Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 950 330
  • 6 880

d2uce

Jäsen
Minulle on joskus jätetty kerrostalossa paketti oven ulkopuolelle rappukäytävään. Hieman ihmetytti, kun kotoa lähdin ja minulle osoitettu paketti nojasi seinään asuntoni oven vieressä. Ei toki tarvinut lähteä Postista asti hakemaan tällä kertaa, mutta olisihan se saattanut vähän vituttaa, jos joku talon mummeli olisi paketin roudannut esim. roskikseen tai joku pitkäkyntinen vienyt mennessään.

Joskus, kun satuin olemaan eteisessä juuri kun posti kolahti luukusta ja mukana oli tällainen "Teille on isokokoinen kirje" -lappu oli siinä seassa, niin ehdin vielä napata Kustin kiinni hänen tiputellessa posteja naapuriovella.

Tuo ovikellon soittelu riippuu usein täysin postinjakajan fiiliksistä. Välillä rimpautetaan, välillä ei.
 

Kermit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukioikäisenä (eli valitettavan monta vuotta sitten) kun kesähessuna jaoin postia kerrostaloalueella, niin sellaiset isot kirjeet joista jo otsallakin näki etteivät kenenkään postiluukusta mahdu, lähtivät kyydillä suoraan konttoriin haettaviksi. Ei mitään järkeä ottaa fillarin kyytiin ollenkaan. Jos sitten mukaan osui sellaisia periaatteessa luukusta mahtuvia (olivat muuten melkein aina jotain valittujen palojen kirjoja), niin niitä tietysti yritettiin jakaa luukusta. Jos ei mahtunut, niin ainakin itse soitin kyllä ovikelloa vaikka ei siitä kai mitään virallista ohjetta ollut. Turha niitä edestakaisin on kanniskella.

Aika usein muuten kävi niin, että vaikka luukusta olisi mahtunut, niin sisäovi oli kiinni ja sen takia ei mennyt sisään asti. Siitä voi siis johtua jos pitää lähteä normikokoista lähetystä hakemaan postikonttorista.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viimeksi tänään itselläni tuotiin posti kotiovelle asti.

Eli joukossa oli isohko paketti, josta näki jo konttorilla ettei se mahdu laatikosta sisälle. Jakaja kuitenkin oli ottanut paketin mukaan ja oli kirjoittanut myös lapun valmiiksi (paketti noudettavissa postista silloin ja silloin).

Ovikellomme ei nähtävästi toimi, joten jakaja koputteli hetken oveen kunnes tajusin koko ovea mennä avaamaan.

Sama jakaja on myös kerran aiemmin tehnyt saman jutun, eli tuonut ovelle asti paketin kun ei luukusta mahtunut. Kahteen otteeseen emme ole olleet kotona, joten paketti on ollut noudettavissa postista.

Yleensä nykyään Itellan toimintoja tulee haukuttua aika paljon, mutta jakajille itse nostan hattua. Meillä on posti aina ajallaan jaettu, oli keli mikä tahansa. Ja mielestäni on loistavaa toimintaa tämä "maksuton" ovelle toimittaminen. Perus postimaksulla kulkee ja tulee ovelle asti.

Harmittaa kun tänään ei lompakossa ollut käteistä rahaa, olisi jakajalle voinut antaa kahvirahat (vaikka eihän tuo paljoa ole) koska palvelu on toiminut niin hyvin.

Itellalle tuosta palautetta olen jo aiemmin lähettänyt, mutta en tiedä mahtaako se koskaan mennä jakajalle asti, ja saavatko jakajat mitään muuta palkkiota noista positiivisista palautteista, kuin mahdollisesti esimiehen kiitokset.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeksi tänään itselläni tuotiin posti kotiovelle asti.

Eli joukossa oli isohko paketti, josta näki jo konttorilla ettei se mahdu laatikosta sisälle. Jakaja kuitenkin oli ottanut paketin mukaan ja oli kirjoittanut myös lapun valmiiksi (paketti noudettavissa postista silloin ja silloin).

Itellalle tuosta palautetta olen jo aiemmin lähettänyt, mutta en tiedä mahtaako se koskaan mennä jakajalle asti, ja saavatko jakajat mitään muuta palkkiota noista positiivisista palautteista, kuin mahdollisesti esimiehen kiitokset.


Ei ne saa edes niitä esimiesten kiitoksia.

Itsekin kun on jakanut postia, niin kyllä meillä ainakin jakajat ottaa aina kaikki maksikirjeet mukaan vaikka heti näkee että laatikkoon/luukusta mahdu. Ja sitten pudotetaan kortti, jos ei mahdu, itse käyn aina ovellakin että jos siellä joku sattuu olemaan kotona että sais jätettyä, koska koen sen pienemmäksi vaivaksi kuin sen kortin kirjottamisen, ja on asiakkaan kannaltakin helpompi.

Se väliovi kannattaa tosiaan jättää mieluummin raolleen, että sen saa työnnettyä auki sillä paketilla jos on semmonen paketti tulossa joka mahtuu luukusta, ja se aamulla jaettava lehtikään ei aiheuta niin kovaa ääntä kun ei tipu ihan pystysuoraan siihen lattiaan.

Se on tuo postinjakajan homma yksi niistä "näkymättömistä" hommista että se huomataan vasta siinä vaiheessa, kun on jotain negatiivista, ja sitten haukutaan.

On niitä tosin muutamia jotka joulun aikaan antavat postinjakajalle jonkun pikku lahjan.
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Käytin isäukon auton merkkikorjaamossa. Neonvalot häikäisivät ja autot kiilsivät pihalla uutuuttaan ja sisällä oli autoliikkeistä tuttua fleece-porukkaa. Jo aamulla, kun auton vein oli probleemia, kun tilaamani sijaisautoa ei oltukaan varattu, vaikka sen vielä erikseen huollon varauksen yhteydessä varmistin. Sijaisautoja oli kuitenkin vapaana, joten sain alle sellaisin ja lähdin pois.

Soitto iltapäivällä ja autoa hakemaan. Menin sisään ja vaikka palvelutiskejä oli lähemmäs kymmenen, ei missään näkynyt asiakaspalvelijoita. Kassalla istui nuori parikymppinen mies, joka selitti vanhemmalle miehelle, että hän ei tiedä, koska tämän papparaisen autoon pitää jakohihna vaihtaa. Pappa tuntui käyvän vähän kuumana ollen sitä mieltä, että ei ole hänen asiansa tietää noita asioita, että kyllä merkkikorjaamolla se pitäisi tietää. Seurasin huvittuneena tilannetta samalla, kun vuoronumeron otettuani seisoskelin parin muun tyypin kanssa odottamassa mahdollisia asiakaspalvelijoita.

Tilanne jatkui jotenkin epäselvänä, kun yhtäkkiä jostain pölähti kaksi huollon miestä paikalle. Toinen huuteli jotain vuoronumeroita ja toinen vaihteli vuoronumeroita siellä vuoronumeronäytöllä. Kumpikin änki samalle työpisteelle (joita oli siis se noin kymmenen) ja minä ja toinen asiakas sitten pörrättiin siinä saman tiskin ääressä. Asiakaspalvelija löysi auton paperit nopeasti, totesi vain "tähän tehtiin se kausihuolto" ja sitten sanoi hinnan. Ei sen kummemmin käyty läpi, että mitä kuitissa lukeva "Kausihuolto" piti sisällään.

Sitten maksun aika. Äijä höyläsi pankkikorttia muutaman kerran, kunnes lopulta tajusi korttipäätteen viestin "Käytä sirua". Sitä sitten käyttämään ja näpyttelin PIN koodin sisään. Ukko otti laitteen ja repi mulle kuitit eikä tietenkään antanut korttia takaisin ennen kuin sitä pyysin erikseen. Sitten sanottiin mistä auto löytyy, irrotettiin avaimesta roikkunut pahvilappu, johon oli kirjoitettu huoltomiestä varten rekisterinumero ja annettiin pahvilappu mulle ja pistettiin auton avain johonkin koriin. Sanoin, että josko saisin avaimen kuitenkin ja laitetaan tää paperi sinne koriin.

Ja lopulta sitten, kun huoltokirjaakaan ei kuulunut ajattelin, että se on jätetty autoon. No, matkalla autolle äijä juoksi vielä mut pihalla kiinni kiikuttaen huoltokirjaa.

Ja tämän episodin aikana se kassalla istunut nuori sälli oli saanut toisen asiakkaan, joka yritti kysellä autoaan, joka oli ollut huollossa jo monta päivää odottamassa varaosaa. Tämä kaveri kuittasi olan kohautuksella ja tokaisulla "Ei oo osa tullu vielä ja se mekaanikko ei oo ees töissä tänään". Hiukan rupesi siinä jo sitten sekin asiakas lämpiämään.

Eihän tuo nyt varsinaisesti huonoa asiakaspalvelua omalla kohdallani ollut, mutta kyllä autoon istuttuani oli vähän fiilis, että mitähän juuri äsken tapahtui.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Suurin osa täällä näköjään kritisoi huonoa asiakaspalvelua, mutta minulla täysin päinvastainen episodi eilen illalla. Menin ABC-asemalle kahvittelemaan, ja maksoin kahvin kolikoilla. lähtiessäni menin ostamaan askia tupakkaa kortilla, ja kaskas, koneet eivät toimineet. Myyjä valitteli elisan yhteyksiä näissä electron-laitteissa, eikä kertaakaan kyseenalaistanut, että onko kortilla tarpeeksi rahaa. Sanoin neidille, että voin käydä nostamassa rahaa, mutta myyjä sitten sanoikin "Eiku ota tää aski nyt, maksat sit joskus käydessäsi kun koneet toimii!". Jotenkin kuulosti epätodelliselta tuollainen toiminta noinkin isossa firmassa. Otin askin ja olin tyytyväinen, ja seuraavana päivänä painelin varta vasten maksamaan kessuni. Myyjäneitonen oli ihmeissään, että viitsin tulla maksamaan "velaksi" saamani askin, ja tarjosi tästä hyvästä lihapasteijakahvit kiitokseksi rehellisyydestä.
Kyllä ei auta kuin kehua minulle tuntemattoman myyjän toimintaa. Toisaalta, eihän se minun vikani ole, jos puljun koneet eivät toimi. Monelta työntekijältä olisi jäänyt tämä jalo ele tekemättä.
 

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Myyjäneitonen oli ihmeissään, että viitsin tulla maksamaan "velaksi" saamani askin, ja tarjosi tästä hyvästä lihapasteijakahvit kiitokseksi rehellisyydestä.
.


Kyllähän neito tuossa rikkoi varmasti yhtiön sääntöjä oikein reippaasti. Kahvit ja pasteija oli oikein, hienosti toimittu. Se, että antoi "velaksi" sen röökiaskin oli kyllä väärin, vaaransi todennäköisesti työpaikkansa. Jos se yritti, winkwink, u nou?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Mielestäni työntekijä otti riskin, että joutuu maksamaan 3,80€ itse jos joku korkeampiarvoinen olisi asiasta kuullut. Kuulemma Keskimaalla on aikalailla kaikki säännöt tiukkoja, mutta mielestäni tässä nyt ei rikottu firman pykäliä kovinkaan radikaalisti. Erittäin paljon vakavampi rike olisi kyseisen tuotteen myyminen alaikäiselle. tätä tapahtuu varmasti säännöllisesti, kun taas askin aikuiselle ihmiselle velaksi antaminen on aika harvinaista. Ja tämä "rike" nollautui samalla kun hän löi seuraavana päivänä kassaan sen edellisen askini.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Ja höpö, höpö.

Tunnet S-Ryhmän kassaohjeistuksen ilmeisen huonosti. Selvä varoituksen paikka.

On the other side, kauniisti tehty ja loistavaa että on olemassa ihmisiä jotka osaavat käyttää aivojaan. Harvinaista tässä maailmassa.

Kuulemma Keskimaalla on aikalailla kaikki säännöt tiukkoja, mutta mielestäni tässä nyt ei rikottu firman pykäliä kovinkaan radikaalisti.

Rikottiin kyllä. S-Ryhmässä esimiehenä toimivana tiedän kyllä mitä pykälissä lukee.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain todella mahtavaa palvelua eräässä vaateliikkeessä, jonka nimeä en nyt välttämättä kehtaa mainita. Viehättävä ja mukava neito palveli minua lähes tunnin mitä nyt välillä kävi vähän auttelemassa muita ja kassalla rahastamassa. Sain vilpittömät ja asiantuntevat tyylivinkit rentoon ja letkeään tyyliin pienen flirtin säestyksellä ja joistain vaatekappaleista hän sanoi suoraan, että älä edes sovita, ei sovi sun tyyliin. Ja eräitä oikein sopivia housuja ei alkanut niitäkään tyrkyttää vaan sanoi, että tulet kuule huomenna sovittamaan vielä uudestaan toisenlaisten kenkien kanssa, niin nähdään kunnolla miten ne istuu. Tuollaista palvelua olettaa saavansa joistakin liikkeistä kyllä, mutta tuollainen bulkki-ketjun myymälä, jossa asioin ei kai ole kovin tunnettu palvelustaan. Menen kyllä uudestaan.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Sain todella mahtavaa palvelua eräässä vaateliikkeessä...

Itse olen huomannut palvelun olevan parempaa, kun vaateliikkeeseen menee ilman tyttöystävää. Myyjät kaiketi huomaavat, että siellä on jo yksi tissipari makutuomarina, ja toista ei tarvita. Yleensä teen vaateostokset netissä mutta taannoin päätin ostaa koko vaatekerran yhdellä rykäsyllä liikkeestä. Ei tarvinut kauaa farkkuja käännellä kun viereen tuli pirteä myyjä ja palveli minua oikeastaan liikkeestä ulos astumiseeni asti. Jos sovituskopissa oli väärä koko, niin myyjä haki isompaa tai pienempää, ja ripusti/viikkasi väärän kokoiset takaisin. Tämän jälkeen olen mielummin suosinut vaatteiden ostamista kaupasta ja nettiostot ovat jääneet vähemmälle. Ei henkkamaukalla palvelua edes kannata odottaa, sitä ei kuitenkaan siellä saa. Mutta tästä edellämainitusta puljusta (J&J) palvelua olen saanut joka kerta.



dynamo68, mitä itse olisit alaisellesi tilanteessa sanonut? Ja onko tämä varoitus sellainen, että kun niitä kertyy määrä X, saa fudut?
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
dynamo68, mitä itse olisit alaisellesi tilanteessa sanonut? Ja onko tämä varoitus sellainen, että kun niitä kertyy määrä X, saa fudut?

Jep, kolmannesta fudut. Olisin kehunut fiksusta ajattelusta ja huolehtinut, että mimmi maksaa itse sen puuttuvan askin, jos et olisi sitä tullut maksamaan. Alaisiin ja heidän päätöksiinsä pitää voida luottaa. Ja sitä kautta he ovat myös vastuussa päätöksistään ja korjaavat mahdolliset virheensä, ja ottavat opiksi niistä. Jos tommonen olisi jatkuvaa niin asia olisi tietysti eri.

Tosin toisaalta mua ei kiinnosta vittuakaan S-Ryhmä ja sen pilkunnussintasäännöt, eli voin olla poikkeava esimies siinä suhteessa :D
 

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Kokemuksia Saunalahden ADSL- kaupasta

Tämän olisi voinut kirjoittaa myös tuonne Saunalahden ADSL:ää koskevaan omaan ketjuun, mutta kirjoitanpa nyt tähän. Malliesimerkkinä "asiakaspalvelusta":

Päätimme 1,5 kk sitten vaihtaa DNA:n laajakaistan Saunalahden melkein vastaavaan, koska tarjous oli niin houkutteleva. Saunalahden piti hoitaa vanhan laajakaistan lopetus ja ADSL:n piti olla käytössä 1.2.
No, perjantaina 29.1. saapui modeemi, jonka asennuksessa oli omat kikkansa. Esim. laitteen pohjassa oleva KEY-CODE ei ollut toimiva.. Saimme kuitenkin tämän toimimaan muutaman päivän työllä.

Vanha laajakaista oli pois käytöstä sovitusti 1.2. ja jäimme odottelemaan kytkentäilmoitusta.Odottelimme koko viikon..
Asiakaspalveluun lähti sähköpostia asian tiimoilta torstaina - tähän ei ole vastattu 8.2. mennessä.

Eilen mieheni sitten soitti asian perään ja kävi ilmi, että kaupunkiimme ei ole mahdollista saada Saunalahden ADSL:ää! Eivät kuulema saa vuokrattua kaistaa/linjaa tjsp..!!!
Mitään kunnon selitystä ei löytynyt siihen, miksi he myyvät sellaista, mikä ei onnistu? Miksi modeemi lähetettiin, jos kytkentä ei onnistu? Miksi asiasta ei informoitu asiakasta vaan asiakkaan oli itse kyseltävä asian perään?
Miksi asiaa ei varmistettu ennenkuin vanha laajakaista kytkettiin pois ja informoitu asiakasta tilanteesta? Aikaa kuitenkin oli 1,5 kk...

Mies kysyi vielä, maksaako Saunalahti DNA- laajakaistan uudelleenkytkennän. Heillä ei kuulema ole mahdollisuutta maksaa tällaisia, mutta asia voidaan mahdollisesti hyvittää puhelinlaskussa (miehellä on liittymä).

Meillä on aikaisemmin ollut samassa kiinteistössä Soneran laajakaista ennen DNA:ta, joten ihmettelimme , miksi nyt ei onnistu, kunnes mies keksi mahdollisen selityksen:
DNA (tai Empower) teki jotain kaapeliasennuksia viime syksynä ja tulimme siihen tulokseen, että alueellemme asennettiin silloin valokaapelit ja tämä on syynä miksi vuokraus ei onnistu.

Joka tapauksessa tällä hetkellä ollaan ilman nettiyhteyttä toista viikkoa, kiitos Saunalahden loistavan asiakaspalvelun. En voi ymmärtää, miksi asiaa ei voitu hoitaa fiksusti ja ilmoittaa asiakkaalle tilanteesta. Sen sijaan jätetään asiakas odottelemaan palvelua, jota ei ole tulossakaan. Näin ainakin varmistettiin se, etten henk.koht. tule koskaan ottamaan minkäänlaista liittymää Saunalahdelta. Mieskin kuulema irtisanoo puhelinliittymänsä ASAP (tosin mahdollisen hyvityksen jälkeen)..

Uutta sopimusta emme ole vielä tehneet DNA:n kanssa, koska haluamme selvittää kuluttajaneuvojan kanssa, mitä asiassa voidaan tehdä.
 

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Eli ei sillä tilatulla palvelulla mitään väliä ole, kunhan saa hyvät kompensaatiot?

Todennäköisesti yrität vain provosoida, mutta vastaan silti:
Ei todellakaan ole kyse tästä.
Minulle riittäisi esim. huomautus toiminta/kauppatavasta Saunalahdelle.
On vain kyse sellaisesta asiasta kuin hyvä kauppatapa. Näin ei voi toimia, koska se aiheuttaa ylimääräisiä kuluja syyttömälle osapuolelle: onko oikein, että me maksamme uuden kytkennän kulut, jos myyjä ei lupauksistaan huolimatta pysty toimittamaan palvelua?
Etenkin tuo "hyvitys" puhelinlaskuun tuli erittäin epämääräisesti eli mielestäni ei ole mitenkään varmaa...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Koin tänään aivan loistavaa asiakaspalvelua. Tilasin Welhon laajakaistan tuossa reilu kuukausi sitten ja sain kylkeen ilmaiseksi kanavapaketin. Nyt sitten ei ole toviin näkynyt Nelonen Sport Pro ja päätin soittaa asiakaspalveluun. Nuorehko kaveri vastasi ja kerroin ongelman. Samalla valittelin kun tiukat NHL-matsit ei ole näkynyt ja kaveritkin tuli varta vasten viime sunnuntaina katsomaan peliä, joka sitten ei näkynytkään. No, kaveri sanoi, että hän koittaa päivittää, katso samalla kanavaa alkaako näkymään, toinen vaihtoehto olisi hakea kanavat uudestaan.

Kanava alkoikin sitten näkymään ja varovaisesti kysyin, olisiko mahdollista saada jokin pieni hyvitys kun ei ole näkynyt. Sain sitten kuukaudeksi ilmaisen kanavapaketin, josta voin seurailla NHL:llää ja SM-liigan pudotuspelejä. Lopuksi sitten keskusteltiin vielä parisen minuuttia yön NHL kierroksen tuloksista ja kuka pääsee pudotuspeleihin. Hienoa ja nopeaa palvelua, kiitos.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Koin tänään aivan loistavaa asiakaspalvelua. Tilasin Welhon laajakaistan tuossa reilu kuukausi sitten ja sain kylkeen ilmaiseksi kanavapaketin. Nyt sitten ei ole toviin näkynyt Nelonen Sport Pro ja päätin soittaa asiakaspalveluun. Nuorehko kaveri vastasi ja kerroin ongelman. Samalla valittelin kun tiukat NHL-matsit ei ole näkynyt ja kaveritkin tuli varta vasten viime sunnuntaina katsomaan peliä, joka sitten ei näkynytkään. No, kaveri sanoi, että hän koittaa päivittää, katso samalla kanavaa alkaako näkymään, toinen vaihtoehto olisi hakea kanavat uudestaan.

Kanava alkoikin sitten näkymään ja varovaisesti kysyin, olisiko mahdollista saada jokin pieni hyvitys kun ei ole näkynyt. Sain sitten kuukaudeksi ilmaisen kanavapaketin, josta voin seurailla NHL:llää ja SM-liigan pudotuspelejä. Lopuksi sitten keskusteltiin vielä parisen minuuttia yön NHL kierroksen tuloksista ja kuka pääsee pudotuspeleihin. Hienoa ja nopeaa palvelua, kiitos.

Itse olin aikanaan Welhon asiakas ja aina jos tuli jotain ongelmaa (harvoin) niin aina palvelu oli nopeaa ja ystävällistä. Monesti myös jäi moneksi minuutiksi puhumaan turhia asiakaspalvelijan kanssa.

Huolto toimi loistavasti ja mikä parasta niin itse en ikinä joutunut jonottamaan kauaa puhelimessa.
 

Veijari

Jäsen
Kävin tänään Veikon Koneessa pällistelemässä televisioita. Siinä sitten aikani ihmeteltyäni otin katsekontaktin myyjään kysyäkseni neuvoa ja myyjähän tulikin heti avoimesti palvelemaan ja kysyi miten voisi palvella.

Keskustelumme meni kutakuinkin näin;

Minä: En ole televisiota ostamassa vielä vaan tarkoitukseni on hieman kartoittaa valikoimia ja selvittää mm. näiden Led-televisioiden ominaisuuksia. Onko ledissä esim paljon parempi kuva kuin normi LCD hdtv:ssä ja miksi?
Myyjä; onhan siinä parempi värien toisto, sellainenko laitetaan?
Minä; En ole kauppaa tekemässä, voisit mielummin esitellä näitä televisioita kun keväämmällä vasta aion sen hankinnan tehdä.
Myyjä; Tuossa olisi 32" Sony nyt 1199 euroa ja samanlainen mutta 40" 1500 eurolla.
Minä; niin...
Myyjä; Nyt saat hyvään hintaan kun tiputan tuosta 32 tuumaisesta satasen, saat sen 1100 euroon.
Minä; En ole ostamassa, kiitos vaan.
Myyjä; 40 tuumaisen saat hyvään hintaan...

Kiitin ja lähdin liikkeestä pihalle.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Sain huikean laadukasta asikaspalvelua. Soitin eilen Svea perintään ja kyselin ihan yleisellä tasolla perinnästä jne. Puhelimeen vastannut henkilö osasi auttaa helpoimmissa kysymyksissä, mutta halusi kuitenkin että juttelen vielä heidän asiakaspalvelijansa kanssa. Puhelinaika olisi järjestynyt vielä samalle päivälle, mutta omat kiireet estivät joten tänä aamuna tasan sovittuna aikana erittäin miellyttävä naishenkilö soitti minulle ja puolen tunnin ajan keskusteltiin ihan yleisellä tasolla perintätoiminnasta jne. Nainen antoi vielä uskomattoman halvan tarjouksen minulle, vaikka tietää etten todennäköisesti tule heidän palveluitaan tarvitsemaan usein. Jäi oikein hyvä mieli kun kerrankin asiakasta ihan oikeasti neuvotaan ja palvellaan, jonka lisäksi tuo huikea alennus sopimushinnasta oli pelkkää bonusta.
 

Veijari

Jäsen
Ihmettelen paikallisen Audiliikkeen myyjän saamattomuutta. Ollaan aika suoraan ilmoitettu kiinnostus uuden Audin ostosta, useita kertoja ollaan oma-aloitteisesti käyty paikalla hypistelemässä autoa sekä käyty koeajolla mutta tuntuu että myyjää ei nappaa kaupanteko. Tarjousta lupaa lähettää sähköpostiin, jota ei kuitenkaan kuulu määräaikaan mennessä ja kun käydään paikan päällä niin äijä vaan valittelee kiirettä. Tai no, ensimmäisen tarjouksen sain jossa hinta oli sama kuin auton ovh, meinasin jo soittaa että oletko vittu tosissasi. Jätin vastatarjouksen jonkä jälkeen ei ole kuultu mitään.

Olenko niin tuulipuku-Toyota-miehen näköinen että meikäläisiä ei oteta vakavasti ns. premium merkin myymälässä? Pitääkö vetää villaneule niskalle ja purjehduskengät jalkaan jotta otetaan tosissaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös