Mainos

Lätkävaimot

• 65 718
  • 327

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos kaikille kiitoksista :)! Koska tämä juttu on sotinut mun oikeustajuani ja moraaliani vastaan alusta saakka, olen halunnut tuoda julki myös sen hiljaisen osapuolen näkemyksiä. Vaikka en siis ole koskaan Mikon kanssa puhunutkaan. Oikeuden pöytäkirjoista ja Helenan instasta kaikkine epäjohdonmukaisuuksineen on kuitenkin varsin hyvän kuvan siitä, mitä se Mikon todellisuus voisi olla. Ja pakko sanoa, että pääasiassa olen tulkinnut asiat ihan oikein.

Helenalla on ollut koko viikonlopun jäätävä damage control, mutta eihän sekään putkeen ole mennyt. Tietenkään. Mutta kaikki on Mikon syytä. Ja Helenan äiti toi Virosta eilen lumilapioita. Kaksi aikuisten mallia ja yhden lapsen. Sopivasti kolme, niin kaikki lapset pääsevät tekemään lumityöt ja Helena voi kuvata ja hihitellä. Lisäksi mummeli toi kaksi todella isoa pussia kiiltäviä joulupalloja. Ilmeisesti Helena ei ole lähdössä mihinkään. Mutta itse ei saanut Helena edes lumilapioita hankittua, vaan äidin piti nekin hänelle hommata. Mamma Kipper on kyllä pahimman luokan enabler, kun pesee Helenan pyykit ja hankki lumilapiotkin. Tuskin toimii samoin Helenan siskojen kanssa.

Eilen Helena myös kertoi, ettei ole ollut parisuhteessa asumuseron aikana. BULLSHIT! En tiedä, onko Seiska jo poistanut nämä jutut, mutta v. 2023 loppukeväästä löytyy kyllä ihan Seiskankin tekemä juttu Helenan miesystävästä. Helena on toki Troyn hävittänyt omasta somestaan, mutta internet ei unohda. Ja oikeuden pöytäkirjoissakin miehen on mainittu ihan nimeltä olevan Helena's partner. Ja tulevaisuudelta Helena siis odottaa miestä, jonka elämä pyörisi vain Helenan ympärillä. Ja miestä, joka olisi sinut sen kanssa, että Mikko Koivu on Helenan ex. Ihanan sairasta!

Aamun videoissaan Helena paheksuu syvästi sitä, miksi Mikko toi perheen raha-asiat julkisuuteen. Ja että hänestä puhutaan Mikolla pahaa ja hän nyt sitten joutuu niitä lapsille korjaamaan. Että aikuisten asiat eivät kuulu lapsille eikä hän ole koskaan halunnut tuoda raha-asioita julkisuuteen. Lisäksi Helena on tehnyt oikaisupyynnöt molempiin ip-lehtiin, koska häneltä ei ole kysytty mitään. Ja pitäisi kyllä kysyä. Että yksipuolista on, eikä hän saa ääntään kuuluviin. Helena kehotti myös hakemaan ammattiapua, jos ei pysty käyttäytymään asiallisesti. Helenan mielestä Mikko ei käyttäydy asiallisesti.

Paheksui myös Natalieta, joka on törkeästi blokannut Helenan tukijoita somestaan, kun menevät Natalien someen jauhamaan valheitaan. Tämähän on Helenan oma tyyli ollut jo pitkään, joten tämä nauratti kyllä kovasti. Samoin ilmeisesti keskustelupalstoilta ja somen kommenttiosioista on poistettu Helenan tukijoiden viestejä. Ja tämähän tietenkin kertoo Mikon suosimisesta, ei suinkaan siitä, että Team Helenalaiset levittävät valheita ja haukkuvat Mikkoa ja Natalieta kamalilla nimityksillä ja näihin lähde on Helenan some ja Seiska. Eilen Helena julkaisi jonkun USA:ssa asuvan suomalaisen uskisrouvan monologit, missä tämän nainen haukkui Mikon narsistiksi ja ties miksi. No, hänen n. 650 someseuraajansa, suurin osa vieläpä USA:sta osaavat nyt varmasti varoa Mikkoa.

Ykkösluokan projisointia Helenalta. En toki muuta odottanutkaan. Jotenkin se kyllä aina vain jaksaa hämmästyttää, miten kukaan voi olla noin tyhmä, että upottaa itsensä vapaaehtoisesti vielä syvemmälle suohon. Ja joka päivä ja monta kertaa!

Olenko muuten laittanut tänne oman ennustukseni, miten tämä "päättyy"? Tämä "päättyy" niin, että Helena poistuu Suomesta. Jonnekin, missä häntä ei kukaan tunne. Lapset jäävät Suomeen ja Helena hämmentää etänä tilannetta, kuten teki viime vuonnakin ollessaan Minnesotassa. Someyleisö häipyy aikanaan, kun asiat on saatu juridisesti päätökseensä eikä jengi jaksa kiinnostua saman toistosta ja Helenan uhriutumisesta. Helena etsii itselleen uuden varakkaan puolison ja kulissit pysyvät pystyssä hetken aikaa. Tai ehkä jopa lopullisesti, jos mies pelaa peliä niin kuin Helena haluaa. Mutta, ellei pelaa, seuraavaakin eroa käsitellään sitten somessa. Toivotaan, että lapsia siihen suhteeseen ei siunaannu. Aika näyttää, osunko oikeaan.

Sen totean vielä, että en usko Helenan tekevän itselleen tai muille tahallaan mitään. Siis tämän henkisen vainoamisen lisäksi. Yleisesti ottaen narsistit kokevat olevansa itse liian arvokkaita tekemään itselleen mitään ja omalla sairaalla tavallaan Helena kuitenkin rakastaa lapsiaan, joten en pidä kovinkaan todennäköisenä, että heitä fyysisesti tahallaan satuttaisi. Ja sitä paitsi, Helenalla on ollut jo niin monta isoa vastoinkäymistä, että kyllä tällaiset piirteet olisivat tulleet jo jotenkin esille. Mä olin valmistautunut siihen, että jos rätisee kunnolla, se olisi tapahtunut silloin, kun lapset muuttivat Suomeen. Mutta sekin jäi vain someuhriutumisen tasolle.

Mutta siitä olen vakuuttunut, että lapsille jää ikuiset jäljet tästä ja nimenomaan Helenan käytöksestä ja toiminnasta. Kunhan lapset tuosta kasvavat, he ymmärtävät enemmän ja laajemmin asioita. Ja se tulee olemaan rude awakening. Toivon sydämestäni sitä, että lapset eivät keskenään ajaudu ristiriitoihin siksi, että asettuvat eri puolille tukemaan eri vanhempia. Se olisi melkeinpä pahinta. Koska kaiken tämän kamaluuden keskellä näillä lapsilla on kuitenkin aina ollut toisensa ja se on sentään jonkinlainen lohtu.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Yhtenä monista epäjohdonmukaisuuksista väittää ettei halua asua Mikon omistamassa kattohuoneistossa, koska MIkko voisi kiristää mm. häädöllä. Silloinhan Mikko myös häätäisi omat lapsensa asunnosta. Kuitenkin Kakskerran vierastalo kelpaa (joka on siis Mikon omistama) ja mikä Mikkoa estäisi vaikka purkamasta tuota vierastaloa jos haluaisi?

Tosin sinne vierastaloonkin piti mennä rikkomalla ikkuna. Ihan terveen kuuloista kyllä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy