Nyt tarvitaan jo pientä tai itseasiassa isompaakin ihmettä, jos ei nakkikattilaa tänään kentällä nähdä, valitettavasti.Alkaa Bleg olla lattiassa. Komeasti kulkee mustapaitojen peli!
4-1. Nyt voisi jo hillitä vähän, Blues ei ansaitse rumia numeroita.... Missä on Lostedt? Petu Matikainen on vähän liian kiltti, nyt olisi Patella paikka vähän hillitä Kärppiä
Kyllä Porot helpolla näitä mestaruuksia vie, ei löydy tästä liigasta kunnon vastusta vieläkään.
Samaa mieltä. Hanneksen olisi tajuttava että kenen leipää syöt, niin sen lauluja laulat. Vaikka ne kysymykset ovatkin ihan päin seiniä, niin ei tuollainen sovi valtakunnalliseen tv-lähetykseen. Äly hoi! Kait sitä voisi sanoa vastavuoroisesti että vittu sun visiiris on niin huurussa ettet tajua mitään.
Kyllä Porot helpolla näitä mestaruuksia vie, ei löydy tästä liigasta kunnon vastusta vieläkään.
Oikeesti, mitä helvettiä sillä Losestedtillä tässä vaiheessa enää on käyttöä?
Se varmaan yritti sanoa, että Kärpät vie helposti mestaruuksia. Niinhän siinä luki.Mitä yrität sanoa? Liian helposti? Miksi ei löydy vastusta? Vai onko vika siinä, että mestaruuksia vie Kärpät eikä Jokerit?
Hah, mikä idioottimainen vertauskuva. ei mulla tosta pelistä enää mitään sanottavaa kun kärpät vie. Ja ihan hyvä idea mun mielestä, että poistetaan haastattelut. Eihän missään muussakaan lajissa tai sarjassa saa pyytää pelaajien kommentteja kesken suorituksen. Nehän herpaantuu siitä aivan täysin.En mä ymmärrä tällaisesta valittamista. Pelaaja on siellä jumalauta finaalissa duunissa enkä muutenkaan tajua, mitä ideaa joku on nähnyt siinä, että urheilijaa revitään kesken suorituksen kameran eteen. Sitten vielä vaaditaan tämän lisäksi, että pelaaja olisi mahdollisimman HMV kesken kauden tärkeimmän matsinsa? Sitä saa mitä tilaa, jos haluaa pelaajien kommenttia, siellä on käytössä liuta vaikka kuinka paljon muita jeesjees -miehiä. Olisiko kiva hakea kirurgi kesken leikkauksen kameroiden eteen ja kysyä: "Mikäs sulla on siellä ongelmana, eihän ohitusleikkauksen pitäisi noin kauan kestää?"
Ilveksen olisi voinut suoraan pistää finaaliin, niin olis ollu vähä tiukempaa.Kyllä Porot helpolla näitä mestaruuksia vie, ei löydy tästä liigasta kunnon vastusta vieläkään.
En väittänytkään, että siinä olisi mitään vikaa.
En mä ymmärrä tällaisesta valittamista. Pelaaja on siellä jumalauta finaalissa duunissa enkä muutenkaan tajua, mitä ideaa joku on nähnyt siinä, että urheilijaa revitään kesken suorituksen kameran eteen. Sitten vielä vaaditaan tämän lisäksi, että pelaaja olisi mahdollisimman HMV kesken kauden tärkeimmän matsinsa? Sitä saa mitä tilaa, jos haluaa pelaajien kommenttia, siellä on käytössä liuta vaikka kuinka paljon muita jeesjees -miehiä. Olisiko kiva hakea kirurgi kesken leikkauksen kameroiden eteen ja kysyä: "Mikäs sulla on siellä ongelmana, eihän ohitusleikkauksen pitäisi noin kauan kestää?"
Rispektit Hyvöselle, ihan kybällä! Kaksi tehtyä maalia osoittivat, että hän oli tienaamassa palkkaansa siellä. GO HANNES!
Lostedt voisi napata esimerkiksi Hyvösen ulos pelistä.
Mitä yrität sanoa? Liian helposti? Miksi ei löydy vastusta?