Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 950 614
  • 6 880

J.Petke

Jäsen
Tulin tässä juuri risteilyltä Tallink Galaxyltä ja toki jo olin entuudestaan tietoinen Tallinkin surkeasta palvelusta mutta kenties olin jo hieman kerennyt unohtamaan kuinka huonoa se oikeastaan onkaan. Näin tasan yhden työntekijän hymyilevän koko reissulla. Muilla naama oli niin norsunv**lla ja palvelu oli muutenkin pelkkää tiuskimista. En tiedä johtuuko tuo yleisesti Virolaisten asenteesta suomalaisia kohtaan vai onko tuo vaan maan tapa.

Pari tarjoilijaa oli ihan ystävällisiä ja heille päätimmekin aina antaa tippiä.
En tiedä pärjäisikö paremmin jos puhuisi koko reissun englantia tai opettelisi viroa.
 

scholl

Jäsen
Soneran laajakaista.
Koko päivän ollut toimimatta, eivätkä ota edes puheluita vastaan. Joku nauhoite sanoo suoraan, että vikaa.
Saa olla muuten aikamoinen vika. Vähintään pääkonttori räjäytetty al Quidan toimesta, että onko päivän systeemit alhaalla, eikä huvita asiakaspalvelunumberiinkaan vastata.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Soneran laajakaista.
Koko päivän ollut toimimatta, eivätkä ota edes puheluita vastaan. Joku nauhoite sanoo suoraan, että vikaa.
Saa olla muuten aikamoinen vika. Vähintään pääkonttori räjäytetty al Quidan toimesta, että onko päivän systeemit alhaalla, eikä huvita asiakaspalvelunumberiinkaan vastata.

Vaihdoin sekä kännykkäliittymän ja laajakaistan DNA:lle. Vitutus on kuin poispyyhkäisty. Hinnat kohtuulliset ja ei mitään megaodottelua. Kun kaapelimodemi kävi vittuilemaan, niin päivystävän puhelinasentajan sai langan päähän minuutissa. Uuden modemin sai DNA-myymälästä heti mukaan anteeksipyynnön kera ja kaikki on pelittänyt kuin unelma.

Ei enää ikinä Soneraa eikä Elisaa, jotka pitävät yksityisasiakasta pilkkanaan!
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Soneran laajakaista.
Koko päivän ollut toimimatta, eivätkä ota edes puheluita vastaan. Joku nauhoite sanoo suoraan, että vikaa.
Saa olla muuten aikamoinen vika. Vähintään pääkonttori räjäytetty al Quidan toimesta, että onko päivän systeemit alhaalla, eikä huvita asiakaspalvelunumberiinkaan vastata.

Sonerahan päätti muuttaa numeronsa maksullisiksi, että ihmiset asioisivat netissä.
Joten nyt vaan otat sillä alhaalla olevalla yhteydellä yhteyden soneraan sähköisesti. Näppärää eikö totta, eikä maksa mitään.
 

scholl

Jäsen
Pääsen aina ajoittain nettiin läppärillä jonkun urpon suojattomaan verkkoon, mutta aivan satavarmasti kun pitää painaa lähetä niin se verkko ei ole enää käytössä. Ja pöytäkone on kokonaan pois pelistä, kun siinä ei ole langatonta.

Asensin sen jonkun yhteydenkorjaus ohjelman koneelle Soneran sivuilta. Se korjaa yhteyden niin että yhdistää minut jonkun toisen verkkoon. Siis ei tee mitään oman yhteyden korjaamiseksi tms., vaan pölyt maton alle.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei enää ikinä Soneraa eikä Elisaa, jotka pitävät yksityisasiakasta pilkkanaan!
Näinhän ne tekevät. Onneksi Suomesta löytyy edelleen pilvin pimein porukkaa, jotka "eivät kyllä vaihda liittymää, mulla on tää tele/radiolinja ollut alusta asti ja mitä sitten jos tää maksaa ihan vitusti, rahaa on/aina on kenttää/ niiltä saa puheaikaa/valitsemasi paskaperustelu."

Vaikka Sonera nostaisi hintojaan eurolla minuutti, ottaisi käyttöön vähimmäislaskutusperusteen tai lähettelisi ime kiviäni -lappusia laskujensa mukana niin asiakaskuntaa löytyisi silti aina.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Pääsen aina ajoittain nettiin läppärillä jonkun urpon suojattomaan verkkoon, mutta aivan satavarmasti kun pitää painaa lähetä niin se verkko ei ole enää käytössä. Ja pöytäkone on kokonaan pois pelistä, kun siinä ei ole langatonta.

Asensin sen jonkun yhteydenkorjaus ohjelman koneelle Soneran sivuilta. Se korjaa yhteyden niin että yhdistää minut jonkun toisen verkkoon. Siis ei tee mitään oman yhteyden korjaamiseksi tms., vaan pölyt maton alle.

Etkö sä budjaa jossain stadissa, siis keskustassa? Welho on se mitä suosittelen. itselläni ollu yhdeksänvuotta ja ei mitn ongelmia.
 

scholl

Jäsen
Vaihdoin welhon pois, kun pro loppui. Otin silloin Soneran 8 megan yhteyden. En viitsi tässä kertoa kuinka paljon ongelmia HTV:n kanssa on ollut viimeisen 13 vuoden aikana. Ja on yhä telkkarin kanssa. Siihen verrattuna Sonera on mietoa kamaa.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Vaihdoin welhon pois, kun pro loppui. Otin silloin Soneran 8 megan yhteyden. En viitsi tässä kertoa kuinka paljon ongelmia HTV:n kanssa on ollut viimeisen 13 vuoden aikana. Ja on yhä telkkarin kanssa. Siihen verrattuna Sonera on mietoa kamaa.

No huhhuh. Kai se on uskottava. Mä kun asun/oon asunu aina täällä maalla töölö, ruskeasuo, pikku-huopalahti akselilla niin ei niissä kuudessa kämpässä ole ollut ikinä kuvan tahi netin kanssa ongelmia.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No huhhuh. Kai se on uskottava. Mä kun asun/oon asunu aina täällä maalla töölö, ruskeasuo, pikku-huopalahti akselilla niin ei niissä kuudessa kämpässä ole ollut ikinä kuvan tahi netin kanssa ongelmia.
Kaapeli ei tekniikkansa puolesta ole läheskään yhtä haavoittuva kuin DSL. Oma Welho-yhteys toimi sen 10 vuotta moitteetta minkä se käytössä oli, ensin Pro, sitten 512kt. Yhteensä kuudessa eri osoitteessa ja kertaakaan ei poikki.

Nyt Soneran ADSL ja poikki kerran viikossa.
Näinhän ne tekevät. Onneksi Suomesta löytyy edelleen pilvin pimein porukkaa, jotka "eivät kyllä vaihda liittymää, mulla on tää tele/radiolinja ollut alusta asti ja mitä sitten jos tää maksaa ihan vitusti, rahaa on/aina on kenttää/ niiltä saa puheaikaa/valitsemasi paskaperustelu."
Valitettavasti kännykän saralla ei todellista vaihtoehtoa Soneralle tai Elisalle ole DNA:n lisäksi. Ja DNA:n verkko sitten onkin selvästi heikoin näistä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kaapeli ei tekniikkansa puolesta ole läheskään yhtä haavoittuva kuin DSL. Oma Welho-yhteys toimi sen 10 vuotta moitteetta minkä se käytössä oli, ensin Pro, sitten 512kt. Yhteensä kuudessa eri osoitteessa ja kertaakaan ei poikki.

Nyt Soneran ADSL ja poikki kerran viikossa.

Valitettavasti kännykän saralla ei todellista vaihtoehtoa Soneralle tai Elisalle ole DNA:n lisäksi. Ja DNA:n verkko sitten onkin selvästi heikoin näistä.


Juuri tästä syystä olisikin mukava nähdä yksi verkko-operaattori ja monta palveluoperaattoria. Nähtäisiin oikeaa kilpailua, kun kaikki vuokraisivat ilmaa samaan hintaan. Saattaisi jopa palvelevat pienemmät operaattorit kasvattaa markkinaosuutta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valitettavasti kännykän saralla ei todellista vaihtoehtoa Soneralle tai Elisalle ole DNA:n lisäksi. Ja DNA:n verkko sitten onkin selvästi heikoin näistä.

Niinpä, valitettavasti. Nuo kaksi vanhaa veijaria ja varsinkin sonera kyykyttävät yksityisasiakkaitaan varsin räikeällä tavalla.

Itse vaihdoin juurikin DNA:n kortin puhelimeeni kun kyllästyin totaalisesti soneran haista paska -asenteeseen. Ainakaan täällä lounaisrannikolla ei ole kuuluvuudessa ollut mitään ongelmia. Enkä muista yhtään tapausta, että ongelmia olisi ollut muuallakaan päin Suomea. En varmaankaan ole osunut sitten vaan sellaisille mestoille, missä dna:n katvepaikat sijaitsevat.

Jo Ruotsin puolelle mentäessä Sonera onkin sitten jo kuuluvuudeltaan huomattavasti parempi. Ahvenanmaan nurkillakaan ei tällä nykyisellä liittymällä tee paskaakaan, mutta onneksi tuonne päin ei asiaa kauhean usein ole.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse vaihdoin juurikin DNA:n kortin puhelimeeni kun kyllästyin totaalisesti soneran haista paska -asenteeseen. Ainakaan täällä lounaisrannikolla ei ole kuuluvuudessa ollut mitään ongelmia. Enkä muista yhtään tapausta, että ongelmia olisi ollut muuallakaan päin Suomea. En varmaankaan ole osunut sitten vaan sellaisille mestoille, missä dna:n katvepaikat sijaitsevat.
Itse olen DNA:n katveisiin törmännyt Leppävaarassa Espoossa (mm. omassa kämpässä ei toiminut kuin tietyissä paikoin) ja Helsingissä muutamassa aika yllättävässä paikassa. Suuremmat erot löytyy sitten 3G:n saralta, jossa Sonera ja erityisesti Elisa ovat varsin ylivertaisia DNA:han verrattuna.
Juuri tästä syystä olisikin mukava nähdä yksi verkko-operaattori ja monta palveluoperaattoria. Nähtäisiin oikeaa kilpailua, kun kaikki vuokraisivat ilmaa samaan hintaan. Saattaisi jopa palvelevat pienemmät operaattorit kasvattaa markkinaosuutta.
Totta. Saunalahti veti rohkeasti omaa linjaansa MVNO-korteilla mutta lyhyeksi jäi lopulta se polku. Hölmöä yleensäkin rakentaa useaa kilpailevaa täsmälleen samaa tekniikkaa käyttävää verkkoa näin harvaan asuttuun maahan. Vähän kuin vedettäisiin tarpeisiin nähden tuplamäärä rautateitä joka kylään.
 

scholl

Jäsen
Nyt Laajakaista toimii. Älytöntä se, että kun siellä sivuilla on häiriötiedotekohta niin koko päivän luki "sivua ei löydy". Vasta joskus lähes 23 aikoihin luki:
"Laajakaistavika Helsingin keskustassa
Vika alkoi 17.3.2008 klo 9:00
Viankorjaus on käynnissä.
Arvioitu korjausaika 17.3.2008 klo 22:30"

Erikoista, ettei tuo voinut lukea aiemmin tuolla sivuilla. Tosin ei alkanut toimimaan klo 22.30, vaan äsken. Valtavasti aiheuttanut häsää tämä päivän aikana.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Welho on se mitä suosittelen. itselläni ollu yhdeksänvuotta ja ei mitn ongelmia.

Riippuu taloyhtiöstä, kuinka vanha antennijärjestelmä on. Jos on vanha, tietää melko varmasti ongelmia. Uusissa ei sitten juurikaan.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
Itse olen DNA:n katveisiin törmännyt Leppävaarassa Espoossa..

Kaveri joutui vaihtamaan Soneran kännykkäliittymän pois, kun ei ollut kenttää sen uudessa kämpässä. Helsingin Vallilassa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kaveri joutui vaihtamaan Soneran kännykkäliittymän pois, kun ei ollut kenttää sen uudessa kämpässä. Helsingin Vallilassa.

Mulla meni Sonera vaihtoon, kun etenkin myöhään illalla ja yöllä puhelut katkeilivat n. 20 sekunnin välein - myös se puhelu, jota yritin puhua Kalliossa (00530) asuvan kaverini kanssa, kun itse olin kotonani Kampissa (00180).
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mulla meni Sonera vaihtoon, kun etenkin myöhään illalla ja yöllä puhelut katkeilivat n. 20 sekunnin välein - myös se puhelu, jota yritin puhua Kalliossa (00530) asuvan kaverini kanssa, kun itse olin kotonani Kampissa (00180).

Katkesiko tuosta noin vain, vai tuliko piipitysääni ja "verkko virhe" teksti puhelimeen?

Itse juuri vaihdoin Soneran pois, kun teki tuota "verkko virhe" juttua. Itse en tosin asu Helsingissä, vaan Satakunnassa. Todella vittumainen vika, ilmestyi yleensä iltaisin ja sitä jatkui pari-kolme tuntia. Maksimi puhelun pituus oli minuutti.

Vaihdoin Saunalahteen ja todella tyytyväinen ollut! Vikaa ei ole ilmentynyt ja säästöäkin kertyy kuukaudessa n. 70-100 €. Otin Totaali liittymän johon sisältyy 50h puhetta ja 3000 tekstiviestiä 40€ kuukausi hintaan. Välillä kun innostuu soittelemaan niin kyllä sitä säästö tulee ja onhan se hienompi kun ei tarvitse laskun tullen pelästyä. Kaikista hienointa tuossa liittymässä on jota en tiennyt etukäteen, että ulkomaille lähetettävät tekstiviestit sisältyvät tuohon 3000 kappaleeseen, joka on hieno asia minulle joka tykkää kavereilleen ulkomaille viestejä lähetellä (Soneralla 30snt/kpl). Ainut miinus on lafkan asiakaspalvelu. Olen kolme kertaa soittanut ja kerran saanut kiinni jonkun, kun jaksoin vaan venata. Tosin yleensä pystyn vain soittelemaan iltaisin, joten ymmärtäähän senkin, ettei pelipaikalle enään väkeä paljoa ole.

Itse kuuluin myös niihin ihmisiin jotka sokeana suosivat Soneraa, koska "Tää on ollut mulla aina". Nyt en enään koskaan Soneraan koskisi. Pienenä vinkkinä toivoisin Saunalahdelta "provikoita", koska liittymän kehuskelun takia olen saanut 7 kaveriani vaihtamaan Sonerasta Saunalahteen.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
En mä tajua: kun meen ostaa Mondeoon tulpat, ni meen sanoo tiskille: "Ysiseiska Mondeo, automaattilaatikko. Saako tulpat siihe. Ja varmuudeks pyyhkimensulat ja öljynsuodatin." Myyjä sanoo:"Katsotaas, ootas vähän.. Onks ne sulat nää ku menee tollee niksauttamal vai onko ne jotku ruuvi-härdellit?" Mä sanon: "Niksulla" Sen jälkeen "tulikomuutaEIPÄTÄLLÄKERTAAokei.kiitoksiajanähdäänenskerrallaJOOENSKERTAAN, ÄIJÄ!"

Kuka vittu haluaa jotain tota parempaa!? Pitäiskö pojan hypätä tiskin yli ja ottaa poskeen teiltä, vitun uusavuttomat paskat!? Nyt järki käteen jumalauta! "HALUAISIN PALVELUA!?" Ei millään pahalla, mut kuullostaa ihan Suomenruotsalaiselta mummolta, ei JA:an kirjoittavalta jääkiekkofanilta... Ursäkta vaan teille kaikille! Kokoomus! Pellet...
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuossa oli pieni hämminki ja jouduin soittamaan poliisin. Ne tulivat tosi nopeasti paikalle, mutta syyllinen (se kuka on syytön ennen kuin toisin todistetaan) ehti jo juosta lähipubiin.

Minulta silminnäkijänä kyseltiin papereita, mutta eipä sattunut olemaan. Ei meidän oikeusvaltiossa tietenkään edes tarvitse kantaa. Kerroin kaiketi ihan riittävän luotettavasti kuka olen ja mitä näin ja puhelinnumeroni, tiedot otettiin ylös.

Tässä on hyvä kohta kiittää Suomen poliisia.

Nämä kaverit mitkä siihen tulivat (suunnilleen minun ikäisiä) oli erittäin ammattitaitoisia ja hoitivat tehtävän niin kuin voisi poliisin olettavan.
 

J.Petke

Jäsen
Kävin tänään työterveyslääkärillä kun ei aamu klo.4:n jälkeen pystynyt enää nukkumaan kun piti ravata vessassa puolen tunnin välein. Siis joo, ensimmäinen mahatautini varmaan kymmeneen vuoteen. Menin lääkäriin ja kerroin miten asiat ovat. Vanhempi naislääkäri sanoi, että "aikuisten mahataudit menee yleensä päivässä ohi". Sanoin, että ok. Hän kirjoitti tämän päivän sairaslomaa ja sanoi, että soita aamulla jos vielä vaivaa niin määrää lisää. OK. Sanoin hänelle, että voitaisiinko mitata kuume kun on hieman kuumeinen olo. Lääkäri vastasi tähän että, "ei mahatauti välttämättä kuumetta nosta, eikä minulla ole mittaria". Sen jälkeen hän pisti käden otsalleni ja sanoi "ei ole kuumetta". Selvä.. Ja kotio sairastaan..

Löysin kaapista kuumemittarin ja mittasin kuumeeni: 38,4... Noh, onneksi on tuo yksi päivä saikkua. Tuli ihan armeija-ajat mieleen. Kiitos Mehiläinen, luonanne on ihan kiva käydä jos on kipeä..

Vittu, lääkärin vastaanotto missä ei ole kuumemittaria.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kaveri joutui vaihtamaan Soneran kännykkäliittymän pois, kun ei ollut kenttää sen uudessa kämpässä. Helsingin Vallilassa.

Nämä katvepaikat ovat kyllä aika erikoisia. Itse asun Vallilassa enkä ole vielä siellä törmännyt paikkaan jossa Sonera ei kuuluisi tai 3g-verkko ei toimisi. Aika nöyrä homma Vallilassa majaansa pitävälle Soneralle moinen "kotiseutukatve".

Tätä kirjoittamaasi en epäile millään lailla sillä analogisten tv-lähetysten ajalla porukoilla ei meinannut telkkari näkyä kunnolla vaikka alilähettimet sijaitsivat fyysisesti noin 400 metrin päässä. Ongelmana oli se ettei haravaa saanut kunnolla hollille sillä tuo lähetinmasto oli mäenharjalla ja ampui signaalin käytännössä omakotitalon katolla nököttävän harava-antennin yli.
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Näinhän ne tekevät. Onneksi Suomesta löytyy edelleen pilvin pimein porukkaa, jotka "eivät kyllä vaihda liittymää, mulla on tää tele/radiolinja ollut alusta asti ja mitä sitten jos tää maksaa ihan vitusti, rahaa on/aina on kenttää/ niiltä saa puheaikaa/valitsemasi paskaperustelu."

Vaikka Sonera nostaisi hintojaan eurolla minuutti, ottaisi käyttöön vähimmäislaskutusperusteen tai lähettelisi ime kiviäni -lappusia laskujensa mukana niin asiakaskuntaa löytyisi silti aina.

Onhan se Sonera hieno lafka. Kaksi muuttoa viimeisen kahden vuoden aikana, ensimmäisellä kertaa Soneran laajakaistan siirto (hyvissä ajoin tilattu) toteutui reilun viikon myöhässä (tosin unohtivat toki ilmoittaa kun se vihdoin oli tehty), toisella kertaa enää vain päivän myöhässä...toki silloin sitten Soneralla jotain muuta vikaa ja vasta seuraavana päivänä sitten yhteydet pelasi. Muuten ei haittaisi niin pahasti mutta kun tekee töitä kotoa käsin etänä, niin olisihan se kiva jos luvatut yhteydet pelaisi.

Tuon toisen muuton jälkeen käveltiinkin sitten Elisalle ja meinattiin vaihtaa laajakaista ja kännykät sinne samantien. Olivat tietysti Soneralta kytkyttäneen kännykät johonkin etu-ohjelmaansa, jolla oli vuoden irtisanomisaika ja sekin mahdollista perua vain noin viikon sisään siitä kun lähettivät tekstiviestin jossa asiasta vuosittain ilmoitettiin. Tästä ei tietenkään aikanaan etuohjelmaa tyrkytettäessä muistettu huomauttaa vaan lupailtiin sen olevan vain vuoden ajan määräaikainen. Eli kännykät jäi siirtämättä toistaiseksi ja näyttääpä tuo laajakaistan siirtokin Elisalle tyssänneen johonkin kun Soneran takkuava yhteys on edelleen käytössä.

Niin, se laadukas asiakaspalvelukokemus. Näistä ongelmista ei kelvannut reklamaatiot puhelimitse koskaan vaan pyydettiin aina tekemään se kirjallisesti tai sähköpostitse. Tammikuun loppupuolella sitten raapusteltiin faktat mailiin ja ihan ihmetytti kun jo tuossa viime viikolla sieltä tuli sitten vastauskin. Kyllä lämmitti sydäntä kun oikein pahoiteltiin pientä viivettä vastaamisessa ja kyseltiin "onko asia vielä ajankohtainen" kun lisätietoja utelivat...

Kyllä Sonera osaa.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Osaavat myös niin sanotusti vaihtoehtoiset ja "epäkaupalliset" tahot huonon palvelun jalon taidon.

Eräs tuttavani kertoi naureskellen ottaneensa vuoden 1996 keväällä yhteyttä Elmuun kyselläkseen yhdistyksen järjestämien Roskilden-matkojen hotellipaketeista. Elmulainen ihminen oli luvannut tutkia tilanteen ja palata asiaan hetimmiten. Tuttava odottelee soittoa vieläkin, ja on tällä välin kantanut seitsemän Roskilden matkarahat "kaupallisemmille tahoille". Kysyin kyllä häneltä, miksei hän sitten itse soittanut elmulaisille uudestaan, ja tuttava vastasi että kun kerran lupasivat soittaa, niin hän jaksaa kyllä odottaa...

Ylläoleva viesti on vuodelta 2003, ja piti kaivaa esiin, kun ko. tuttavan kanssa tuli puhetta ensi kesän Roskildesta. Hän kertoi odottaneensa Elmun matkanjärjestäjän soittoa nyt 12 vuotta, ja jaksaa edelleen odottaa, sillä "olenhan tämän ajan voinut kuitenkin antaa rahani muille". Hän toki myönsi, ettei ole asiaa "varsinaisesti päivittäin" pohtinut, mutta kertoi myös nyt harkitsevansa, että kuuden vuoden kuluttua, soittolupauksen täyttäessä 18 eli tullessa täysi-ikäiseksi hän vie synttärikakun kynttilöineen Elmun toimistolle.
 

HemmoP

Jäsen
Kävin Sampo-pankissa maksamassa laskuja koska niitten "palvelut" ovat parhaillaan alhaalla lähes täydellisesti. Mainitsin samalla, että en voi nostaa käteistä/maksaa korteilla. Noh, neitokainen ( joka oli aivan pihalla pelkästään maksujen maksamisen suhteen ja joutui useampaan kertaan kysymään joltakin neuvojalta neuvoa ) pyysi kortteja nähtäväksi, ojensin kortin ja em. neiti sitten pyöritteli korttia hetken käsissään ja sanoi "emmä oikein voi tehdä mitään tälle". Myötätunnostako sitten halusit hiplata sitä ?



terv. ex Sampopankin yritys- ja henkilöasiakas
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös