Mainos

Lätkävaimot

• 79 612
  • 385

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Helena kuunnellut radiosta lasten kanssa naisiin kohdistuvasta väkivallasta tarinointia. Erikseen oikein korostaa, että halusi lasten kuuntelevan ja siitä syntynyttä keskustelua sitten yhdessä jaettu matkalla kouluun "Halusin lasteni kuulevan tämän" todella sairasta menoa.
Eikö ne oo kuitenkin vielä liia nuoria kuuntelemaa tommosta. Iha sairasta touhua.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helena kuunnellut radiosta lasten kanssa naisiin kohdistuvasta väkivallasta tarinointia. Erikseen oikein korostaa, että halusi lasten kuuntelevan ja siitä syntynyttä keskustelua sitten yhdessä jaettu matkalla kouluun "Halusin lasteni kuulevan tämän" todella sairasta menoa.

Tämähän on vanha juttu jo. Marraskuussa oli jo, kun se kohututkimus julkaistiin. Tägäsi oikein Bassoradion siihen kovin kiitollisena, että saivat koulumatkalla tällaista lasten kanssa kuunnella. SE NUORIN ON 6 V.!!! Ja vanhempienkin lasten kanssa pitää olla hyvin tarkka, miten uutisia käsitellään. Mutta ei Hellua tuollaiset kiinnosta.

Nyt on muutenkin ollut Hellun tasolla todella hiljaiset pari päivää. Se on varmaa, että lapset eivät ole Helenalla, vaikka pitäisi olla. Ehkä ovat vaihtaneet päiviä, jos Helena aikoo loppuviikoksi sinne Viroon lähteä huollattamaan autonsa? Siitähän Helena aiemmin valitti, kun Mikko ei jousta. Että ehkä olivat päässeet nyt sellaiseen yhteisymmärrykseen, että lapset ovatkin Mikolle kuuluvat ke ja to Helenalla ja Mikko pitänyt Hellulle kuuluvat ma ja ti lapset hänellä. En tiedä.

Mutta jotain on selkeästi tapahtunut, kun ei ole yhtään monologia pidetty ja Mikkoa haukuttu. Ehkäpä se maanantainen läheinen tuttu oli sitten lopulta Helena itse? Siihen en usko, että Mikko olisi tässä vaiheessa rahaa hänelle tarjonnut ja sillä olisi tukittu Helenan suu. Perustan uskomukseni siihen, että on kuitenkin julkaissut uudelleen lapsista vanhoja kuvia ja videoita ja voisi kuvitella, että yksi ehdoista on se, että lapsista ei julkaista enää yhtään mitään. Ainakaan toviin, vaan rauhoitetaan nyt tämä akuutti tilanne.

Mutta, jos joku haluaa tilata Team Helena Koivu-kahvimukin, niin sellaisen voi tilata tiimin instasivuilta kepeään 40€:n hintaan. Rahat käytetään Helenan taloudelliseen tukemiseen. Ja tämä, jos mikä on sairasta. Muija ei ole tehnyt töitä elokuun 2012 jälkeen, mutta silti on varaa lennellä Atlantin yli monta kertaa vuodessa ja viime viikonloppunakin kävi Stadissa bailaamassa ja asui hotellissa. Yhden kahvikupin hinnalla saisi yhdelle perheelle joulun, jolloin ei tarvitsisi nälkää nähdä. Ainakaan ihan koko aikaa. Aika monta tukijoidensa kahvikuppien unboksaus-instastorya Helena on jo julkaissut, että ihan kaikille ei todellisuus vielä näyttäydy selvänä. Sen verran olen stalkannut näitä tyyppejä, että joukossa on kosmetologia, ripsiteknikkoa ja tarhantätiä, jotka nyt tuskin itsekään rahassa kylpevät. Ei voi ymmärtää.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
@BOL Joo aivan, mutta oli ne pätkät lisännyt tämän tiistaisen päivän keloihin, joista ne katsoin. Itseäni tuossa vihastuttaa se, että lapsia aivopestään ja tuohan on selvä keino pyrkiä sairaasti vaikuttamaan lapsen mieleen ja asenteisiin. Hei teidän isänne on minua pahoinpidellyt. Niin oksettavaa touhua!

Hupparit ovat myös tulossa levitykseen ja tukevat Helenan heikkoa taloudellista tilannetta.

Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Pieni pohdinta tähän Helena-saagaan, mitä olen @BOL ansiokkaan raportoinnin kautta seurannut.

Voisi olla hyvä ajatus, että viesteissä käsiteltäisiin lapsia mahdollisimman vähän. Nyt jossain vilahti spekulaatiota jopa, missä lokaatiossa vaikkapa tällä viikolla lapset sijaitsevat. Tai että kerrotaan, mitä joku lapsista on jossain sanonut. Mielestäni tämä menee sijaiskärsijöinä olevien lasten yksityisten tietojen levittämiseen, mitä en pidä suotavana.

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt Helena on ottanut maalituksen kohteeksi ilmeisesti tämän läheisen tuttunsa asiassa vastaan sosiaalityöntekijän ja julkaissut kuvakaappauksen tämän henkilön Facebook-sivusta. Ja siis henkilön nimi ja kuva näkyy. Helena on lisännyt itse kuvaan seuraavan tekstin:

"On käsittämätöntä, että järjestelmä, jonka pitäisi suojella lapsia, toimii usein täysin päinvastoin. Tapaus, jossa isä on syyllistynyt seksuaalirikokseen omaa lastaan kohtaan, ja huoltajuus ollaan viemässä huolehtivalta äidiltä, on järkyttävä. Vielä hälyttävämpää on, että yksi päätöksiin osallistuvista viranomaisista esittelee julkisesti omaa taustaansa ja kiinnostuksenkohteitaan, mikä herättää kysymyksiä päätösten objektiivisuudesta. Miksi lapsen hyvinvointi ei ole aina päätösten keskiössä? Tämä ei ole yksittäistapaus- lastensuojelujärjestelmämme on kriisissä. On aika vaatia muutosta, sillä lapsilla on oikeus parempaan."

Jos tämä tapaus on se lehdissäkin esiintynyt keissi, missä eronneen pariskunnan nainen oli yrittänyt oman äitinsä kanssa saada lapsen väittämään isän käyttäneen häntä seksuaalisesti hyväkseen ja missä laajojen tutkintojen jälkeen todettiin, ettei sellaisesta ole näyttöä, vaan kyse on ennemminkin äidin yrityksestä vieraannuttaa lapsi isästään, pakko sanoa, että Helena on jopa tyhmempi kuin olisin voinut kuvitella. Ensinnäkin, kirjoituksessaan Helena syyttää isää seksuaalirikoksesta, vaikka näyttöä ei ollut. Toisekseen, hän julkaisee ulkopuolisten ihmisten asiaa käsitelleen sosiaalivirkailijan nimen.

Ja sokerina pohjalla kuvittelee, että eräältä itäisen Suomen paikkakunnalta kotoisin olevan sosiaalivirkailija "Hockey fan from Finland"-teksti olisi jotenkin merkki siitä, ettei pysty tekemään objektiivisia päätöksiä. Liittyykö tähän Helenan mainitsemaan keissiin jotenkin jääkiekko? Helena kuvittelee, että hänen omaan asiaansa liittyisi jotenkin lätkä, vaikkei liity. Ajatteleeko Helena, että jos viranomainen harrastaa vaikka koiranäyttelyitä tai hänellä on kotona koira, hän ei voisi hoitaa sellaisten perheiden asioita, missä on koira lemmikkinä? Entä, jos perheellä on kissa? Voidaanko ajatella, että koiranomistajalla on jotain ennakkoasenteita kissaperheitä kohtaan?

Helena sanoi kerran, että hänellä ei ole vielä edes all in. Onkohan nyt? Koska on hyvin vaikea käsittää, miksi hän sekaantuu ulkopuolisten asioihin ja selkeästi jakaa omassa instassaan salattuja asioita. Ilmeisesti hänen tarkoituksensa on ihan todella lähtee päätyovista ulos?

Toivon, että ihan jokainen, jota Helena maalittaa instassaan, tekee rikosilmoituksen. Tämä on niin johdonmukaista toimintaa ja rikkoo jo ulkopuolisten ihmisten yksityisyydensuojaa, että tälle pitää saada stoppi.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieni pohdinta tähän Helena-saagaan, mitä olen @BOL ansiokkaan raportoinnin kautta seurannut.

Voisi olla hyvä ajatus, että viesteissä käsiteltäisiin lapsia mahdollisimman vähän. Nyt jossain vilahti spekulaatiota jopa, missä lokaatiossa vaikkapa tällä viikolla lapset sijaitsevat. Tai että kerrotaan, mitä joku lapsista on jossain sanonut. Mielestäni tämä menee sijaiskärsijöinä olevien lasten yksityisten tietojen levittämiseen, mitä en pidä suotavana.

Tavallaan joo, mutta näitä asioita käsitellään jo ympäri nettiä ja Helena itse on tehnyt asioista julkisia. Ja kaikki asiat, mistä olen täällä kirjoittanut, ovat ihan netistä vapaasti löydettävää tietoa.

Olen todellakin sitä mieltä, että lapset pitäisi pitää tämän Helenan. yksipuolisen riitelyn ulkopuolella. Mutta lapset ovat myös Helenan kilpi tässä taistelussa ja iso osa kokonaisuutta. Jos lapsia ei saa mainita, jää paljon asioita ulkopuolelle ja silloin koko kupletin juoni ei avaudu. Esim. sillä, että lapsi naureskelee videolla "joku varmaan tekee kohta lastensuojeluilmoituksen" on merkitystä kokonaisuuden kannalta. Lapsi suhtautuu naureskellen vakavaan asiaan. Ja tämä tapahtuu sen ihmisen luona, joka jatkuvasti haukkuu suomalaista lastensuojelujärjestelmää. Tämä itsessään on jo merkki siitä, että lapset tietävät liikaa asioista eivätkä. Helenan ei missään nimessä pitäisi julkaista tuollaisia pätkiä, mutta olennaista tässäkin on se, että Helena ei pelkää heittää myös lapsiaan bussin alle. Koska Helena ei halunnut, että lapset osallistuvat Mikon häihin, Helena sanoo, että lapset eivät itse halunneet lähteä.

Jos Helena ei itse julkaisisi mitään lapsiin liittyvää, ei olisi mitään käsiteltävääkään. Jos Helena olisi skipannut julkisen sotansa, Mikko Koivun lapset olisivat saaneet elää ihan yhtä yksityistä elämää kuin serkkunsa, eli Saku Koivun lapset. Itse pyrin tuomaan lapsista esiin vain sen, mikä on välttämätöntä. Mutta kaikki kirjoittamani asiat ovat peräisin joko oikeuden pöytäkirjoista tai Helenan oman toiminnan johdosta.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tavallaan joo, mutta näitä asioita käsitellään jo ympäri nettiä ja Helena itse on tehnyt asioista julkisia. Ja kaikki asiat, mistä olen täällä kirjoittanut, ovat ihan netistä vapaasti löydettävää tietoa.

Olen todellakin sitä mieltä, että lapset pitäisi pitää tämän Helenan. yksipuolisen riitelyn ulkopuolella. Mutta lapset ovat myös Helenan kilpi tässä taistelussa ja iso osa kokonaisuutta. Jos lapsia ei saa mainita, jää paljon asioita ulkopuolelle ja silloin koko kupletin juoni ei avaudu. Esim. sillä, että lapsi naureskelee videolla "joku varmaan tekee kohta lastensuojeluilmoituksen" on merkitystä kokonaisuuden kannalta. Lapsi suhtautuu naureskellen vakavaan asiaan. Ja tämä tapahtuu sen ihmisen luona, joka jatkuvasti haukkuu suomalaista lastensuojelujärjestelmää. Tämä itsessään on jo merkki siitä, että lapset tietävät liikaa asioista eivätkä. Helenan ei missään nimessä pitäisi julkaista tuollaisia pätkiä, mutta olennaista tässäkin on se, että Helena ei pelkää heittää myös lapsiaan bussin alle. Koska Helena ei halunnut, että lapset osallistuvat Mikon häihin, Helena sanoo, että lapset eivät itse halunneet lähteä.

Jos Helena ei itse julkaisisi mitään lapsiin liittyvää, ei olisi mitään käsiteltävääkään. Jos Helena olisi skipannut julkisen sotansa, Mikko Koivun lapset olisivat saaneet elää ihan yhtä yksityistä elämää kuin serkkunsa, eli Saku Koivun lapset. Itse pyrin tuomaan lapsista esiin vain sen, mikä on välttämätöntä. Mutta kaikki kirjoittamani asiat ovat peräisin joko oikeuden pöytäkirjoista tai Helenan oman toiminnan johdosta.
Nimenomaan kilpi. Ketä kiinnostaisi ja kuinka moni ostaisi jonkun hemmetin mukin taistelua tukeakseen, jos kyseessä olisi lapseton ihminen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Uskomattomaksi tapauksen tekee se, että nämä nyt Helenan nostamat puutteellisuudet lasussa on vain siksi, koska sieltä sunnallalta ei ole hänen omaa toimintaa katsottu hyvällä.

Helenan logiikalla nämä nostot toisen perheen asioista ja niinkin vakavasta asiasta, josta ei edes ole näyttöä, on suora sairas heitto omien lasten isän suuntaan. Tämän tutun perheen isä joka huoltajuuden on saanut, on Helenan suulla tuomittu. Näinhän ei siis ole. Kieroutunutta vihjailua ja mustamaalaamista omiin tarkoituksiin, toisen erillisen tapauksen johdosta.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä vähän väärä ketju, mutta uskon tämän saavan täältä ansaitsemansa huomion:

Haastan kaikki tämän ketjun lukijat perinteiseen Jatkoajan Joulupata-keräykseen. Team Helena Koivu-mukeihin varatut rahat voi lahjoittaa tukea enemmän tarvitseville. Osa tämän ketjun lukijoista on niin jo tehnytkin <3!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy