Katsohan löytyykö tästä linkistä ajuria tarpeisiisi.Kertokaas viisaammat mistä saisin ladattua ilmaiseksi uudet ääniajurit windows XP:hen?
Katsohan löytyykö tästä linkistä ajuria tarpeisiisi.Kertokaas viisaammat mistä saisin ladattua ilmaiseksi uudet ääniajurit windows XP:hen?
Kertokaas viisaammat mistä saisin ladattua ilmaiseksi uudet ääniajurit windows XP:hen?
Tai ainakin sellaiset luulen tarvitsevani, koska XP:n uudelleenasennuksen yhteydessä äänet katosivat ja ohjauspanelin kautta katsoessa ilmoittaa ettei löydy äänilaitteita. Kone on LG LE50 Express, mikäli sillä on jotain merkitystä. Rehellisesti sanottuna olen niin urpo etten tiedä ovatko nuo ajurit käyttöjärjestelmä vai konekohtaisia.
Katsohan löytyykö tästä linkistä ajuria tarpeisiisi.
Kuva näkyy hyvinkin mutta missä perkeleessä äänet on?
Ahaa, mikä johto pitäisi laittaa tähän rinnalle ja mistä mihin?Äänet on luultavasti siinä puuttuvassa äänikaapelissa..? Käsittääkseni HDMI ei kuljeta ääntä tietokoneesta pois kun ääntä ja kuvaa ei ole tietokoneessa ns. yhdistetty. Eli äänelle eri kaapeli ja kuvalle eri.
Ahaa, mikä johto pitäisi laittaa tähän rinnalle ja mistä mihin?
Vedätkö äänet vahvariin vai televisioon?
Läppäreissä kai on jossain äänet ja kuva yhdistetty hdmi:ssä.
Kokeile olisiko tästä muron ketjusta apua
Katsohan löytyykö tästä linkistä ajuria tarpeisiisi.
Joten kyselen siis täältä:
- Onko noihin joku oletus-salasana tjms.?
- Jos salasana on joku kone-/tilauskohtainen, mistä se tulisi olla nähtävissä?
- Onko jotain muuta tapaa saada tuo reppana virkoamaan?
- Heitänkö sen ikkunasta alas?
Salasanan resetoiminen onnistuu ainakin, jos kyseessä on NT/XP/Vista -kone. Itse tein tuon XP-koneelleni pari vuotta sitten hieman vastaavassa tilanteessa. Homma vaatii bootCD:n teon, ja sen jälkeen homma oli pelottavan helppo. Ohjeita löytyy googlen avulla, hakusanoiksi vaikka "password" ja "reset".
Entäs mikä mättää kun kannettavassa toimii saunalahden nettitikku, mutta kun ostin pöytäkoneen ei tikun avulla pääse sillä nettiin. Joka usb-koloon oon kokeillut, ei luonaa. Herjaa vain "tarkista asetukset". Mikä vika?
Onko pöytäkoneen käyttiksenä Vista ta W7?
Jos on niin katso ohjeet tästä.
Asiaa sivuten... oletko koittanut tunnariksi niinkin yksinkertaista kuin "admin" ?XP on tosiaan kyseessä, joten toivottavasti tuo nyt jotenkin onnistuisi.
Minulla Windowsin palomuuri on estänyt päivitykset 12.8. alkaen. Kun palomuurin pudottaa pois päältä, päivitys onnistuu.Minkäköhän takia 7 ei halua taikka kykene päivittämään itseään?
Elikkäs läppäri on varustettu netillä ja yritän pöytäkoneella saada siihen yhteyttä ....
Vaikea neuvoa kun ei tiedä mitä tarkoittaa "netti". Miten se läppäri siihen nettiin on kytketty? Modeemilla? millaisella .. merkki ja malli, mokkulalla ... Mikä käyttöjärjestelmä ... windows 7, XP ... jotain muuta?