Mitäköhän "hyvitystä" tms. tässä kehtaisi pyytää?
- - -
20.7. tein tilauksen ja sain tilausvahvistuksen ja 11.8 piti siis aueta Soneran laajakaista+kotitv ym.
- - -
Tänään uusi soitto ja uusi tyttö linjan päähän. Tällä kertaa tilaus näkyi, mutta ilmoittivat, että elisalla on irtisanomisaika ja vaihto tapahtuu siis 1.10.
- - -
Vastaan vain omasta puolestani, mutta minä ainakaan en toivo laajakaistojen hintojen pomppaavan kolminkertaisiksi.Jos operaattorit toimisivat teidän toiveidenne mukaisesti, laajakaistojen hinnat pomppaisivat n. kolminkertaisiksi.
Extrapoloin tästä, että sinun toiveidesi hinnoilla operaattorien laajakaistatoimitukset tulisivat kestämään yli kolme vuotta ja asiakaspalvelussa olisi se sama kaveri, joka myy, asentaa, korjaa ja asiakaspalvelee.Vastaan vain omasta puolestani, mutta minä ainakaan en toivo laajakaistojen hintojen pomppaavan kolminkertaisiksi.
Mulla on kokemusta vain Welhosta, jossa nämä hommat hoituvat n. 20 minuutissa yleensä. Tiedä sitten mikä niiden salaisuus on, kun pystyvät moista tarjoamaan kyseessä olevaa halvemmilla hinnoillakin vielä.Extrapoloin tästä, että sinun toiveidesi hinnoilla operaattorien laajakaistatoimitukset tulisivat kestämään yli kolme vuotta ja asiakaspalvelussa olisi se sama kaveri, joka myy, asentaa, korjaa ja asiakaspalvelee.
Mulla on kokemusta vain Welhosta, jossa nämä hommat hoituvat n. 20 minuutissa yleensä. Tiedä sitten mikä niiden salaisuus on, kun pystyvät moista tarjoamaan kyseessä olevaa halvemmilla hinnoillakin vielä.
Meillä mutsin kämppään hommattiin muuton yhteydessä Elisan kaapeli. Jotenkin sitä kuvitteli, että asia sujuisi Welhon esittelemällä nopeudella.Johtunee siitä, että kaapelimodeemi ei tarvi asentajien käyntiä missään ja ne kun ovat operaattoreilla yleensä ulkoistettu alihankkijoille. Riittää kun klikkaa mac koodin verkkoon ja määrittää nopeudet.
Jatkoin matkaani ja kun oli puoli tuntia ajoaikaa, soitin Soneran "palveluun". Robotti vastasi, jolloin sanoin sille painokkaasti "HAISTA VITTU!". Vastaus tuli välittömästi: "Selvä. Nyt voitte kertoa asianne."
Repesin kyllä totaalisesti. Olipahan nörtit opettaneet robotille miten vastata!
Että tällaista on Soneran ns. asiakaspalvelu. Elimäenkadulta ei löytynyt hetiäkkiä yhtään ovea, josta olisi maksava asiakas päässyt sisään kysymään yhtään mitään. Onkohan siellä edes ihmisiäkään?
Jos haluaa vanhoilla kamoillaan tehdä bisnestä, ei varmaan kannata niitä roudata minnekään divariin. Eiköhän divareihin kannata viedä tavaraa periaatteella, että niistä pääsee näin helposti eroon.Joo o, nyt on jo vähän pakko avautua.
Jos haluaa vanhoilla kamoillaan tehdä bisnestä, ei varmaan kannata niitä roudata minnekään divariin. Eiköhän divareihin kannata viedä tavaraa periaatteella, että niistä pääsee näin helposti eroon.
No jaa, itse vein Jyväskylän Sportti-divariin vanhat ja rehellisesti sanottuna aika surkeassa kunnossa olleet maalivahdin kamani (patjat, housut, kilpi ja räpylä), sekä pienen määrän muita vanhoja lähinnä pihapeleissä käytettyjä varuisteita. Sain vaihdossa sitten erittäinkin hyvässä kunnossa olleet em. maalivahdin kamppeet, enkä maksanut väliä kuin hieman reilut 100 euroa.
Sun surkeassa kunnossa olleet maalivahdin kamat muuttui erittäinkin hyväkuntoisiksi, kun käytit niitä divarissa? Ja maksoit satasen väliä, että sait ne takaisin? Ilmoittele, kun seuraavan kerran olet myymässä jotain niin tehdään kaupat.
Sitten päästään asiaan. Paketti saapui DHL Internationalille siis torstaina 19.8.2010 klo 9.51. Tämän jälkeen mikään ei ole enää ollutkaan nopeaa. .
Minulle on tulossa paketti Italiasta, lähtenyt sieltä pe 27.8 klo 16.21 ja matkustanut sieltä ihan rivakasti Saksan ja Hesan kautta Turkuun, jossa se on ollut tänä aamuna 6.02. Siihen loppuvat seurannan merkinnät ja soitin sitten DHL:lle, jotta mikähän olisi mahdollisesti paketin saapumisaika tänne 600 km päähän turkusesta. Olin lentää persauksille, kun virkailija iloisesti totesi, että kyllä sen pitäisi olla jo torstaina täällä. Ei herran jestas sentään, paketti tulee Italiasta Turkuun pe-ma ajassa ja Turusta sen eteenpäin viemiseen menee sitten sama aika arkipäivinä. Taisi olla viimeinen tilaus DHL:n kautta.
Taitaa DHL toimittaa niitä paketteja sitä mukaan, kun saavat tarpeeksi tavaraa vietäväksi. Jos asut suuressa kaupungissa, niin tullee aika rivakasti, mutta pienemmällä paikkakunnalla voi joutua odottamaan. Tähän viittaa myös se, että se tuli turgguseen rivakasti, mutta sitten alkoi tökkimään.
Luulisi, että enemmän ratkaisee DHL:llä, paljonko sitä tavaraa on tulossa johonkin maahan. Kai se jollekin DHL:n Hildegardille on suht. yhdentekevää, meneekö Suomen paketit Helsingin Vuosaareen vai Enontekiölle pohjoiseen...
Tiedä häntä, mutta kyllä ainakin Helsingissä DHL:n omat autot ajelevat paketteja ovelle, ja kuski on puhunut ihan suomea, joten tuskin nimi oli Hildegard.
Koodit sain sivulle dhl.de, dhl.fi:n asiakaspalvelu ei ollut sähköpostikysymykseeni tietävinään mitään, sanoi, että koodit ovat Saksan postia varten. Jotain kummallista tässä on, sillä dhl.de on myös ainoa, josta seuranta yleensä näkyy, suomenkielisellä sivulla samalla koodilla löytyy ei-oota.
Tiedä häntä, mutta kyllä ainakin Helsingissä DHL:n omat autot ajelevat paketteja ovelle, ja kuski on puhunut ihan suomea, joten tuskin nimi oli Hildegard.