnön kokeilla uutta parannettua verkkopankkiaan ja arvosteluakin pyydettiin, 1-4 tähteä. Yritin antaa pelkän sanallisen arvostelun, mutta kysely pakotti antamaan vähintään yhden tähden.
Vastasin heille, että uudistus on nollan tähden arvoinen, mutta yhden saitte, koska oli pakko. Ihmettelin toki, että miksi selkeä ja toimiva piti muuttaa vaikeasti hahmotettavaksi sekamelskaksi, jossa visuaalisuus vie kaiken huomion järkevältä toiminnallisuudelta. Toivottavasti uskaltavat edes sanoa, paljonko jollekin nörttitoimistolle on pitänyt maksaa mokomasta tingeltangelista.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toivottavasti uskaltavat edes sanoa, paljonko jollekin nörttitoimistolle on pitänyt maksaa mokomasta tingeltangelista.

Ihan oma tiimi niillä sitä kehittää :D mutta tuossa se Nordean haaste on, kun ”nuoremmille” käyttäjille pitää saada modernin näköinen look&feel ja samaan aikaan kokeneemmat käyttäjät vittuuntuvat, kun vanha ja toimiva halutaan lopettaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ihan oma tiimi niillä sitä kehittää :D mutta tuossa se Nordean haaste on, kun ”nuoremmille” käyttäjille pitää saada modernin näköinen look&feel ja samaan aikaan kokeneemmat käyttäjät vittuuntuvat, kun vanha ja toimiva halutaan lopettaa.
Niinpä, kai nuoremmat käyttäjät sitten arvostavat sitä, että verkkopankin ulkoasun voi muokata mieleisekseen, mutta eipä voisi vähemmän tällaista vanhaa jäärää kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös