Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 938 327
  • 6 860

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vein asuntoauton vuosihuoltoon alkuviikosta ja keskiviikkona soitettiin ja kerrottiin että auto on valmis.

Hain pois sen juuri ennen huollon sulkemista klo 16.30 ja lähdin kotiinpäin (n. 25 km). Matkalla pysähdyin kaupan eteen kun piti hakea ruokaa. Kun nousin autosta huomasin että siitä vuotaa jotain nestettä, oli nimittäin märkä viiva auton perässä. Haistoin nestettä ja totesin että se on dieselölyä ja vilkaisu auton alle varmisti että nestettä tulee minun autosta.

No, huolto oli jo mennyt kiinni, minut huoltoon kuljettanut kaveri oli ilmeisesti jo ehtinyt taakaisin kotiin, niin en viitsinyt vaivata häntä toistamiseen. Siis päätin ajaa kotiin vuodosta huolimatta ja soitta aamulla huoltoon.

Aamulla soitin huoltoon ja kerroin tilanteen. Huoltomies pahoitteli tapahtunutta ja sanoi että ilmeisesti polttoainesuodattimen (vaihdettiin vuosihuollossa) tiiviste vuotaa. Hän sanoi ettei minun tarvitse ajaa takaisin sinne, hän lähettää huoltomiehen minun luo korjaamaan vian. Kun eilen tulin kotiin töistä auto oli kunnossa.

Tämä oli minusta laadukasta asiakaspalvelua, kun lupasivat korjata vian minulle vähiten harmia aiheuttavalla tavalla. Itse olen ollut asiakaspalvelijana yli 20 vuotta ja tiedän että kaikille sattuu vahinkoja. Siksi minä lähestyin huoltoliikettä ystävällisesti, vaikka he olivat mokanneet. Useimmiten virheet korjataan nopeasti ja helposti jos lähestyy ystävällisesti, niinkuin tässä tapauksessa.

Tämä tilanne olisi jonkun muun kirjoittamana ehkä mennyt huonon palvelun alle, sillä auto oli rikki kun haki sen huollosta. Asiakas olisi ilmeisesti soittanut ja huudellut että "mitä vittua te ootte sählänny, saatana!". Varmasti huolto olisi edelleen korjannut virheensä, mutta tuskin työjohtaja olisi ehdottanut että huoltomies käy 25 km:n päässä korjaamassa vian asiakkaan luona.

Tiedän että näin se vain menee, ystävällinen lähestyminen ongelmatilanteessa tekee että ongelman ratkaiseminen on molemminpuolin helpompaa.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen kolmen jälkeen Pasilan kyttikselle jätetty passihakemus, tänään tuli tekstari että läpyskän saa hakea.
Voiko tämä edes olla mahdollista?
Harmi että en ehtinyt paikalle tsekkaamaan.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen kolmen jälkeen Pasilan kyttikselle jätetty passihakemus, tänään tuli tekstari että läpyskän saa hakea.
Voiko tämä edes olla mahdollista?
Harmi että en ehtinyt paikalle tsekkaamaan.
Itse laitoin henkilökorttihakemuksen sisään, ja 6 päivää (4 arkipäivää) myöhemmin tuli samaista viestiä. Hakemuksen vastaanottanut poliisi sanoi, että kolmisen viikkoa menee, joten positiivisen nopeaa toimintaa heillä. Tämä siis Helsingissä myös, tosin Itäkeskuksen toimipisteessä.

Itse kortin hakeminen onkin sitten vähän kivuliaampi operaatio, kun on 1 virkailija jakamassa niitä ja ajankohdasta riippuen 30-80 ihmistä ennen meikäläistä. Pitää kai se heti aamulla mennä hakemaan jos ei koko päivää nappaa viettää laitoksella.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse kortin hakeminen onkin sitten vähän kivuliaampi operaatio, kun on 1 virkailija jakamassa niitä ja ajankohdasta riippuen 30-80 ihmistä ennen meikäläistä. Pitää kai se heti aamulla mennä hakemaan jos ei koko päivää nappaa viettää laitoksella.

Häh? Turussa ainakin valmiin passin tai henkilökortin voi tekstarin saapumisen jälkeen hakea suoraan tiskiltä ilman minkäänlaisia jonoja. Kunhan vaan kävelee tiskille ja ilmoittaa asiansa, niin homma on hoidettu alta minuutissa. Tietty täällä maakunnissa on hieman pienemmät ihmismassat mitä Stadissa, mutta erikoiselta kuullostaa toi sun tarinas.

Olin myös kuullut kauhutarinoita passianomuksen jättämisestä, voi kuulemma kestää hyvinkin useamman tunnin, mutta paskanpuhetta sekin oli. Olin aamulla vähän ennen kahdeksaa poliisilaitoksen oven takana ja klo 8.10 olin jo ulkona. Päivä oli perjantai ja tiistaina kävin hakemassa uuden passini ilman minkäänlaisia jonottamismurheita.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Häh? Turussa ainakin valmiin passin tai henkilökortin voi tekstarin saapumisen jälkeen hakea suoraan tiskiltä ilman minkäänlaisia jonoja. Kunhan vaan kävelee tiskille ja ilmoittaa asiansa, niin homma on hoidettu alta minuutissa. Tietty täällä maakunnissa on hieman pienemmät ihmismassat mitä Stadissa, mutta erikoiselta kuullostaa toi sun tarinas.
En sitten tiedä oliko kyseessä tässä tapauksessa vain joku poikkeustilanne, että siellä asemalla mentiin vajaamiehityksellä tai jotain, mutta tosiaan useampi tunti olisi mennyt ihan vain sen henkilökortin hakemiseen. Tuolla laitoksella oli erilliset palvelupisteet ja vuoronumerot valmiiden henkilöpapereiden noutoon ja uusien hakemiseen, (joskin uusien papereiden hakeminen taitaa pitkälti mennä ajanvarauksella) eikä tämä noutopuoli vetänyt sitten pätkääkään. Menin vajaa 3 tuntia ennen työvuoroa asemalle, otin vuoronumeron, (355 tjsp) sen hetkinen numero oli 300 tienoilla ja lähestulkoon 2 tuntia tuli istuskeltua odottamassa, kunnes tajusin etten ehdi enää ja lähdin töihin. Tässä vaiheessa numeroita ennen omaani oli reilu 10. Eli ihan paikkaansa pitävä tarina on kyllä, en tiedä mikä siellä sitten oli ongelmana. Pääasiassa olen kuitenkin vain ihan kiitollinen edes siitä, että saivat tuon kortin parissa arkipäivässä väsättyä, vaikka hakiessa sanottiin, että kolmisen viikkoa menee.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylläolevan perusteella on syytä antaa kehut Turun poliisilaitokselle, koska henkilökortin uusiminen oli pirun helppoa ja nopeaa. Kuvat kyttikselle, rutiinikysymykset, rahastus ja hakemus matkaan. Tästä kolmen päivän kuluttua tuli tekstiviestiä, että tuu hakemaan korttis pois. Ei jonotusnumeroita tai edes jonoa. Ukko tiskille, asian ilmoitus, kortti käteen ja kiitos hei, viiden vuoden päästä uudelleen. Eli todella asiansaosaavaa ja nopeaa palvelua poliisilaitoksen henkilökunnalta. Kiitän.
 

Rocco

Jäsen
Täytyy myös antaa kiitosta kun sellaiseen on aihetta. Vaasan Pelimies, HS-Centerissä yllätti positiivisesti. Kävelin tiskille ja kysyin NHL 13 ennakkovaraukseni perään.

Myyjä heti sanoi, "nimellä **********? Tästä se löytyy, ole hyvä."

Siitä on varmaan kuusi viikkoa kun kävin myymälässä jättämässä ennakkotilauksen, ja heti lyötiin peli käteen (maksaa toki piti), ja muistettiin millä nimellä peli oli varattu. Mainiota!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sanoma Magazines, puhelinpalvelu, ja tarkemmin Aku Ankan tilauspalvelu. Erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua, vaikka puhelusta selvästi paistoi läpi asiakaspalvelijan tuskastuminen kömpelöön tietojärjestelmään. Asiat selvisi ja puhelusta tuli hyvä mieli. Kympin suoritus!
 

Jeffrey

Jäsen
Sanoma Magazines, puhelinpalvelu, ja tarkemmin Aku Ankan tilauspalvelu. Erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua, vaikka puhelusta selvästi paistoi läpi asiakaspalvelijan tuskastuminen kömpelöön tietojärjestelmään. Asiat selvisi ja puhelusta tuli hyvä mieli. Kympin suoritus!

Ei paljoa kiitoksia irtoa enää sen jälkeen kun alkavat tuolta soittelemaan jos jonkinlaisista lehdistä. Itse tein sen päätöksen, että lopetan jokaikisen tilaamani lehden nykyisen tilauskauden päätyttyä. Tilaamasi lehtien määrä ja puhelinmyyjien soitot kun menevät täysin käsikädessä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heitetään nyt vaikka tänne.. tai jos joku osaisi osoittaa paremman ketjun.

Tilasin netin kautta Soneralta viihdepaketin (24kk tilaus) muutama päivä sitten ja se asennetaan 1.10. Pari tekstaria on tullut asian tiimoilta ja ilmeisesti ovat postittaneet modeemin yms kamoja, mutta en ollut himassa toimituksen aikana.

Tajusin kuitenkin vasta tilauksen jälkeen ehkä itselleni snadisti halvemman vaihtoehdon myös Soneralta. Voinko tässä vaiheessa enää muuttaa tilausta, ts. perua sen ja tilata uuden? Mitä sanoo laki ja mitä sanovat Soneran asiakaspalvelua tuntevat?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Heitetään nyt vaikka tänne.. tai jos joku osaisi osoittaa paremman ketjun.

Tilasin netin kautta Soneralta viihdepaketin (24kk tilaus) muutama päivä sitten ja se asennetaan 1.10. Pari tekstaria on tullut asian tiimoilta ja ilmeisesti ovat postittaneet modeemin yms kamoja, mutta en ollut himassa toimituksen aikana.

Tajusin kuitenkin vasta tilauksen jälkeen ehkä itselleni snadisti halvemman vaihtoehdon myös Soneralta. Voinko tässä vaiheessa enää muuttaa tilausta, ts. perua sen ja tilata uuden? Mitä sanoo laki ja mitä sanovat Soneran asiakaspalvelua tuntevat?

Eikös tämä mene yleisen etäkaupan mukaan ja 14 päivää on aikaa perua? Vai olenko ihan metässä?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilen vaimon patistamana ja perjantain darrojen karistuttua lähdin pojan mieliksi viemään sitä paikalliseen lelukauppaan. Olin kuullut parilta kaverilta että erityisesti Skanssin lelukaupassa, BR:ssä, saa oikeasti hyvää palvelua, joten suuntasimme sinne vaikka Hansassakin jotain kauppoja varmasti olisi ollut.

Nojoo, päädyimme viettämään tunnin tuossa noin 100 neliömetrin liikkeessä, oli vaan niin perkeleen hauskaa. Kaksi ammattitaitoista ja erittäin hyvin asiakkaita palvelevaa myyjää oli töissä, ja laittoivat kyllä jokaisen kauppaan tulleen asiakkaan suun hymyyn. Eikä mulla olisi ollut mitään käsitystä siitä mitä 4- ja 6-vuotiaat kummityttöni saattaisivat haluta synttärilahjaksi, mutta niin vaan olin viidessä minuutissa käynyt läpi tiukan seulonnan tuloksena monta eri leluosiota, ja mukaan tarttui tavaraa jopa ns. varastoon tulevien synttäripäivien kunniaksi. Kovin nuoria olivat kyllä mies- ja naismyyjät, mutta ehdottomasti alansa huippuja. Tekivät päiväni, ja se on paljon se, kun päivä vähän väärällä jalalla tuli aloitettua.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tilasin viime viikonloppuna Levykauppa Äx:stä Steve Harrisin British Lion -albumin, jonka julkaisupäivä on 24.9.2012. Oli postilaatikossa toissapäivänä.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Ei paljoa kiitoksia irtoa enää sen jälkeen kun alkavat tuolta soittelemaan jos jonkinlaisista lehdistä. Itse tein sen päätöksen, että lopetan jokaikisen tilaamani lehden nykyisen tilauskauden päätyttyä. Tilaamasi lehtien määrä ja puhelinmyyjien soitot kun menevät täysin käsikädessä.

Ääh, pakko kommentoida tähän väliin, että vaikka lopettaisit joka ainoan lehtitilauksesi, niin se ei suinkaan tarkoita sitä, ettetkö saisi jatkossakin tarjouksia ja soittoja kyseisten firmojen tuotteista. Päin vastoin jopa saattavat lisääntyä kun olet noiden lopettamiesi lehtien passiivilistalla, johon pääsee entiset asiakkaat. He ovat yleensä varsin hyvä kohderyhmä kun aletaan tarjota uudestaan, usein paremmilla ehdoilla sitä lopettamaasi lehteä.
Suomessa suoramarkkinointi tarjoaa useimmiten ne kaikkein parhaimmat tarjoukset, joten kannattaa mielestäni kuunnella noin minuutti, ennenkuin
antaa omille ennakkoasenteilleen vallan. Toki jos ei halua tietyltä firmalta tarjouksia, niin ainahan siitä voi ilmoittaa jo etukäteen. Kumma miten iso numero Suomessa tehdään suoramarkkinoinnista ylipäätään muutenkin. Tämänkin alan esimiestehtävissä toimineena voi vain ihmetellä ihmistä jonka elämä menee pilalle jostakin puhelinsoitosta, jonka sisältönä on kuitenkin tarjota jotakin sinua useimmiten ainakin aiemmin kiinnostanutta tuotetta normaalia paremmin ehdoin, joita et saa olemalla itse aktiivinen. Toisekseen, jos ei tarjouksia lainkaan halua, siitä saa ja pitääkin ilmoittaa niin silloin sinä et myöskään niitä tarjouksia saa. Robinsson-rekisteriin ilmoittaminen ei tarkoita sitä, ettetkö saisi edelleen tarjouksia niiltä yrityksiltä joiden asiakasrekisteriin kuulut, vaan ilmoittaa pitää erikseen näille. Pienemmällä vaivalla tosin pääsee, kun kohteliaasti sanoo "kiitos ei" jos tarjottu tuote ei kiinnosta. Silloin sinut poistetaan ko. kampanjan listoilta ja asia on sillä selvä. Mutta jos et vastaa, kerrot että on kiire, tai jopa lyöt luurin korvaan niin kiusallaankin se myyjä jättää sinut tällöin listoille saamaan uusia yhteydenottoja.
Monille ihmisille voisi myös antaa oppitunnin siitä milloin puhelimeen ei tarvitse, eikä ole sopivaa vastata, tai milloin se olisi fiksumpaa pitää edes äänettömänä tai suljettuna.
Eli esim. autoa ajaessa ilman handsfreetä, kokouksessa tms. tärkeässä tilaisuudessa, parturissa, saunassa, suihkussa, (hammas)lääkärissä, ulkomailla,
työaikana useimmilla aloilla, hierojalla ollessa tai sen jälkeen kun on mennyt nukkumaan. Tässä muutama esimerkki tosielämästä, Miten vähän onkaan aikaa siitä, kun ihminen pärjäsi mainiosti olematta tavoitettavissa kaiken aikaa kaikkialla? Ainakin itselläni puhelin on renki ja minä isäntä niinkuin sen tarkoitus
varmasti alunperin on ollutkin, näillä valittajilla saattaa se perimmäinen valittamisen syy piillä juuri tässä, siksi ne puhelut häiritsevät niin perkuleen pahasti että pitää jopa lopettaa lehdet ja tuotteet jotka muutoin kiinnostaisivatkin. Kukin taaplaa tyylillään, uusavuttomuutta sanon minä!
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saunalahti osoittaa tasonsa.

Laajakaistaliittymäni on takkuillut jo pidemmän aikaa. Lähetin asiasta 1.9.2012 vikailmoituksen. Nyt sieltä väitetään, etten olisikaan tuolloin lähettänyt mitään, jolloin he eivät suostu hyvittämään asiaa syyskuun laskussa.

Kun lähetin tallenteen lähettämästäni viestistä, eipä ole kuulunut sen jälkeen mitään. Paitsi että lasku tuli kyllä ajallaan - ilman hyvitystä tietenkin.

Tekninen tuki lähestyi myös. Ehdotti, että minulle myyty 10 Mb:n yhteys laskettaisiin neljään megaan, sitten toimii varmemmin. Myönsivät vielä, että ei se tähänkään asti ole kymppimegaisena toiminut, vajaat neljä vain.

