La 12.4.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

• 41 530
  • 256
Tila
Viestiketju on suljettu.

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mä vihaan Viitaluomaa - miten paska pelaaja voi olla? Menköön vaan sinne perunakerhoon, ei tollaisia turhia koohottajia tarvita täällä. Sallinen on sata kertaa parempi.

Finaaleissa (ja yleensäkin poffeissa) minulle on jäänyt kuva kypärättömästä, epäuskoisesti naureskelevasta Viitaluomasta, jota talutetaan hanskailun jälkeen jäähyboksiin.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Lehtonen näemmä uskaltaa vastata puhelimeen. Ei sinällään ollut yllätys.
Niin, itse en kyllä varsinaista "puhelimeen vastausta" tuolla ole nähnyt..

Nyt on hyvää taistelua pelissä, Blues ajaa tilanteet loppuun ja Kärpät iskee pelottavan vahvasti vastahyökkäyksistä!!

Matikainen ei ole tainnut hirveästi neloskenttää peluuttaa, tai sitten itselläni on mennyt ohi..

3-1. Hyvönen alkaa pikkuhiljaa heräilemään, no parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitä ihmettä sinä höpiset??? kuka puhui yleisöstä??? Minä kommentoin Hanneksen lapsellisia kommentteja telkkarissa. Anteeksi, mutta todella sekava vastaus viimeiseen tekstiini. Voitko suomentaa?

Sori, tässä kiihkossa sekoitin yhteen toiseen keskusteluun. Anteeksi siitä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hannes on kone! Tuli samantien kommenteilleen katetta. Tää on kyllä tässä, ei voi mitään.

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Onnea Kärpille mestaruudesta! Bluesin puukädet Viitaluoman johdolla ei vaan riitä, vaikka olisi kuinka tahtoa mukana.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vaikka näistä maaleista ei Brückleriä oikein voi syyttääkään, niin siltikin hänen pitäisi pystyä näitä ottamaan, jos Blues haluaa jatkaa pelejä vielä huomenna.

Alkaa Bleg olla lattiassa. Komeasti kulkee mustapaitojen peli!

Kiekotonta saa näköjään ottaa aika surutta, kuten mm. Kärppien kultakypärä 3-1-maalia edeltävässä tilanteessa demonstroi. Monia muitakin on mennyt ohi - puolin ja toisin.

EDIT. Slowhand ehtikin ensin

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hannes Hyyvönen, Hannes Hyvöönen!!!

Saa nähdä sulkeeko Nokka hanat jotta Hannes ei vie ennätystä omiin nimiinsä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Finaaleissa (ja yleensäkin poffeissa) minulle on jäänyt kuva kypärättömästä, epäuskoisesti naureskelevasta Viitaluomasta, jota talutetaan hanskailun jälkeen jäähyboksiin.

Lisätään tähän vähintään 5 tuhannen taalan paikkaa, joissa on kädet jäätyneet. Blues ei tehnyt Viitaluomalle edes jatkotarjousta btw.

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Niin, itse en kyllä varsinaista "puhelimeen vastausta" tuolla ole nähnyt..

Arvasinkin, että tuohon termiin puututaan. Oulussahan siihen riittää jo se, että ei pakita taka-askelia, saatika notkauta polvia ja vedä joutsenia ;D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
No niin, se oli viimeinen naula arkkuun.

Kuusela 4-1.

Kärpät iskee armotta maalit paikoista, siihen tämäkin sarja on ratkennut. Bluesilla on ollut miltei joka pelissä enemmän/parempia maalintekopaikkoja, mutta kun ei osu niin ei voi voittaa..

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Vaikka Hanneksen kommentti hymyilytti täälläkin, niin Liigaa ja Nelosta tuskin tuollainen käytös miellyttää. TV-rahat ovat nykyjään liigalle ja seuroille niin isoja, että olisi parempi pitää mölyt mahassa ja vastata kiltisti niihin tyhmiinkin kysymyksiin.

Samaa mieltä. Hanneksen olisi tajuttava että kenen leipää syöt, niin sen lauluja laulat. Vaikka ne kysymykset ovatkin ihan päin seiniä, niin ei tuollainen sovi valtakunnalliseen tv-lähetykseen. Äly hoi! Kait sitä voisi sanoa vastavuoroisesti että vittu sun visiiris on niin huurussa ettet tajua mitään.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
4-1. Nyt voisi jo hillitä vähän, Blues ei ansaitse rumia numeroita.... Missä on Lostedt? Petu Matikainen on vähän liian kiltti, nyt olisi Patella paikka vähän hillitä Kärppiä

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.