Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 950 377
  • 6 880

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Annoin kantapaikan tytölle luurin lataukseen ja hain parin mukin jälkeen pois. Ei vieläkään virtaa, onneksi nyt selviydyin kotona käymään ja sähkölaskukin on maksettu.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Tämä tulee myöhässä, mutta pakko avautua huonosta palvelusta myöhässäkin.

Peruin canal plussan siitä syystä, että muutin kaapeli alueelta antenniverkkoon ja sillä hetkellä ei ollut varaa uuteen boxiin. No soitin ja perui ja siellä sanottiin, että homma bueno. No kuinkas ollakkaan heinäkuussa tuli silti lasku. No soitin taas ja siellä sanottiin, notta teillähän on tämä liittymä auki.. no sain tapeltua sen niin etten joutunut maksamaan mitään.

Kesällä jätettiin myös vuokra-asunto hakemus ja kun asunto ilmoitus tuli niin päätös oli tehtävä yhdessä päivässä. No päätettiin ottaa, kun oli uusi ja kaikkea. No myöhemmin päätettiin, että otetaankin laina ja soitin ja peruin tuon vuokrajutun sallituissa ajoissa ja taas sanottiin, että homma selvä. No yllättäen viikon päästä tästä soitettiin, että koskas tulet allekirjoittamaan vuokrasopimuksen? No taas joutu tappelemaan ja neiti siellä päässä oli hyvin huolestunut siitä, että saako hän 1.10 valmistuvaan kämppään uutta asukkia ja sanoi että meille tulee sitten lasku siitä kk:sta. No kieltäydyin maksamasta ja sanoin, että voin minä teille asukin hommata sinne tuossa ajassa.. no seuraavana päivänä soitti, että uusi asukki löytyi..
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Taas kerran esimerkki hyvästä asiakaspalvelusta:

Canal + oli ensin näyttämässä Liverpool-ManU ottelua Suomessa jälkilähetyksenä, sittemmin ottelu poistui kokonaan ohjelmistosta. Täällä Jatkoajankin Valioliiga-ketjussa oli aiheesta keskustelua ja ilmeisen moni, myös minä, laittoi Canal + Suomelle asiakaspalautetta. Tämä vastaus tuli tänään sähköpostitse:

Hei!
Hyviä uutisia:
Ottelu Liverpool - ManU esitetään suorana lähetyksenä CANAL+-kanavalla sunnuntaina 18.9. klo 13.55. Ottelun selostaa Juha Taivainen.

Muutos tehtiin runsaan katsojapalauteen johdosta!

Terveisin
CANAL+

Loistavaa asiakaspalvelua, otettiin ottelu ohjelmistoon ja vieläpä vastattiin palautetta antaneille. Hienoa Canal +!
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
^Samaa mieltä. Loistavaa palvelua, mutta niin pitääkin maksaville asiakkaille ollakin!

Tv-lupamaksulla ei saatu edes US Openin tennismatsia jälkilähetyksenä vaikka siellä tehtiin suomalaista historiaa. Ei sillä että minä olisin katsonut matsin mutta varmasti moni muu olisi. Hurraa YLE!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Gigantti

Laitetaanpa tännekin tämä vuodatus. Nimittäin oli viimeinen kerta, kun asioin missään yhteydessä vapaaehtoisesti Gigantissa. Reklamaatioiden käsittely on ko. nyrkkipajassa onnetonta ja asikaspalvelu tuntematon käsite.

Tulin nimittäin tuossa vuosi sitten ostaneeksi läppärin Oulun Gigantista, ja se lakkasi käynnistymästä noin kuukausi sitten. Vietyäni sen takuuhuoltoon, se oli lähetetty jonnekin päin pääkaupunkia (mitään allekirjoittaneelta kysymättä tietenkin). Kun annettuun huoltonumeroon ei sitten vastattu noin kuukauteen kymmenistä yrityksistä huolimatta, kävin tiedustelemassa paikan päällä takuuhuoltoni tilaa. Kävi ilmi, että laite on Helsingissä ja siihen ollaan vaihtamassa kovalevyä. Mitään aika-arviota valmistumisesta ei tämä "asiakaspalvelija" pystynyt antamaan, osastopäällikkö oli lomalla ja puhelinnumeroa tälle ei suostuttu antamaan. Eli toinen kysymys kuuluu, kuinka kauan tuollaisen kovalevyn vaihtaminen oikein kestää? Kyseessä ei ilmeisesti ole mikään helppo homma, kun kuukauden pohtimisen jälkeen ei vielä pystytä edes arviota valmistumisesta antamaan. Uutta läppäriä vaatiessani minulle lähinnä naureskeltiin.

Jos kyseessä on virus, joka kovalevyn on tuhonnut, joutuu asiakas kuulemma maksamaan viulut. Tosin minulta eivät tule kovin helpolla rahojaan saamaan. En ole kuitenkaan tilannut mitään korjausta. Ilmoitus puhelinvastaajaan siitä, että kone on nyt lähetetty Helsinkiin, ja kuukauden vastaamattomuus puhelimeen ei ainakaan allekirjoittaneelle riitä tilaukseksi huoltotyöstä.

Eli suosittelen vahvasti jatkossa itselleni ja muille ostamaan kaikki vähänkään tarpeellisemmat kapistukset jostain muualta kuin ko. putiikista. Ostan kuitenkin yleensä läppärin käyttöä varten enkä siksi, että joku idiootti saa lähetellä niitä ympäri Suomenniemeä minun laskuuni.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Master God kirjoitti:
Eli toinen kysymys kuuluu, kuinka kauan tuollaisen kovalevyn vaihtaminen oikein kestää?

Viisi minuuttia, apauttiarallaa.

Puolesta tunnista puoleentoista ohjelmistojen asennusten kanssa. Ja sellaista virusta ei oikein ole, joka hajoittaisi levyn vaihtotarpeeseen saakka.

Että silleen...
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Master God kirjoitti:

Itse huomasin sen, että jos vain suinkin mahdollista, kannattaa esim läppäri viedä suoraan huollon suorittavaan puljuun. Oma Compaq oli siellä esim vain vajaa kaksi vuorokautta, vaikka tähän vaihdettiin tuuletin, kovo, koko näyttö sekä cd/dvd-kelkka. Tekstarilla tuli ilmoitus, kun huolto valmis. Saman vehkeen laturi tuli alle päivässä, vaikka ei pitänyt kuulemma olla edes varastossa. Näin siis ainakin HP:n/Compaqin huolto Espoossa Fixforumissa. Kerran meni DHL:n kyydillä, jolloin aikaa kului pelkän tuulettimen vaihtoon noin viikko.

Mainittakoon, että koneessa on kolmen vuoden takuu lopuillaan, joten ei tämä ihan susi ole, vaikka paljon osia onkin vaihdettu. Toisaalta Oulussa ei välttämättä aina ole huoltoa niinkun Master Godin tapauksessa nähtävästi kävi.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Täytyy tulla tänne avautumaan ja purkamaan patoutumia. Pienestä asiasta on kiinni mutta pientä ihmistä saattaa paljonkin rassata jos ei pidetä mitä luvataan.

Nimittäin. Tässä eräänä lauantaina kävin kiertelemässä Tampereen autokauppoja ostoaikeissa ja sopiva auto löytyikin J. Rinta-Joupilta Hatanpäältä. Hinta neuvoteltiin sopivaksi, lyötiin kättä päälle ja latasin riittävästi rahaa pöytään. Mutta sitten tuli se vaikea osuus, nimittäin talvirenkaat. Mentiin myyjän kanssa liikkeen rengasvarastoon, mistä löytyi autoon kaksi rengasta mutta ne toiset kaksi oli joku hukannut. No ei siinä mitään, kaveri lupasi että alkuviikosta ottaa yhteyttä ja jos hukkuneita renkaita ei löydy, hommataan uudet tilalle.

Yllättäen alkuviikosta puhelin ei soinut, eikä loppuviikostakaan. Seuraavana maanantaina soitin liikkeeseen ja kyselin renkaideni perään, linjan toisessa päässä jannu otti nimen, puhelinnumeron ja rekisteritunnuksen muistiin ja lupasi palata saman päivän aikana asiaan. Yllätys yllätys, näin ei tapahtunut. Seuraavana päivänä soitin samalle kaverille uudestaan ja ihmettelin tapahtunutta ja sain vastaukseksi "Perhana, piti mun sulle soittaa mutta pääsi unohtuun". Lupasi ottaa asian työn alle ja palata asiaan viikon loppuun mennessä.

Tällä kertaa puhelu jopa tuli, perjantaina aamupäivällä. Kerrottiin että uudet renkaat on tilattu rengasliikkeestä ja luvattiin soitella maanantaina tai tiistaina kun renkaat saapuvat. Ja voi sitä yllätystä kun tiistai-iltaan mennessä ei ollut mitään kuulunut. Keskiviikkoiltapäivällä kun soitin jo astetta vihaisempana, sanottiin että "Just tuli, voit tulla hakemaan". Kun pääsin liikkeeseen, näin oven pielessä kaksi uutta rengasta ja varmistin ensimmäiseltä näkemältäni myyjältä että ne ovat oikeat ja vastaus oli "Joo ne ne on. Aja tohon oven eteen niin heitetään kyytiin". Näin tein, mutta sillä välin oli kaveri jo liuennut ja sain onnellisena lastata renkaat itse ja poistuin paikalta.

Sen toki ymmärrän että jos renkaat ovat hukassa, täytyy tilata uudet ja se saattaa kestää hetken. Mutta sitä en ymmärrä että minun piti kolme kertaa soittaa liikkeeseen renkaiden perässä kun yhteydenottoa tänne päin ei ollut kuulunut luvatussa ajassa. Auto ei ollut ensimmäinen joka tähän perheeseen kyseisestä liikkeestä hankitaan mutta saattoi jäädä viimeiseksi. Eikä jäänyt kuin parista puhelinsoitosta kiinni.
 

ACME

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Master God kirjoitti:
Eli suosittelen vahvasti jatkossa itselleni ja muille ostamaan kaikki vähänkään tarpeellisemmat kapistukset jostain muualta kuin ko. putiikista. Ostan kuitenkin yleensä läppärin käyttöä varten enkä siksi, että joku idiootti saa lähetellä niitä ympäri Suomenniemeä minun laskuuni.

Niin, ei sinun tarvitse mitään postikuluja maksaa takuuhuollosta.Jos yrittävät niin ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan tai uhkaa Peetillä.
 

Lexa

Jäsen
Master God kirjoitti:
Laitetaanpa tännekin tämä vuodatus. Nimittäin oli viimeinen kerta, kun asioin missään yhteydessä vapaaehtoisesti Gigantissa. Reklamaatioiden käsittely on ko. nyrkkipajassa onnetonta ja asikaspalvelu tuntematon käsite.

Tulin nimittäin tuossa vuosi sitten ostaneeksi läppärin Oulun Gigantista, ja se lakkasi käynnistymästä noin kuukausi sitten. Vietyäni sen takuuhuoltoon, se oli lähetetty jonnekin päin pääkaupunkia (mitään allekirjoittaneelta kysymättä tietenkin). Kun annettuun huoltonumeroon ei sitten vastattu noin kuukauteen kymmenistä yrityksistä huolimatta, kävin tiedustelemassa paikan päällä takuuhuoltoni tilaa. Kävi ilmi, että laite on Helsingissä ja siihen ollaan vaihtamassa kovalevyä. Mitään aika-arviota valmistumisesta ei tämä "asiakaspalvelija" pystynyt antamaan, osastopäällikkö oli lomalla ja puhelinnumeroa tälle ei suostuttu antamaan. Eli toinen kysymys kuuluu, kuinka kauan tuollaisen kovalevyn vaihtaminen oikein kestää? Kyseessä ei ilmeisesti ole mikään helppo homma, kun kuukauden pohtimisen jälkeen ei vielä pystytä edes arviota valmistumisesta antamaan. Uutta läppäriä vaatiessani minulle lähinnä naureskeltiin.

Jos kyseessä on virus, joka kovalevyn on tuhonnut, joutuu asiakas kuulemma maksamaan viulut. Tosin minulta eivät tule kovin helpolla rahojaan saamaan. En ole kuitenkaan tilannut mitään korjausta. Ilmoitus puhelinvastaajaan siitä, että kone on nyt lähetetty Helsinkiin, ja kuukauden vastaamattomuus puhelimeen ei ainakaan allekirjoittaneelle riitä tilaukseksi huoltotyöstä.

Eli suosittelen vahvasti jatkossa itselleni ja muille ostamaan kaikki vähänkään tarpeellisemmat kapistukset jostain muualta kuin ko. putiikista. Ostan kuitenkin yleensä läppärin käyttöä varten enkä siksi, että joku idiootti saa lähetellä niitä ympäri Suomenniemeä minun laskuuni.


Kannattaa ottaa huoltotilanteessa yhteys suoraan valmistajaan. Kun korjautin aikoinaan Fujitsu-Siemenssin läppäriä, kaveri kävi hakemassa läppärin kotoa ja toi sen viikon päästä korjattuna. Takuu ehdoissa voi tosin olla eri valmistajien kanssa eroavaisuuksia, mikä kannattaa tarkastaa jo koneen hankintahetkellä.

Ja mitä tulee tuohon kovalevy-virukseen, niin samalla periaatteella voisi todeta myös takuun raukeavan, jos koneeseen on iskenyt näyttö-virus, emolevy-virus, näytönohjain-virus, muisti-virus jne.

Jos korjaus venyy kohtuuttomasti ja neuvottelu liikkeen kanssa ei tuota kuin **tttuilua, niin kannattaa käyttää kuluttajaviraston palveluita.
 

Pateettinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
ACME kirjoitti:
Niin, ei sinun tarvitse mitään postikuluja maksaa takuuhuollosta.Jos yrittävät niin ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan tai uhkaa Peetillä.
Niin ei tietenkään. Takaporttina niillä on se, että jos vikä johtuu viruksesta niin silloinhan takuu ei korvaa. Tosin eipä tule niiden elämä silloinkaan helppoa olemaan, koskapa heillä ei ole esittää tilausta.

Ja minähän en rupea lekittelemään vaan laitan heti kovat piippuun ja uhkaan Ääpällä.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Master God kirjoitti:
Niin ei tietenkään. Takaporttina niillä on se, että jos vikä johtuu viruksesta niin silloinhan takuu ei korvaa. Tosin eipä tule niiden elämä silloinkaan helppoa olemaan, koskapa heillä ei ole esittää tilausta.

Ja minähän en rupea lekittelemään vaan laitan heti kovat piippuun ja uhkaan Ääpällä.
Saitko minkäänlaista huoltonumero/-lähetettä? Jos, niin soita suoraan Powermilliin ja kysy tilannetta. Erityisesti kannattaa kysyä, että milloin kone on heille saapunut. Siitä eteenpäin Powermill etenee kyseisen valmistajan (HP, Sony, IBM...) sopimuksen mukaan ja Gigantti vain odottaa saavansa koneen takaisin. Esimerkiksi Viewsonicin näytöt vedetään kuntoon saman päivän aikana kun taas LG:n näytöt useimmiten jumittavat viikon tai kaksi jonossa.

Kannettavaan kovalevyn vaihto kestää noin 20 minuuttia, tähän testaus noin 30 minuuttia ja useimmiten softat saa vetää asiakas itse takaisin.

Kaikesta huolimatta sinuna alkaisin vaatimaan jo kaupan purkua. Siihen on oikeus. Tai uusi kone hyllystä ja Gigantti pitäköön paskansa kun se lopulta palautuu.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Ruutiveijari kirjoitti:
Saitko minkäänlaista huoltonumero/-lähetettä? Jos, niin soita suoraan Powermilliin ja kysy tilannetta. Erityisesti kannattaa kysyä, että milloin kone on heille saapunut. Siitä eteenpäin Powermill etenee kyseisen valmistajan (HP, Sony, IBM...) sopimuksen mukaan ja Gigantti vain odottaa saavansa koneen takaisin. Esimerkiksi Viewsonicin näytöt vedetään kuntoon saman päivän aikana kun taas LG:n näytöt useimmiten jumittavat viikon tai kaksi jonossa.

Kannettavaan kovalevyn vaihto kestää noin 20 minuuttia, tähän testaus noin 30 minuuttia ja useimmiten softat saa vetää asiakas itse takaisin.

Kaikesta huolimatta sinuna alkaisin vaatimaan jo kaupan purkua. Siihen on oikeus. Tai uusi kone hyllystä ja Gigantti pitäköön paskansa kun se lopulta palautuu.
Tässähän on kyseessä ynnämuu-merkkinen kone (Packard-Bell tms), joten tiedä sitten onko moisella merkillä mitään omia sopimuksia. En minä jaksa soitella ympäri Suomea yhden koneen takia, vaan keskustelen asiasta osastopäällikön kanssa jos se sattuu vastaamaan soittopyyntööni maanantaina kun tulee matkoilta. Olen kuitenkin Gigantin asiakas (valitettavasti) eikä ole minun asiani, missä koneensa korjaavat.

Nämä mainitsemasi ehdotukset tulevat kyllä ajankohtaiseksi maanantaina. Ehdotin kyllä sitä jo eilen, mutta kun koko liikkeessä ei ollut yhtään päällikkö-tason ihmistä paikalla, niin homma jäi siihen. Tai sitten eivät vaan uskaltaneet tulla esiin. En pitäisi sitä lainkaan mahdottomana, että Gigantin tasoisessa tavaratalossa olisi sellaisia paskahousuja johdossa.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
vintsukka kirjoitti:
Sen toki ymmärrän että jos renkaat ovat hukassa, täytyy tilata uudet ja se saattaa kestää hetken. Mutta sitä en ymmärrä että minun piti kolme kertaa soittaa liikkeeseen renkaiden perässä kun yhteydenottoa tänne päin ei ollut kuulunut luvatussa ajassa. Auto ei ollut ensimmäinen joka tähän perheeseen kyseisestä liikkeestä hankitaan mutta saattoi jäädä viimeiseksi. Eikä jäänyt kuin parista puhelinsoitosta kiinni.

Tismalleen samaan ongelmaan törmäsin itsekin Hämeen Autovarusteen kanssa Jyväskylässä! Talvirenkaat eivät olleet auton mukana ostohetkellä, mutta hövelisti ne luvattiin toimittaa pikimmiten. Aikaa rupesi kulumaan, mitään ei yllättäin kuulunut.

Lopulta soitin perään, myyjä lupasi kiirehtiä asiaa. Parin päivän päästä tulikin ilmoitus, että renkaat ovat saapuneet, tule hakemaan. Menin, mutta totesin, myyjäkin sen myönsi, että renkaat ovat loppuunajetut, eivät kelpaa minulle, kun ostohetkellä puhe oli HYVISTÄ talvirenkaista. Nooh, myyjä lupasi, että hommaavat uudet tilalle.

Aikaa kului, mitään ei kuulunut. Jälleen otin yhteyttä liikkeeseen. Pari päivää meni ja saapui kutsu tulla hakemaan uudet renkaat. Menin, mutta tällä kertaa liikkeen rengaspoika olikin jo lähtenyt kotiin, eikä rengasvaraston avaimia ole muka muilla koko talossa.. Huomatkaa, olin kertonut heille jo etukäteen, että pääsen vasta omien töiden jälkeen liikkeeseen. Nyt rupesin jo hiiltymään minäkin. Olin ensinnäkin odottanut myyjää turhaan paikalle varmaan jo puoli tuntia.

Tulin seuraavana päivänä sitten uudelleen, nyt ihme kyllä lopulta sain renkaani. Mutta! Olisinko saanut koskaan, ellei auton myynyt olisi tehnyt sitä virhettä, ettei laittanut käteismaksuun eräpäivää. Tein selväksi heti SURKEAN palvelusuhteen alettua, että käteismaksua en maksa ennen kuin renkaat ovat takakontissa. Kyse oli kuitenkin huomattavasta rahasummasta.

Autoon sinänsä olen ollut tyytyväinen ja takuuhuollon piikkiin sain jo pienen korjauksenkin, mutta tuo rengasasia oli kaiken kaikkiaan erittäin huonoa asiakaspalvelua. Minua juoksutettiin ja vaivattiin aivan turhaan vain sen takia, etteivät myyjät vaivautuneet hoitamaan asiaa tyylikkäästi. Jyväskylän Hämeen Autovaruste on siis liike, jos joku siellä asioi.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole vielä ihan selvää pienessä päässäni, tulinko kusetetuksi vai mitä. Avasin Soneran puhelinliittymän netissä joskus heinäkuun alkupuolella, puheaikatarjouksena oli silloin 140 euroa netissä avattavalle liitymälle. Napsauttelin sitten vain tarjouslinkeistä eteenpäin, ja homma toimi silloin ihan kivasti. Entinen Elisan liittymä irtisanottiin ja uusi liittymä avautui sovittuna päivänä.

Laskua ei kylläkään ruvennut kuulumaan. Koska puheluni lähentelevät enemmänkin sekunti- kuin minuuttitasoja, en ollut asiasta huolissani, koska 10 euroa kuussa voi todellakin olla tiukilla saada aikaan. Sitten (viimein) ensimmäinen laskukin tuli neljän kuukauden ajalta. Eihän tuo suuri ole vieläkään, mutta hyvityksiä ei oltukaan vähennetty.
Asiakaspalveluun soitin ja selvisi, että tilaamalleni liittymälle ei edes olisi voinut saada ko. tarjousta (vaikka tein tilauksen ihan Soneran nettisivuilta, ja vaimollenikin avattiin samainen liittymä paria viikkoa aikaisemmin oikein Soneran omassa myyntipisteessä samoin ehdoin). Asiakaspalvelussa sitten auliisti tarjottiin 120 euroa tästä hetkestä eteenpäin 10e/kk "vaikka sitä nyt ei virallisesti liittymääni ollutkaan mahdollista saada". Jo saapunut lasku pitäisi kuitenkin maksaa.

Oikeastaan vituttaa eniten oma kiltteys, olisi pitänyt ilmeisesti vaatia jotain toppatakkeja ja sykemittareita tms. hyvitykseksi, mutta ei. Meikäläinen suostui tuohon uuteen tarjoukseen ihan noin vain, vaikka hävisin nyt 20 eepoa alkuperäiseen tarjoukseen verrattuna. Hankalahan tuota kyllä on todistaakaan, Soneran sivustokin kun uudistuu kerran viikossa.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Techconsoles sucks!

Otsikossa mainitusta puulaakista ei kannata ostaa mitään ebaysta. Xboxin dvd-asema kyrvähti, joten tilasin känädästä uuden. Asema saapui parin viikon päästä, mutta oli, yllätys yllätys, paskana sekin! Noh, ei muuta kuin reklamaatiota kehiin, johon ei viikon sisällä vastattu, joten reklamoin uudelleen. Parin viikkoa meni taas ilman vastausta, jolloin reklamoin kolmannen kerran, ja uhkasin vielä antaa tulikiven katkuista palautetta heille ebay:n sivuilla, jos ei uusi asema olisi suuntamassa kohti Raumaa heti. Jumalauta.

Vastauksen ja pahoittelun saatuani, lähti vanha asema kohti kanadaa, ja taas sai odottaa kuukauden, eikä uutta asemaa kuulunut. Kyselin perään, ja lupasivat lähettää aseman pikimmiten, oli jotenkin päässyt unohtumaan? Kuulemma. Noh, asema tuli pikimmiten heti kahden viikon päästä, ja arvatkaapa mitä? Tämäkin asema on vittu paska!!!

Tällä puulaakilla on vielä hyvät suositukset ebayssa, mutta heidän toimintansa ei kyllä sitä vastaa. Nykyään uusia asemia saa näemmä jo suomestakin, joten taidan laittaa tilaukseen, ja pyytää fydyt takaisin techconsolesilta. Mulkut.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eräästä jenkkilän putiikista on tulossa t-paita, cd-levy ja avaimenperä. Tänään pistin tilauksen noin klo 16 (Suomen aikaa) ja tuossa klo 23 aikoihin piruuttani katsoin tilaukseni statusta. Olivat penteleet jo varanneet rahat tililtä ja pistäneet kamat kohti Suomea.

Ihmehyypiöitä...

Kiitos jollekin tästä putiikista. Putiikin nimeä en julkista koska en tiedä mitä modesedät sanovat mainostamisesta? Voisin sen muuten kyllä kertoakin. Tai oikeastaan en. Kun kaikki jatkislaiset alkavat tilata niin omat tilaukseni eivät enää tule niin nopeasti.

Itsekäs paskiainen... ;)
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Elisa

Itselläni ja avokkaalla oli ollut jo v.96 Radiolinjan liittymä ja jossain kohtaa Elisan omittua RL:n, tietenkin meille mitään aiheutuvista kustannuksista saati asiakasta häiritsivistä toiminnasta tai tekijöistä ei ollut puhettakaan. Ehei, homma toimii, vakuuteltiin. Taisipa oikein uuden konserninjohtajan mairea lärvi paistatella saatekirjeen parhaimmalla paikalla.

Niin vain meni kummankin kapula plus kodin kaksi lankaliittymää kiinni obaut n.kolme viikkoa mainio fuusion jälkeen. Tiedusteltuani asiaa syytä brutaaliin tietokatkoon sain narisevaääniseltä nais"parodialta" tiedon maksamattomista puhelinlaskuista jotka olivat nimissäni ja kehoituksen maksaa laskut ajallaan etten persaukisena rumpalina heitä enempiä häiritsisi.

Päivän uhrattuani, tutkiessani päätettäni ja lippulappuja, olin n. 99% varma, että laskut on maksettu ajallaan ja soitin vielä varmuuden vuoksi pankkiin, jonka kautta laskut olivat menneet. Lupasivat heti tutkia asian ja n. 15min. kuluttua soittivat ja vahvistivat asian: Elisalle menevät maksut oli hoidettu siihen ja siihen menneessä oikeaan paikkaan, eli ajallaan.

Uusi soitto Elisaan ja edelläkerrotun kuvaus. Epäuskoisuus, kyräily kunnes ilmoitin pankin numeron johon voi soittaa. Lupasivat ottaa yhteyttä.

Venattuani 1,5 h soitin uudestaan Elisaan ja vihdoin päästyäni läpi sen "En mä tiedä tästä, ku mä oon vaan duunissa täällä, odota niin ma uhdistan"-session sain vihdoinkin sitä kuuluisaa asiakaspalvelua." Kyllä meillä nyt mennyt nää tilit jotenkin ton Radiolinjan kanssa sekasin tässä fuusiossa ja kun sä olet maksanut sen niinkuin VÄÄRÄLLE tilille".

Reilun tarjouksen tuo nariseva gimma tarjoili sillä ettei mun kuulemma tässä tapauksessa tarvitsisi maksaa liittymien uudelleen avausta...

Arvatkaa montako Elisan liittymää tai edes jotain sinne kallellaan olevaa viihdemonitoria on?


Aivan oikein.
 
Viimeksi muokattu:

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Sörkä kirjoitti:
Eräästä jenkkilän putiikista on tulossa t-paita, cd-levy ja avaimenperä. Tänään pistin tilauksen noin klo 16 (Suomen aikaa) ja tuossa klo 23 aikoihin piruuttani katsoin tilaukseni statusta. Olivat penteleet jo varanneet rahat tililtä ja pistäneet kamat kohti Suomea.

Älä vielä juhli. Itsehän tilasin myös CD-levyn eräästä jenkkilän putiikista ja päivälleen kuukausi sitten tuli ilmoitus että luottokorttia on veloitettu ja lähetys on pistetty matkaan.

Eipä oo näkyny.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
dohf kirjoitti:
Ei ole vielä ihan selvää pienessä päässäni, tulinko kusetetuksi vai mitä. Avasin Soneran puhelinliittymän netissä joskus heinäkuun alkupuolella, puheaikatarjouksena oli silloin 140 euroa netissä avattavalle liitymälle. Napsauttelin sitten vain tarjouslinkeistä eteenpäin, ja homma toimi silloin ihan kivasti. Entinen Elisan liittymä irtisanottiin ja uusi liittymä avautui sovittuna päivänä.

Eihän nuo puheaikatarjoukset koske ikinä kuin nimenomaan uusia, avattavia liittymiä. Ei siis siirrettäviä numeroita. Joten mielestäni sait ylimääräistä ilmaista puheaikaa 120 euroa ihan tosta vaan.
 

Tuamas

Jäsen
Vteich kirjoitti:
Eihän nuo puheaikatarjoukset koske ikinä kuin nimenomaan uusia, avattavia liittymiä. Ei siis siirrettäviä numeroita. Joten mielestäni sait ylimääräistä ilmaista puheaikaa 120 euroa ihan tosta vaan.

- Nuo puheaikatarjoukset annetaan mieluummin aina siirrettävään numeroon, koska asiakkaan vaihtaessa tutun numeron, se helpommin myös pidetään sillä uudella operaattorilla.
Jossain vaiheessa uusiin numeroihin ei edes saanut puheaikaa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tuamas kirjoitti:
- Nuo puheaikatarjoukset annetaan mieluummin aina siirrettävään numeroon, koska asiakkaan vaihtaessa tutun numeron, se helpommin myös pidetään sillä uudella operaattorilla.
Jossain vaiheessa uusiin numeroihin ei edes saanut puheaikaa.

Ja jos nyt oikein olen mainoksia lukenut, niin eikös kokonaan uusi numero aika usein ole maksullinen?
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuamas kirjoitti:
- Nuo puheaikatarjoukset annetaan mieluummin aina siirrettävään numeroon, koska asiakkaan vaihtaessa tutun numeron, se helpommin myös pidetään sillä uudella operaattorilla.
Jossain vaiheessa uusiin numeroihin ei edes saanut puheaikaa.

Jaa? Silloin kun tämä uusi numeronsiirtolaki tuli voimaan ja olin itse vaihtamassa Soneralta pois, tuli tutkailtua noita isoimpien operaattoreiden tarjouksia, ja kyllä ainakin silloin puheaikatarjoukset koskivat nimenomaan vain uusina avattavia liittymiä, eikä ollenkaan liittymää vaihtavia. Toki tilanne voi olla siitä muuttunutkin, mutta itsestänikin tuntuisi loogisemmalta, että tarjoukset koskevat ensisijaisesti uusia numeroita, eivätkä liittymäänsä vaihtelevaa porukkaa, koska juuri tuo porukkahan on kaikista eniten tarjouksien ja halpojen puhelujen perässä juoksevaa sorttia ja vähiten lojaalia pysymään yhden operaattorin nimissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös