Minua kyllä suuresti ihmetyttää miten päin vittua tuo safkan kotiinkuljetus on järjestetty. Tarkoitan nyt siis ruokakaupan kotiinkuljetusta.
Olen ehkä kymmenen kertaa tilannut safkaa ja yleensä hyvissä ajoin esim. jouluksi perusmätöt viikkoa aikaisemmin. Siihen toimii. Yleensä on kuitenkin niin, että kun ajattelen, että jos huomisen ostokset tilaisi himaan, niin ei siellä ole vapaita toimitusaikoja huomiselle. Olen katsonut tuota ehkä 20 kertaa ja jättänyt ostokset tekemättä tuon takia.
Nyt sain s-ryhmältä markkinointipostia, missä seisoo: " Ruoan verkkokaupan kapasiteetti on noussut tekemiemme toimenpiteiden ansiosta huomattavasti." Siitä innostuneena, menen katsomaan, koska on seuraava vapaa toimitusaika. No vittu, ensi keskiviikkona!
Suomi on sarvikuonojen maa. Tulisi se amazon pikana. Amazon tarjoaa suurkaupungeissa ameriikassa kahden tunnin pikatoimitusta mihin tuotteeseen vaan verkkokaupasta löytyy. Suomessa menee ihan perusjuttuihin viikko. Mikä tätä maata vaivaa? Olin tilaisuudessa missä keskusteltiin amazonin tulemisesta suomeen. Paikalla oli myös ääs ryhmän edustaja, joka painotti, että kotimaisuus, puhtaus ja sen semmoinen on heidän valttinsa. Harmi vaan, että kotimaisuus ei ole valtti, kun pystyn tilaamaan virosta viinaa tänään ja saan sen aiemmin kotiin kun leipäpaketin 2km päästä prismasta.
Vittu vielä kerran, lähen kauppaan.