Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 244
  • 9 761

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
olin vain katkera,kun juuri vähään aikaan sitten Vierille tilitin,että Grattonin voisin haluta...sinne se kaveri sitten lähti rottien luo ja sinne se jääkin
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti beerhunter
olin vain katkera,kun juuri vähään aikaan sitten Vierille tilitin,että Grattonin voisin haluta...sinne se kaveri sitten lähti rottien luo ja sinne se jääkin

Niin voihan sitä kauppaa aina ehdotella. Minä en sulje ensimmäistkään joukkueeni pelaajaa treidin ulkopuolelle. Toisista vaan pitää mielummin kiinni.

PS. Ei kun vaan proteistoimaan treidiä liigan johtoon. Sittenhän sinullakin mahdollisuus saada Gratton. ;) löl
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Treidien tekemisen helpottamiseksi ja sen mielekkyyden lisäämiseksi olen huomannut,että Messengerin käyttö on hyvä apu neuvotteluissa. Tällöin ollaan suorassa yhteydessä manageriin ja on helppo perustella kauppoja ja tiedustella mitä toinen haluaa. Totesimme jo tämän eilen,kun 3 manageria solmivat kauppoja keskenään ja niistä syntyi hyviä perusteltuja neuvotteluita,joita jopa itse turistina sain sivulta ilolla seurata :)

Siispä ehdotan,että jokainen kynnelle kykenevä ottaa itselleen sen Messengerin käyttöön ja sovitaan joku ajankohta,jolloin useampikin manageri voi osallistua näihin neuvotteluihin ja tällöin jopa saadaa hieman huutokauppa-ajatusta kehiin. Tiedän ettei kaikilla ole aikaa joka ilta istua netin ääressä(ei minullakaan heh,heh),mutta jonkun 30 minuuttia vois jostain illoista puristaa. Mun email-osoitteen voi lisätä tuolta omasta liigan sivusta ja laittakaa vaan mulle tietoa niin saan lisää meidän liigaan osoitteita kehiin..
Aikataulu vois olla jotain 20.00-20.30 tai myöhemmin. Mutta palaillaan ja kertokaa omia ajatuksianne
TeamKoivu
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Suhteellisen iso kauppa tuli taas väännettyä. Jokinen oli ratkaisevassa osassa tässä kaupassa. Messanger helpotti mielipiteitten vaihtoa huomattavasti.
St.Louis ei ole sitten minulla suojattu pelaaja. Itsekkin varmaan heittelen ehdotuksia ilmoille, mutta saa minulle tarjotakkin.


pitkäpäätyyn


Jokinen, Olli (C-Fla)
Jovanovski, Ed (D-Van)
Zednik, Richard (RW-Mon)




TeamKoivu

Chara, Zdeno (D-Ott)
St. Louis, Martin (RW-TB)
Zholtok, Sergei (C-Min)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti beerhunter
...taas tuli ryöstökauppa.....

Jaa, en nyt puhuisi ryöstökaupasta. Molemmat pelaajat olivat lähes samoilla sijoilla Yahoon omassa rankingissa. Yahoon ranking taas on tehty koko kauden tehojen perusteella. Grattonin taas ei saanut peliään kulkemaan missään vaiheessa Phoenixissa (14 ottelua, 1 syöttöpiste ja tehopörssissä lukema -11), mutta kohtalaiset pelit Buffalossa nostivat hänen statsinsa noinkin hyviksi.

Tilanne ei ole paras mahdollinen nytkään. Phoenixillä kun on Langkow, Sillinger, Doean ja Hrdina taistelemassa sentterien tonteista. Gratton ei siis luultavasti tule saamaan yhtä paljon vastuuta kuin Buffalossa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Kopteri
Nyt vaan pitäisi tietää mikä on Messenger ja saako sitä Macille?

Messenger on näitä mikkisoftan hienoja tuotteita. Sitä en tiiä saako Macille kyseistä softaa. Mutta kait sitä jonkun näkönen direct message ohjelma on Macin ja windowsin välille. Yksityisviestit täällä jatkoajassa on myös hyvä tapa vaihtaa mielipiteitä. Tai jos ei muuta keksi, niin kissin sättiin sopii ajan ja private keskustelussa taittaa peistä kaupoista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
repe_joke on varsinainen kaupankävijä

Eli jälleen kauppa HC Flintstones ja pitkäpäätyyn joukkueiden välillä. (ja pitkäpäätyyn joukkueella näkyy olevan toinen varsin massiivinen kauppa tehtynä).

HC Flintstonesille
C Sergei Zholtok (C-Min)
D Barret Jackman (D-StL)

pitkäpäätyyn joukkueeseen
RW Brian Gionta (RW-NJ)
D Tom Poti (D-NYR)

Että tällainen kauppa ja tämän kaupan jälkeen joukkueeni alkaa olemaan valmis alkavaan kauteen. Tosin varmaan jotain pientä kauppaa tässä vielä tullaan joidenkin kanssa kokeilemaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: repe_joke on varsinainen kaupankävijä

Viestin lähetti flintstone
Eli jälleen kauppa HC Flintstones ja pitkäpäätyyn joukkueiden välillä. (ja pitkäpäätyyn joukkueella näkyy olevan toinen varsin massiivinen kauppa tehtynä).

HC Flintstonesille
C Sergei Zholtok (C-Min)
D Barret Jackman (D-StL)

pitkäpäätyyn joukkueeseen
RW Brian Gionta (RW-NJ)
D Tom Poti (D-NYR)

Että tällainen kauppa ja tämän kaupan jälkeen joukkueeni alkaa olemaan valmis alkavaan kauteen. Tosin varmaan jotain pientä kauppaa tässä vielä tullaan joidenkin kanssa kokeilemaan.

Pitäähän sitä kauppaa tehdä. Ei tässä pelissä muutakaan mielenkiintoista tällä hetkellä ole. Isoja kauppoja on hauska vääntää.
Tässä kaupassa Potilta tulee pisteitä ja Gionta on minun jokeri kortti tällä kaudella.
Mutta molemmat on kuitenki myyntilistalla ;)
Se toinen iso kauppa henkilöityy pitkälti John LeCleiriin. Se mies tulee ratkaisemaan kaupan voittajan itsestään.
Mutta illalla jatketaan vääntämistä kauppojen suhteen, kun on saatu nykyiset alta pois.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Yahoo serveri taitaa olla tukossa, koska minä en ainakaan sinne pääse...mites muut? Juuri kun olin vaihtamassa Fedorovin ja Kariyan Parkeriin ja J.Ruutuun. ;)

Sain muuten tänään meilin tuolta Yahoolta. Kyselin hiukan koska rookie pelaajat saapuvat ja tässä vastaus:
Viestin lähetti Yahoo!Fantasy Sports
Thank you for writing to Yahoo! Fantasy Sports.

Due to NHLPA rules, no rookie or player rejoining the league can be added to Yahoo! Sports Fantasy Hockey until after he joins the union and plays a game this season.

We are currently working with the NHLPA to determine if we may add Hasek in advance of his 2003-04 debut. At this time, we are unable to provide any additional information regarding his possible addition to the game.

We are also working to add all remaining players to the Available
Players list, including Biron and Legwand at this time.

Thank you again for contacting Yahoo! Customer Care.

Regards,
Yahoo! Customer Care

For assistance with all Yahoo! services, please visit:

http://help.yahoo.com/
Sitten vielä Arsenal - Inter pelistä. Näin sanoin muutama päivä sitten...
Viestin lähetti vieri
Joo, mielessä on ja kauhulla odotan. Otaksun että Inter tulee olemaan niin surkea että koko Suomi vihaa heitä huomisen jälkeen. Olen aika varma tosta, koska Vieri (siis minä), Recoba, ehkä Emre ja ehkä Van Der Meyde ovat poissa. Ja kaiken tämän lisäksi meitin valmentaja Cúper peluutaa Interiä aina puolustuksen kautta. Jos muistat katsoneesi viime kauden ottelun (Valencia-Inter) niin varaudu samanlaiseen ellei pahempaan teurastukseen. Toivottavasti olen väärässä...
Kylläpä tuntuu mahtavalta olla väärässä. :) Emre ja Van der Meyde olivat sittenkin pelikunnossa ja se kyllä näkyi. Forza forza!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Asensin messengerin, mutta Vierin ja Beerhunterin mailiosoitteilla ei ainakaan löydy messenger-tiliä. Heittäkää mulle yksityisviestillä tieto siitä, millä osoitteella saan teidät lisättyä sinne.

Edit. Beerhunter onkin jo lisätty kontaktilistalle. Vieri puuttuu vielä.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Yahoo serveri taitaa olla tukossa, koska minä en ainakaan sinne pääse...mites muut? Juuri kun olin vaihtamassa Fedorovin ja Kariyan Parkeriin ja J.Ruutuun.

Kyllähän tuo näyttäisi toimivan. Hoidetaan tuo Fedorov - Parker kauppa alta pois heti kun pääset takaisin pajatson ääreen.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Messenger ja muut

Windows-käyttäjille voin suositella Trillian nimistä pikaviestintä, jossa on samassa paketissa AIM, ICQ, MSN Messenger, Yahoo! Messenger ja vielä IRC-client kaupan päälle. Ei tarvi asennella kaikkia erikseen. Löytyy esim. täältä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vielä yksi pikku kauppa

HC Flintstonesiin
LW Mike Knuble (LW-Bos)

pitkäpäätyyn sai
RW Owen Nolan (RW-Tor)

Itselläni vaihdon taustalla on se että mulla oli noita hyviä oikeita laitureita useampia mutta vasenlaita oli melkoisen kevyttä tavaraa. Nyt multa löytyy molemmille laidoille tasasesti miehiä ja muutenkin tää joukkue alkaa vaikuttaa melkoisen valmiilta kauteen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Kova kauppapäivä on takana:

Rotille:
RW Dainius Zubrus
D Tom Poti

Pitkäpäätyyn sai:
RW Valeri Bure
D Mattias Öhlund

Ja heti perään toinen kauppa

Rotille:
C Robert Lang
D Sean O'Donnell
D Jason Woolley

Segalle:
C Chris Gratton
D Bryan Berard
D Alexei Zhitnik

Kovia kauppoja ja niiden seurauksena koko pakistoni on mennyt uusiksi ja heikentynyt pisteidenteon valossa. Teholukeman uskon kuitenkin parantuneen hieman Woolleyn ja O'Donnellin tulon myötä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
täällä tapahtuu kummia...

Tämä päivä on ollut vilkas treidi osastolla. Anteeksi siitä liigan pomolle joka etusormi ruvella saa hyväksyä treidejä.
Tässä kuitenkin kaikki tämän päivän treidit ja eilen illalla tullut treidi.

pitkäpäätyyn

Jokinen, Olli (C-Fla)
Jovanovski, Ed (D-Van)
Zednik, Richard (RW-Mon)

<->

TeamKoivu

Chara, Zdeno (D-Ott)
St. Louis, Martin (RW-TB)
Zholtok, Sergei (C-Min)

-------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn

Chara, Zdeno (D-Ott)
Fedotenko, Ruslan (RW-TB)
Rucchin, Steve (C-Anh)
Sedin, Daniel (LW-Van)
St. Louis, Martin (RW-TB)

<->

Troopers

Draper, Kris (C-Det)
Gonchar, Sergei (D-Was)
Knuble, Mike (LW-Bos)
LeClair, John (LW-Phi)
Simon, Chris (LW-NYR)

Tätä kauppaa puitiin pitkään. LeClair ja Gonchar oli pääosassa.

-------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn

Jackman, Barret (D-StL)
Zholtok, Sergei (C-Min)

<->

HC Flintstones

Gionta, Brian (RW-NJ)
Poti, Tom (D-NYR)

-------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn

Knuble, Mike (LW-Bos)

<->

HC Flintstones

Owen Nolan

-------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn

Poti, Tom (D-NYR)
Zubrus, Dainius (RW-Was)

<->

Mirasanen Rotat

Bure, Valeri (RW-Fla)
Ohlund, Mattias (D-Van)

-------------------------------------------------------------------

Siinä oli treidiä kerrakseen. Osa kaupoista tuli, niin nopeasti, että pelaaja kerkesi vain olla hetken minun joukkueessa.
Vielä on muutama kauppa vireillä, mutta kohta pitää katsoa joukkueen tilanne kokonaan läpi. Sitten tietää taas paremmin mitä etsiä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: täällä tapahtuu kummia...

Viestin lähetti repe_joke
Tämä päivä on ollut vilkas treidi osastolla. Anteeksi siitä liigan pomolle joka etusormi ruvella saa hyväksyä treidejä.

Et saa, olisin halunnut isopäisen senterisi. Treidejä tulee kovaa vauhtia, mutta omaa rosteriani silmäiltyäni en tunne tarvitsevani kovin suuria muutoksia. Edelleenkin mieltäni lämmittää se, että joukkueessani on paljon pelaajia, jotka nimenomaan halusin ryhmääni draftista. Kyseisiä pelaajia mielestäni yhdistää rikkonainen viime kausi sekä kova tulos ensi kaudella... Hekumoin tässä vielä tällä ydinryhmällä.

Allison, Jason (ihana parta)
Datsyuk, Pavel (ihanat kädet)
Daze, Eric (yli 35 häkkiä, jooko...)
Morozov, Alexey(Mario pysy terveenä)
Thornton, Scott(maaleja ja verta...)
Spezza, Jason(eläs laiskottele)
Tärnström, Dick(Mario pysy terveenä)
Stuart, Brad(läpimurto, läpimurto...)
Souray, Sheldon(et ole pelannut yli vuoteen, enkä tiedä, mitä helvettiä teet joukkueessani?)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: täällä tapahtuu kummia...

Viestin lähetti sopuli
Et saa, olisin halunnut isopäisen senterisi. Treidejä tulee kovaa vauhtia, mutta omaa rosteriani silmäiltyäni en tunne tarvitsevani kovin suuria muutoksia. Edelleenkin mieltäni lämmittää se, että joukkueessani on paljon pelaajia, jotka nimenomaan halusin ryhmääni draftista. Kyseisiä pelaajia mielestäni yhdistää rikkonainen viime kausi sekä kova tulos ensi kaudella... Hekumoin tässä vielä tällä ydinryhmällä.


En muista kerkesitkö sinä edes tarjota isopäisestä sentteristä mitään.
Se vaan oli niin monessa ehdotuksessa mukana, että piti yrittää se paras sieltä löytää. Tais aika moni manageri älytä vihjeen Jokisesta joku aika sitten.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Repellä on näemmä synttärit tänään,
Team RAIMO jättää laulun väliin mutta toivottaa oikein Hyvää Syntymäpäivää!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Kopteri
Repellä on näemmä synttärit tänään,
Team RAIMO jättää laulun väliin mutta toivottaa oikein Hyvää Syntymäpäivää!

Kiitän kovasti. Jonkun häveliään treidin voisit laittaa lahjana ;)

Ei mutta asiaaki saataisiiin tähän, niin Nolan on myyntin listalla. Siitä on pari ehdotustakin pöydällä. Ohlund tai Gonchar lähtenee myös, mutta ei molemmat.
LeClairin pysyy joukkueessa, koska kovin moni ei tällä hetkellä usko mieheen ja sen markkina arvo ei ole oikea. Parin pelin jälkeen uskon, että kaikilla on LeClairista oikea kuva. Toki parin pelin jälkeen en ehkä halua luopua miehestä.
Moni manageri on huomauttanut minua huonosta maalivahti tilanteesta. Mielellään sen korjaisin, mutta Markkasen mahdolliseen läpi murtoon kuitenki uskon.
Se on varma, että yksi kolmikosta Nolan, Tucker, Simon lähtee joukkueesta. Tilalle paremmat pisteet, ehkä huonompi tehotilasto ja vähemmän jäähyjä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Onneksi olkoon vaan täältäkin päin Repe. :)

Treidiasiaa...sain tossa valmiiksi yhden treidin Troopersin kanssa.

Troopersille:

Steve Sullivan
Greg De Vries

FSK:lle:

Martin St Louis
Danny Markov

Meillä on vielä Troopersin kanssa eräs treidi neuvottelu asteella, huomennissa nähdään miten käy. Sitten on myös eräs toinenkin treidi (oikeastaan lyöty lukkoon jo) jossa saatetaan vaihtaa muutama huippupelaaja Felocityn kanssa. Huomiseen...

Ciao
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Musta tuntuu, että meillä on jo tässä vaiheessa kautta pari manageria, ketkä eivät seuraa peliä hirveän aktiivisesti. Tai ainakaan he eivät viitsi kommentoida treidiehdotuksia moneen päivään. Viime kaudella pari pelaajaa oli tuollaisia, että he eivät aina edes kirjautuneet peliin pariin viikkoon. Toivottavasti tänä vuonna ei vastaavaa ilmiötä tapahdu, koska tuollainen vähentää muiden peli-iloa.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Viestin lähetti mirasane
Musta tuntuu, että meillä on jo tässä vaiheessa kautta pari manageria, ketkä eivät seuraa peliä hirveän aktiivisesti. Tai ainakaan he eivät viitsi kommentoida treidiehdotuksia moneen päivään. Viime kaudella pari pelaajaa oli tuollaisia, että he eivät aina edes kirjautuneet peliin pariin viikkoon. Toivottavasti tänä vuonna ei vastaavaa ilmiötä tapahdu, koska tuollainen vähentää muiden peli-iloa.

Tarkoittanet tuolla ainakin minua ja myönnän syyllisyyteni. Tosin ilmoitin tuossa jo aiemmin, että olen nettiyhteyksien ulkopuolella parisen viikkoa melko lailla kokonaan ulkomaan reissun takia, mutta eilisillasta lähtien olen päässyt taas koneelle. Eli nyt olen täysillä mukana ja käyn kyllä kurkkaamassa tapahtumia joka päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös