Viestin lähetti Xtrmntr
Tarkoittanet tuolla ainakin minua ja myönnän syyllisyyteni. Tosin ilmoitin tuossa jo aiemmin, että olen nettiyhteyksien ulkopuolella parisen viikkoa melko lailla kokonaan ulkomaan reissun takia, mutta eilisillasta lähtien olen päässyt taas koneelle. Eli nyt olen täysillä mukana ja käyn kyllä kurkkaamassa tapahtumia joka päivä.
Welcome back! :)
En tarkoittanut tuolla ketään yksittäistä manageria. Olen vaan huolissani siitä, kun jo tässä vaiheessa kautta tuntuu, että kaikki eivät lue treidiehdotuksia tai jos lukevat, niin eivät viitsi reagoida niihin reject-napin painalluksella.
Aamu alkoi sitten tähän asti suurimmalla treidilläni, joka meni seuraavasti:
Pitkäpäätyyn sai:
LW Ladislav Nagy
LW Marco Sturm
D Sean O'Donnell
D Jason Woolley
C Keith Primeau
Mirasanen Rotat sai:
RW Owen Nolan
LW John LeClair
D Sergei Gonchar
D Kaler Pilar
C Bryan Smolinsky
Pakistoni iskukyky oli pitkään laskussa, kun kolme parasta puolustajaani, Berard, Desjardins ja Öhlund kaupattiin muualle. Nyt olen parin päivän aikana hankkinut joukkueeni peräpäähän Goncharin ja Potin, joten aukko on saatu paikattua. Pilarin oletan nousevan suureen rooliin Torontossa. Viime kauden muutamat pelit näyttivät, että kaverissa on paljon kiekollista potentiaalia. Jyrki Lumpeen ja Glen Wesleyn lähdöt tekevät kaiken lisäksi hyvin tilaa uusille sankareille.
Viimeksi muokattu: