Viestin lähetti scholl
Mikä perunapussi? Perunathan myydään irtotavarana. Itse olen aiemmin tässä ketjussa käsitellyt perunoiden keittoproblematiikkaa, mutta se siitä. Sen sijaan koe-erien tekeminen on aika perttiä, sillä harvoin on aikaa testata. Kyllä se pitää mennä kerralla oikein, jos haluaa saada valmista samaan aikaan kuin muut ruokalajit.
Perkele just kerkesin keitellä riisit ja syödäkin jo. Tuo kuulostaa niin hyvältä, että menee takuulla kokeiluun. Tänään tyydyin normaaliin tapaan valmistettuun riisiin, kanafileet paistoin valkosipulin, porkkanoiden! ja tilkan oliiviöljyä kera. Oli kyllä aivan helvetin hyvää, mutta ehkä siitä riisistä voisi noin saada vielä parempaa.Viestin lähetti Snakster
Riisi tulee keittää siten, että ensin pistää öljyä kattilaan, sitten kuullottaa kuumassa öljyssä valkosipulia ja riisiä hetkisen ja vasta sitten heittää vettä perään noin tuplasti sen mitä riisiä on. Tulee saatanan paljon parempaa noin.
Viestin lähetti Snakster
Riisi tulee keittää siten, että ensin pistää öljyä kattilaan, sitten kuullottaa kuumassa öljyssä valkosipulia ja riisiä hetkisen ja vasta sitten heittää vettä perään noin tuplasti sen mitä riisiä on. Tulee saatanan paljon parempaa noin.
Niin ja mitähän tämä on ? Täytyy nimittäin varmistaa, ettei tule Snaksterin vinkkiä ymmärrettyä väärin.Viestin lähetti Evenuel
Pilahviriisiä tarkoittanet?
Katso sitten varmuuden vuoksi, että kannessa on reikä höyryä varten. Luultavasti useimmissa on, mutta varoitan kuitenkin. Muuten veikkaan, että edullisimmatkin mallit ajavat asiansa. Ja varsinkin pienillä määrillä riisiä alimmat tuppaavat hieman ruskistumaan, älä anna sen häiritä. Paakkuuntumistakuu paakkuuntuville riisilaaduille. Itse suosin basmatia myös thaikku-resepteille. En ole löytänyt vielä riittävän hyvää jasmiiniriisiä.Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Nimimerkille Ossi: en edes tiennyt että tuollainen vekotin on olemassa, taitaa mennä ostoon.
Viestin lähetti B1
Nyt jänskättää.
Kaupasta broilerin koipireisipaloja ostettuna. Pistin ne uuniin siten, että kastelin ne Portugalista tuodulla piri-piri-kastikkeella. (ei sisällä huumeita). Vahvaa, chilistä tehtyä paikallista kastiketta. Katotaan miten jätkän käy.
Viestin lähetti Evenuel
Pilahviriisiä tarkoittanet?
Eli raita-kastike? Samantyyppistä moskaa kuin tsatsiki.Viestin lähetti Johannes
esim. jogurttikurkku.
Viestin lähetti Pikku Myy
Eli raita-kastike? Samantyyppistä moskaa kuin tsatsiki.
Pelkästään noin? Liekö kana kovinkaan maukasta. Itse käytän aina currya kanan kanssa, muuten se ei maistu yhtään miltään. Valkosipuli toki on aika sopiva lisuke myös. Sopii melko moneen ruokaan.Viestin lähetti bozik
Tänään tyydyin normaaliin tapaan valmistettuun riisiin, kanafileet paistoin valkosipulin, porkkanoiden! ja tilkan oliiviöljyä kera.
Mikä ihme on retkimuikku?Viestin lähetti fiftyeight
Varmasti hyviä eväitä ovat nuo edelliset, mutta nyt pannaan tarjolle retkimuikkukukot
Viestin lähetti Ossi
Mikä ihme on retkimuikku?
- - -