Hyvä pointti. Se ei tosiaan ollut mikään "vaihdettava heti" -salasana, vaan ihan toimiva. No eipä tuolla ollut edes kaverin sotua. Kotiosoite ja puhelinnumero oli kyllä ja tietenkin tiedän nyt millasella juoksumatolla siellä juostaan. Osti muuten samalla 20kg kahvakuulan, että ei ehkä suoraan naamalle kannata vittuilla näillä pulkannaruilla. Itellä on 6kg ja sekin käytämätön.Itseäni tuossa pistää silmään myös se, että Kuntokauppa siis säilöö salasanat selkokielisenä mikä on aika iso riski.
Itse kun olen ollut tämmönen it-alan nörtti jo 80-luvulla, niin kun näitä sähköpostiosoitteita joskus -95 alkoi tulla, niin olen varannut kaikista merkittävistä palveluista, paitsi hotmailista, etunimi.sukunimi combot. Mahtaa noita muita edes vähän vituttaa. Myös iki.fi osoite on minun. Ainoa vakava moka on se, että sukunimi.fi domain on erään tuntemani äijän hallussa. Sen varaus oli jo raukeamassa tossa pari vuotta sitten, mutta viime hetkillä se uusi sen. Näköjään taas lokakuussa menee varaus umpeen. Täytyykin pistää muistutus.
Eräs kaimani on ollut lääketieteellisessä proffana ja jossain vaiheessa sain useinkin jotain harjoitustöiden vastauksia postiini lääketieteen opiskelijoilta. Vastasin niihin joihinkin, että minulta kyllä saa pisteitä ja anatomiaan liittyviä neuvoja, niin on lakanneet noi postit.