Tiedän, että tuo operaattoreiden harrastama kusetus on yleistä (markkinoidaan paljon enemmän kuin pystytään tarjoamaan), mutta noin paljon talon tavaksi en toimintaa sentään uskonut, että jopa itse myöntävät toimimattomuuden, mutta silti kirkkain silmin laskuttavat tyhjästä. En tiedä, itkeäkö vai nauraa.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Kyllä menee, Suomen laki antaa asiakkaalle kaikessa etäkaupassa 14 vuorokauden maksuttoman palauttamis- peruuttamis- tai vaihto-oikeuden.

Tosin ei nyt ihan kaikessa etäkaupassa kuitenkaan. Aika perusjuttuja toki, mutta tässä kuluttajaviraston sivuilla poikkeuksia.

Eli vähän tuohon aiempaan kysymykseen liittyenhän tuolla mm. sanotaan että
palveluita, joiden toimitus sähköisesti on ostajan luvalla aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä ja peruuttamisoikeuden puuttumisesta on ilmoitettu tilausvahvistuksessa (esim. mobiilisisältöpalvelut, maksu-tv-palvelut sekä puhelin- ja laajakaistaliittymät). Peruuttamisoikeus siis päättyy, kun esimerkiksi liittymä on kytketty ja avattu.

Kannattaa toisinsanoen kuitenkin lukea ne ehdot ennen tilaamista.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa toisinsanoen kuitenkin lukea ne ehdot ennen tilaamista.
Tämä totta. Kun nyt aloin selaamaan noita pdf:iä, joita meiliin on tipahdellut, niin siellä sanotaan seuraavaa:

"5. Peruutusoikeus etämyynnissä
Asiakkaan tehdessä tilauksen etäviestimellä kuten puhelimitse tai internetissä on hänellä oikeus peruuttaa sopimus
14 vuorokauden kuluessa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta ottamalla yhteys Soneran asiakaspalveluun. Siltä
osin kuin Pakettiin kuuluvat palvelut on toimitettu ja asiakkaan käytettävissä ennen peruutusoikeuden käyttämistä
on Soneralla oikeus periä asiakkaalta tätä aikaa vastaava kohtuullinen korvaus sekä mahdolliset käyttömaksut.
"

Kiitos kaikille aikaansa uhranneille.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suurkiitokset taas Forumin Jack & Jonesin myyjättärelle! Aina saa iloista ja auttavaa palvelua, kuten vaatekaupassa kuuluukin. Oli aikaa etsiä vaatteisiin sopivia farkkuja ja t-paitoja sun muita kun itseäni ei nuo touhut kiinnosta ollenkaan. Kannan rahani jatkossakin tuonne, osaava, mukava ja nätti henkilökunta aina vastassa. Puolen vuoden päästä vaatetarpeen yllättäessä sitten taas.
 
Suurkiitokset taas Forumin Jack & Jonesin myyjättärelle! Aina saa iloista ja auttavaa palvelua, kuten vaatekaupassa kuuluukin. Oli aikaa etsiä vaatteisiin sopivia farkkuja ja t-paitoja sun muita kun itseäni ei nuo touhut kiinnosta ollenkaan. Kannan rahani jatkossakin tuonne, osaava, mukava ja nätti henkilökunta aina vastassa. Puolen vuoden päästä vaatetarpeen yllättäessä sitten taas.

Ison Omenan J&J:stä olen saanut useasti samanlaista palvelua, eli taitaa kuulua ketjun perustasoon. Mukava käydä vaateostoksilla kun henkilökunta oikeasti auttaa ja palvelee.

PS. kannattaa mennä mieluiten päiväsaikaan ostoksille eikä esimerkiksi jouluruuhkassa
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lampaanpersettä Vantaan Tammiston Sportialle.

Reilu kuukausi sitten tapahtunutta;

Olin uuden lätkäpotan tarpeessa, salapoliisityöni antoi vastauksesi Bauer 5100 mallin. Koossa XL (L vähän nafti), ja tiedossa oli, että XL pottia on jostain ihmeen syystä vähän vaikea löytää "hyllystä".
Kävin Budget Sportit + pari muuta läpi, ei löytynyt. Sitten menin tähän Sportiaan, ei löytynyt hyllystä. Mutta kas kas, myyjä sanoi että tilataan sellainen. Toimitusaika maksimissaan viikko, ja nyt elimme torstai päivää.
Lupasivat pistää tekstaria kun on noudettavissa. Meikäpoikahan oli ihan innoissaan :)

Noh, viikko meni ei tekstaria. Ajelin ko. kaupan ohi vajaan kahden viikon kuluttua tiistaina ja ajattelin käydä kysäisemässä kypärääni kun lätkätreenitkin jo olivat alkaneet.
Kauppa aikalailla tyhjä, silti myyjää sain tovin jos toisen odotella. Kerroin asiani, tarkisti koneelta että olen kyllä sellaisen tilannut. Osasi myös kertoa, että JUURI TÄNÄÄN oli Bauerilta tullut iso kuorma mutta sitä ei oltu vielä purettu. Ei osannut kylläkään sanoa, että onko pottani ko. kuormassa. Lupasi että viimeistään huomenna (eli keskiviikkona) ilmoittavat.
No kelpaa, ei se nyt niin päivästä ole kiinni, ajattelin.

Keskiviikko tuli ja meni, ei viestiä, ei mitään. Kaverini kertoi vajaa viikkoa tästä myöhemmin, että oli käynyt Budget Sportista ostamassa uuden kypärän, osasi kertoa että 5100 mallia oli hyllyssä ihan XL koossakin. Vieläpä oikean värisenä.
Minä sitten ajelin sinne, ja kas kas, 5100 mallia, koossa XL ja valkoisena oli oikein muutamia vielä jäljellä. Potta mukaan ja kassalle, lisäyllätyksenä hintakin oli lopulta 20e Sportian hintaa halvempi.

Niin ja se Sportian tekstari tuli sitten lopulta 5 (!) viikkoa tilauksesta. En vastannut mitään, eivätkä ole kyllä kyselleetkään että haenko sitä vai en.

Minun mielestäni aika perseestä taas kyseinen toiminta. Ja käsittääkseni Tammiston Sportian pitäisi olla vähän enempikin lätkään keskittnyt kuin "normi urheilukauppa".

Noh, ei väkisin.
 

M10

Jäsen
Tilasin CDONista muutaman CD:n, joukossa Rushin Hemispheres. No laitoin levyn tässä yksi päivä stereoihin, niin alkoi tulemaan saksaksi laulettua iskelmäpoppia. Kyseistä skeidaa oli levyllä 20 biisin verran (Rushin Hemispheresissä on 4 kappaletta).

Tarkastin CD:n ja siinä oli etiketti ihan oikeanlainen (Rush Hemispheres). Soitin levyä vielä varmuuden vuoksi parissa muussa lähteessä (toiset stereot, auton CD-soitin, tietokone) ja edelleen sain kuunnella tuota saksalaista määkimistä.

Laitoin CDONin asiakaspalveluun valituksen asiasta. Sieltä tuli vuorokauden päästä besserwissermäinen ja asiakasta vähättelevä vastaus, että "jos kuuntelet levyä tietokoneen kautta niin tietokoneesi on saattanut sotkea levyn sisällön, ja soittimesta tulisi tyhjentää muisti, ettei se oletuksena soita vanhoja kappaleita" ja that's it. Sain laskettua kymmeneen ja laitoin seuraavaksi astetta aggressiivisempaa palautetta. Kirjoitin että en todellakaan kuuntele minkään läppärin kaiuttimen kautta musiikkia ja että kyllä tämä saksalainen skeida on nyt ihan tosi juttu - testattu on. Schollille menis, M10:lle ei. Tarkistin vielä itunesin avulla, että kyseessä on niinkin huikea artisti kun Georg Danzer, albumi Liederbuch.

Nyt onkin sitten mennyt pari päivää eikä ole kuulunut vastausta CDONilta. Varmaankin tehtaalla mennyt levyt sekaisin tms, eikä siinä mitään - näitä tapahtuu, mutta vitutti tuo aliarvioiva vastaus.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt onkin sitten mennyt pari päivää eikä ole kuulunut vastausta CDONilta. Varmaankin tehtaalla mennyt levyt sekaisin tms, eikä siinä mitään - näitä tapahtuu, mutta vitutti tuo aliarvioiva vastaus.

Ottamatta kantaa CDOnin huuteluihin, niin kannattanee säilyttää tuo saamasi levy (jos ei pikainen googletus ole kertonut, että noita on lähtenyt liikenteeseen paljonkin). Saattaa nimittäin arvo nousta ihan kivasti, niinkuin monesti näillä missprinted-levyillä käy :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös