Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 230
  • 9 761

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Sega mahlajook

Ei missään nimessä:

C Robert Lang
C Patrik Elias
LW Markus Näslud
LW Vaclav Prospal
RW Mark Recchi
G Ed Belfour

Lähtee jos manageri (siis minä) saa tyydytystä:

C Michael Nylander
C Robert Reichel
LW Pascal Dupuis
LW Mikael Renberg
RW Arron Asham
RW Ales Kotalik
G Brian Boucher

Siitä vaan:

LW Matthew Barnaby
LW Krystryksztstof Oliwa
RW Grant Marshall
RW Rob DiMaio
D Jason Woolley
D Sean O'Donnell
D Ken Klee
D Denis Gauthier
D Richard Matvichuk
D Dale Purinton

Puolustus on mulla ainakin sarjan paskin..

Edit: Nimi vaihdos
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Älkää käsittäkö väärin, mutta kuten jo aiemmin sanoin niin mielelläni en olisi näitä saapuvien waiver-pelaajien listoja täällä nähnyt. Mirasaneahan se ei haittaa, koska hänellä on ykkösvaraus ja hän saa Hasekin varmasti. Meiltä muilla se vie pienen mahdollisuuden saada näitä muita hyviä pelaajia, koska nyt kaikki viimeistään tietää niistä. Onko muut samaa mieltä siitä että tästä lähtien pidettäisiin nämä saapuvat pelaajat omana tietonamme? :)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vieri
Onko muut samaa mieltä siitä että tästä lähtien pidettäisiin nämä saapuvat pelaajat omana tietonamme? :)

Mulle on ainakin ihan sama.
Samalla kun piipahtaa The Ketjussa tulee käytyä myös liigan sivuilla.
Varsinkin tähän aikaan tulee "player adjustmentsia" katsottua tiuhaan.

Julkista tietoahan se on...
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti vieri
Älkää käsittäkö väärin, mutta kuten jo aiemmin sanoin niin mielelläni en olisi näitä saapuvien waiver-pelaajien listoja täällä nähnyt. Mirasaneahan se ei haittaa, koska hänellä on ykkösvaraus ja hän saa Hasekin varmasti. Meiltä muilla se vie pienen mahdollisuuden saada näitä muita hyviä pelaajia, koska nyt kaikki viimeistään tietää niistä. Onko muut samaa mieltä siitä että tästä lähtien pidettäisiin nämä saapuvat pelaajat omana tietonamme? :)

Sen takia minä viitsin kysyä täällä Legwandista koska täällä oli jo hänestä juttua. Toivottavasti joku voisi vielä vastata minulle miksi Legwand paukahti jo nyt Waiveriin? Noiden pelaajienhan piti tulla vasta 1 pelatun ottelun jälkeen sinne Waiveriin.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti Ck
Sen takia minä viitsin kysyä täällä Legwandista koska täällä oli jo hänestä juttua. Toivottavasti joku voisi vielä vastata minulle miksi Legwand paukahti jo nyt Waiveriin? Noiden pelaajienhan piti tulla vasta 1 pelatun ottelun jälkeen sinne Waiveriin.
ei tietoa mistä syystä,mutta ainakin sen verran voin sanoa että Legwand ja Biron on jo jollain "pendingissä",ja minä en ainakkan heitä saa.....:(
Huomasin sen päivämäärästä,jolloin minun olisi heidät määrä saada....kele..pitikö näistä täällä puhua??? :)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Kopteri
Julkista tietoahan se on...
Joo, julkistahan se on, mutta ei kai kaikki tiedä miten hyviä pelaajia kukakin on? Ja ei kaikki varmaankaan ole huomannut kaikkia puuttuvia ns. hyviä pelaajia. Jos me täällä niistä puhutaan niin mehän tavallaan autetaan toinen toisiamme ja sehän ei ole tämän pelin tarkoitus. :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti vieri
Onko muut samaa mieltä siitä että tästä lähtien pidettäisiin nämä saapuvat pelaajat omana tietonamme? :)

Ei kai se ole tarkoitus että se joka eniten jaksaa roikkua yahoon sivuilla tarkkailemassa uusien pelaajien tulemista listoille nappaa kaikki pelaajat? Eikös tuo waiver järjestys nimenomaa ole siksi että ne pelaajat jakautuisi tasaisesti eikä vain se sinnikkäin ja viitseliäin saisi ilmaiseksi parannettua joukkuettaan. Eli itse en näkisi mitään pahaa siinä että jos ja kun joku huomaa listoilla uusia huippuja ne myös kertoo muillekin - omaa oksaansa sillä avoimuudella siinä tietenkin vähän sahaa mutta reilulla pelillä tässä pitää pyrkiä pärjäämään.

Mutta käytännössä ihan sama mitä tehdään. Mun waiver priorityllä (12) ei kovinkaan montaa huippunimiä tulla tässä vaiheessa nappaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti beerhunter
ei tietoa mistä syystä,mutta ainakin sen verran voin sanoa että Legwand ja Biron on jo jollain "pendingissä",ja minä en ainakkan heitä saa.....:(
Huomasin sen päivämäärästä,jolloin minun olisi heidät määrä saada....kele..pitikö näistä täällä puhua??? :)

Pyydän anteeksi jos olen sotkenut näillä kysymyksilläni sinun pelin. Se ei kuitenkaan ollut tarkoitus. Tarkoitukseni oli vaan kysyä muutama kysymys täällä kun tuolla meidän omassa ketjussa ollaan jäävejä vastaamaan niinhin. Toivon kuitenkin että joku osaa vastata tuohon kysymykseeni, mutta nyt poistun täältä kirjoittelemasta ja häiriköimästä... :)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Ck
Sen takia minä viitsin kysyä täällä Legwandista koska täällä oli jo hänestä juttua. Toivottavasti joku voisi vielä vastata minulle miksi Legwand paukahti jo nyt Waiveriin? Noiden pelaajienhan piti tulla vasta 1 pelatun ottelun jälkeen sinne Waiveriin.

Yahoo ja NHL:n pelaajayhdistys on käyneet neuvotteluja siitä, että puuttuvat pelaajat saataisiin laitettua listoille jo ennen kauden alkua. Ilmeisesti heidän välisessä sopimuksessaan on joku pykälä, joka on sen kieltänyt (Amerikka = pykälien luvattu maa). Legwandin ja Bironin tulon myötä näyttää siltä, että joku sopu taitaa olla löytymässä.

Hasek on kuitenkin poikkeustapaus siinä mielessä, että hän ei pelannut viime kaudella yhtään ottelua. Kannattaa kuitenkin pitää silmät auki tuolla liigamme sivuilla... :)

PS. Ja tosiaan, minäkin lupaan tästä lähtien pitää pelaajien nimet omana tietonani.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti Ck
Pyydän anteeksi jos olen sotkenut näillä kysymyksilläni sinun pelin. Se ei kuitenkaan ollut tarkoitus. Tarkoitukseni oli vaan kysyä muutama kysymys täällä kun tuolla meidän omassa ketjussa ollaan jäävejä vastaamaan niinhin. Toivon kuitenkin että joku osaa vastata tuohon kysymykseeni, mutta nyt poistun täältä kirjoittelemasta ja häiriköimästä... :)
hehe...ei hätää...Ei mun numerolla muutenkaan olis ollu mitään jakoa...Muuten Hasek on loukannu nivusensa Training campillä....:)
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti beerhunter
...Legwand ja Biron on jo jollain "pendingissä",ja minä en ainakkan heitä saa..... Huomasin sen päivämäärästä,jolloin minun olisi heidät määrä saada....

Käsittääkseni tuo pending tarkoittaa vain sitä että varaus odottelee sitä päivämäärää, jolloin pelaajan waiver-status umpeutuu ja uusi omistaja ratkaistaan. Silloin vasta katellaan ketkä ovat varauksen jättäneet ja millä waiver-prioritylla. Eli vaikka olisit ainoana managerina jättänyt Legwandista varauksen, sulla lukisi silti pending siellä (ei Siellä, hävytön).

Ja missä niin lukee että ukko ilmestyy waiveriin vasta pelattuaan yhden pelin? Eikö tuo ollut vain villi arvaus? Yahoon pojat laittavat kun huvittaa. Eikä silloinkaan kaikkia kerralla. Viime kaudella muistaakseni kyselin että miksi joku ei saa myös wingin statusta vaikka winginä pelaa ja vastaus oli jotain tällaista: "Määrittelemme pelaajan pelipaikan joukkueelta saamamme virallisen rosterin mukaan. blaablaablaa". Eli ilman virallista ilmoitusta sentterin siirtymisestä laidalle ei muutosta tapahtunut vaikka äijä ei olisi pelannut otteluakaan sentterinä. Toiset hjoukkueet ilmoittelivat ilmeisesti muutoksista ahkerammin kuin toiset...
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti beerhunter
hehe...ei hätää...Ei mun numerolla muutenkaan olis ollu mitään jakoa...Muuten Hasek on loukannu nivusensa Training campillä....:)

No hyvä juttu ettei haitannut, kun ajattelin että ei varmaan ole kiva kun joku tulee tänne kertomaan kaikki salaisuudet julki.

PS. Päätin muuten sitten napata sen Legwandin joukkueeseeni ja melko varmasti se hoituu minulle tuolla 2 numerolla... :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Ck
PS. Päätin muuten sitten napata sen Legwandin joukkueeseeni ja melko varmasti se hoituu minulle tuolla 2 numerolla... :)

Jos et tiennyt niin niitä pelaajiahan voi yrittää napata useampiakin kerralla ja järjestys sitten määrää kenet ensisijaisesti valitset. Ja jos saat tuon pelaajan joukkueeseesi niin waiver prioritysi tippuu liigasi viimeiseksi. Ja näin siis edetään koko waiveristä koittamasi lista läpi ja aina se manageri jonka waiver priority on pienin kyseisen pelaajan kohdalla saa ko pelaajan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti flintstone
Ei kai se ole tarkoitus että se joka eniten jaksaa roikkua yahoon sivuilla tarkkailemassa uusien pelaajien tulemista listoille nappaa kaikki pelaajat?
Ei tässä mielestäni ole nopeudesta/netissä roikkumisesta kysymys vaan siitä että kuka tietää ´jotain jostain´ pelaajasta. Jos/kun ongin tietooni ´jotain jostain´ pelaajasta ja haluaisin hänet joukkueeseeni niin en mielelläni siitä kertoisi täällä avoimesti.

Kaikkihan me tiedämme että esim. Tuomo Ruutu saattaa olla hyvä ensi kaudella, mutta kuinka moni tietää miten nuori lupaus Simonsen (keksitty nimi varmuuden vuoksi (hehe))) pelaa? Jos kerron kaikki ´tietoni´ ja koska kyseinen pelaaja on saatavissa niin samallahan syön myös omaa nilkkaani.


No, se eka viesti oli vain avoin hätähuuto. Kaikkihan tekee mitä lystäävät...:)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti vieri
Kaikkihan me tiedämme että esim. Tuomo Ruutu saattaa olla hyvä ensi kaudella, mutta kuinka moni tietää miten nuori lupaus Simonsen (keksitty nimi varmuuden vuoksi (hehe))) pelaa? Jos kerron kaikki ´tietoni´ ja koska kyseinen pelaaja on saatavissa niin samallahan syön myös omaa nilkkaani.

Ja mä taas puhuin näistä tunnetuista tähdistä tyyliin Hasek, enkä siis joistakin tuntemattomista suuruuksista. Eli ei niitä kaikkia tarvitse huudella mutta suurimmat tähdet olisi mielestäni oikeuden mukaista kertoa kaikille. Siis jos joku ei satu niitä jo itse huomaamaan.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti Nizoral
Käsittääkseni tuo pending tarkoittaa vain sitä että varaus odottelee sitä päivämäärää, jolloin pelaajan waiver-status umpeutuu ja uusi omistaja ratkaistaan. Silloin vasta katellaan ketkä ovat varauksen jättäneet ja millä waiver-prioritylla. Eli vaikka olisit ainoana managerina jättänyt Legwandista varauksen, sulla lukisi silti pending siellä (ei Siellä, hävytön).

Ja missä niin lukee että ukko ilmestyy waiveriin vasta pelattuaan yhden pelin? Eikö tuo ollut vain villi arvaus? Yahoon pojat laittavat kun huvittaa. Eikä silloinkaan kaikkia kerralla. Viime kaudella muistaakseni kyselin että miksi joku ei saa myös wingin statusta vaikka winginä pelaa ja vastaus oli jotain tällaista: "Määrittelemme pelaajan pelipaikan joukkueelta saamamme virallisen rosterin mukaan. blaablaablaa". Eli ilman virallista ilmoitusta sentterin siirtymisestä laidalle ei muutosta tapahtunut vaikka äijä ei olisi pelannut otteluakaan sentterinä. Toiset hjoukkueet ilmoittelivat ilmeisesti muutoksista ahkerammin kuin toiset...
toisessa liigassa mulla on pending trade 17 päivä,mutta täällä se on 18 päivä...tästä jotenkin sairaalla ajatuksellani ajattelin,että kukaan muu ei ole kiinnostunut noista pelaajista mutta tässä divarissa on. mielestäni havaitsin tämän saman seikan viime vuonna. Tämä oli kyllä isoa spekulointia
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti beerhunter
toisessa liigassa mulla on pending trade 17 päivä,mutta täällä se on 18 päivä...

Oisko tuossa toisen liigan asetuksissa päivää lyhyempi waiver time? Meillä vissiin on kahden kokonaisen vuorokauden setti käytössä...
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti Nizoral
Oisko tuossa toisen liigan asetuksissa päivää lyhyempi waiver time? Meillä vissiin on kahden kokonaisen vuorokauden setti käytössä...
hehe...joo...turhaa kuvittelin olevani ovelus...olit oikeassa Nizo
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ck
Toivottavasti joku voisi vielä vastata minulle miksi Legwand paukahti jo nyt Waiveriin? Noiden pelaajienhan piti tulla vasta 1 pelatun ottelun jälkeen sinne Waiveriin.

Legwand varmaan tuli waiwersiin jo, koska hän pelasi viime kaudella NHL:ssä. NHL:n uransa aloittavat kaverit tulevat mukaan vasta pelattuaan ekan pelinsä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Nizoral
Ja missä niin lukee että ukko ilmestyy waiveriin vasta pelattuaan yhden pelin? Eikö tuo ollut vain villi arvaus?

Ei sitä taida missään lukea. Kyselin asiaa Yahoon pelipuolelta ja he kertoivat minulle asian menevän noin.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
...taas tuli ryöstökauppa.....
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti vieri
Meinaatko tota Gratton <-> Brown kauppaa?

Olen samaa mieltä. :)

Ryöstö kauppa ja ryöstö kauppa. Jos Gratton jatkaa yhtä upeita otteita kun viime kauden lopussa, niin eipä miehestä ole mitään iloa. Ja toisekseen Gratton on jostain syystä minun inhokki listalla. Mutta ei läheskään niin pahasti kun eräs toinen sentteri joka vaikuttaa minun joukkueessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös