Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 938 338
  • 6 860

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ite oon tilannut tusinoittain symbaaleja (Sabian AA/AAX) netistä - suomesta, saksasta, englannista, jenkkilästä
Varmaan tyhmä kysymys, mutta ovatko nuo kulutuskamaa, vai miksi tilaat noita tusinoittain? Oma mielikuvani tuotteen kestävyydestä liikkuu jossain hiidenkiven ja rautakangen välimaastossa. Päivääkään en ole tosin rumpuja soittanut.
 

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Varmaan tyhmä kysymys, mutta ovatko nuo kulutuskamaa, vai miksi tilaat noita tusinoittain? Oma mielikuvani tuotteen kestävyydestä liikkuu jossain hiidenkiven ja rautakangen välimaastossa. Päivääkään en ole tosin rumpuja soittanut.

Kulutusosia ovat. Kestävyys mallista riippuen aaltopahvin ja lecaharkon välimaastossa.

Sorruin muutenkin huonoon sanavalintaan sekä palstaveljen sapelinterävän huomiokyvyn aliarviointiin ;)
Ihan siis yhteensä toista tusinaa noita kulutusosia olen tilannut ja niiden lisäksi muuta tavaraa maailmalta ilman ongelmia.
Tosin aidosti tusinoittain voisin tilata jos toimisin vaikkapa jälleenmyyjänä.
 
Mikä sulla kusee? Mistä tilasit? Miten hoidit maksun?

Musiikkiliike.fi oli tällä kertaa tilauspaikkana. Sieltä sai osamaksulla ilman käsirahaa ja oli kiire saada pellit, muuten olisin päätynyt käyttämään Thomannia. Tosin niidenkin kanssa oli kerran vääntöä postikuluista, mutta yleensä ihan ok.

Kyllähän virheitä sattuu ja erehdyksiä, mutta tässäkin tilauksessa oli virheitä useita. Ehdin jo tosin tavoittaa tyypin ja lupasi lähettää puuttuvan pellin, mutta noita "vääriä" en taida jaksaa vaihtoon lähettää, sillä tällöin pitäisi viikonloppu selvitä vajaavaisella peltikalustolla.

Tuolla "koskaan ei pitäisi tilata symbaaleja netistä"- heitolla hain lähinnä sitä, että kun sokkona ostaa, ei pääse testaamaan tuotetta ja etenkin nämä käsin valmistetut pellithän ovat yleensä hyvinkin yksilöllisiä, jolloin maanantai- kappaleitakin saattaa päätyä tilaukseen.

E: Sen verran vielä tuohon kestävyyteen, että itselläni pari kolme vuotta yleensä pellit pysyneet ehjinä. Tosin mitään hirveän hintavia symbaaleja ei yleensä ole ollut käytössä. Flopeimmat aikanaan rumpusetin mukana tulleet nimeltämainitsemattomat turhakkeet, jotka kestivät ehjänä pari päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Elisalta soittivat, että haluavat muistaa vanhoja asiakkaitaan ja nostavat mun 2 megan nettiyhteyden 8 megaan. (Hinta ei tietenkään nouse)
Wuhuu! Kerrassaan makoisa joululahja. Harmi että tämä on voimassa "vain" seuraavat 1½ vuotta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Elisalta soittivat, että haluavat muistaa vanhoja asiakkaitaan ja nostavat mun 2 megan nettiyhteyden 8 megaan. (Hinta ei tietenkään nouse)
Wuhuu! Kerrassaan makoisa joululahja. Harmi että tämä on voimassa "vain" seuraavat 1½ vuotta.
Itsellenikin tuli muutama vuosi sitten kirje Elisalta ja ilmoittivat nostavansa 1 megan liittymän 2 megaan lahjaksi ilman lisämaksuja. Tämän piti kestää vain vuoden loppuun asti, mutta hyvin sillä 2 megan liittymällä vedin 3 vuotta 1 megan hinnalla. Jos sullakin kävisi samanlainen munkki.

Nyt tosin on ollut jonkin aikaa Soneran 10/2 Mb käytössä. On muuten pirun nopea.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Elisalta soittivat, että haluavat muistaa vanhoja asiakkaitaan ja nostavat mun 2 megan nettiyhteyden 8 megaan. (Hinta ei tietenkään nouse)
Wuhuu! Kerrassaan makoisa joululahja. Harmi että tämä on voimassa "vain" seuraavat 1½ vuotta.

Oliko tähän ehtona että sopimuksesi muuttuu 1½ vuotta määräaikaiseksi jonka jälkeen toistaiseksi voimassa olevaksi? Eli nettiyhteyttä ei voi vaihtaa tai lopettaa seuraavien 18kk:n aikana.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Oliko tähän ehtona että sopimuksesi muuttuu 1½ vuotta määräaikaiseksi jonka jälkeen toistaiseksi voimassa olevaksi? Eli nettiyhteyttä ei voi vaihtaa tai lopettaa seuraavien 18kk:n aikana.

Juurikin näin. Tosin eipä tuo haitanne, kun sen verran hyvin ollaan Elisan kanssa tultu toimeen.

Nyt tosin on ollut jonkin aikaa Soneran 10/2 Mb käytössä. On muuten pirun nopea.

Minkälaisia nopeuksia olet parhaimmillaan saavuttanut? 2 megasella myötätuuleen 209kt/s ja tälläkin tulee jo ihan hyvin toimeen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkälaisia nopeuksia olet parhaimmillaan saavuttanut? 2 megasella myötätuuleen 209kt/s ja tälläkin tulee jo ihan hyvin toimeen.
Sellainen perusnopeus mitä yleensä pukkaa on siinä 900kt/s luokkaa. Parhaimmilllaan olisiko ollut yli tuhannen.

Oikeastaan kunnon syy miksi piti näin nopea netti hankkia oli lataukset. Nyt tulee mukavan nopeasti, kun megan netillä meni aina elokuvaa ladatessa monta tuntia ja surfaaminen samaan aikaan oli todella vaivalloista. Nyt pystyy surfaamaan nopeasti ja samalla latauksetkin tulevat hyvin.
Liittymänä Sonera Laajakaista Extra ja hintaa vain 19,90e/kk.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Elisalta soittivat, että haluavat muistaa vanhoja asiakkaitaan ja nostavat mun 2 megan nettiyhteyden 8 megaan. (Hinta ei tietenkään nouse)
Wuhuu! Kerrassaan makoisa joululahja. Harmi että tämä on voimassa "vain" seuraavat 1½ vuotta.

Mulle soittivat Elisalta ja kysyivät arvoituksellisesti, että olenko ollut tyytyväinen nykyiseen 8 megaiseen? Myöntävän vastauksen saatuaan kaveri kyseli, kiinnostaisiko nopeampi netti halvemmalla, tyhmiäkö kyselet vastasin. Soittaja sitten kysyi, että laitetaanko sitten tämä Elisa Viihde tulemaan, kun halvemmalla saisi sen 24 megaisen netin, HD-digiboksin yms, yms.

Suostuin. Kiitos, että kysyivät. Itse en olisi tullut ajatelleeksi ko. aihtoehtoa.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Käväisin tuossa ruokatunnilla Tiiriön Prismassa, kun oli pakko hoitaa huomiseksi tiettyjä juhlallisuuksia varten paketintäytettä. Parkkipaikan perusteella olisin luullut että kauppa on aivan tukossa, mutta ei sentään. Ilmeisesti se on niin iso, että suurikin ihmismassa hukkuu sinne (ei onneksi kirjaimellisesti). Ja niin hukkuu myös tavarat. Yhtään tuotetta korttia lukuunottamatta ei tullut löydettyä.

Heijastinta yritin löytää yhtenä, ensin kävelin vapaa-ajan ja urheilupuolen käytävät läpi unohtamatta tarkistaa hyllyn päätyjä. Ei jälkeäkään, ilmeisesti myyjät olivat olivat niiden kanssa samassa paikassa. Kun toisesta päästä käyttötavaraosastoa sitten löysin myyjän ja tiedustelin mistä heijastimia voisi löytää, vastaus oli lähes sanalleen että enpä tiedä, mee katsomaan sieltä sporttipuolelta, jollain käytävällä pitäis olla. Sitten myyjä syventyi uudestaa lajittelemaan jotain helvetin pajukoreja. Eipä ollut.

Toinen myyjä jonka sitten löysin ei myöskään osannut vastata, mutta tällä kertaa asiakaspalvelua löytyi, ja tämä soitti toiselle myyjälle tiedustellen asiaa. Ohjeet tuli, kiitin, ja lähdin matkaan. Tosin vain huomatakseni, että ohjeet olivat hyvin kaukana oikeasta. Siinä vaiheessa totesin ruokatuntini lähestyvän loppua, joten palautin tyhjän korin, maksoin löytämäni kortin, ja poistuin paikalta.

Olisi luullut että jo ensimmäinen myyjä olisi voinut edes vähän yrittää palvella, itse ollessani kilpailevan firman palveluksessa Helsingissä otin vastaavissa tilanteissa selvää tuotteen sijainnista, ja tarvittaessa näytinkin sen. Ja on sekin suoritus ettei Prismasta löydy yhtä myyjää joka osaisi paikallistaa tuollaisen tähän aikaan vuodesta aika tärkeän tuotteen sijainnin, edes käytävän tarkkuudella.

Jos joku sattuu tietämään missä ne heijastimet siellä ovat, mielenkiinnosta olisi mukava kuulla. Ostotapahtuma tosin tapahtunee jossain muualla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos joku sattuu tietämään missä ne heijastimet siellä ovat, mielenkiinnosta olisi mukava kuulla. Ostotapahtuma tosin tapahtunee jossain muualla.
Et voi ostaa Tiiriön Prisman tuotteita missään muualla.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Et voi ostaa Tiiriön Prisman tuotteita missään muualla.

Totta kai voin, jos joku ne ostaa sieltä ensin. Voihan tuo "muualla" tarkoittaa kassaakin, eikä esim. käytävää 46, jos tuolle linjalle haluaa lähteä.

Missä välissä väitin ostavani niiden heijastimia?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Totta kai voin, jos joku ne ostaa sieltä ensin.
Mutta sitten ne eivät ole enää Tiiriön Prisman tuotteita, vaan esim. kauppatorin tuotteita. Brändittömiä heijastimia.

Voihan tuo "muualla" tarkoittaa kassaakin, eikä esim. käytävää 46, jos tuolle linjalle haluaa lähteä.
Niin, mutta ostostapahtuma suoritetaan kuitenkin Tiiriön Prismassa. Uhkasit tekeväsi sen jossain muualla, kunhan ensin tiedät, missä ko. Prisma säilyttää heijastinvalikoimaansa.

Missä välissä väitin ostavani niiden heijastimia?
Et suoranaisesti missään, mutta päättelin nokkelasti näin olevan, koska käytit valtaosan ruokatunnistasi niiden etsimiseen. Minä keksisin monta muutakin tapaa kuluttaa ruokatuntejani kuin Prismassa haahuilu, tosin joskus olen tehnyt sitäkin.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Mutta sitten ne eivät ole enää Tiiriön Prisman tuotteita, vaan esim. kauppatorin tuotteita. Brändittömiä heijastimia.


Niin, mutta ostostapahtuma suoritetaan kuitenkin Tiiriön Prismassa. Uhkasit tekeväsi sen jossain muualla, kunhan ensin tiedät, missä ko. Prisma säilyttää heijastinvalikoimaansa.


Et suoranaisesti missään, mutta päättelin nokkelasti näin olevan, koska käytit valtaosan ruokatunnistasi niiden etsimiseen. Minä keksisin monta muutakin tapaa kuluttaa ruokatuntejani kuin Prismassa haahuilu, tosin joskus olen tehnyt sitäkin.

a) On, mutta käytettynä
b) Päättelin sinun tarkoittavan käytävää. Nokkelan ihmisen olisi pitänyt huomata ostotapahtuman kohteena olevan heijastimen, ei nimenomaan Tiiriön Prisman heijastimen.
c) Mielenkiinnosta= tiedojano iski, ei tarkoita että sieltä niitä ostaisin. Jos on noin vaikeaa, pitäkööt heijastimensa.
d) Olisi kieltämättä muutakin tekemistä ollut

Ettei mene ihan kokonaan ot:ksi, pitää kehua paikallisen S-marketin myyjää, olin ostamassa niinkin arvokasta tuotetta kuin lehtisalaattia, kassalla neiti (ei sormusta) huomasi kyseisen kappaleen olevan osin mennyt huonoksi, sanoi asiasta ja kävi vaihtamassa sen uuteen. Pikaisesti olin jo itsekin vilkaissut, mutta myyjällä oli tarkemmat silmät. Pieni asia sinänsä, ja itseäni olisin syyttänyt jos sen olisin kotona huomannut, mutta ystävällistä palvelua kuitenkin. Jonoa ei sillä hetkellä ollut, joten en sentään hidastanut kenenkään muun matkaa.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Eniten ihmetystä tässä herättää kuitenkin Jimm's PC-Storen toiminta asian suhteen. Ilmoitin heille puutteesta samantien. Mitään pahoittelua ei tullut, sanottiin vain että saan osan liikkeestä, ja jos haluan sen asennettuna niin minun pitää tuoda keskusyksikkö mukanani. No en todellakaan alkanut roudaamaan konetta moisen takia, joten sanoin että asentelen kyllä itse. Tähän tuli vastaus että DVD-asemat ovat nyt loppu, joten uusi joudutaan tilaamaan, ja saapumisesta tulee ilmoitus. Reilu pari viikkoa on muuten mennyt, eikä ole asemaa kuulunut.

Jatkoa tähän saagaan. Tiedustelin dvd-aseman kohtaloa kun kuukausi hiljaiseloa oli takana. Kirjeenvaihto alla.

Jimm's PC Store 21.10. kirjoitti:
Tällä hetkellä nuo dvd asemat ovat loppu myymälästämme joten joudun tilaamaan sinulle uuden. Saat siitä vahvistuksen kun se on täällä.

greatLeo 23.11. kirjoitti:
mikäs on tilanne tämän suhteen, joko myymälässänne on dvd-asemia?

Jimm's PC Store 23.11. kirjoitti:
Asemasi on noudettavissa, se on saapunut meille 23.10. Tervetuloa noutamaan.

Kaivattu dvd-asema oli siis saapunut Jimm'sille pari päivää siitä kun kerroin puutteesta. Tosin eivät vaivautuneet siitä mitään ilmoittamaan, toisin kuin lupasivat. Sitten kun kyselin asemaa kuukauden kuluttua (huomatkaa kevyt piruilu), ilmoitetaan pokkana että se on saapunut jo silloin ja silloin, haepas omasi pois.

Mielestäni todella onnetonta, että missään vaiheessa ei ole esitetty pienintäkään pahoittelua tapahtuneista mokista. En ole vielä jaksanut vastata viimeisimpään viestiin mitään. Todennäköisesti laitan jotain sensuuntaista että voivat pitää asemansa, minä en enää sitä tarvitse, ja siitä saadut voitot voivat käyttää asiakaspalvelu- yms prosessiensa kehittämiseen. Täytyy toivoa että tähän asti hyvin pelannut kone pysyy ehjänä takuuajan, sillä en todellakaan halua vääntää takuuasioista tuon puljun kanssa.

Tämän, ja myös muutaman tutun kommenttien perusteella lyhyt yhteenveto Jimm's PC Storesta: välttäkää!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Soitin erääseen Satakuntaliseen moottoripyöräliikkeeseen ja tiedusten josko voisivat lähettää meikäläisen sähköpostiin lahjakortin kun serkkuni täyttää huomenna vuosia. En itse pääse tuota hakemaan ja tottakai piti jättää tämäkin viime tinkaan.

No homma lopulta sitten saatiin hoitumaan mutta hieman nauratti kun puhelimeen vastasi nuorehko naishenkilö ja oli ensi aivan ulalla. Sitten hän kertoi kysyvänsä tarkemmin asiasta "pomolta". Nainen jätti luurin tiskille eikä painanut mykistysnäppäintä.

"Siäl on joku äijä ku kysyy jostain lahjakorista et voiks sen lähettää sähköpostilla...mää en osaa nyt neuvoo...mee sää puhelimeen".

Sitten kuului tämän "pomon" nopeatempoista opastusta ja jälleen neitonen:

"Noku se pitäis jotenki maksaakki...mitä mä sanon sille...mee sää ny puhelimeen pliis".

No tuli tuo neitokainen sitten luuriin itse ja yritti hoitaa homman fiksusti himaan. Lopulta saatiin sovittua asia ja lahjakortti pitäisi olla sähköpostissani tänään laskun kera. Ihmetyttää vaan se, että eivätkö nämä ihmiset todellakaan tiedä asiakkaiden kuulevan noita keskinäisi jorinoita puhelimesta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nokian Sähkötalo: aivan loistavaa palvelua! Mentiin tuonne noin 20 minuuttia ennen sulkemisaikaa ja kerroimme myyjälle, minkälaista lamppua olimme etsimässä. Hän kysyi hintahaarukan ja halusi tietää myös, miten valaistus on hoidettu nyt ja minkälaisia muita valaisimia tilassa on. Sen jälkeen hän esitteli viisi-kuusi eri vaihtoehtoa, joista valinta oli helppo tehdä. Eikä hermostunut, vaikka parikin kertaa tuli se pakollinen "eikun ei, ei otetakaan tätä". Kaupat tuli kahdesta kattolampusta, eikä myyjää tuntunut yhtään haittaavan, että poistuimme kaupasta vasta kymmenen minuuttia sulkemisajan jälkeen.

Juuri tuollaista palveluasennetta arvostan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Hyvinkäältä pitää myös kehua valaisinliikettä, Valaisinliike Hellsten Oy, siinä ihan keskustassa Hämeenkadulla Ekan vieressä. Kämppää kun sisustin, sain varsin hyvää avustusta niin valaisimen valinnassa eri huoneisiin kuin sitten siinä asennuspuuhassakin... Itsellä kun on katossa ne pistokemalliset lampun paikat, ja noissa valaisimissa oli paria eri tyyppiä joissa oli jotain vanhempia ratkaisuja. Olohuoneen lamppuun kaveri teki sopiville kohdille reiät jotta sen sai asennettua kattoon kiinni sekä selosti yksityiskohtaisesti asennusprosessin, jotta vähän yksinkertaisempikin sähkömies sen tajusi. Pariin muuhun valaisimeen tuli valmiiksi liitettynä sokeripala-pistoke-välikappale.

Ajattelin, että vau, tästähän palvelusta pitää pistää tippiä, mutta höh, kaveri oli mennyt vielä laskemaan alennushinnat kun ostin useamman lampun kerralla. Ainakin tietää missä kaupassa asioidaan kun tarvitaan lamppuja.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Isännöitsijä ja huoltoyhtiömme ovat aivan päinperseestä. Mulla on tällähetkellä 18.6C sisällä ja neropateille tiedoksi KYLLÄ patterit ovat täysillä. Soitin aamulla sitten k.o. "palveluihin". Huoltoyhtiöstä sanoivat että et ole ainoa joka on soittanut, noh asiaan. Sanoivat että laitetaan jonoon... No meni tunti ja soittivat että saako mennä yleisavaimilla kattomaan, juu ihan miten vaan kunhan saan lämpöä kämpään. Tulin duunista himaan innosta soikeana josko voisin vaikka löhöä kalsareissani sohvalla, vitun posket täällä mitään lämpöä ole. Eivät sitten ole tehneet tuon taivaallista eivätkä vaivautuneet edes soittamaan että eivät pääse kämppääni (jos ovat edes yrittäneet), mulla menis 15min että olisin avaamassa oven jos olen töissä, mutta ei. Huomenna soitan ja kysyn mitä vittua.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ja isännöitsijän vika tämä on koska?

Tottahan toki se on isännötsijän vika kun ei saa kovilla pakkasilla kämppään lämpojä yli 22 asteen, eikä boksereissa voi makoilla sohvalla. Aamulla soitettu, eikä vielä ole kämpässä lämmin, ihme juttu...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei nyt varsinaisesti huonoa kokemusta jäänyt Verkkokuppa.com:n ja Itellan yhteisestä asiakaspalveluräpellyksestä, mutta kaipa tuota parantaakin voisi.

Kaikki lähti siitä, kun nyt päätin tilata 47"-telsun (huomaa Turhapuro-sanamuoto) Verkkokaupasta, vaikka sama malli olisikin ollut Pixmaniassa sen ~50e halvempi. Jatkista lukeneena ja omasta kokemuksesta ajattelin, että kaipa tässä säästää sitten kuitenkin enemmän, jos jotain vikoja tulee. (t. nimimerkki "Säästä lisenssiä 80e ja maksa polvileikkauksesta > 1000e omista").

Noh, toimitusajaksi ilmoitettiin 1-2 viikkoa, joka sitten lopulta osoittautui 27 päiväksi. No joo, eipä kiirettä sinällään ollut. Sitten vihdoin ilmoitettiin tekstiviestillä tilauksen saapumisesta ja kävin ilmoittamassa, että kotiinkuljetus kiitos, niin vastaus oli pahaa ennustava tämä on tällä selvä. Noh, muutaman päivän odottelin ja mitään ei tapahtunut, joten päätin työmatkan varrella käväistä Ruohiksen liikkeessä kysymässä missä mennään.

Joo, tätä käsitellään, kertoili neitsytkammiostaan akneklinikalle menossa oleva kynäniska (ei henk.koht. mitään vastaan). Ok, näillä mennään.

Kun ei kuitenkaan mitään pariin päivään kuulunut, niin soittelin sitten ihan asiakaspalveluun (Itellan), että mikä maksaa? Sieltä sitten kertoiltiin, että lähetys on täällä, mutta ei ole toimitusosoitetta. Sitä en toki ollutkaan koskaan antanut, mutta jotekin odotin, että V-kupan nörtin tää on tällä kunnossa-lausuma sisälsi sen, että sitten osoitteen soitteluvastuu siirtyy Itellalle.

Sen annettuani soiteltiin vajaan viikon päästä, että millos tuodaan? Sanoin, että 18-21 (rajat olivat 9-21). Sitten eilen soittaa virolaisittain murtaen suomea puhuva mies kello 15 "No ma ole tassa sinu ove edesa". Sanoin, että olen tilannut toimituksen eilen kello 18-21. "No paaseko sina puoliviideksi?". No en päässyt, johon vastaus oli; "No me tulla sitten heti puolikusi". Helvetinmoisella kiireelllä tulin töistä, jotta ehtisin tähän veljeskansan asettamaan määrä aikaan.

Lopulta lähempänä kahdeksaa(!) soi ovikello ja nuorukaiset raijasivat televiissorin kynnyksen yli. Lisähupia tarjosin, kun totesin poikien käyttävän vanhanaikaista "höylää" pankkikorttilaskutukseen:

cottonmouth kirjoitti:
Teillä on vielä oikeen tollanen vanhanajan mankeli.


Eestin poika kirjoitti:


cottonmouth kirjoitti:
Niin, toi pankkikortin höylä..


Eestin poika kirjoitti:
Niin, tämä televisio..


cottonmouth kirjoitti:
Antaa olla... ... ..
 

12961

Jäsen
Isännöitsijä ja huoltoyhtiömme ovat aivan päinperseestä. Mulla on tällähetkellä 18.6C sisällä ja neropateille tiedoksi KYLLÄ patterit ovat täysillä. Soitin aamulla sitten k.o. "palveluihin". Huoltoyhtiöstä sanoivat että et ole ainoa joka on soittanut, noh asiaan. Sanoivat että laitetaan jonoon...

Onko patterit nestekiertoiset ja ilmattu lähimenneisyydessä? Jos puoli patteria on ilmaa täynnä ei kämppä paljon lämpiä.

Voit ilmata itsekin.
 

12961

Jäsen
totesin poikien käyttävän vanhanaikaista "höylää" pankkikorttilaskutukseen:

Mikäli pojat tekevät pääasiassa laskutushommia on mankeloiminen huomattavasti halvempaa. Pääte maksaa melko suolaisia summia ja useissa yrityksissä koko käteismyynnin kate menisi sen aiheuttamiin kustannuksiin.


Meillä päätettiin lopettaa yksityiskauppa tuntemattomille kokonaan kun vuodenvaihteen jälkeen päivättyjä mankelitositteita ei oteta enää vastaan. Vanhat asiakkaat hoidetaan jatkossa laskutuksella.

Tuollaisessa tapauksessa tietty käsittämätöntä, että verkkokauppa käyttää kyseisellä tavalla toimivaa kuriiria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös