Olisi voinut vetää jalat alta! Mielestäni olisi pitänyt.
Sä varmaan pelaisit tuolla asenteella 'anteeksi olen olemassa, mä olen vain tämmönen raappana'?
Oletkohan ollenkaan ymmärtänyt, mitä noutamisella tarkoitetaan? Ei kai niitä etukäteen sovita!
Niin mutta jos toinen ei suostu tappelemaan ei se ole nouto, koska ainoa joka lentää ulos on ns. noutaja.
Ei, vaan keskittyisin olennaiseen enkä taatusti edes kuuntelisi mitään kommentteja studiosta otteluiden välillä.
Vaikka Hanneksen kommentti hymyilytti täälläkin, niin Liigaa ja Nelosta tuskin tuollainen käytös miellyttää. TV-rahat ovat nykyjään liigalle ja seuroille niin isoja, että olisi parempi pitää mölyt mahassa ja vastata kiltisti niihin tyhmiinkin kysymyksiin.
Osalahan pelaa niinkuin pleijareissa pitääkin pelata, tilanteet loppuun ja jopa yli. Ainoa vellihousu on Kärppien pakisto, joka ei tee mitään. Ilmeisesti Haakana ei ole yhtä aikaa kentällä?
Hohhooo, puhuttiin yleisöstä!
Tuossa Jaakolan maalissa oli tilanne, jota aina hieman ihmettelen; nimittäin puolustajan blokkaaminen tilanteessa. Nythän se teki Normio, joka mailallaan esti pakin liikkuvan kohti Jaakolaa. Tätä blokkiahan esim. Rajamäki tekee koko ajan maalin edessä. Eikö tämä ole estämistä? Ja jos on, niin miksi niitä ei vihelletä nykyistä enemmän pois? Vrt. esim edellisen pelin tilanne, jossa Uhlbäckiä pidettiin jalasta roikkuen kiinni.
Tässä tilanteessahan se puolustava ei olis ehtinyt Jaakolaan kiinni, mutta silti.
Lehtonen näemmä uskaltaa vastata puhelimeen. Ei sinällään ollut yllätys. Korpikaria kyllä kaivattais.
Canal+ vetää rahansa pois tämän kommentin takia. Sehän on päivänselvää. Liiga ei voi muuta kuin langettaa Hyvöselle samanlaisen pelikiellon kuin Jerelle. Raapustetaan paperilla kohta "toistaiseksi", niin kaikki on tyytyväisiä eikä kriminaali-Hannes näillä leveysasteilla enää kurvaile.