Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 290
  • 9 762

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Sullivan on hyvä ja jatkaa vaan samaan tahtiin uudessa joukkueessaan. Sen verran voin sua lohduttaa, että Mogilny on palaamassa varmaankin all star-tauon jälkeen kehiin. Olipahan tuo osallistunut Leafsin sisäiseen taitokisaankin, joten ei se kovin huonossa kunnossa voi enää olla.

Kariya 0+0, Kaberle 0+0.. hmm.. tuolla tahdilla Sully saakin tehdä ihan reippaasti niitä pisteitä. ;)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti #97
Sen verran voin sua lohduttaa, että Mogilny on palaamassa varmaankin all star-tauon jälkeen kehiin. Olipahan tuo osallistunut Leafsin sisäiseen taitokisaankin, joten ei se kovin huonossa kunnossa voi enää olla.
Joo, luin tuosta myös. Kyllä mulla oli tiedossa jo silloin kun miehen hommasin että mies palaa kehiin helmikuun alkupuolella. Luulisin että myös Jovanovski, Visnovsky ja Zyuzin ovat pelikuntoisia all.star breikin jälkeen.

Tämän viikon vastustajasta (HC Kiisa) ei ole vastusta, taitaa taas tällä viikolla jäädä Kiisan maalivahtien pelit vajaiksi, koska manageri ei jaksa innostua tästä pelistä. Pitäisiköhän meidän kysyä josko Kiisa haluaisi luovuttaa joukkueensa jollekin muulle jota tämä peli saattaisi mahdollisesti kiinnostaa.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Pitäisiköhän meidän kysyä josko Kiisa haluaisi luovuttaa joukkueensa jollekin muulle jota tämä peli saattaisi mahdollisesti kiinnostaa.
Mielestäni tämä olisi vakavasti harkittava vaihtoehto. Valitettavasti fakta on se että jos yksi manageri "lyö läskiksi" niin pelinautinto vähenee myös muilta. Kun reilu joukkueellinen kohtalaisen kovia pelaajia on treidiehdotusten tavoittamattomissa se näkyy väkisinkin siirtomarkkinoissa. Plus ylihelpot voitot niille, joita vastaan Kiisan tähdet istuvat penkillä vs. ylitiukat pelit niille joita vastaan Kiisa on vaivautunut laittamaan parhaan kokoonpanonsa kentälle.

En tiedä onko Kiisa tullut ajatelleeksi toimintansa (tai sen puutteen) vaikutusta muiden managerien kannalta. Ei ole kyse vain siitä että yksi manageri roikkuu puolihuolimattomasti mukana ihan kivassa fantasialiigassa vaan myös siitä että loput 19 manageria ovat loppukesästä lähtien kädet kyynärpäitä myöten ristissä toivoneet että oma liiga osoittautuisi vihdoinkin 20 managerin aktiiviseksi yhteisöksi. Itsellänikin olisi ollut pari kaveria tunkemassa puoliväkisin mukaan tälle kaudelle seurattuaan viime kauden sivusta liigamme aktiivisuusastetta ja kärvistellessään samalla omassa puolikuolleessa liigassa, jossa vain noin puolet managereista jaksoivat osallistua...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viimeinen yö edessä tynkäviikolla, eikä hyvältä näytä. Toivottavasti pojat edes ottavat kunnolla jäähyvä ja pysyvät poissa miinuksilta - vaikka sitten siellä boksissa.

Mitä tulee aktiivisuuteen, niin mielestäni rosterin päivittäminen ja treidien hylkääminen inhimillisessä ajassa on minimi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tänä yönä on alettava tapahtumaan tai muuten Troopersit jyräsivät varsin vakuuttavin luvuin mun ylitse. No onneksi ensi yönä tulessa on lähes koko joukkue joten mahdollisuuksia nousuun vielä on, vaikkakin muutama osio alkaa oleen jo liian isolla erolla Troopersille.

Nyt taistelua jätkät!!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kunnon aasi

Lueskelin tuossa jokin aika sitten, että Darren McCarthy palaa kentälle seuraavassa ottelussa. Eikun riuskana miehenä joku vastaava raakki pihalle, ja McCarthy sisään. Nyt, muistaakseni kolmen ottelun jälkeen, huomasin, että otin vahingossa Sandy McCarthyn. Molemmilla IR-status ja samat tehot vielä ;) On se kumma, ettei se pelannut!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Kunnon aasi

Viestin lähetti sopuli
On se kumma, ettei se pelannut!
hehehehehe!!!!!! :D

Yausaa! Team Ei-mua-enää-kiinnosta managerin maalivahdit eivät saaneet pelejään täyteen, joten Team Mestari nylki vastustajan 13-1 murskavoitolla! Uusista pelaajista sekä Prospal että Boyle avasivat heti pistetilinsä, mutta Giguere istui taas penkillä viimeiset kaksi matsia. Damn!

Myös tiuhaan ehdottelemani kauppatavarat Knuble ja McEachern tekivät taas pointseja. Myös Fedotenkon pistesaalistus jatkuu, loistavaa. Jos ja kun saan peräti neljä miestäni suht´ heti breikin jälkeen takaisin niin joukkueeni on erittäin vaikeasti voitettavissa. Ei siihen pysty Rotat eikä Team Männynkävyt! :)

Nyt alkoi all-star tauko ja mulla on semmonen fiilis että itelläkin ois lomaa, ihan kuin ois itsenäisyyspäivä tulossa, pitäisköhän dokaa? :D
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Tokihan minä joukkueeni voin luovuttaa sen haluavalle. Kertokaa vaan mitä pitää tehdä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Kiisa
Tokihan minä joukkueeni voin luovuttaa sen haluavalle. Kertokaa vaan mitä pitää tehdä.

Varmaankin ihan vaan yv:llä tunnuksien antamista jollekkin toiselle.

Minun joukkueen mahtava vire jatkuu edelleen ja vieläkään en ole nollilla hävinnyt.
Muutamia ehdotuksia on faksi suoltanut viime viikkoina, mutta vielä ei ole mitään tarvetta tehdä saipa/pelicans temppuja ja myydä parhaita pelaajia pois (vai onko niitä edes).
All-stars viikonloppu tuli vähän huonoon rakoon, kun kuntohuippu on ajoitettu juuri tämän viikonlopun ajalle. Nythän kaikki työ menee tietenkin hukkaan ja kauden ensimmäinen voitto jää vieläkin haaveeksi.
No ensi viikolla jatketaan taas isojen kiusaamista. Tavoitteeksi voi ottaa 5 kategorian viemisen, jonka luulisin jo kismittävän sarjan keskikastin joukkueisiin kuuluvaa Felocity Fightersia jonkun verran.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Älä repe edes kuvittele, mun jätkät ottaa tuolta all star pelistä ekstra itseluottamusta, ja kun paskajengeissä pelaavat paskapelaajat ei sinne pääse, ni itseluottamushan siinä laskee.. nii..

no ei vaiskaan, lähden hakemaan sellasta 12-1 voittoa ensi viikolla.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Synkkää on, niin synkkää. Jääkone lähti kauden alussa ennakkoluulottomasti tavoittelemaan paikkaa kuuden parhaan joukossa. Tällä hetkellä on erittäin tiukkaa pääseminen kahdentoista parhaan joukkoon. Vielä kohdataan Vieri ja Mirasane, joten takaa on helppo tulla ohi... Molemmille tosin on mahdollisuuksia antaa kuokkaan lähinnä Raycroftin huikeiden otteiden avustuksella. Katellaan...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei pleijareihin tälläkään kaudella

No jämäsijoista päästään taas pelaamaan mutta noihin oikeisiin pleijareihin ei ollut sit tälläkään kertaa asiaa. Aluksi kaikki näytti hyvältä ja jopa nyt ylivoimaisessa johdossa oleva Vierin Unipoppoo kaatui selkeästi mutta sitten alkoi paha avainpelaajien loukkaantumiskierre yhdistettynä Dallasin todelliseen sukeltamiseen josta mun joukkue ei valitettavasti enää pystynyt nousemaan ja alkoi pitkä tappioputki. Tappioputki katkesi pari viikkoa sitten mutta viime viikon tynkäviikolla otettiin sitten jälleen kerran selkeästi turpaan ja näin tuo maaginen pleijariviiva katosi jo 30 pisteen päähän ja sitä eroa ei ajeta enää jäljellä olevassa ajassa kiinni joten Kivi Enkeleillä ei siis ole asiaa taaskaan pleijareihin.

Syvästi masentuneena,
Flintstones, "Kivi Enkelien herraisoherra"
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Kiisa
Tokihan minä joukkueeni voin luovuttaa sen haluavalle. Kertokaa vaan mitä pitää tehdä.

Mikäli muut managerit asian hyväksyvät ja Kiisa edelleen suostuu luovuttamaan joukkueensa aktiivisempaan käyttöön niin olen lupautunut puhumaan erään hardcore-managerin puolesta, joka olisi liigaamme hinkumassa. Miekkonen olisi takuu-aktiivinen ja päivittäin viilaamassa rosteriaan... Herättääkö mielipiteitä?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Nizoral
Mikäli muut managerit asian hyväksyvät ja Kiisa edelleen suostuu luovuttamaan joukkueensa aktiivisempaan käyttöön niin olen lupautunut puhumaan erään hardcore-managerin puolesta, joka olisi liigaamme hinkumassa. Miekkonen olisi takuu-aktiivinen ja päivittäin viilaamassa rosteriaan... Herättääkö mielipiteitä?
Tänne vaan, kyllä tänne mahtuu..=)
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Vapaaehtoinen.

Viestin lähetti Kiisa
Tokihan minä joukkueeni voin luovuttaa sen haluavalle. Kertokaa vaan mitä pitää tehdä.

Minä olisin ainakin innokas ottamaan joukkueen haltuuni :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Nizoral
Mikäli muut managerit asian hyväksyvät ja Kiisa edelleen suostuu luovuttamaan joukkueensa aktiivisempaan käyttöön niin olen lupautunut puhumaan erään hardcore-managerin puolesta, joka olisi liigaamme hinkumassa.

Ainakin mulle sopii.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Nizoral
Mikäli muut managerit asian hyväksyvät ja Kiisa edelleen suostuu luovuttamaan joukkueensa aktiivisempaan käyttöön niin olen lupautunut puhumaan erään hardcore-managerin puolesta, joka olisi liigaamme hinkumassa.
Sopii vallan mainiosti. Kunhan hän ei vaan ole paras kaverisi joka haluaa auttaa sinua mestaruuteen joillain yllättävillä treideillä. :)
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Kunhan hän ei vaan ole paras kaverisi joka haluaa auttaa sinua mestaruuteen joillain yllättävillä treideillä. :)

Voin vakuuttaa että kyseinen Pelicans-mies lähtee mukaan Idols-henkisellä "tulin voittamaan" -periaatteella eli lahtelaista pajatsontyhjennystä ei tulla näkemään :)

Ja liigamme haukankatseinen valvontakomissio varmasti huomaa pienimmätkin vilppiyritykset joten epäilyttäviä treidejä olisikin aika vaikea toteuttaa ;)

Jos Kiisa käy tätä lukemassa niin voisit lähettää Yahoon tunnarisi osoitteeseen purtsi72@yahoo.com. Näin pienellä eleellä saisit ison miehen itkemään onnesta...
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Aktiivisille managereille on aina tilaa! Ei muuta kuin uutta verta pakkiin.

Ainiin ja tällä viikolla Jääkone ry tulee kärsimään vähintään 8 pisteen tappion ja Troopersin sijoitus sen kuin kohenee! Lähde: 7päivää
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Viestin lähetti Nizoral

Jos Kiisa käy tätä lukemassa niin voisit lähettää Yahoon tunnarisi osoitteeseen purtsi72@yahoo.com. Näin pienellä eleellä saisit ison miehen itkemään onnesta...

Tunnarit lähtivät juuri kyseiselle henkilölle.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti #97
Aktiivisille managereille on aina tilaa! Ei muuta kuin uutta verta pakkiin.

Ainiin ja tällä viikolla Jääkone ry tulee kärsimään vähintään 8 pisteen tappion ja Troopersin sijoitus sen kuin kohenee! Lähde: 7päivää

Nyt on Jääkoneen viimeinen hetki varmistaa paikka edes jämäpleijareissa. Tästä johtuen jäällä voitaneenkin nähdä paljon verta, jos ei peli kulje. Joko tai. Ensi yönä rysähtää.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Kiitokset Kiisalle mukana olosta, ja kiitokset myös siitä että oli yhteistyöhaluinen ja antoi tunnuksensa pois.

Tälläinen vain tuli mieleen että jos tällä "purtsi" henkilöllö on oma joukkue muualla käytössä, niin ehkä Kiisa voisi saada sen haltuunsa, jottei hänen tarvitse kokonaan lopettaa pelaamista, koska kuitenkin on jossain määrin ollut mukana alusta asti.

Se siitä, sitten asiaan, FF aikoo voittaa tulevan viikonlopun ottelun marginaalisesti, eli minimissään 14-1!! Uudet tavoitteet tulivat selville, kun huomasin Brashin loukkaantumisen, se on aina tuonut joukkueelleni puhtia, joten tuokoot nytkin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti #97
Ainiin ja tällä viikolla Jääkone ry tulee kärsimään vähintään 8 pisteen tappion ja Troopersin sijoitus sen kuin kohenee! Lähde: 7päivää

Seiska ei tyypilliseen tapaansa tiennyt Turekin olevan penkillä, joten hyvältä tämä näyttää ainakin tässä vaiheessa. Toivo vaan, että Dunham saa kaksi peliä kasaan tällä viikolla ;)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Mirasanella tuskien taivalta?

Hasek ei pelaa koko kautena, Bonk sivussa vähintään kuusi viikkoa, Lindrosia kehotettu lopettamaan uransa, Ozolinsh telakalla yms. Onneksesi sentään Gonchar tekee paluun aivan lähipäivinä (ehkäpä jo tänään, torstaina).

Tervetuloa IR-kerhoon! :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
Mirasanella tuskien taivalta?

Hasek ei pelaa koko kautena, Bonk sivussa vähintään kuusi viikkoa...

Kaikkihan sen tietää, että Bonk ei ole oikea kone. Minä en valita. Spezzan loukkaantuminen oli huomattavasti ennakoitua lievempi, ja tällä hetkellä ei ole epäilystä, kuka on Ottawan paras sentteri seuraavan kuuden viikon ajan.

Mikä ihme siinä on, että se Turek ei pysy poissa maalista? Kipru kehiin!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös