seisnauraa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit + muut kestomenestyjät
Css / HTML gurun apua kaivataan
Css:n kanssa olen törmännyt ikävään ongelmaan (tai sitten olen osaamaton). Yritän piirtää palkkeja. Firefox näyttää tilanteen oikein, Explorer ei. Parhaiten näkee, kun katsoo tämän linkin taakse http://liigaporssi.freehostia.com/lp_testi.pl ja sieltä valitsee Pelaajalista. Oikealle pitäisi jokaisen pelaajan perään piirtyä pistepalkki. Firefoxilla palkit näkyvät oikein, mutta Explorerilla näkyy vain 30 ensimmäistä (joskus Explorer jää looppiin ja muutaman kierroksen jälkeen menee etusivulle, eli ottelulistaan).
Onkohan mulla tuossa sivun koodissa joku vika, jota en nyt tajua, vai onko Explorerilla joku rajoitus, että samaan tägiin voi olla liitettynä vain 30 classia (vai mitä nuo nyt on)? Pyöritän pelaajat loopin läpi ja samalla luon jokaiselle pelaajalle alla kuvatun css/html koodin. Tuo p.p(nro) kasvaa loopissa pelaajan vaihtuessa. Parhaiten ehkä näkee, kun katsoo sivun lähdekoodia.
<style type="text/css">
p.p1
{
background: green;
width: 178.5px; height: 8px;
}
</style>
<tr>
<td class="td1">1</td>
<td class="td1">Tuokkola Pekka</td>
<td class="td1">Maalivahti</td>
<td class="td1">JYP</td>
<td class="td1">1</td>
<td class="td1">451.5</td>
<td class="td1"><center>21</center></td>
<td class="td1"><center>21.000</center></td>
<td class="td1"><center>4.651</center></td>
<td class="td1">357</td>
<td class="td1">
<p class="p1">
</td>
</tr>
Mitä mun siis pitäisi muuttaa, että saan sivun toimimaan myös Explorerilla?
Css:n kanssa olen törmännyt ikävään ongelmaan (tai sitten olen osaamaton). Yritän piirtää palkkeja. Firefox näyttää tilanteen oikein, Explorer ei. Parhaiten näkee, kun katsoo tämän linkin taakse http://liigaporssi.freehostia.com/lp_testi.pl ja sieltä valitsee Pelaajalista. Oikealle pitäisi jokaisen pelaajan perään piirtyä pistepalkki. Firefoxilla palkit näkyvät oikein, mutta Explorerilla näkyy vain 30 ensimmäistä (joskus Explorer jää looppiin ja muutaman kierroksen jälkeen menee etusivulle, eli ottelulistaan).
Onkohan mulla tuossa sivun koodissa joku vika, jota en nyt tajua, vai onko Explorerilla joku rajoitus, että samaan tägiin voi olla liitettynä vain 30 classia (vai mitä nuo nyt on)? Pyöritän pelaajat loopin läpi ja samalla luon jokaiselle pelaajalle alla kuvatun css/html koodin. Tuo p.p(nro) kasvaa loopissa pelaajan vaihtuessa. Parhaiten ehkä näkee, kun katsoo sivun lähdekoodia.
<style type="text/css">
p.p1
{
background: green;
width: 178.5px; height: 8px;
}
</style>
<tr>
<td class="td1">1</td>
<td class="td1">Tuokkola Pekka</td>
<td class="td1">Maalivahti</td>
<td class="td1">JYP</td>
<td class="td1">1</td>
<td class="td1">451.5</td>
<td class="td1"><center>21</center></td>
<td class="td1"><center>21.000</center></td>
<td class="td1"><center>4.651</center></td>
<td class="td1">357</td>
<td class="td1">
<p class="p1">
</td>
</tr>
Mitä mun siis pitäisi muuttaa, että saan sivun toimimaan myös Explorerilla?