La 12.4.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

• 41 530
  • 256
Tila
Viestiketju on suljettu.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Eikä ole. Helsingistä et tule koskaan löytämään alemmuuskompleksia (alemmuudentunnetta). Meillähän on kaksi maailman parasta ja kauneinta kiekkojoukkuetta, vaikka ollaan kymmenessä vuodessa voitettu yksi mestaruus per nenä.

Tämä on kyllä loistavasti sanottu naapurin mieheltä, allekirjoitan täysin! Me elvistellään ja paukutellaan henkseleitä ihan kybällä aina vaan täälläpäin. Nyt taas vertaus: suomalaiset tunnetaan maailmalla siitä, että he ovat käsittämättömän huolissaan siitä, mitä muut ajattelevat heistä. Muu Suomi taitaa olla (?) Suomeen siirrettynä samaa osastoa. Stadiin ei alemmuuskompleksi istu millään, täällä ennemmin elvistellään ihan ilman syytäkin.

Niin, pidän tätä jonkunlaisena rikkautena.

Tami Talk: Ei varmasti olisi Hannes lähtenyt, mutta jotain hämmennystä olisi Lostedt voinut aiheuttaa. Siis siinä vaiheessa, kun peli oli vielä teoriassa Bluesin otettavissa. Ei ole enää. Lostedtin heittäminen riehumaan nyt olisi selkeä provokaatio ja turhautuminen. Totta puhuen kuulun sellaiseen koulukuntaan, joka diggaa tällaisestakin. Häviäminen on vittumaista, voittaminen on ihanaa. Joten hyviä häviäijiä ei pitäisi olla olemassakaan.

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Kärpillä koko ajan vähintään kolme, useimmiten neljä pelaajaa pelin alla.

Bluesin Lehtonen voisi yrittää repäistä ja pyrkiä sinne keskustaan. Taitoa ja vartta olisi, mutta b-pisteen reunoilta roiskii...miksi?

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Tämä ketjuhan on selvästi viihdyttävämpi kuin tuo ottelu!

Mitä tuossa enää pelaamaan, mitskut jakoon vain. Ei tunnu olevan Kärppien voittanutta... Alkio sentään viihdyttää sekoiluillaan.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Maalivahti pois vaan, jos kerran riskiä otetaan. Ensimmäinen kavennus pitää saada aikaan nopeasti, kello käy niin armottomasti.

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bluesin melkein pakko alkaa saada tulosta nyt yv:llä mikäli haluaa peliin vielä mukaan.

9 MINUTES!!!

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Propsit muuten tuomareille. Hyvin ovat viheltäneet. Moni olis voinut antaa esim. tuon Laatikaisen jäähyn mennä ohi.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Asiallinen vastaus. Mä oon silti vaan periaatteessa vastaan tällasia, koska Kärpillä ei oo ainuttakaan vastaavan ruudun "pelaajaa". NHL:ssä nämä ovat eri juttu, koska siellä lihapäät voivat haastaa toisensa ja yrittää herättää omiaan.

Thanks samoin, tämä on keskustelua, sitä harrastetaan keskustelupalstalla. Lostedthan on kevytsarjalainen eikä pahemmin loukkaisi mitään koodistoa, jos haastaisi Hanneksen. Haakanalta Lostedtille tulisi pataan. Eli ei tuo Bluesin hämmentäjä tuon kummempi lihanuija kuitenkaan ole.

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alkaa hiljakseen olla sm-liiga haasteeton poroille, eli ovet auki vaikka sitten venäjän-liigaan.

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja tiedän, että Helsingissä ei KOSKAAN myönnetä, että oltaisiin huonompia. Mutta ei se minua häiritse, hymyilen vain.
No sitten et ole paljon seurannut. Tuskin missään muualla pelaajat/valmentajat/seurajohto saavat yhtä paljon kritiikkiä omiltaan kuin Helsingissä. Mutta vaikka meillä on hoidettu hommat enemmän tai vähemmän päin vittua viimeiset kymmenen vuotta, niin silti ollaan sokeasti parhaita! Se on sitä tervettä ylimielisyyttä teidän janarien "mitähän ne meistä ajattelee" -ajattelutavan vastapainoksi.

Mutta se siitä. Kärpille hyviä juhlia, älkää nöyristelkö!

Kyylä

Jäsen
Ei Bluesin peli tuomareihin kaadu, mutta kyllä tuo Partanen on aika pelle. kärpällä oli puoli kentan mittaa maila kainalossa, mutta niin vaan Laatikaiselle napsahti jäähy.

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Ei oo Andersson puhdasverinen hurri :D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toivottavasti Oulussa biletetään kunnolla tänään! Viitaluoma ois vetänyt ohi tuosta Brosin paikasta.

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Joko on Nokalla luistimet jalassa?

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Alkaa hiljakseen olla sm-liiga haasteeton poroille, eli ovet auki vaikka sitten venäjän-liigaan.
Voipi olla että jo ensi kaudella sitä haastetta tulee roppakaupalla. Se ei kuitenkaan kuulu tähän ketjun, juuri nyt Kärpät on matkalla ansaittuun mestaruuteen.

Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Se on sitä tervettä ylimielisyyttä teidän janarien "mitähän ne meistä ajattelee" -ajattelutavan vastapainoksi.

Ymmärrän kaiken muun, mutta miksi minä olen janari? Miksi sinä et ole?

Miksi haluat halventaa minua vain sen takia, että en asu kaupungissa X?

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Vittu! En onnittele! Saatana! kyllä Blues olisi ansainnut paljon enemmän. Varsinkin kun olivat niin ylivoimaisia toisessa finaalissa. Perkele! Kärpät on niin nähty!

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Pikkuhiljaa pannaan pleijarit pakettiin:

Tämä kausi muistetaan paitsi Jalosen jäähyväiskultamitalista, niin ennen kaikkea BLUESIN HUIKEASTA kaudesta. Onnittelut Espooseen! Ensi vuonna voi hyvin olla Bluesin vuoro.

MVP-hyökkääjä: Ville Leino (Hannes Hyvönen)
MVP-puolustaja: Arto Laatikainen
MVP-veskari: Tuomas Tarkki

Salama44

Jäsen
Naks, naks, nyt rusahti selkäranka. Ei optimistisinkaan fani jaksa enää uskoa Bluesin nousuun. Kärpät johtaa 5-1.

Nyt voi onnitella jo Kärppiä toisesta peräkkäisestä mestaruudesta ja neljännestä mestaruudesta tällä vuosituhannella. Kauan saadaan odottaa ennen kuin joku muu joukkue tuon ennätyksen lyö.

Bluesille onnittelut historian ensimmäisestä mitalista joka on hopeaa. Olitte ehdottomasti sarjan toiseksi paras joukkue ja kehitys tulee jatkumaan ensi kaudella. Kiitos Kärpät, kiitos Blues!

Viljuri

Jäsen
Toivottavasti tämä Bluesin vuosi kääntyisi myös sille kantille, että Espooseen syntyisi oikeata kiekkokulttuuria myös katsomoon ja niin edespäin. Ei se homma kyllä vielä ole IFK:n veroista, vaikka IFK:n maaseutuosastosta onkin melko pitkälle kysymys.

Kaikki kunnia Kärpille, on se melkoinen nippu, vaikka epäonnistui pahasti europeleissä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue

Ei toi ole mitään halventamista. Itse sanotte meitä etelän veteliksi. Koska emme asu kaupungissa X. Eikä se hirveästi haittaa yöunia.

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärrän kaiken muun, mutta miksi minä olen janari? Miksi sinä et ole?

Ei pidä ottaa niin vakavasti! En tiedä missä sinä asut eikä sillä ole mitään väliä. Enkä näe maalaista halventavana sanana toisin kuin neekeriä, joksi sinä minua kutsuit viime otteluseurannassa.

Mutta ei mitään, jatketaan ensi kaudella!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.