Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 950 817
  • 6 880

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Electronic Artsin laadukasta asiakaspalvelua.

Kuten olen tuossa muissa ketjuissa jo kiroillut, niin tuossa viime viikolla hajosi itseltäni XBOX360:n NHL08-pelin levy koneen sisällä.

Levyyn oli alkanut tulla halkeama (pelin ollessa koneen sisällä) ja kone ei enää suostunut levyä lukemaan.

Ajattelin että olkoon, kai se 6 kk on sitten se käyttöikä näillä. Pistin kuitenkin sähköpostia EA:lle, jossa selvitin miten peli on hajonnut ja missä olosuhteissa. Tänä aamuna tuli vastaus jossa pyydettiin lähettämään peli ohjekirjoineen Vantaan suuntaan ja he lähettävät minulle uuden pelin tilalle.

Mukavaa että tämä on joskus näin helppoa, ei tarvitse tapella firman kanssa joka ei suostu minkäänlaista vastausta antamaan. Nytkin olisi ehkä tyytynyt kohteliaaseen selvitykseen, mutta nyt tilanne on vielä paremmin.

Olin jo kironnut EA Sportsin alimpaan helvettiin, pelissä on tunnetusti paljon ongelmia levyn lukemisen kanssa ja levynlaadun kanssa, mutta kun tällaista palvelua saa niin en ala kyllä tosiaankaan boikottia miettimään firmaa kohtaan. :)
 

Veijari

Jäsen
Elisa

Elisasta luvattiin, että sähköpostiosoite, kaikki sen sisältämät viestit ja tiedot säilyy vaihdon aikana kun laajakaista vaihdetaan mobiililaajakaistaan. No vittu arvata saattoi, että tänään ei enää sähköpostiin pääsekään kun laajakaista on suljettu.
 

Veijari

Jäsen
Elisasta luvattiin, että sähköpostiosoite, kaikki sen sisältämät viestit ja tiedot säilyy vaihdon aikana kun laajakaista vaihdetaan mobiililaajakaistaan. No vittu arvata saattoi, että tänään ei enää sähköpostiin pääsekään kun laajakaista on suljettu.

edit. Ensin odotettuani puhelinpalvelun jonossa puoli tuntia, menin Elisa Shopitiin, jossa jonotin toiset puoli tuntia kunnes sain palvelua. Siellä sitten selvisi, että osoitteen siirto ADSL-liittymän yhteydestä mobiililaajakaistan yhteyteen ei onnistukaan hetkessä vaan menee viikko tai kaksi. Vittu kun olisi tämäkin heti kerrottu eikä vasta sitten kun on paskat housussa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Elisasta luvattiin, että sähköpostiosoite, kaikki sen sisältämät viestit ja tiedot säilyy vaihdon aikana kun laajakaista vaihdetaan mobiililaajakaistaan. No vittu arvata saattoi, että tänään ei enää sähköpostiin pääsekään kun laajakaista on suljettu.

Varmaan säilyvätkin, mutta eivät ole käytettävissä siirron aikana. Tämä sulle tietysti unohdettiin tai "unohdettiin" kertoa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Väitän kyllä, etteivät isot rakennusliikkeet tai edes omakotirakentajat tänäpäivänä kiinnitä mitään huomiota noihin alennusprosentteihin vaan vertailevat aivan kylmästi lopullisia hintoja. Euroilla pelataan, ei prosenteilla.

Ja väitän edelleen, että se laskennalinen kate rautakaupassa on siellä 50% luokkaa, mutta kuten edellä todettu se ei ole kaikki kauppiaan taskuun.

Rautakaupoissa hintahommat ovat kiinni eniten kauppaketjuista, eli kannattaa tosiaan verrata lopullisia hintoja ja kokonaissetin määriä, ja kysellä etenkin omakotiprojekteissa jne. koko setille rakentajapalvelusta tarjoukset. Alennusprosentit kun vaihtelevat lähinnä sen mukaan missä kaupassa ollaan, jossain K-Raudassa mennään alemmilla hinnoilla, mutta plussakortilla ropisee vain 3 % alennusta. Sitten jossain Starkilla hinta on alkujaan selkeästi korkeampi mutta alennusta saa 20 %.

Hintoja kannattaa siis vertailla tarkkaan, tosin pelkkien naulojen takia ei kannata paljon päätään vaivata, bensaankin kuluu ajellessa enemmän rahaan kuin mitä erotus on.

*****

Lounastaistelussani on muuten tapahtunut uusia! Siirryin toiseen toimistoon saman työnantajan alaisuudessa sopivasti ja pystyin hylkäämään Katri-Antellin pihistelyn Espoossa. Siellä oli kuulemma myös yrittäjä vaihtunut eli se pihvistä avautuja oli lähtenyt 3 päivää siirtoni jälkeen muualle, karman laki?

Nyt olen töissä Helsingin puolella ja lounasvaihtoehtoja on enemmän. Eniten suosimani Sodex pelaa vaihtelevan tasoisella ruualla, välillä tulee jotain saatanan eineslihapullia, mutta ruoan saa annostella itse maksamisen jälkeen ja se on välillä todella hyvää, kuten tänään. Vatsa kiittää.

Nim. "Lounaaksi uuniperunaT"
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Rautakaupoissa hintahommat ovat kiinni eniten kauppaketjuista, eli kannattaa tosiaan verrata lopullisia hintoja ja kokonaissetin määriä, ja kysellä etenkin omakotiprojekteissa jne. koko setille rakentajapalvelusta tarjoukset. Alennusprosentit kun vaihtelevat lähinnä sen mukaan missä kaupassa ollaan, jossain K-Raudassa mennään alemmilla hinnoilla, mutta plussakortilla ropisee vain 3 % alennusta. Sitten jossain Starkilla hinta on alkujaan selkeästi korkeampi mutta alennusta saa 20 %.

Hintoja kannattaa siis vertailla tarkkaan, tosin pelkkien naulojen takia ei kannata paljon päätään vaivata, bensaankin kuluu ajellessa enemmän rahaan kuin mitä erotus on.

*****
Tähän sitten vielä kommentti, alan konkarina, että eräs seikka mikä on yksi tärkeimpiä rautakaupan valintakriteerejä (ainakin vähääkään isommassa projektissa) on hinnan lisäksi toimitusten oikea aikaisuus ja että sitä tavaraa mitä tarvii on aina varastossa. Nimittäin sittenhän vasta se 5 senttiä/kpl halvempi leca-harkko tulee kalliiksi kun sitä ei tulekaan tontille perävaunullista silloin kun on sovittu ja huonoimmassa tapauksessa pari timpuria seisoo kädet suorana kun perustusta ei voikaan tehdä.. ja tuntipalkka juoksee...
Siinä vaiheessa on ihan sama mitä harkot/villa/kipsilevy maksaa kun tavaraa ei ole silloin kuin pitäisi ja nämä viivästykset sitten kertautuvat ja aikataulu venyy.. ja se maksaa taas.. eli perään kuulutan hinnan lisäksi kokonaisvaltaista palvelua, toimivaa logistiikkaa ja asiantuntevia myyjiä ( nämä kaverit osaavat sitten neuvoa, ennakoida tulevia tarpeita ja rakentaja saattaa välttää monta sudenkuoppaa matkalla)
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Electronic Arts Finlandille erittäin iso peukku.

Ostin viime vuonna miltei heti ilmestymisen jälkeen XBOX 360:lle NHL08 pelin.
Tammikuussa yhtäkkiä levystä löytyi outo halkeama joka lähti levyn keskiöstä kohti ulkosektoria. Konsoli lopulta ei tietenkään enää suostunut kyseisen levyn kanssa yhteistyöhän

Koko homma oikeastaan unohtui ja itsekin nuolin haavani ja ostin uuden pelini koska oletin että olen epähuomiossa itse pudottanut levyn kännipäissäni tai jotain. Aikaisemmin luin kuitenkin Orman Molliksen viestin jossa hän kertoi myös hajonneesta NHL-levystä ja myös eräs ystäväni kertoi levyn hajonneen. Hän toi levyn minulle ja totesimma että hajoamistapa on miltei täysin identtinen.

Kirjoitin EA:n Suomen tukeen kauniin viestin ja kysyin voisivatko he vaihtaa levyt. Vastaus ja postitusohjeet tulivat miltei heti takaisin ja uudet pelit muoveissa tulivat minulle ja kaverilleni postissa muutaman päivän kuluttua. Eikä siis maksanut yhtään mitään, mitä nyt tietysti postimaksut kun lähetin rikkinäiset pelit ensin EA:lle.

Sähköpostivastauksesta poiminta: "Jos levy on mennyt fyysisesti rikki, syyllä ei sinänsä ole väliä, me nimittäin vaihdamme pelin joka tapauksessa uuteen."

Tästä päättelinkin että jos käy niin ikävästi että lapsi tai kotieläin pääsee tuhoamaan levyn voi EA todellakiin ilman kustannuksia ilmeisesti vaihtaa levyn. Siinä säästyy pitkä penni. Todella hyvä mieli jäi tästä, vaikka toki vituttaa että ylipäätään valmistusvirheellisiä levyjä pääsi liikenteeseen. Pääasia kuitenkin että myöntävät virheensä ja suostuvat ilman mitään nillitystä parantamaan tilanteen.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sähköpostivastauksesta poiminta: "Jos levy on mennyt fyysisesti rikki, syyllä ei sinänsä ole väliä, me nimittäin vaihdamme pelin joka tapauksessa uuteen."

Tästä päättelinkin että jos käy niin ikävästi että lapsi tai kotieläin pääsee tuhoamaan levyn voi EA todellakiin ilman kustannuksia ilmeisesti vaihtaa levyn. Siinä säästyy pitkä penni.

Enpä nyt vetäisi tuollaisia johtopäätöksiä sentään. Itse en ole joutunut EA:han olemaan yhteydessä tässä aiheessa, mutta arvelisin tuon lausunnon koskevan nimenomaan tätä tapausta ja peliä, koska levyissä oli todettu valmistusvirhe. Tämän takia siis kyseinen levy vaihdettaisiin vaikka sen olisi itse lyönyt lekalla palasiksi. En usko että EA tai mikään muukaan pelitalo yleisesti vaihtaa mitään käyttäjän käsissä hajonneita pelejään uusiin.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
En usko että EA tai mikään muukaan pelitalo yleisesti vaihtaa mitään käyttäjän käsissä hajonneita pelejään uusiin.
Miksei, eipä tuo muovinpalanen ja siihen poltettu data montaa senttiä noille maksa ja jos asiakkaalla on antaa vaihdossa alkuperäinen ostettu levy niin miksipä ei tarjota tämmöistä optiota. Tuskin tämä nyt kuitenkaan lopulta kovin laajaa liikettä synnyttää, mutta toisaalta loistavaa asiakaspalvelua niitä kohtaan joilla esim. pleikkapelit naarmuuntuvat käytössä. Jonkin verran nimittäin vituttaa kun hittipeli ei enää toimikaan jossain kohtaa naarmuutuneen levyn vuoksi...
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Electronic Arts Finlandille erittäin iso peukku.

Ostin viime vuonna miltei heti ilmestymisen jälkeen XBOX 360:lle NHL08 pelin.
Tammikuussa yhtäkkiä levystä löytyi outo halkeama joka lähti levyn keskiöstä kohti ulkosektoria. Konsoli lopulta ei tietenkään enää suostunut kyseisen levyn kanssa yhteistyöhän

Koko homma oikeastaan unohtui ja itsekin nuolin haavani ja ostin uuden pelini koska oletin että olen epähuomiossa itse pudottanut levyn kännipäissäni tai jotain. Aikaisemmin luin kuitenkin Orman Molliksen viestin jossa hän kertoi myös hajonneesta NHL-levystä ja myös eräs ystäväni kertoi levyn hajonneen.
~klip~
Kirjoitin EA:n Suomen tukeen kauniin viestin ja kysyin voisivatko he vaihtaa levyt. Vastaus ja postitusohjeet tulivat miltei heti takaisin ja uudet pelit muoveissa tulivat minulle ja kaverilleni postissa muutaman päivän kuluttua. Eikä siis maksanut yhtään mitään, mitä nyt tietysti postimaksut kun lähetin rikkinäiset pelit ensin EA:lle.~klip~

Juu, samankohtalon siis koit kuin minäkin. Eli identtinen homma tuo hajoaminen, sellainen pienenpieni "kolmio" halkeaa levynpinnalle ja peli on hajalla.

Itsekin siis sain uuden pelin, en olisi tätä odottanut kyllä itsekään kun huvikseni lähetin sähköpostin ja kerroin tilanteeni.

EA:n vastauksessa todettiin että joissain kappaleissa NHL08-peliä on tuo levyn laatu niin huono, että tämä homma tulee jossain vaiheessa vastaan miltei kaikille.

Kyllähän tämä varmasti pitkässä juoksussa on yhtiön puolelta kannattavaa toimintaa, itse meinasin jo B-laadun levyjen takia pistää koko firman omaan henkilökohtaiseen boikottiin, mutta eipä tässä näin hienon toiminnan jälkeen ole enää oikeastaan mitään negatiivisia viboja EA:n suhteen!
 

J.Petke

Jäsen
EA:n vastauksessa todettiin että joissain kappaleissa NHL08-peliä on tuo levyn laatu niin huono, että tämä homma tulee jossain vaiheessa vastaan miltei kaikille.

Kyllähän tämä varmasti pitkässä juoksussa on yhtiön puolelta kannattavaa toimintaa, itse meinasin jo B-laadun levyjen takia pistää koko firman omaan henkilökohtaiseen boikottiin, mutta eipä tässä näin hienon toiminnan jälkeen ole enää oikeastaan mitään negatiivisia viboja EA:n suhteen!

Itselläni meni myös Nhl08 rikki koneen sisällä ja soittelin myös EA:lle ja kysyin että mitä tehdään. Minulle sanottiin, että anna osoite niin lähetämme kahden viikon päästä sinulle uuden kun niitä saadaan taas maahan. Kysyin sitten, että entä jos käyn itse ostamassa uuden pelin kun sormet syyhyää niin kysyivät vaan, että "minkä näistä muista EA:n peleistä haluaisit?". Valitsin Maddenin ja lopulta minulle tuli postissa Madden ja ei tarvinnut edes lähetellä sitä Nhl:kään mihinkään.

Hyvin toimi siis.
 

scholl

Jäsen
Olin Mäkelänrinteen uintikeskuksessa tänään. Siellä ei saa maksaa pysäköintiä etukäteen, vaan se maksetaan lähtiessä. Ensimmäisellä kerralla sain ohjeet kun kysyin, että se maksetaan lähtiessä joko kassaan tai automaattiin. Tänään päätin maksaa kassaan, kun ajattelin, että menee kätevästi pankkikortilla (automaattiin ei käy kortit kuten yleensä vastaaviin esim. parkkitaloissa käy). No kassan muija huusi kovaan ääneen "sinne automaattiin". Yritin selittää, että minulle on sanottu, että kassalla voi maksaa (ja olen joskus aiemminkin maksanut). Mikään ei auttanut, hän ei kuunnellut, vaan huusi vain kaukaa "sinne automaattiin", eikä mitään muuta.

Kyllä olisi tehnyt mieli syöttää ko. työntekijä leijonille.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kyllä olisi tehnyt mieli syöttää ko. työntekijä leijonille.
Tällaisessa tapauksissa oikeasti pitäisi täräyttää suoraan päin naamaa että "oletpas paska asiakaspalvelija!". Mieluiten vielä niin että moni hänen kollega kuulee. Luulisi viimeistään siinä vaiheessa hiukan sinne päähän avautuvan missä helvetin alalla sitä ollaankaan.

Näitä ihmisiä valitettavasti tulee eteen eri aloilla aina tasaisin väliajoin, joita ei voi hyvällä hyvyydelläkään sanoa asiakasystävällisiksi, vaikka niin muka ollaan jossain asiakaspalvelutetävissä duunissa.

ps.Terveisiä vaan Turun työkkärin miesvirkailijalle...k¤¤ipää.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tällaisessa tapauksissa oikeasti pitäisi täräyttää suoraan päin naamaa että "oletpas paska asiakaspalvelija!".

Itse käytän juurikin lauseita "kiitos paskasta/huonosta palvelusta" tapauksesta riippuen. En noita kovin usein käytä, mutta kun on aihetta teen sen sen verran kovaan ääneen, että aina on asiakaspalvelija jäänyt punastelemaan.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Cd universestä tilatussa lähetyksessä, yhden DVD:n pidike pettänyt ja levy sitä myöten täynnä naarmuja.

Sähköpostireklamaatioon vastattiin parissa tunnissa ja uusi levy matkalla.

Thanks. Loistavaa toimintaa.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Pitääkin kehua, kun aihetta on. Tilailin www.digiexpress.fi:ltä muutaman valokuvan paperilla. Tilauksen laitoin yövirkkuna 8.4 alkuyöstä ja kuvat olivat postista noudettavissa seuraavana päivänä 9.4. Todella ripeää toimintaa, varsinkin kun toimitusajaksi luvattiin viikko+posti kulkeutuminen. Kuvista löytyi muutama heillä sattunut inhimillinen huolimattomuusvirhe (tilailin viisi kuvaa, joista kahdestä oli valittamista), 30x45cm kuva oli pakkausvaiheessa hieman taittunut yläreunasta ( materiaali murtunut) ja samassa kuvassa oli vajaan millin kuvaan kuulumaton valkoinen raja alareunassa. Toisessa, pienemmässä kuvassa sitten oli pieni valotusvirhe (onkohan oikea sana), eli toiseen laitaan oli vuotanut mustaa. Tein reklamaation havainnollistavien kuvien kera. Nopea vastaus, jossa pahoiteltiin asiaa ja lupasivat tehdä koko tilauksen uusiksi. Ei siis vain näitä kahta kuvaa. Tuskin ihan hirveästi firmalle nuo maksavat tehdä ja toiminnallaan varmistivat sen, että jatkossakin tilailen tuolta paperikuvia.

Edullinen, nopea ja laadukas asiakaspalvelu, mitäpä sitä muuta voisikaan nettitilaukseltaan toivoa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
En ole pankkihenkilökunnan palkkauksesta ja bonuksista tietoinen, mutta joku muu saattaa olla, joten kerrotaan tarina ja tiedustellaan.

Muutin kuun vaihteessa ja kävin luonnollisesti tämän jälkeen Osuuspankissa nostamassa vuokratakuu-tililtä rahat käyttötililleni ja sulkemassa vuokratakuu-tilin.

Pari päivää myöhemmin verkkopankissa asioidessani huomasin että kyseinen ystävällinen pankkivirkailija oli lopettanut vuokratakuu-tilin lisäksi myös käyttötilini, perustanut nimelleni uuden käyttötilin ja siirtänyt sekä vuokratakuutilini, että käyttötilini rahat tälle uudelle tilille. Näinollen verkkotunnukset eivät luonnollisesti kelvanneet ja työnantajan maksamat rahat eivät saapuneet tilille, koska kyseistä tiliä ei ollut olemassa.

Asiasta ei koitunut sen kummempaa elämääni mullistavaa harmia onneksi tällä kertaa, joten ei siinä mitään, mutta väkisinkin kiinnostaa saavatko virkailijat jotain bonuksia tms uusista avatuista tileistä, muiden avattujen palvelujen tapaan. Vaikka sitten vähän "vahingossakin" avatuista.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tässä on joutunut omia asuntolaina-asioita hoitamaan säännöllisin väliajoin Nordean kanssa, ja pakko kyllä sanoa, että palvelu toimii hemmetin hienosti. Henkilökohtainen lainanhoitaja tietää tapauksen yksityiskohdat hyvin (tai ainakin opiskelee paperit hyvin ennen kuin soittaa minulle), ja takaisinsoitot tulee joka kerta alle kahdessa tunnissa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Verkkokauppa.com - paskaa.

Ostettiin uusi pöytäkone, joka ei toiminut (lisää tietokone-expertit -ketjusta). No ajateltiin, että ko. liike myi viallisen tuotteen, niin sen saa tietenkin palauttaa, koska vika ei ole mitenkään voinut tulla meillä. Eipä vaan saa palauttaa, ottivat huoltoon, maanantaina meinaavat katsoa sitä.. Saas nähdä paljonko siitä saa maksaa. Saa aika pakko olla, että tuohon liikkeeseen enää menen.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Verkkokauppa.com - paskaa.
Ostitko siis koneen Verkkokaupasta ja heti ensimmäisessä käynnistyksessä huomasit vialliseksi? Jos, niin eikös sen pitäisi DOA:ksi Acerille mennä? Esimerkiksi ote Tietoaseman opastuksesta Acerin kohdalta:

"Mikäli laite vikaantuu 14pv sisällä alkuperäisestä ostopäivästä, kyseessä on ns. DOA. DOA-viat hoitaa Acer itse omassa huollossaan, ja ne otetaan työn alle samana päivänä kuin saapuvat Acerin korjaamolle. DOA-vikatapauksessa kuriiripalvelu noutaa koneen asiakkaalta ja palauttaa sen huollon jälkeen."

Suosittelen pirauttamaan Acerille ja kysymään mikä on meininki kun Verkkokauppa haluaa sisälle ottaa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Ostitko siis koneen Verkkokaupasta ja heti ensimmäisessä käynnistyksessä huomasit vialliseksi? Jos, niin eikös sen pitäisi DOA:ksi Acerille mennä? Esimerkiksi ote Tietoaseman opastuksesta Acerin kohdalta:

"Mikäli laite vikaantuu 14pv sisällä alkuperäisestä ostopäivästä, kyseessä on ns. DOA. DOA-viat hoitaa Acer itse omassa huollossaan, ja ne otetaan työn alle samana päivänä kuin saapuvat Acerin korjaamolle. DOA-vikatapauksessa kuriiripalvelu noutaa koneen asiakkaalta ja palauttaa sen huollon jälkeen."

Suosittelen pirauttamaan Acerille ja kysymään mikä on meininki kun Verkkokauppa haluaa sisälle ottaa.
Äsh, hyvä kun nyt sanoit. Juuri noin tuo siis meni. Onko tuo DOA -tapaus semmoinen, että kone lähtee Eurooppaan ja viipyy siellä viikon taikka kaks? Pitääpi soitella ensi viikolla sinne, mikäli ei toi kone tule kuntoon. Faija tuon vei takasin verkkokauppaan, jossa ei tietääkseni tuosta mitään mainittu.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Äsh, hyvä kun nyt sanoit. Juuri noin tuo siis meni. Onko tuo DOA -tapaus semmoinen, että kone lähtee Eurooppaan ja viipyy siellä viikon taikka kaks? Pitääpi soitella ensi viikolla sinne, mikäli ei toi kone tule kuntoon. Faija tuon vei takasin verkkokauppaan, jossa ei tietääkseni tuosta mitään mainittu.
Ei yleensä. DOA:t (Dead On Arrival) menee tarkistettaviksi (ja kuriiri tosiaan hakee ja palauttaa) ja jos koneessa havaitaan vikaa joka vaatii suurempaa korjausta, tuodaan toinen kone tilalle. Ei DOA:n pitäisi viikkoa tai kahta missään maata.
 
Viimeksi muokattu:

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers

Samaa tuubaa kuin silloin viime syksynäkö (?) ollut Verkkokauppavääntö tyhjistä levyistä. Kauppa toimii niinkuin pitääkin. Korjaa tuotteen, jos mahdollista ja jos ei niin saat uuden tai rahasi takaisin.

Koneen hintaa et vissiin maininnut, mutta halvoista Acereista ainakin itse pysyn kaukana.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa tuubaa kuin silloin viime syksynäkö (?) ollut Verkkokauppavääntö tyhjistä levyistä. Kauppa toimii niinkuin pitääkin. Korjaa tuotteen, jos mahdollista ja jos ei niin saat uuden tai rahasi takaisin.

Koneen hintaa et vissiin maininnut, mutta halvoista Acereista ainakin itse pysyn kaukana.
Itseasiassa ei ole samaa vääntöä, vaan valmistajilla on omat DOA politiikkansa. Hyvin kaukana tapaukset toisistaan ovat. Jos Verkkokauppa ottaa tuotteen sisään ja ei käsittele sitä DOA:na kuten mahdollisesti pitäisi (jolta näyttää tähän mennessä tapahtuneen perusteella) ei se ole asiakkaan edun mukaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös