Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 250
  • 9 761

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Kopteri
Myös muuan Bret Harkins on lisätty peliin.
Kukahan mahtaa miehen saada :)

Harkins on kyllä todellinen kaappaus. Mieshän teki juuri äskettäin yhdessä pelissä 0+5. Siinä jää jo Mariokin kakkoseksi. Itse varmaan Harkinsia yrittäisin mutta onnettoman waiver priorityn vuoksi taidan jättää väliin. Veikkaan että mirasane ekalla varausvuorollaan korjaa miehen riveihinsä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
No niin, kauppaa pukkaa.

Nizoralsille:
RW Jeff O'Neill

Rotille
D Wade Redden

Tilastojen valossa hävisin kaupan, mutta pakistossani oli yhden miehen aukko, joten tilanteeseen nähden minun oli kannattavaa tehdä vaikka vähän tappiollinen kauppa, että saisin rosterini valmiiksi.

Ja vaikka Hasek ei ole harkkapeleissä vakuuttanut, uskon vanhan konkarin vertyvän ja poimin hänet riveihini.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaaha. Ukot sen kuin vaihtuvat.

Rotille:

Wade Redden

Nizoralsille:

Jeff O'Neill

Ykköspuolustaja lähti vaihdossa tulivoimaan ja aloitusvoittoihin. Tehopörssissä ei kyllä juhlita mutta eihän kaikissa ketegorioissa voi voittaa, paitsi vieri (lisätty vierin pyynnöstä).
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Nizoral
Veikkaan että mirasane ekalla varausvuorollaan korjaa miehen riveihinsä.

En minä voi Harkinsia ostaa. Kaveri tekee ensi kaudella niin kovat tehot, että hänen ottamisensa jälkeen muut sentterini olisivat tarpeettomia. Jos taas joutuisin heittämään muut sentterit pois, sekoaisi mun joukkueen kokoonpano ihan täysin.

Harkins pitää siis jättää jollekin toiselle - hän on liian hyvä mulle. :)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Kaupan...

Jaahas...Alfredsson lähti sitten jengistä ja tilalle tuli Modano. (Salo ja Mitchell olivat myös stuntteja tässä treidissä).

Nyt tosiaankin tilanne on se, että meikäläisellä on 5 sentteriä. Jonkun täytyy tehdä tilaa laiturille tai pakille. Jos jollain tarvetta, niin ehdotuksia...

Lähinnä kaupan ovat Green ja Conroy.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taas kauppaa

Pienen hiljaisen jakson jälkeen taas kaupoilla,

HC Flintstonesille
LW Maltby, Kirk (LW-Det)
D Wooley, Jason (D-Det)

Pitkäpäätyyn joukkueeseen
LW Kvasha, Oleg (LW-NYI)
D Rachunek, Karel (D-Ott)

Tätäkin kauppaa kerittiin hieromaan hetki, tosin mun osalta oli pientä viivettä kun odottelin josko tuo isompi kauppa ratkeaisi suuntaan tai toiseen. En jaksanut kuitenkaan loputtomiin odottaa joten tämä kauppa eteni sitten vihdoin ratkaisu asteelle. Kvashaa ei tule ikävä mutta Karel Rachunek:iin kerkesin melkeinpä jo kiintyä ja odotukset Karelia kohtaan oli suuret. No nyt sain kokenutta voimaa joukkueeseeni ja alivoima osaamista Maltbyn mukana ja Wooleykin pelaa sen verran hyvässä joukkueessa että Rachunekin mukana lähtevät tehot tulee luultavasti kohtuu hyvin korvattua myös tässä tapauksessa, vaikka odotusarvo laskikin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Taas kauppaa

Viestin lähetti flintstone
Pienen hiljaisen jakson jälkeen taas kaupoilla,

HC Flintstonesille
LW Maltby, Kirk (LW-Det)
D Wooley, Jason (D-Det)

Pitkäpäätyyn joukkueeseen
LW Kvasha, Oleg (LW-NYI)
D Rachunek, Karel (D-Ott)


Joo tämmönen kauppa saatiin aikaan. Molemmat pelaajat oli nimen omaan semmoisia jotka halusin joukkueeseen. Maltbysta en olis halunnu luopua, mutta flintstonesilla on joku detroit vimma, niin pakko oli miehestä luopua.
Wooley lähti sen takia, että peliaika tulee olemaan tiukassa kovassa Detroit puolustuksessa. Ainakin Lidstrom, Hatcher, Dandenault, Schneider, Chelios menee miehen ohi. Ja Fischer on myös ennakko kaavailluissa Wooleyn edellä.
Kvashalle on tarjolla paikka ykkös tai kakkos kentässä ja myös ylivoimaa on tiedossa. Samaa ei voi Maltbysta sanoa. Tosin eihän näistä koskaan tiedä.
Joo tiedän minun joukkue on olevinaan ihan perseestä, mutta turha tulla itkemään sen jälkeen kun olen vienyt mestaruuden ;)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Taas kauppaa

Viestin lähetti repe_joke
Wooley lähti sen takia, että peliaika tulee olemaan tiukassa kovassa Detroit puolustuksessa. Ainakin Lidstrom, Hatcher, Dandenault, Schneider, Chelios menee miehen ohi. Ja Fischer on myös ennakko kaavailluissa Wooleyn edellä.

Olen hieman eri mieltä, tosin en valmennakaan punasiipiä. Eli Chelios, Hatcher ja Lindström menee takuu varmasti Wooleyn edelle mutta Dandenaultin, Schneiderin ja Fisherin kanssa Wooley kyllä tulee taistelemaan tiukasti peliajasta. Wooleyn sopimus jatkuu vielä ensi kaudella joten tuskin kokenutta (= kallista) ja suhteellisen hyvillä tehoilla esiintynyttä Wooleyta ihan suosiolla aletaan istuttamaan penkillä. Eli uskon kyllä Wooleyn saavan peliaikaa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Treidiä myös täältäpäin...

Troopersille:

LW Martin Gelinas
LW Jochen Hecht

Unipoppoolle:

RW Steve Sullivan
LW Jonas Höglund

Sullivan tuli pienen poissaolon jälkeen takas tuomaan mulle av-pisteitä ja Höglundistakin saattaa tulla vaikka minkälainen ´pistekone´ kun päässee Jokisen ja Kozlovin rinnalle.

Nyt mulla on vihdoinkin 5 rw:tä, 5 lw:tä ja 5 sentteriä. Ennen ei ollut noin tasasta. Mutta ei tämä treidailu kuitenkaan tähän jää, ei tietenkään. Ikinä en ole tyytyväinen. :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Taas kauppaa

Viestin lähetti repe_joke
Joo tiedän minun joukkue on olevinaan ihan perseestä, mutta turha tulla itkemään sen jälkeen kun olen vienyt mestaruuden ;)

Ostan sulle hevosen, jos voitat mestaruuden. Eikä oo mikään paska kaakki.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Re: Taas kauppaa

Viestin lähetti sopuli
Ostan sulle hevosen, jos voitat mestaruuden. Eikä oo mikään paska kaakki.

Toivottavasti on Italialainen hevonen. Teille tulee varmaan täytenä yllätyksenä sitten keväällä minun mestaruus, mutta mitäs ette kunnioita nuoria pelaajia. Kaiken maailman Fobbanit ja Hejdukit vaan pitää haalia joukkueeseen, entäs sitten kun ne loukkaantuu? Siinähän ootte kaulaa myöten paskassa.
No, mutta ei tarvii ottaa näitä liian vakavasti. Kuhan vaan auon päätäni, kun ole muutakaan tekemistä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja jälleen (melkoisen iso) kauppa

HC Flintstonesille
D Boughner, Bob (D-Car)
RW Lehtinen, Jere (RW-Dal)
C Smolinski, Bryan (C-Ott)

Felocity Fightersille
RW Blake, Jason (RW-NYI)
LW Knuble, Mike (LW-Bos)
D Woolley, Jason (D-Det)

Wooley ei sitten kerinnyt olla joukkueessani kuin läpikulkumatkalla, saa nähdä joko Wooley olisi löytänyt kodin Felocity Fightersista.

Ja sainpahan lopulta tuon Jere Lehtisen joukkueeseeni, kun Selänteen Teemu ei kerran ollut saatavilla niin Jere on siihen erinomainen stuntti. Näin mulla on nyt joukkueessani 2/3 Naganon huippuketjusta Lehtinen-Koivu-Selänne. Hyvä. Myös Smolinski ja Boughner ovat tervetulleita joukkueeseeni. Ja Boughnerin myötä myös kovuus puolella joukkueeni alkaa näyttään mukavalta, vai pitäisikö sanoa että ikävältä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Nyt se Stefan sitten lähti

Stefan on ollut vähän alamaissa siitä lähtien, kun palasi joukkueen pariin käytyää pikareissulla Pitkäpäätyyn -jengin luona.
Stefan kertoi, että apeuden syynä on se, että Repen jäähallin vieressä oli tshekkiläinen kahvila, josta sai samanlaisia korvapuusteja kuin hänen mummonsa teki vuosia sitten. Palattuaan Rottien koppiin, tuli hänelle haikea olo ja koti-ikävä. Hän ei halua lopettaa uraansa, mutta arveli, että jatkaminen olisi helpompaa, jos hän saisi pelata jatkossa lähellä tuota tshekkikahvilaa. Manageri päätti toteuttaa kapteeninsa toiveen kiitokseksi uskollisista palveluista seuralle. Repen kanssa neuvoteltiin äkkiä kauppa, jolla homma toteutuu. Koska kauden alku on lähellä, olisi vieraan pelaajan värvääminen ollut riski, joten paluumuuttajana Rottiin saapuu Zubrus.

Pitkäpäätyyn -jengin ja Rottien liigapelin alussa Stefanin paita nostetaan Rottaluolan kattoon. Hänelle on myös luvattu, että jos hän joskus haluaa takaisin tulla, tekee Rottien manageri kaikkensa, että paluumuutto onnistuu.

Tässä siis kauppa vielä lyhyesti:

Pitkäpäätyyn sai:
C Patrik Stefan

Rotat sai:
RW Dainius Zubrus

Tunteettomasti ajateltuna kaupan syynä oli se, että Rotilla oli jo viisi sentteriä. Määrä ei ole hirveä, mutta neljälläkin pärjäisi. Nyt nuorille Pirosille ja Lundmarkille annetaan se vastuu, jonka he ansaitsevat. Zubruskin on pelannut huikeaa harkkapelikautta tehden 2-3 pistettä joka matsissa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Nyt se Stefan sitten lähti

Viestin lähetti mirasane
Tunteettomasti ajateltuna kaupan syynä oli se, että Rotilla oli jo viisi sentteriä. Määrä ei ole hirveä, mutta neljälläkin pärjäisi. Nyt nuorille Pirosille ja Lundmarkille annetaan se vastuu, jonka he ansaitsevat. Zubruskin on pelannut huikeaa harkkapelikautta tehden 2-3 pistettä joka matsissa.

Lundmark taitaa olla vain leikkisentteri, eli taisi juuri saada oikean laidan statuksen Yahoossakin. Taitanee tuo Rangersin suurin lupaus pelata Holikin laidassa. Olisiko kellään managerilla mielenkiintoa osallistua leikkimieliseen runkosarjaveikkaukseen, jos sellaisen laadin?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Rotat on valmis!

Rottien joukkue on valmis kauteen. Uusi treidejä ei todennäköisesti enää tulla ehdottelemaan, koska nykyistä pakettia ei mielellään lähdetä enää rikkomaan mihinkään suuntaan. Tältä näyttää kokoonpano nyt.

1. kenttä
Radek Bonk - Robert Lang - Marian Hossa
Sergei Gonchar - Bryan McCabe

Tshekeistä ja Slovakeista koottu ketjumme on niin täynnä taitoa, että se dominoi peliä kiekollisesti. Pakeista Gonchar saa tukea hyökkäyksiä, kun kova McCabe keskittyy jakamaan kauheita niittejä.

2. kenttä
Simon Gagne - Patrick Marleau - Petr Sykora
Sandis Ozonlinsh - Wade Redden

Tämä ketju jyrää nuoruuden innolla. Gagne, Marleau ja Sykora ovat kaikki vielä suhteellisen nuoria ja innokkaita pelaajia. Yhdessä heidän pitäisi vielä innostaa toisiaan ja pelata huippukausi.

3. kenttä
Marco Sturm - Jamie Lundmark - Eric Lindros
Toni Lydman - Karel Pilar

Jamie Lundmark saa vastuullisen roolin ja voi näyttää riittääkö hänellä taidot nousta tähdeksi. Laitureiden kovuudesta se ei ainakaan jää kiinni. Jos sentterin tontti on Lundmarkille liian haastava, voivat hän ja Lindros aina vaihtaa paikkoja keskenään.

4. kenttä
Brenden Morrow - Kamil Piros - Bill Guerin
Kyle McLaren

Mamma mia, mitä pommeja! Guerin ja Morrow jyräävät kaiken liikkuvan yli. Piros täydentää kaksikkoa loistavasti kiekkollisen taituruutensa ansiosta. Koska Piros kuitenkin on rookie, on hänet pantu yhteen näiden fyysisten pelaajien kanssa. Laiturit ovat sellaiset, että he luovat Pirokselle hänen tarvitsemaansa tilaa. Tämä rouhijaketju pystyy myös tekemään pisteitä.

Vaihtopenkiltä kauden aloittaa RW Dainius Zubrus. Todennäköistä kuitenkin on, että jossain joko Piros ja Lundmark joutuu hetkeksi penkille. Silloin Lindros siirtyy keskelle ja Zubrus pääsee Ericin paikalle oikeaan reunaan.

Maalivahdit:
Dominik Hasek
Roberto Luongo
Rick DiPietro

Hasek on tietenkin ykkösvahti, mutta koko kolmikko on niin kova, että jokainen pystyy torjumaan nollapelejä ja ratkomaan otteluita. Joukkue ei siis kaadu edes siihen, että Hasek jossain vaiheessa olisi loukkaantumisen takia sivussa.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Re: Nyt se Stefan sitten lähti

Viestin lähetti sopuli
Olisiko kellään managerilla mielenkiintoa osallistua leikkimieliseen runkosarjaveikkaukseen, jos sellaisen laadin?

Kyllähän minä voin sellaiseen tulla mukaan.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Oma jengi

Kyllähän toi rottien jengi näyttää pelottavan kovalta. Itselläni ei ihan yhtä hyvää ole esittää, mutta kilpailukykyinen jengi on saatu kasaan. Katsotaan miten käy.

Tässä HC Tiki10 lopullinen(ehkä) jengi:

Kapanen - Modano - Bertuzzi
Kaberle - Sydor

Brunette - Damphousse - Mogilny
Malek - Weinrich

Bulis - Briere - Parrish
Malakhov - Mitchell

Battaglia - Nikolishin - Low

Salo
Turek
Tugnutt

Vaihdossa: Green ja Housley (katsotaan meinaako äijä vielä pelata).

