La 12.4.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

• 41 530
  • 256
Tila
Viestiketju on suljettu.

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ai niin. Hanneksen kommenteille todella iso peukku. "Tehdään parhaamme ja katsotaan, mihin se riittää" -oksennus alkaa olla jo nähty.

Kun sitaatein noin laitoit niin kerrotko ihan tasan tarkkaan, miten ja missä Hannes noin sanoi? Jos et sitä Hanneksen sanomaa löydä, niin olet täys asiantuntematon kiekon paskateini!

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Kun sitaatein noin laitoit niin kerrotko ihan tasan tarkkaan, miten ja missä Hannes noin sanoi? Jos et sitä Hanneksen sanomaa löydä, niin olet täys asiantuntematon kiekon paskateini!

Vittu sää oot Weasels pihalla! Mee nukkumaan!

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei viittis jankata, mutta alemmuuskompleksi on sillä, joka ei yrityksistään huolimatta pärjää.
Eikä ole. Helsingistä et tule koskaan löytämään alemmuuskompleksia (alemmuudentunnetta). Meillähän on kaksi maailman parasta ja kauneinta kiekkojoukkuetta, vaikka ollaan kymmenessä vuodessa voitettu yksi mestaruus per nenä.

Kärppä-fanit taas jaksavat itkeä pikkuseuralaisten tapaan jokaisen kritiikin perään, vaikka voisivat vaan vetää selälleen nojatuoliin, nostaa paidan läskimahan päältä ja näyttää sentteriä häviäjille.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Onko Kratena saanut jonkun vamman, vai miksi Normio pelaa hänen paikallaan ja Alikoski nelosessa... Ainakin olen saanut tälläisen kuvan?

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Oletko kännissä tai muuten vain tyhmä?

Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Eikä ole. Helsingistä et tule koskaan löytämään alemmuuskompleksia (alemmuudentunnetta). Meillähän on kaksi maailman parasta ja kauneinta kiekkojoukkuetta, vaikka ollaan kymmenessä vuodessa voitettu yksi mestaruus per nenä.

Tätä kutsutaan meilläpäin ylimielisyydeksi. Aivan sama pärjätäänkö vai ei, silti ollaan parhaita. Vaikka joku olisi oikeasti paljon parempi. Pohjanmaalla on paljon tällaista mentaliteettia.

Ja tiedän, että Helsingissä ei KOSKAAN myönnetä, että oltaisiin huonompia. Mutta ei se minua häiritse, hymyilen vain.

Brad

Jäsen
No ei kai se tuolla kokoonpanolla enää niin kauhean paljon koutsista ole kiinni.

Onhan Kärppien hyökkäys ylivertainen, mutta pakisto keskinkertainen. Kyllä se aika paljon on koutsista kiinni, Shedden ei olisi Kärppien rosterilla voittanut yhtäkään mestaruutta, eikä moni muukaan.

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mä oon kännissä nyt ja juhlin Kärppien mestaruutta!!!! kirjoitan mitä sattuu, mutta kestäkää se!!!!

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
"Alemmuuskompleksi on psykologian ja psykoanalyysin käsite, joka tarkoittaa huonommuudentunnetta toisiin nähden."

Näkisin että alemmuuskompleksi on niillä, jotka joutuvat käyttämään mm. sanoja "janari" jotta tuntisivat itsensä jotenkin paremmiksi kuin muut. Hyvän itsetunnon omaavien ei tarvitse todistella mitään.

Nimimerkillä pysologian opintoja takana.

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No vittu, mestaruudesta tapellessa pitää ottaa kaikki keinot käyttöön, vai mitä? Lostedt voisi napata esimerkiksi Hyvösen ulos pelistä. Ei mitään tietoa auttaisiko tämä, mutta eipä tämä nytkään Bluesille hyvältä näytä. Ilmeisesti et ole pahemmin seurannut ahl/nhl -lätkää? Kaikkea pitää yrittää, myös likaisia keinoja, jos muut eivät auta. Tätä kutsutaan alan piirissä voitontahdoksi.

Ja tuomarithan ovat kentällä sitä varten, että rangaistukset paukkuvat näistä. Muistan kuitenkin HIFK:lta muutaman onnistuneenkin ylilyönnin, joilla on peli kännetty. Olisin täysin samaa mieltä, jos Blues johtaisi 1-4, kyselisin milloin Haakana hakee jonkun veks?

Asiallinen vastaus. Mä oon silti vaan periaatteessa vastaan tällasia, koska Kärpillä ei oo ainuttakaan vastaavan ruudun "pelaajaa". NHL:ssä nämä ovat eri juttu, koska siellä lihapäät voivat haastaa toisensa ja yrittää herättää omiaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olihan se - runkosarjassa - miten ne mielet kääntyykään, kun vituttaa..ei tämä sarja ole maalivahteihin kaatunu sinun osalta. Kato niitä pelejä neutraalein kakkuloin!

Minun osaltanihan tämä kausi on nimenomaan kaatunut maalivahtiin, tarkemmin sanottuna tähän Venäjän ekskursioon.

En väitä olevani mikään asiantuntija tai edes asianharrastaja mitä tulee nykymoderniin lyhytsyöttöpeliin tai kenttätasapainoon. Ainoa jääkiekon osa-alue, jota luulen ymmärtäväni edes kokemuksen kautta, on maalivahtipeli.

Se nyt vaan on niin, että Brücklerin perustorjuntatekniikassa on niin ilmeisiä puutteita, joihin huolellisesti maalivahdin scoutanneen vastustajan on helppo iskeä. Ei se ole mitenkään Kärpiltä pois, jos he voittavat pelin iskemällä vastustajan heikkoihin kohtiin.

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Ei viinastakaan voi kaikkea syyttää.

Niin kännihän oli se ensimmäinen vaihtoehto ;D Minä veikkasin sitä toista vaihtoehtoa...

Kärpillä kontrolli säilyy ja liike on sen verran parempi, että ei pääse Blues kiriä edes käynnistämään.

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näkisin että alemmuuskompleksi on niillä, jotka joutuvat käyttämään mm. sanoja "janari" jotta tuntisivat itsensä jotenkin paremmiksi kuin muut. Hyvän itsetunnon omaavien ei tarvitse todistella mitään.

Nimimerkillä pysologian opintoja takana.

Sehän voi olla hyvin mahdollista , mutta tässä ei ollutkaan siitä kyse.
Nimimerkki mc potkukelkalla vaan ei oikeen tainnut olla selvää mitä tuo termi tarkoittaa kun teksti ei liittynyt aiheeseen oikeastaan mitenkään.

Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
"Alemmuuskompleksi on psykologian ja psykoanalyysin käsite, joka tarkoittaa huonommuudentunnetta toisiin nähden."

Miten tuo liittyy mitenkään pärjäämiseen ?

No ihan sillä tavalla, että ei ole kiva katsoa televisiosta finaalia, kun omasta mielestä siellä on ihan väärät joukkueet. Jotka ovat siellä vain sen takia, että niillä on käynyt hyvä tuuri.

Enkä minä tätä a-kompleksia ottanut esille. Se vain näkyy niin selvästi joistakin kommenteista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.