Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 244
  • 9 761

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Xtrmntr
Tarkoittanet tuolla ainakin minua ja myönnän syyllisyyteni. Tosin ilmoitin tuossa jo aiemmin, että olen nettiyhteyksien ulkopuolella parisen viikkoa melko lailla kokonaan ulkomaan reissun takia, mutta eilisillasta lähtien olen päässyt taas koneelle. Eli nyt olen täysillä mukana ja käyn kyllä kurkkaamassa tapahtumia joka päivä.

Welcome back! :)
En tarkoittanut tuolla ketään yksittäistä manageria. Olen vaan huolissani siitä, kun jo tässä vaiheessa kautta tuntuu, että kaikki eivät lue treidiehdotuksia tai jos lukevat, niin eivät viitsi reagoida niihin reject-napin painalluksella.

Aamu alkoi sitten tähän asti suurimmalla treidilläni, joka meni seuraavasti:

Pitkäpäätyyn sai:
LW Ladislav Nagy
LW Marco Sturm
D Sean O'Donnell
D Jason Woolley
C Keith Primeau

Mirasanen Rotat sai:
RW Owen Nolan
LW John LeClair
D Sergei Gonchar
D Kaler Pilar
C Bryan Smolinsky

Pakistoni iskukyky oli pitkään laskussa, kun kolme parasta puolustajaani, Berard, Desjardins ja Öhlund kaupattiin muualle. Nyt olen parin päivän aikana hankkinut joukkueeni peräpäähän Goncharin ja Potin, joten aukko on saatu paikattua. Pilarin oletan nousevan suureen rooliin Torontossa. Viime kauden muutamat pelit näyttivät, että kaverissa on paljon kiekollista potentiaalia. Jyrki Lumpeen ja Glen Wesleyn lähdöt tekevät kaiken lisäksi hyvin tilaa uusille sankareille.
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Koska Mirasane paransi puolustuspäätään huomattavasti niín minunkin oli pakko toimia.

Tässä treidit joita olen väsäillyt jo muutaman päivän:

Felocitylle:

Sergei Fedorov

FSK:lle

Al MacInnis
Darryl Sydor

Nyt kun viimeinkin suostuin myymään Fedorovin jota Felocity pitkään havitteli, niin minun oli pakko myös hankkia joku sentteri joka hoitaa aloitukset. Tein siis tämän treidin Troopersin kanssa ennen kuin pystyin hyväksymään ton Fedorov treidin:

Troopersille:

Geoff Sanderson
Adrian Aucoin

FSK:lle:

Steve Rucchin
Scott Niedermayer

Nyt on ainakin puolustuspää kunnossa...


Edit: HC Tiki10...Onks sulla meiliosoitetta johon voisin näitä viesti-ehdotuksia lähetellä?

Sun boxi sanoo tämmöstä: Tämän käyttäjän sähköpostilaatikko on juuri nyt täynnä eikä siihen voi lähettää uusia viestejä ennenkuin se on tyhjennetty. Tästä on lähettety ilmoitusviesti käyttäjälle. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti vieri
Koska Mirasane paransi puolustuspäätään huomattavasti niín minunkin oli pakko toimia.

Tässä treidit joita olen väsäillyt jo muutaman päivän:

Felocitylle:

Sergei Fedorov

FSK:lle

Al MacInnis
Darryl Sydor

Nyt kun viimeinkin suostuin myymään Fedorovin jota Felocity pitkään havitteli, niin minun oli pakko myös hankkia joku sentteri joka hoitaa aloitukset. Tein siis tämän treidin Troopersin kanssa ennen kuin pystyin hyväksymään ton Fedorov treidin:

Troopersille:

Geoff Sanderson
Adrian Aucoin

FSK:lle:

Steve Rucchin
Scott Niedermayer

Nyt on ainakin puolustuspää kunnossa...

FSK osaat ainakin neuvotella. Fedosta sait kyllä ylihintaa ihan kivasti. No eihän se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Pakko on vaan ihailla, tuota työnskentelyä. Tuskin kukaan muu täällä vetää vastaavia voittoja treideistä.
Puolustuksen nyt luulis olevan kuosissa ainakin. Tosin eihän sitä ikinä tiedä mitä kaukalossa tapahtuu.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri
Nyt on ainakin puolustuspää kunnossa...

No on!! Aika armoton pakisto sulla ja hyökkäyskään ei näytä hullummalta...ei alkuunkaan! On tää julmaa...vaikka miten hieron ja teen treidejä, niin en saa ennakkosuosikin viittaa revittyä yhtään sun harteilta.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Posti tökkii ym.

Näyttäisi siltä että Yahoo! on lopettanut reject-ilmoitusten lähettämisen meikäläiselle. Ainakaan kolmesta viimeisestä hylsystä ei ole tippunut minkäänlaista ilmoitusta postilaatikkooni. Ensimmäinen hylsyistä on tullut jo eilen illalla, joten aika kauan on posti matkalla. Kuriositeettina mainittakoon että tämänpäiväisen waiver-siirron onnistumisesta kyllä tuli postia aivan ajallaan...

edit: Niin, piti siis kysellä että ovatko muut huomanneet vastaavaa? Vierillä taisi olla vastaavaa jo aiemmin?

P.S. Nizoralsilla on kokoonpanossa yksi ylimääräinen molari. Biron irtoaa halvimmalla vaan ei halvalla. Ehdotuksia vastaanotetaan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Posti tökkii ym.

Viestin lähetti Nizoral
edit: Niin, piti siis kysellä että ovatko muut huomanneet vastaavaa? Vierillä taisi olla vastaavaa jo aiemmin?
Jep, mulla se on tökkinyt koko ajan. Olen saanut vain yhden viestin sitä kautta. En enää luota Yahoon viestipalveluun vaan nykyään lähetän aina viestin omasta meili-boxistani suoraan jollekin toiselle. Harmi vaan ettei Tikin eikä Kiisan meiliosotteita ole tuolla näkyvissä. Vastauksia tosin en ole montaakaan saanut, mutta siinä syy lienee että aina ei toiset managerit ehdi/viitsi lähettää mitään takasin. :)
Viestin lähetti repe_joke
Fedosta sait kyllä ylihintaa ihan kivasti. No eihän se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Tässä tapauksessa se oli Felocity joka pyysi ja tarjosi tämän treidin. Mietin tätä kauppaa tosin aika kauan, koska onhan MacInnis jo 40 vuotta ja saattaa olla erittäin loukkaantumisaltis?
Viestin lähetti mirasane
No on!! Aika armoton pakisto sulla ja hyökkäyskään ei näytä hullummalta...ei alkuunkaan! On tää julmaa...vaikka miten hieron ja teen treidejä, niin en saa ennakkosuosikin viittaa revittyä yhtään sun harteilta.
Mun mielestä saat ennakkosuosikin paineet niskaan ihan koska vaan. Minä en niistä paineista niin perusta. :) Sulla on sitäpaitsi kohta paremmat maalivahdit yms.
 
Viimeksi muokattu:

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Minä olen ainakin muistaakseni jokaiseen hylsyyn laittanut kommentin. Muistan ainakin kirjoittaneeni Kapasta ja pakistoa koskeisiin treidiehdotuksiin vastauksen.

Harmi mikäli tuo ei toimi.

Voin laittaa meiliosoni sinne.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Re: Posti tökkii ym.

Viestin lähetti vieri
Sulla on sitäpaitsi kohta paremmat maalivahdit yms.

Noo, Luongo pelaa huonossa joukkueessa ja DiPietro ei välttämättä edes ole ykkösmaalivahti omassa joukkueessaan. Kyllä tällä hetkellä sun kaksikko on parempi, mutta Hasek saattaakin olla tulossa joukkueeseeni.

Siihen liittyen huomasin ESPN:n sivuilla tänä aamuna ikävän rivin...

"... in Detroit: Dominik Hasek left the ice upset Tuesday night after allowing five goals in the final training camp tournament between split squads. "
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Nyt sitten FF metsästää kahta pakkia.

ja sellainen tiedoite on myös annettavana että Teemu Selänne ja Sergei Fedorov pysyvät joukkueessa ainakin pari ensimmäistä peliviikkoa.

Ja Sydor, Macinnis <-> Fedorov kaupan riskit ovat tosiaan minun kannalta suuremmat, mutta uskoisin että Fedorov tekee entistä enemmän pisteitä Anaheimissa, kuin teki Detroitissa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Missäs ne MacInnis ja Sydor nyt ovat? Just myin joukkueen kapteenin eli Fedorovin ja sain noi pakit, mutta nyt myin nekin pois? Hä? Olikohan tyhmä kauppa kaiken kaikkiaan?

Team Koivulle:

C Jan Hrdina
LW Dean McAmmond
D Al MacInnis
D Darryl Sydor

FSK:lle:

C Olli Jokinen
LW Martin Gelinas
D Ed Jovanovski
D Andrei Markov

Jotenkin en vaan luottanut MacInnisiin (koska on vanha) ja Sydorkin vaihtoi jengiä. Jokinen on hyvä aloittaja ja pelas viime kaudella todella hyvin...toivottavsati jatkaa siitä. Jova ja Markov ovat erinomaisia, mutta Gelinas on pieni kysymysmerkki. ainakin mulle, koska en oikein tykää hänestä. :)

Ai niin, Hejduk mitä luultavimmin nimetään joukkueen kapteeniksi tänään. Tiedotustilaisuus alkaa klo 22. :)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri
Missäs ne MacInnis ja Sydor nyt ovat? Just myin joukkueen kapteenin eli Fedorovin ja sain noi pakit, mutta nyt myin nekin pois? Hä? Olikohan tyhmä kauppa kaiken kaikkiaan?

Suhun pätee paremmin kuin hyvin sanonta:

"Vierivä kivi ei sammaloidu!"
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Animaaliset-katsaus

Parisen viikkoa on kulunut draftista. Tuona aikana Animaalisista on pelaajia lähtenyt ja tullut seitsemän kappaleen verran:

Ulos
Gratton, Chris
Ferguson, Scott
Johnson, Mike
Noronen, Mika
Selänne, Teemu
Weekes, Kevin
Wright, Tyler

Sisään
Johansson, Andreas
Johnson, Brett
Kovalev, Alexei
Modin, Fredrik
Ragnarsson, Marcus
Worrell, Peter
Zhamnov, Alexei

Mike Johnson siis vaihtoikin jo ennen kauden alkua joukkuetta, vaikka toisin pari viikkoa vielä sanoin. Osoite taisi muuten olla sama kuin viime kaudellakin.

Joukkueen pelipaikkapainoitus on vähän epätasapainoinen. Vasemman laidan hyökkääjiä löytyy yli tarpeiden, kahdeksan kappaletta. Heistäkin puolet on vielä ruotsalaisia. Oikean laidan kiitäjiä on vain kolme kappaletta joukkueessa. Kauppoja on siis tiedossa...

Periaatteessa kaikki pelaajat ovat kaupan, mutta kovin helpolla eivät kyllä Thornton, Kovalev, Tanguay sekä Worrell vaihda joukkuetta.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
No niin..muutaman päivän aikana on faksi laulanut eli kauppaehdotuksia on sadellut. Managerit ovat osoittaneet kiinnostusta etenkin Sundinista ja Antropovista, jotka eivät ainakaan näin kauden alussa ole vaihtotavaraa. Muista pelaajista voi neuvotella. Toki ko. listan herrat ovat pelaajia siinä missä muutkin, eli mikäli mitään ei saada aikaiseksi, lehtävät sekä mies, luistimet että maila sinne mihin he kuuluvat.

Eli tällä hetkellä no-trade -pelaajia ovat:
Sundin, Mats
Nedved, Petr
Antropov, Nik
Jagr, Jaromir
Satan, Miroslav
Joseph, Curtis
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Suhun pätee paremmin kuin hyvin sanonta:

"Vierivä kivi ei sammaloidu!"
Kyllä näin taitaa olla. Aina kun saan hyvän pelaajan, yritän parempaa jne jne. Ikinä en tunnu tyytyvän siihen mitä mulla jo on. :)

Eilen olin vähän siinä fiiliksessä että sain aivan liian vähän takaisin noista MacInnisitä ja Sydorista, mutta yö selkeytti ajatukset ja taas ollaan tyytyväisiä. Mun oli myös pakko laskea kaikki statsit ja vertailla niitä keskenään. Kirjoitetaan ne nyt sitten tännekin...

Felocitylle:

Hrdina
McAmmond
MacInnis
Sydor

= 45 maalia - 120 syöttöä - 153 jäähymin. - 24 yv-maalia - 58 yv-syöttöä - 589 laukausta - 600 aloitusvoittoa

FSK:lle:

Jokinen
Gelinas
Jovanovski
Markov

= 76 maalia - 124 syöttöä - 277 jäähymin. - 24 yv-maalia - 53 yv-syöttöä - 696 laukausta - 947 aloitusvoittoa

Nämä tilastot laskin siis vain oman mielenrauhani takia. Mutta eipä ne kauheasti merkkaa, koska kaikkihan aloittavat kuitenkin nollilta ja mitä vain voi tapahtua.

Nämä pelaajat ovat vaihdettavissa oikean tarjouksen kohdalle tultaessa:

C Jokinen
C Rucchin
C Ricci
LW Gelinas
LW Hecht
RW St Louis
RW Johnson
D Niedermayer
D Visnovsky
D F.Kaberle
D Malakhov
D Ferguson
D Markov

Jokainen pelaaja näistä on saatavissa, mutta jos joku haluaa vaikka RW:n niin tilalle haluan RW:n jne. Pakkeja mulla on jo kahdeksan, joten kahdesta luovutaan mielellään. 2 pakkia vaikka yhteen Rw/Lw:hen. Varsinkin jos jotakin kiinnostaa Malakhov taikka Ferguson. Muut pelaajat ovat enemmän tai vähemmän suojattuja.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saturday Night Fever

Päätimme repe_joken kanssa tarttua lauantaipullon sijasta pidempään pöydällä pyörineeseen keskeneräiseen treidiehdotukseen ja pienen hiomisen jälkeen lopputulos oli seuraava:

pitkäpäätyyn sai:
Kirk Maltby
Mike Grier
Hall Gill
Martin Biron

Nizorals sai:
Ladislav Nagy
Milan Kraft
Mattias Öhlund
Vesa Toskala

Siirtyneissä alivoimapisteissä Nizorals otti takkiin vaatimattomasti 1-9 mutta muuten manageri on tyytyväinen kauppaan joka terävöitti terävintä kärkeä ja teki tilaa uusille waiver/free agent -löydöille. Samalla maalivahtien määrä putoaa kahteen, mikä oli tarkoituskin.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Terve.

Onko kellään tietoa että tipahtaako mun suht korkea waiver priority numero takas häntäpäähän mikäli valitsen vapaita agentteja (FA) joukkueeseeni? Luulisin että noi vapaat agentit eivät vaikuta tohon waiver priorityyn?? Saanko vahvistuksen? Mirasane? Kopteri? Tai kuka vaaan?

Thanks....
 
Viimeksi muokattu:

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri
Onko kellään tietoa että tipahtaako mun suht korkea waiver priority numero takas häntäpäähän mikäli valitsen vapaita agentteja (FA) joukkueeseeni?

Juu, ei tosiaan vaikuta. Free agentteja saa poimia niin paljon kuin huvittaa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kiitos tiedosta sopuli ja sorppa. :)

Panttasin pelaaja hankintojani koko alkukauden, koska luulin että waiver priority tipahtaa jos jonkun hommaa, mutta tänä aamuna vasta tuli mieleen että miksi ihmeessä näin olisi. :)

No joo, hyvä näin. Vahvistin sentteri osastoani Minnesotan ykkös/kakkos sentterillä elikkä Pierre-Marc Bouchardilla sekä Carolinan ´superjunnulla´ elikkä Ryan Baydalla. Tietojeni mukaan Bayda aloittaa kautensa Francisin sekä O´Neilin ketjussa, joten tehoja on odotettavissa ihan mukavasti. Mukava oli myös nähdä, että kyseiset herrat olivat vielä varaamatta. :)

Nizorals teki mielestäni myös hyvän kaappauksen hankkiessaan Peter Sejnan St Louisista. Uskoisin miehen aloittavan ylhäällä ja kuuluvan St Louisin top 6 hyökkääjiin. Hyvä kauppa.

Ciao
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Nyt harmittaa :(

Tää poika on seuraillu teidän keskusteluja ekasta sivusta asti ja nyt harmittaa, kun en saanu kirjoitusoikeusta heti. Olisin nimittän heti halunnu liittyä tähän peliin mukaan, mut kai sitä nyt joutuu vähän oottelee niin sitten ens kaudella mukana, jos tietysti vaan mukaan otetaan..
Ei tässä taida olla kyllä mitään seurattavaa kun Vieri vie kuitenkin mestaruuden...
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Re: Nyt harmittaa :(

Viestin lähetti Vauhtipukki
Tää poika on seuraillu teidän keskusteluja ekasta sivusta asti ja nyt harmittaa, kun en saanu kirjoitusoikeusta heti. Olisin nimittän heti halunnu liittyä tähän peliin mukaan, mut kai sitä nyt joutuu vähän oottelee niin sitten ens kaudella mukana, jos tietysti vaan mukaan otetaan..
Ei tässä taida olla kyllä mitään seurattavaa kun Vieri vie kuitenkin mestaruuden...

Ootko tosiaanki odottanu yli vuoden kirjoitusoikeuksia?

Terve tuloa ensi kaudella mukaan. Eiköhän sitä tilaa löydy sitten, kun nytkin taisi tulla pari uutta mukaan.

Ja eihän Vieri mitään mestaruutta vie, sen jengihän on ihan syvältä. Ne on jotkut muut jotka tänä vuonna juhlii. Toivottavasti...
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Re: Re: Nyt harmittaa :(

Viestin lähetti JMK81
Ootko tosiaanki odottanu yli vuoden kirjoitusoikeuksia?

Terve tuloa ensi kaudella mukaan. Eiköhän sitä tilaa löydy sitten, kun nytkin taisi tulla pari uutta mukaan.

Ja eihän Vieri mitään mestaruutta vie, sen jengihän on ihan syvältä. Ne on jotkut muut jotka tänä vuonna juhlii. Toivottavasti...

Siis pari kertaa olin yrittäny saada, mut ne ei jostain syystä antanut ja sillain aina välillä yritin ja nyt onnisti, ehkä vuosi on väärä sana, mutta puolivuotta osuu varmaan oikeeseen..

Se kellä löytyy eniten Penssin miehiä niin se parhaiten pärjää ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Kiitos managerit! Mä olen jo pitkään katsonut huolestuneena sitä, kun waiversissa on ollut yksi pelaaja, jonka todella halusin, mutta en voinut häntä ottaa, etten menetä Hasekia. Kun selvisi, että vapaita agentteja voi ottaa vapaasti, sain lopulta tämän supermiehen riiveihini.

Kaverihan on Rangersin Jamie Lundmark. Viime kaudella Jamien tehot jäivät vielä suhteellisen pieniksi, mutta ainakin harkkaleirillä Jamien pelipaikka on ollut ykkösketjun laidassa yhdessä Eric Lindrosin ja Alexei Kovalevin kanssa. Valmentaja myös ilmoitti, että ellei Bure kuntoudu, niin kahden ekan ketjun koostumus ei tule muuttumaan ennen kauden alkua. Jos siis Jamie onnistuu ison E:n rinnalla heti alusta lähtien, voi minulla olla riveissäni todellinen sensaatiopelaaja.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Myyntilista

No niin pitää nyt laittaa taas uusilista pelaajista joista halutaan eroon kohtuullista korvausta vastaan.

Mike Grier
Valeri Bure

Nämä miehet voin vaihtaa paketti ratkaisuna johonkin pätevään peluriin.

Ossi Väänänen

Jos jollekkin kelpaa peruspakin ilmentymä, niin saa viedä pois. Tilalle kelpaa pakki joka ottaa enemmän minuutteja ja ei ole ainakaan älyttömästä miinuksella tehotilastossa.

Siinäpä tärkeimmät. Muitakin pelaajia saa yrittää, mutta luopumis halukkuudesta en tiedä. Joitakin vaihtoja on tullu tehtyä ihan vaihtamisen ilosta, mutta pitää ruveta ajattelemaan joukkueen etua.

EDIT: Jos jollakin on käyttöä Hurmeelle niin tarjousta kehiin. Mies lähtee joukkueesta joka tapauksessa.
EDIT2: Hurmeesta en halua maalivahtia tilalle. Ellei saa jotain Turcoo, Lalimee tai vastaavaa.
EDIT3: Grier, Bure parivaljakko vaihdetaan sentteriin. Siis yhteen pelimieheen. Vaihdetaan myös erikseen, jos tuo liikaa päänvaivaa ottaa ne yhdessä.
PS: näitä edittejä tullee lisää.
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Treidiä!

pitkäpäätyyn sai
Arkhipov
Afinogenov
Dandenault

Team RAIMO sai
Keith Primeau
Väänänen

Kaupassa hain lisää kovuutta ja kokemusta sentteriosastolle.
Väänäsen toivon ottavan lisää vastuuta ensi kaudella ja Primeau sen sijaan takuuvarmasti klikkaa vanhan tutkaparin Sami Kapasen kanssa ja tulos on silkkaa MURHAA!!!

Arkhipovin menetys kirpaisee niinkuin jokerikortti Afinogenovinkin jolle manageri oli kaavaillut erittäin vastuullista roolia.
Ei voi mitään, näilä mennään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös