Olenpa joskus ollut Prismassakin töissä ja ei kannata alkaa syyttämään kassatyöntekijää sillä hinnan puuttuminen vituttaa työntekijää yhtä paljon kuin ihmisiä siinä jonossa.. Kassahenkilön on kielletty lyömästä tuotetta koneelle kysymättä osaston vastaavalta ensin. Tämä johtuu siis automaattisesta tilausjärjestelmästä joka kusee pahasti jos kaikki vaan myy tavaraa tuoteryhmiin..Totta, nuo cittarin kassaneidit eivät ole kyllä ikinä kuulleetkaan oma-aloitteisuudesta. Ongelmatilanteissa räknätään kassakonetta se 5 minuuttia ja jos ei homma luonnistu, niin soitetaan 10min puhelu pääkallopaikalle. En tiedä onko myymäläpäällikkö sitten antanut ohjeet että maalaisjärjen käyttö on kiellettyä, vai mitä vittua?
Itse teen satunnaisia vuoroja eräässä pikaruokapaikassa, jossa on otettu käyttöön laitteet jotka värisevät tarjottimella kun asiakas voi tulla noutamaan tuotteensa. V****taa ihmiset, jotka mussuttavat kuinka huonoa palvelu on kun joutuu itse kävelemään muutaman metrin saadakseen ruokansa. Kyseinen laite nyt vaan sattuu nopeuttamaan jonottamista huomattavasti ja lisäksi ne tuotteet saa paljon nopeammin kun tulee itse ne hakemaan koska siinä kassalla nyt vaan sattuu olemaan OIKEASTI kiire.. Ja jos sen ruokansa sinne pöytään haluaa kannettavan niin siitä voi kyllä sitten sanoa, eikä tartte mussuttaa siitä palautteen kautta! argh!