beerhunter
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS,Montreal,San Jose
olin vain katkera,kun juuri vähään aikaan sitten Vierille tilitin,että Grattonin voisin haluta...sinne se kaveri sitten lähti rottien luo ja sinne se jääkin
Viestin lähetti beerhunter
olin vain katkera,kun juuri vähään aikaan sitten Vierille tilitin,että Grattonin voisin haluta...sinne se kaveri sitten lähti rottien luo ja sinne se jääkin
...taas tuli ryöstökauppa.....
Siispä ehdotan,että jokainen kynnelle kykenevä ottaa itselleen sen Messengerin käyttöön
Viestin lähetti Kopteri
Nyt vaan pitäisi tietää mikä on Messenger ja saako sitä Macille?
Viestin lähetti flintstone
Eli jälleen kauppa HC Flintstones ja pitkäpäätyyn joukkueiden välillä. (ja pitkäpäätyyn joukkueella näkyy olevan toinen varsin massiivinen kauppa tehtynä).
HC Flintstonesille
C Sergei Zholtok (C-Min)
D Barret Jackman (D-StL)
pitkäpäätyyn joukkueeseen
RW Brian Gionta (RW-NJ)
D Tom Poti (D-NYR)
Että tällainen kauppa ja tämän kaupan jälkeen joukkueeni alkaa olemaan valmis alkavaan kauteen. Tosin varmaan jotain pientä kauppaa tässä vielä tullaan joidenkin kanssa kokeilemaan.
Sitten vielä Arsenal - Inter pelistä. Näin sanoin muutama päivä sitten...Viestin lähetti Yahoo!Fantasy Sports
Thank you for writing to Yahoo! Fantasy Sports.
Due to NHLPA rules, no rookie or player rejoining the league can be added to Yahoo! Sports Fantasy Hockey until after he joins the union and plays a game this season.
We are currently working with the NHLPA to determine if we may add Hasek in advance of his 2003-04 debut. At this time, we are unable to provide any additional information regarding his possible addition to the game.
We are also working to add all remaining players to the Available
Players list, including Biron and Legwand at this time.
Thank you again for contacting Yahoo! Customer Care.
Regards,
Yahoo! Customer Care
For assistance with all Yahoo! services, please visit:
http://help.yahoo.com/
Kylläpä tuntuu mahtavalta olla väärässä. :) Emre ja Van der Meyde olivat sittenkin pelikunnossa ja se kyllä näkyi. Forza forza!Viestin lähetti vieri
Joo, mielessä on ja kauhulla odotan. Otaksun että Inter tulee olemaan niin surkea että koko Suomi vihaa heitä huomisen jälkeen. Olen aika varma tosta, koska Vieri (siis minä), Recoba, ehkä Emre ja ehkä Van Der Meyde ovat poissa. Ja kaiken tämän lisäksi meitin valmentaja Cúper peluutaa Interiä aina puolustuksen kautta. Jos muistat katsoneesi viime kauden ottelun (Valencia-Inter) niin varaudu samanlaiseen ellei pahempaan teurastukseen. Toivottavasti olen väärässä...
Viestin lähetti vieri
Yahoo serveri taitaa olla tukossa, koska minä en ainakaan sinne pääse...mites muut? Juuri kun olin vaihtamassa Fedorovin ja Kariyan Parkeriin ja J.Ruutuun.
Heittäkää mulle yksityisviestillä tieto siitä, millä osoitteella saan teidät lisättyä sinne.
[/B]
Viestin lähetti repe_joke
Tämä päivä on ollut vilkas treidi osastolla. Anteeksi siitä liigan pomolle joka etusormi ruvella saa hyväksyä treidejä.
Viestin lähetti sopuli
Et saa, olisin halunnut isopäisen senterisi. Treidejä tulee kovaa vauhtia, mutta omaa rosteriani silmäiltyäni en tunne tarvitsevani kovin suuria muutoksia. Edelleenkin mieltäni lämmittää se, että joukkueessani on paljon pelaajia, jotka nimenomaan halusin ryhmääni draftista. Kyseisiä pelaajia mielestäni yhdistää rikkonainen viime kausi sekä kova tulos ensi kaudella... Hekumoin tässä vielä tällä ydinryhmällä.
Viestin lähetti Kopteri
Repellä on näemmä synttärit tänään,
Team RAIMO jättää laulun väliin mutta toivottaa oikein Hyvää Syntymäpäivää!
Viestin lähetti mirasane
Musta tuntuu, että meillä on jo tässä vaiheessa kautta pari manageria, ketkä eivät seuraa peliä hirveän aktiivisesti. Tai ainakaan he eivät viitsi kommentoida treidiehdotuksia moneen päivään. Viime kaudella pari pelaajaa oli tuollaisia, että he eivät aina edes kirjautuneet peliin pariin viikkoon. Toivottavasti tänä vuonna ei vastaavaa ilmiötä tapahdu, koska tuollainen vähentää muiden peli-iloa.