Ps. Runkosarjaveikkauksia peliin!
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Runkosarjaveikkaukseenkin voin ottaa osaa, mutta:

Miten olisi tällänen: Pistetään peliin hieman panosta, jokainen pelaaja maksaa ns. voittokassaan Xe. Kauden lopussa runkosarjan voittaja saa 30% summasta. Playoffien jälkeen sarjan voittaja saa 50% summasta ja toiseksi sijoittunut saisi jäljelle jäävät 20% summasta.
Xe summan ei tarvitse olla suuri, ja silti potista tulisi ihan kohtalainen. Jos vaikka jokainen pelaaja laittaisi pottiin 10e saisi runkosarjan voittaja 60e, sarjan voittaja 100e, ja finaalin hävinnyt 40e. (periaatteessa joku joukkue saattaa saada siis 160 euroa, tai 100 euroa)

Miltä kuulostaa?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eli tällainen rupusakki kuin Nizorals, jolla ei ole mitään saumaa pärjätä runkosarjassa, saati pleijareissa, maksaisi ihan kiltteyttään 10 euroa vierin ja mirasanen jakamaan pottiin?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
kauteen näillä...

Rotillako muka kova joukkue. Ootas kun näette tämän. Kuolette kateudesta.

Ykköskenttä

Saprykin - Stefan - Gionta
Dandenault - Rachunek

Tämä kenttä pitää jäällä semmosta vauhtia, että muitten päätä huimaan. Stefan saa itselleen vähän lisää kiloja harkkahallin lähellä sijaitsevan kahvilan takia, mutta se tuo hänen peliinsä vaan lisää räjähtävyyttä.

Kakkoskenttä

Hossa - Arkhipov - Bure V
Mara - Semenov

Tässä kentässä on pakkiosaston tulevat yllättäjät, ja samalla myös hyökkäys puolen kovimmat tason nostajat.

Kolmoskenttä

Pirjetä - Draper - Afinogenov
Gill - O'Donnell

Tässä kentässä Pirjetä ja Draper rouhii ja Afinogenov tekee maalit (noin 30).

"jarrukenttä"

Kvasha - Brown - Hall

Jarrukenttä nimitys on näille miehille ihan turha. Kvasha mättää 40maalia ja Hall tekee oman piste-ennätyksen.

Vaihdosta kauteen starttaa, Grier ja Dimitrakos. Dimitrakosin vaihtopenkki komennus on kyllä vähän siinä ja tuossa.

Maalivahdit

Biron
Markkanen
Damphousse

Biron lähtee kauteen ykkösenä, mutta Markkanen hönkii niskaan. Damphousse ottaa jouluun mennessä kakkomaalivahdin paikan itselleen ja täten Bironia uhkaa jo farmi komennus.

Mitä tulee vedonlyöntiin, niin voihan siihen lähteä mukaan. Kokoonpanoa kun katselee, niin minähän olen ihan ylivoimainen.

PS: älkää herättäkö minua vielä.
EDIT: Ja siihen veikkaukseen myös voin lähtee mukaan. Itse asiassa se veikkaus vois olla jollain parin egen panoksella pelattava. Vaikka 5€ per nassu. Tarviaa vaan tietää tuloksia ei muuta. Vai kuinka?
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
emmäkäänmaksa.

Ihan tarpeeksi maksaa, että saan pidettyä itseni viikonloppuisin tasaisessa päihtymystilassa. Itse veikkauksesta voisi tosin tulla hieman lisäkipunaa kauteen. Varsinkin niille häntäpään porukoille tulee näytön paikka.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: kauteen näillä...

Viestin lähetti repe_joke
Stefan saa itselleen vähän lisää kiloja harkkahallin lähellä sijaitsevan kahvilan takia, mutta se tuo hänen peliinsä vaan lisää räjähtävyyttä.

Tsekkikahvila, kiloja ja räjähtävyyttä... Hmmm. Toivottavasti tämä ei liity millään tapaa suolistokaasuihin...

Viestin lähetti repe_joke
Damphousse ottaa jouluun mennessä kakkomaalivahdin paikan itselleen ja täten Bironia uhkaa jo farmi komennus.

Tätä on ihan pakko kysyä kun on pitkään askarruttanut. Mikä tää Damphousse -kuvio on? Mun on vaikea kuvitella että äijälle olisi tulossa ainoatakaan peliä ylhäällä? Hurmeenko sä sen tieltä lemppasit? Sen täytyy olla joku sun henkilökohtainen ystävä ;)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: kauteen näillä...

Viestin lähetti Nizoral

Tätä on ihan pakko kysyä kun on pitkään askarruttanut. Mikä tää Damphousse -kuvio on? Mun on vaikea kuvitella että äijälle olisi tulossa ainoatakaan peliä ylhäällä? Hurmeenko sä sen tieltä lemppasit? Sen täytyy olla joku sun henkilökohtainen ystävä ;)

Damphousse on varta vasten seuraan hankittu tulevaisuuden maalivahti. Ei siis edes oma varaus, vaan väkisellä hankittu mies (ei meinaa mitään kiristämistä tai semmosta).
Että mies tulee varmasti pelaamaan muutamia pelejä ainakin.
Ja Montrealin maalivahti tilanne on tällä hetkellä suht auki Theodoren takana.
Hurmee saa mennä kuumeilemaan farmiin. Menetti managerin luottamuksen iki hyviksi mm-kisoissa. Säälittävä maalivahdin kuvatus.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti sopuli
Itse veikkauksesta voisi tosin tulla hieman lisäkipunaa kauteen. Varsinkin niille häntäpään porukoille tulee näytön paikka.
Minkälaista veikkausta olit ajatellut? Siis sellaista että kuka on eka ja kuka on toka jne vai?

Anyway, tein taas pari treidiä...yllätys yllätys. :) Hejduk ei sopeutunut vasta nimitettyyn kapteenin virkaansa (pitihän se arvata), joten hänet treidattiin pois ja tilalle hankittiin vasta pois potkittu ex-kapteeni Fedorov. Tätä siirtoa mietin yli vuorokauden ja vaikka olikin murheellista katsoa joukkueen parhaan maalintekijän lähtevän pois niin siltikin olen tähän vaihtoon tyytyväinen. Sain kaipaamani aloitusvoitot takaisin sekä Fedorov tehnee enemmän pisteitä kuin viime kausina on tehnyt. Hejdukin on viime kaudesta enää vaikea parantaa varsinkin nyt kun Selänne ja Kariya syövät miehen yv-aikaa. Erittäin vaikeaa sanoa, että kumpi voitti tässä kaupassa...vain aika näyttää.

Toisessa treidissä (jonka hyväksymistä odotin, jotta voin hyväksyä Hejduk-Fedo diilin) Shane Doan meni Kontulaan ja Zetterberg saapui Malminkartanoon. Syynä oikeastaan vain se että Doan on sentteri, joita minulla nyt siis on jo tarpeeksi. Kontulan Grinders mielestäni voitti hieman tässä diilissä, mutta minkäs teet. Zetterbergiin kuitenkin luotan, tietojeni mukaan mies aloittaa kautensa Shanahanin ja Holmströmin kanssa kakkoskentässä, joten tehoja on siis odotettavissa.

Että semmosta tällä kertaa, ja sitten seuraavan treidin kimppuun...:)
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
A-SENTO!

Solttupojat lähtee taistoon kutakuinkin seuraavassa miehistövahvuudessa..


I ketju

Sanderson - Roenick - Fedotenko


DeVries - Aucoin


II ketju

Gelinas - Cajanek - Zednik


Slegr - Jillson


III ketju

D. Sedin - Holik - Willis (tekee uutta tulemistaan ;)
(Hecht)

Kalinin - Carney


Jarruketju

Moreau - Hecht - Shelley
(Willis)


MV:t

1. Giguere
2. Hedberg

niih.. :)
Penkin päässä napottaa (tällä hetkellä) Oates ja Bure
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös