Mun mielestä noi näyttävät olevan syvyydeltään 21 senttisiä. Syvyys X Leveys X Korkeus.
Puhutaankohan tässä nyt aidasta ja aidan seipäästä. Eli toinen puhuu korkeudesta ja toinen syvyydestä.
Mun mielestä noi näyttävät olevan syvyydeltään 21 senttisiä. Syvyys X Leveys X Korkeus.
Ehdottomasti ja vielä missasin tämän "25x25x25" -asian kokonaan. Poistun takavasemmalle.Puhutaankohan tässä nyt aidasta ja aidan seipäästä. Eli toinen puhuu korkeudesta ja toinen syvyydestä.
Viimeksi tänään itselläni tuotiin posti kotiovelle asti.
Eli joukossa oli isohko paketti, josta näki jo konttorilla ettei se mahdu laatikosta sisälle. Jakaja kuitenkin oli ottanut paketin mukaan ja oli kirjoittanut myös lapun valmiiksi (paketti noudettavissa postista silloin ja silloin).
Itellalle tuosta palautetta olen jo aiemmin lähettänyt, mutta en tiedä mahtaako se koskaan mennä jakajalle asti, ja saavatko jakajat mitään muuta palkkiota noista positiivisista palautteista, kuin mahdollisesti esimiehen kiitokset.
Myyjäneitonen oli ihmeissään, että viitsin tulla maksamaan "velaksi" saamani askin, ja tarjosi tästä hyvästä lihapasteijakahvit kiitokseksi rehellisyydestä.
.
Se, että antoi "velaksi" sen röökiaskin oli kyllä väärin, vaaransi todennäköisesti työpaikkansa.
Ja höpö, höpö.
Kuulemma Keskimaalla on aikalailla kaikki säännöt tiukkoja, mutta mielestäni tässä nyt ei rikottu firman pykäliä kovinkaan radikaalisti.
Sain todella mahtavaa palvelua eräässä vaateliikkeessä...
dynamo68, mitä itse olisit alaisellesi tilanteessa sanonut? Ja onko tämä varoitus sellainen, että kun niitä kertyy määrä X, saa fudut?
Uutta sopimusta emme ole vielä tehneet DNA:n kanssa, koska haluamme selvittää kuluttajaneuvojan kanssa, mitä asiassa voidaan tehdä.
Eli ei sillä tilatulla palvelulla mitään väliä ole, kunhan saa hyvät kompensaatiot?
Koin tänään aivan loistavaa asiakaspalvelua. Tilasin Welhon laajakaistan tuossa reilu kuukausi sitten ja sain kylkeen ilmaiseksi kanavapaketin. Nyt sitten ei ole toviin näkynyt Nelonen Sport Pro ja päätin soittaa asiakaspalveluun. Nuorehko kaveri vastasi ja kerroin ongelman. Samalla valittelin kun tiukat NHL-matsit ei ole näkynyt ja kaveritkin tuli varta vasten viime sunnuntaina katsomaan peliä, joka sitten ei näkynytkään. No, kaveri sanoi, että hän koittaa päivittää, katso samalla kanavaa alkaako näkymään, toinen vaihtoehto olisi hakea kanavat uudestaan.
Kanava alkoikin sitten näkymään ja varovaisesti kysyin, olisiko mahdollista saada jokin pieni hyvitys kun ei ole näkynyt. Sain sitten kuukaudeksi ilmaisen kanavapaketin, josta voin seurailla NHL:llää ja SM-liigan pudotuspelejä. Lopuksi sitten keskusteltiin vielä parisen minuuttia yön NHL kierroksen tuloksista ja kuka pääsee pudotuspeleihin. Hienoa ja nopeaa palvelua, kiitos.
Kiitin ja lähdin liikkeestä pihalle.
Ihmettelen paikallisen Audiliikkeen myyjän saamattomuutta. Ollaan aika suoraan ilmoitettu kiinnostus uuden Audin ostosta, useita kertoja ollaan oma-aloitteisesti käyty paikalla hypistelemässä autoa sekä käyty koeajolla mutta tuntuu että myyjää ei nappaa kaupanteko. Tarjousta lupaa lähettää sähköpostiin, jota ei kuitenkaan kuulu määräaikaan mennessä ja kun käydään paikan päällä niin äijä vaan valittelee kiirettä. Tai no, ensimmäisen tarjouksen sain jossa hinta oli sama kuin auton ovh, meinasin jo soittaa että oletko vittu tosissasi. Jätin vastatarjouksen jonkä jälkeen ei ole kuultu mitään.
Olenko niin tuulipuku-Toyota-miehen näköinen että meikäläisiä ei oteta vakavasti ns. premium merkin myymälässä? Pitääkö vetää villaneule niskalle ja purjehduskengät jalkaan jotta otetaan tosissaan?