Lätkävaimot

• 149 855
  • 671

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Helenan kohdalla voidaan arvioida vain hänen käytöstään. Mutta yleensä, jos se kävelee kuin ankka ja kvaakkuu kuin ankka, kyseessä on ankka. Ja tässä tapauksessa niin moni asia on suoraan narsistin pelikirjasta ja täysin vailla järkeä ja minkäänlaista logiikkaa, että ei sitäkään vaihtoehtoa voi Helenan kohdalla enää sivuuttaa.
Täyttä asiaa koko viesti, mutta lainataan tätä kohtaa. Ainoastaan narsistit 'kirjoittavat historiaa uudestaan'. Yksi esimerkki tästä tosiaan on tuo kun Helena kutsuu Mikon vaimoa hänen naisystäväkseen. Helena päätti sitten yksipuolisella päätöksellä omassa päässään perua Mikon ja Natalien häät. Totuudella ei ole mitään väliä narsistille. Jos narsisti vaikkapa puhuu itsensä täysin pussiin saattaa hän seuraavassa lauseessa todeta, että mitään tuollaista hän ei ole koskaan sanonut vaan aivan jotain muuta. Jos on koko ajan fiilis, että pitäisi olla nauhuri nauhoittamassa keskusteluita tai valvontakamera kuvaamassa tapahtumia niin olet silloin hyvin todennäköisesti narsistin kanssa tekemisissä. Tuossa Helenan ja Mikon keississähän on koko ajan tapahtumia mitkä jopa aivan todistetusti eivät pidä paikkaansa.

Disclaimer: Näiden viestieni tarkoitus ei ole tehdä lääketieteellistä diagnoosia Helenasta, mutta jotain niin valitettavan tuttua tuossa käytöksessä on, kuin suoraan narsistin pelikirjasta...

edit: lisäyksiä

Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Tulipa heti mieleen uimahalleihin porttikieltoja saanut avoimesti rasisti Juhana Tegelberg. Sekuntiakaan miettimättä myönsi olevansa narsisti, kun sitä häneltä kysyttiin. Äänessä oli jopa ylpeyttä, kun ulosti sanat suustaan. Onneksi hänestä ei ole hetkeen kuulunut pihaustakaan. Karsea epäihminen.

Offtopic, mut Tegelbergillähän loppui Espoon uimahallien porttikielto tuossa kuukausi sitten muistaakseni. Paikallisen Facebook-ryhmän mukaan oli jatkanut omaa hommaansa välittömästi Leppävaaran uimahallilla...

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Ei hemmetti noita Helenan stooreja, kyllä luistaa kytkin taas. On muuten extreme keissi uhriutumisesta tämä Helena ja sitten Mikko ravaa terapiassa. Just näin...

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täyttä asiaa koko viesti, mutta lainataan tätä kohtaa. Ainoastaan narsistit 'kirjoittavat historiaa uudestaan'. Yksi esimerkki tästä tosiaan on tuo kun Helena kutsuu Mikon vaimoa hänen naisystäväkseen. Helena päätti sitten yksipuolisella päätöksellä perua Mikon ja Natalien häät. Totuudella ei ole mitään väliä narsistille. Jos narsisti vaikkapa puhuu itsensä täysin pussiin saattaa hän seuraavassa lauseessa todeta, että mitään tuollaista hän ei ole koskaan sanonut vaan aivan jotain muuta. Jos on koko ajan fiilis, että pitäisi olla nauhuri nauhoittamassa keskusteluita tai valvontakamera kuvaamassa tapahtumia niin olet silloin hyvin todennäköisesti narsistin kanssa tekemisissä. Tuossa Helenan ja Mikon keississähän on koko ajan tapahtumia mitkä jopa aivan todistetusti eivät pidä paikkaansa.

Disclaimer: Näiden viestieni tarkoitus ei ole tehdä lääketieteellistä diagnoosia Helenasta, mutta jotain niin valitettavan tuttua tuossa käytöksessä on, kuin suoraan narsistin pelikirjasta...

Helena on myös kutsunut Mikon vaimoa supplyksi. Ja sillä viittaa siis siihen, että Mikko paitsi elättää Natalien, joka btw. on varakkaasta suvusta ja huhujen mukaan hänellä on enemmän omaisuutta kuin Mikolla, myös siihen, että Mikko olisi osa narsistin hovia. Törkeää ja lapsellista. Ja kertoo tasan tarkkaan Helenasta itsestään.

Helenan suunnitelma häiden perumisestakin meni perseelleen. "Lapset eivät halunneet lähteä", kertoi Helena, joka tovia aiemmin kertoi Seiskalle, että lapset eivät lähde, koska on hänen lapsiviikkonsa. Mikko fiksuna ei sitten laittanut lapsia dramaattisesti valitsemaan, vaan jätti riitelemättä asiasta. Mä uskon, että lapsilta on kysytty, haluavatko lähteä myös tuossa tilanteessa ja lapset ovat sitten itse sanoneet, että eivät halua. Mutta ei sekään päätös ollut mikään vapaaehtoinen päätös, vaan seurausta Helenan manipuloinnista. Mä näen niin, että lapset ovat tiivis kolmikko ja vanhin on se, joka tekee päätökset ja junailee asiat veljiensä kanssa. Enkä siis syytä vanhinta, totean vain, että se on se rooli, joka hänelle on langennut. Väärin, niin väärin.

Lapsilla on usein myös sellainen sisäänrakennettu ymmärrys siitä, kumpi vanhempi kestää enemmän. Ainakin mulla oli. En nyt avaa enempää, mutta mä tiesin, että äiti selviää kyllä mistä vain, koska hän on vahva ja järkevä. Isän kanssa oli aina se vaara, että korkki aukeaa ja siitä seuraa sitten, mitä seuraa. Siksi kohtelin isää silkkihansikkain, koska tavallaan kyse oli aina myös omasta edusta. Näin uskon tässä Koivujenkin tapauksessa olevan. Mun isäni ei tosin ollut narsisti.

Lapset tietävät, että Mikolla on Natalie ja muut läheiset tukena ja isä pärjää. Äidin osalta taas ei tiedetä, mitä "vääristä" päätöksistä seuraa neljän sisällä ja tässäpä vielä on sekin twisti, että lapset eivät voi olla varmoja, lähteekö Helena taas pitkäksi aikaa pois ja koska taas nähdään. Ja tuolloin oli tapetilla vielä Helenan oikeudenkäynti ja mahdollinen vankeusrangaistus oikeuden halventamisesta Minnesotassa, joten jos ja KUN lapsille on Helenan toimesta myyty ajatus siitä, että isä laittaa äidin vankilaan, jos lapset lähtevät, ei ole kovin suuri ihme, että lapset eivät "halunneet" häihin lähteä. Mutta en mä usko, että mistään oikeasta halun puutteesta on koskaan ollut kyse. Lapsilla oli vain huonot vaihtoehdot.

Enkä mäkään voi mitään diagnooseja jaella, mutta kuten todettua, olen nähnyt niin paljon todistusaineistoa Helenan itsensä toimesta ja perehtynyt personallisuushäiriöihin muutenkin, että en näe syytä, miksi sitä ei saisi mainita. Aina voi Helenakin käyttäytyä toisin, jos pystyy. Ja vaikuttaa siltä, ettei pysty, kun ampuu itseään jatkuvasti molempiin jalkoihin. Olen myös asennoitunut niin, että jos poliisi ottaa yhteyttä kirjoituksistani, otan sen sitten vastaan, mitä sieltä mahdollisesti tulee.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti noita Helenan stooreja, kyllä luistaa kytkin taas. On muuten extreme keissi uhriutumisesta tämä Helena ja sitten Mikko ravaa terapiassa. Just näin...

Helenan stoorithan ovat nyt hyvin laimeaa kamaa. Vanhan toistoa, jälleen kerran. Helena on nyt ottanut sellaisen yhteiskunnallisen kulman näihin vihjaisuuksiinsa ja kuvittelee, että kukaan ei sitä tajua. Jos haluaisi oikeasti muuttaa asioita, hakeutuisi opiskelemaan alaa, menisi vaikka vapaaehtoishommiin johonkin turvataloon tai muualle ja yrittäisi sitä kautta vaikuttaa. Mutta ei.

Nämä Helenan mietiskelythän ovat vähän niin kuin kirjoittaisi jotain muistiota: "Rakas päiväkirja, tänään tein tällaista. Ja tein mä sitten niinkin. Ja kerran tein noinkin". Koska omista toimistaanhan Helena kirjoittaa. Sitten loppuun vähän uhoa, että niin kauan kuin hänessä henki pihisee, hän jatkaa taisteluaan. Ja että hän on oikean puolella.

On sen sortin harhat tulilla taas, että ihmettelen, että näillä näppäimillä Helena saa taas lapset viideksi päiväksi itselleen. Musta on edesvastuutonta laittaa Mikko ja lapset elämään tuollaisessa helvetissä kuukaudesta toiseen.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
On sen sortin harhat tulilla taas, että ihmettelen, että näillä näppäimillä Helena saa taas lapset viideksi päiväksi itselleen. Musta on edesvastuutonta laittaa Mikko ja lapset elämään tuollaisessa helvetissä kuukaudesta toiseen.
Noh narsistihan juurikin haluaa laittaa sinut elämään helvetissä päivästä toiseen. Kun on kyse narsistisesta persoonallisuushäiriöstä niin näin yleisesti arvioidaan, että riskistä sairastua tähän n. 50% on periytyvää ja n. 50% tulee lapsen kasvuympäristöstä. Omassa tapauksessani voin sanoa, että tämä piti hyvinkin paikkansa. JOS tästä on nyt kyse niin jokainen voi miettiä mitä riskejä tähän nyt näin lasten kannalta liittyykään.

Jos Mikko olisi narsisti niin hän hyökkäisi näitä syytöksiä vastaan kovalla voimalla, mutta toimii käytännössä juuri päinvastoin. Ei myöskään lähtisi selvittämään terapiaan, että onko hän mahdollisesti itse narsisti. Narsisti voi lähteä terapiaan, mutta lähinnä itkemään sitä, että kuinka juuri häntä 'potkitaan päähän'.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Nyt on kyllä kunnon kaninkolo keissi kyseessä jos palstan sotahaukka lukee vauva.fi foorumia. Vedet vaan valuu silmistä:

Vierailija
Mikko lähtenyt jo viisi vuotta sitten ja ei näytä menevän jakeluun sitten millään. Mikolla on uusi vaimo eli so called new wife, mutta edellinen ei päästä irti. Lähestymiskielto tarkoittaa myös, että Mikko pitää jättää rauhaa. Pystyykö siihen itse?

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kyllä kunnon kaninkolo keissi kyseessä jos palstan sotahaukka lukee vauva.fi foorumia. Vedet vaan valuu silmistä:

Vierailija

Omaksi puolustuksekseni sanon, että en lue Vauvalta muuta kuin Hellun ketjuja. Ja sieltä ne linkit oikeuden pöytäkirjoihinkin on peräisin. Ja se oli Mikon onni se, koska ne pelastivat ihan oikeasti Mikon maineen ja avasivat monen silmät. Eli, tässä tapauksessa Vauvalle on ollut tilausta.

Ja niinhän siinä taas kävi, että mennessään hakemaan lapsia, Helena julkaisi 3 storya, joissa otti kantaa rikosoikeudenkäynteihinsä. Oikein hakemalla haki tilannetta, missä on valmiiksi kiihtyneessä tilassa mennessään hakemaan lapsia Mikon luota. Joku toinen yrittäisi nimenomaan rauhoittua ennen ko. tilanteita.

Mutta itse ränteistä kävi taas ilmi, että Helena ei lue edes omia keissejään koskevia asiakirjoja. Helena oli tänään saanut tietää, että myös Natalie on haastajana. Mä olen tiennyt jo viikkoja, koska se siinä haasteessa sanotaan ja media tekisi juttunsa haasteen pohjalta.

Helenan koti, Helenan kamat, Helenan kaikki. Muut syyllisiä, Helena syytön. Aiemmin Helenan on kertonut, että ei ole saanut talvitakkejaan ja mummon arvokkaita perintökoruja päätalosta. Siis Helena on ilmeisesti käyttänyt talvitakkeja vieraillessaan kesäisin Suomessa? Tänään listalle ilmestyi myös meikit, kengät ja laukut. Kohta varmaan joku kiva 4h+k+kph+s+khh unohtui Helenalta kesälomalla päätaloon. Ja Mikko ei niinqu anna niit sit hänelle.

Kaikille, jotka olivat huolissaan Helenan yrityksestä, kaikki on kunnossa! Yritys on täysin aktiivinen ja kyse oli vain yksinkertaisesta uusimisprosessista. joka piti hoitaa. Ja media ei harmillisesti tarkastanut Helenalta asioiden todellista tilaa.

Tähän kohtaan on pakko todeta, että Helenan firman nettisivuja voi jokainen käydä katsomassa ja jos huvittaa, voi vaikka yrittää soittaa siihen 123456789-numeroon. Yrityksen eilinen tilanne oli ihan oikeasti se, että se ei ollut aktiivinen. Jos Helena on saanut tilanteeseen muutoksen yhdessä päivässä, good for her. Mä en usko, ennen kuin joku esittää todisteet. Helenan sanaan mä en luota.

Lapset ovat Kakskerrassa ja nuorin poika on leivontahommissa. Kuten tavallista. Mikään ei siis ole muuttunut.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikille, jotka olivat huolissaan Helenan yrityksestä, kaikki on kunnossa! Yritys on täysin aktiivinen ja kyse oli vain yksinkertaisesta uusimisprosessista. joka piti hoitaa. Ja media ei harmillisesti tarkastanut Helenalta asioiden todellista tilaa.

Tähän kohtaan on pakko todeta, että Helenan firman nettisivuja voi jokainen käydä katsomassa ja jos huvittaa, voi vaikka yrittää soittaa siihen 123456789-numeroon. Yrityksen eilinen tilanne oli ihan oikeasti se, että se ei ollut aktiivinen. Jos Helena on saanut tilanteeseen muutoksen yhdessä päivässä, good for her. Mä en usko, ennen kuin joku esittää todisteet. Helenan sanaan mä en luota.

Hahaha, tähän Helenan firman tilanteeseen oli kuin olikin tullut muutos. Helena oli siis aktivoitunut median juttujen jälkeen ja 17.1.2025 yritysrekisterissä näkyy muutos, jossa Helx LLC on taas aktiivinen, eli uudelleen rekisteröinti on tehty. Kävin itse katsomassa. Vuotuinen rekisteröinnin uusinta olisi pitänyt tosin tehdä 31.12.24 mennessä, mutta mitäs pienistä. Helena on crazy busy eikä kaikkea voi muistaa.

Jotta tämänkin asian hoitamisessa olisi helenakoivumaisesti vähän jotain erikoisuuksia ja pientä fuulaa, rekisteriin on päivitetty Helenan osoitteeksi entisen lastenhoitajansa osoite. Eikä siinäkään mitään, jos asiasta on Marinan kanssa sovittu, mutta Minnesotan lakien mukaan registered agentin, eli virallisen edustajan pitää virallisesti asua Minnesotassa. Ja Helena on yrityksensä ainoa virallinen edustaja. Tässäkin on siis taas vedetty mutkia vähän suoraksi. Jännä nähdä seuraako tästäkin nyt jotain. Olen melko varma, että joku valveutunut suomalainen ilmoittaa rekisterin ylläpitäjälle, että Helenalla ei ole osoitetta Minnesotassa, koska hänellä ei ole voimassa olevaa viisumia.

Taattua Helenaa myös uhriutua siitä, että hänestä tehdään juttuja ilman, että häneltä tarkastetaan asioita. Ensinnäkin, Helena puhuu pääasiassa paskaa ja toisekseen, kun media teki juttunsa yritystoiminnan lopettamisesta, siitä oli mustaa valkoisella. Jutut tehtiin 15.1.25 ja vasta 17.1.25 yritys oli aktivoitu uudestaan. Toisin sanoen, median jutuissa ei ollut mitään väärää. Eikä median tehtävä ole muistuttaa Helenaa laittamaan virallisia asioita kuntoon, kyllä ne on ihan jokaisen itse muistettava.

En myöskään ymmärrä, miksi Helena yrittää pitää kulisseja kunnossa firmansa osalta. Liikevaihtoa ei ole missään vaiheessa ollut käytännössä lainkaan ja tämäkin lupa koskee yritystoimintaa kotimaassa (domestic), eli USA:ssa. Kukaan järkevä ihminen ei laita senttiäkään tohon yritykseen. Kesällähän Helena myi niitä matkalaukussaan tuomia rasvoja täällä Suomessa, mutta sekään ei oikeasti liene sallittua, koska kosmetiikan osalta on kaikenlaisia lupia ja selvityksiä. Mutta tällaiset pikkuasiat eivät Helenaa koske.

Propsit Helenalle muuten yrityksensä nimestä: Helx, HELL EX, Ex from Hell?

Ps. Unohdin sanoa, että älkää vain uteliaat käykö kurkkimassa Vauvan Hellu-ketjuja viikonloppuisin. Siellä kokoontuu vain sekopäitä, siis oikeasti todella pimeetä jengiä ja tekstit sen mukaisia. Arkisin virka-aikaan kirjoitetut viestit ovat yleensä järkevimpiä.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ps. Unohdin sanoa, että älkää vain uteliaat käykö kurkkimassa Vauvan Hellu-ketjuja viikonloppuisin. Siellä kokoontuu vain sekopäitä, siis oikeasti todella pimeetä jengiä ja tekstit sen mukaisia. Arkisin virka-aikaan kirjoitetut viestit ovat yleensä järkevimpiä.

Aika samaan alkaa mennä jotkut FB:n naistenhuoneet. Onneksi noista olen vain jossain K30-ryhmässä, eikä tuolla tämä aihe ole lähtenyt hanskasta. Muuten vaan tuntuu, että alkaa trollit löytämään noihinkin.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Olihan se pakko käydä Vauva-palstaa katsomassa ja siellä jaksaa joku trollata keskustelun aivan puuroksi. On meillä täällä hyvä palsta, kun saa lukea enimmäkseen järkeviä ja perusteltuja tekstejä.

Onkohan jopa Team-Helenan tavoite sekoittaa keskustelua? Ettei vaan keskustelu pyörisi heille epäedullisesti Helenan temppujen ympärillä.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Olihan se pakko käydä Vauva-palstaa katsomassa ja siellä jaksaa joku trollata keskustelun aivan puuroksi. On meillä täällä hyvä palsta, kun saa lukea enimmäkseen järkeviä ja perusteltuja tekstejä.

Onkohan jopa Team-Helenan tavoite sekoittaa keskustelua? Ettei vaan keskustelu pyörisi heille epäedullisesti Helenan temppujen ympärillä.
Totta, mutta onpahan tuolla aivan älytön määrä noita ketjuja ja viestejä. Hehe Hellu vie kaikki kaninkoloon. On se nero...

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Säyseät pikkupedot
Tuossa Helenan ja Mikon keississähän on koko ajan tapahtumia mitkä jopa aivan todistetusti eivät pidä paikkaansa.
Tästä tulikin mieleen, viikko tai pari sitten Helena harmitteli videostoorissaan, miten julmaa oli, että lapset tuotiin Suomeen asumaan, vaikka he eivät edes puhu suomea.

Piti kuunnella pariin kertaan, että hetkinen, kuulinko oikein. Kyllä, tällaista tarinaa Helena sillä kertaa tarjoili. Kertomus ei ollut ihan linjassa sen kanssa, että lapset juttelevat suomeksi Helenan itsensä kuvaamilla videoilla.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Tästä tulikin mieleen, viikko tai pari sitten Helena harmitteli videostoorissaan, miten julmaa oli, että lapset tuotiin Suomeen asumaan, vaikka he eivät edes puhu suomea.

Piti kuunnella pariin kertaan, että hetkinen, kuulinko oikein. Kyllä, tällaista tarinaa Helena sillä kertaa tarjoili. Kertomus ei ollut ihan linjassa sen kanssa, että lapset juttelevat suomeksi Helenan itsensä kuvaamilla videoilla.
Niin miettikääpä sitä, että valehteleeko normaali ihminen omien lastensa kielitaidon ja vieläpä niin, että siitä jää varmasti kiinni?!?

Viimeksi muokattu:

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin miettikääpä sitä, että valehteleeko normaali ihminen omien lastensa kielitaidon ja vieläpä niin, että siitä jää varmasti kiinni?!?
En tiedä, mutta Valavuori vaikuttaa olevan ihan normaali ja rehellinen ihminen, jos häntä vertaa Helenaan. Kyllä, luit ihan oikein! Valavuori on rehellinen!(tai ainakin rehellisempi kuin Helena)

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on taas kuvattu lapsia oikein kunnolla. Se onkin tärkeää, koska vain hyvät äidit kuvaavat. Jos et kuvaa ja julkaise, kukaan ei tiedä, miten hyvä äiti olet. Kuvamäärä on hyvän äidin mitta.

Mulla menee rillit huuruun siitä, että kuvaa tytärtään, joka on selkeästi monta kertaa ilmaissut, että ei halua tulla kuvatuksi. Jos 11v. joutuu menemään ulos pakkaseen saadakseen olla rauhassa, niin se ei ole ok, että äiti menee kamera kädessä kurkkimaan ovesta, jatkaa kuvaamista, vaikka lapsi kääntää pään pois ja lopulta vielä julkaisee julkisella sometilillään tällaisen hassunhauskan videon, missä itse hihittelee taustalla. En myöskään ymmärrä, miksi hän puhuu lapsilleen rallienkkuaan, kun lapset vastaavat suomeksi. Noh, tämän jälkeen tytär tekikin sitten tämän päivän ruoat, eli todennäköisesti tällaisesta niskuroinnista seurasi rangaistus. Yleensähän siellä on ihan muut kokit duuneissa.

Miten on mahdollista, että lastensuojeluviranomaiset eivät saa edes näitä lasten kuvien julkaisuja loppumaan? Mä en ihan oikeasti ymmärrä, koska Mikko ei varmasti ole suostumustaan antanut. Miten jumalauta voi olla muka mahdotonta saada näin yksinkertainen asia loppumaan? Jos kuvien julkaiseminen ei ole toisen vanhemman mielestä ok ja toisen mielestä on ok, silloin sen, joka vastustaa kuvien julkaisemista pitäisi saada päättää, koska kuvien julkaisu, omien tai muiden, ei ole mikään ihmisoikeusasia. Se ei ole oikeasti välttämätöntä. Tämä on ihan todella iso epäkohta Suomessa, jos täällä ei ole oikeasti keinoa puuttua. Plus, että Mikolla on ihan validit perusteet, miksi lasten kuvien julkaisu on aivan erityisen haitallista ja jopa vaarallista.

Mutta kiva, että Helena oli saanut itselleenkin luistimet ostettua, niin osallistui kerrankin itsekin muuhunkin kuin kuvaamiseen. Luistimista annan hänelle pluspisteen, tämän päivän kuvamäärästi -5 pistettä, joten miinukselle jäi tämäkin päivä.

EDIT: Mä oon pässi… Helena on jäällä luistimilla, koska muutama päivä sitten Nataliekin oli. Hänellä tosin oli hokkarit, toisin kuin Helenalla. Tämähän selittää, miksi Helenakin oli itse luistimilla. Niille, jotka eivät ole seuranneet, niin Helena kopioi Mikon vaimon instajulkaisuja. Näitä esimerkkejä on todella paljon. Säälittävää touhua.

Viimeksi muokattu:

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Lievä of The topic, ex vaimolla on kohta synttärit, mistä niitä Team Heluna mukeja saa?
Kevyellä kuuklettelulla ei tullut silmiin.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Minulle henkilökohtaisesti parhautta tässä saagassa on edelleen "seurata" Mikon hiljaiseloa. Edelleenkään ei vissiin merkittäviä ulostuloja ole tehnyt(?). Hienoa nähdä miten pitää tilanteen hallussaan asemoitumalla kullankaivajan yläpuolelle. Toivottavasti menee päätyyn asti samalla linjalla, eli ei haastatteluja millekkään medialle ennen kuin ala-arvoinen näytelmä on saanut päätöksensä.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Minulle henkilökohtaisesti parhautta tässä saagassa on edelleen "seurata" Mikon hiljaiseloa. Edelleenkään ei vissiin merkittäviä ulostuloja ole tehnyt(?). Hienoa nähdä miten pitää tilanteen hallussaan asemoitumalla kullankaivajan yläpuolelle. Toivottavasti menee päätyyn asti samalla linjalla, eli ei haastatteluja millekkään medialle ennen kuin ala-arvoinen näytelmä on saanut päätöksensä.
On siellä se yks iltalehden tai sanomien haastattelu. Linkki löytyy joistain ylempää kyllä. Muuta ei varmaan ole?

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lievä of The topic, ex vaimolla on kohta synttärit, mistä niitä Team Heluna mukeja saa?
Kevyellä kuuklettelulla ei tullut silmiin.

Niitä mukeja taitaa saada vain Hellu-tiimin Instasta DM:llä tilaamalla? Halvalla lähtee, eli mukin hinta on vain 40,00€. En tiedä, pitääkö postit maksaa erikseen, luultavasti. Todennäköisesti sieltä tulee myös ohjeet julkaista joku kiva ja voimaannuttava kuva tai video omalla tilillä ja ehkäpä oma tili pitää laittaa julkiseksi, jotta Helena voi jakaa mukihetkestä storysta myös omalla tilillään. Olisi hienoa, jos taustalla soisi vielä joku musapätkä. Sian "Unstoppable" on ollut erittäin suosittu ja se taitaa ollakin tiimin tunnari.

En kyllä suosittele kenenkään tilaavan yhtä ainutta Helena-mukia. Se on osaltaan Helenan toiminnan mahdollistamista ja osoittaa ainakin mulle lähinnä sen, että henkilö on halukas tukemaan kiusaamista. Jos joku tilaisi mulle Hellu-mukin edes läpällä, pistäisin välit poikki. Ei mene edes huonosta huumorista. Nekin rahat, jotka selvästi ovat ns. löysää rahaa, voisi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Lapset ovat aina hyvä vaihtoehto. Tai kenties Narsistien Uhrit Ry?

Mutta ehkäpä sinua henkilökohtaisesti kiinnostaisi 19.2.25 Turussa pelattava TPS-JYP-ottelu? Helena kyselee juuri nyt "Tarviiks joku TPS peliin lippuja 19.2. Tps-Jyp". Suora lainaus.

Mahtaako poikien joukkueet myydä lippuja ja saavat välistä tuloja omalle jengille? Helena varmaan pyytää kyllä provikat itselleen, jos nyt jonkun lipun saa kanavissaan myytyä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niitä mukeja taitaa saada vain Hellu-tiimin Instasta DM:llä tilaamalla? Halvalla lähtee, eli mukin hinta on vain 40,00€. En tiedä, pitääkö postit maksaa erikseen, luultavasti. Todennäköisesti sieltä tulee myös ohjeet julkaista joku kiva ja voimaannuttava kuva tai video omalla tilillä ja ehkäpä oma tili pitää laittaa julkiseksi, jotta Helena voi jakaa mukihetkestä storysta myös omalla tilillään. Olisi hienoa, jos taustalla soisi vielä joku musapätkä. Sian "Unstoppable" on ollut erittäin suosittu ja se taitaa ollakin tiimin tunnari.

En kyllä suosittele kenenkään tilaavan yhtä ainutta Helena-mukia. Se on osaltaan Helenan toiminnan mahdollistamista ja osoittaa ainakin mulle lähinnä sen, että henkilö on halukas tukemaan kiusaamista. Jos joku tilaisi mulle Hellu-mukin edes läpällä, pistäisin välit poikki. Ei mene edes huonosta huumorista. Nekin rahat, jotka selvästi ovat ns. löysää rahaa, voisi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Lapset ovat aina hyvä vaihtoehto. Tai kenties Narsistien Uhrit Ry?

Mutta ehkäpä sinua henkilökohtaisesti kiinnostaisi 19.2.25 Turussa pelattava TPS-JYP-ottelu? Helena kyselee juuri nyt "Tarviiks joku TPS peliin lippuja 19.2. Tps-Jyp". Suora lainaus.

Mahtaako poikien joukkueet myydä lippuja ja saavat välistä tuloja omalle jengille? Helena varmaan pyytää kyllä provikat itselleen, jos nyt jonkun lipun saa kanavissaan myytyä.
Tuskin Hellu julkaisisi, jos joku ostaisi mukin ja videolla silmiään pyöritellen paiskaisi mukin näyttävästi seinään.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On siellä se yks iltalehden tai sanomien haastattelu. Linkki löytyy joistain ylempää kyllä. Muuta ei varmaan ole?

Se Iltalehden haastattelu on ainoa, missä Mikko on kommentoinut tai edes sivunnut aihetta. Linkki ohessa:

Sitten on tietenkin Helenan videot, joilla Mikko on kommentoinut yksittäisiä tilanteita. Ne videot myös kumoavat Helenan väitteet siitä, että Mikko ei puhu hänelle mitään. Kyllä on puhunut ja todisteitakin on useita. Yhdeltä Helenan videolta, missä poliisit ovat käymässä Kakskerrassa, kuultiin myös, miten Mikko sanoi, että Helenalla ei ole lupaa olla vierastalossa. Sitten on tietysti kuuluisat juhannusvideot ja muutama muukin pätkä, missä Mikolla ei meinaa pokka pitää, kun sanoo Helenalle jotain. Mutta muuten ei ole Mikko kommentoinut mitään.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin Hellu julkaisisi, jos joku ostaisi mukin ja videolla silmiään pyöritellen paiskaisi mukin näyttävästi seinään.

Älä sano! Helluhan ei erota vittuilua, jos se on naamioitu kehuiksi. Itse asiassa, juuri tuollaisen videon Helena voisi oikein hyvin julkaista, koska sehän kertoo siitä, miten sairaita häntä kritisoivat ihmiset ovat. Siitähän saisi hyvä materiaalia maalitukselle. Hellun tiimi hoitaa sitten loput, kunhan Päähellu pistää hommat tulille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy