Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 279
  • 9 761

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
tärkeä tärkeä alku...Loukkaantumissumasta kärsivä TeamKataja aloitti maalivahtiosastolla todella tärkeän vahvasti;kakis voittoa joista toinen 0-peli kiitos Cristobal Huetin. Saas nähdä tuoko tämä toisen vierailun joukkueessani tekevä frenchie tarvittavat påisteet,jotta 6.sija vähintään olisi haarukassa.. Animaalisilla on kuitenkin pelottavat kenttäpelaajat...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti sopuli
Perisuomalaiseen tyyliin pidän enemmän viimeiselle vittuilusta kuin voittamisesta.

Koitas nyt silti voittaa nuo Mirasanen Mikkihiiret. Mun täysramman joukkueen ainoa toivo neljän parhaan joukkoon pääsemiseksi on runkosarjan kakkostila ja kun Kortepohjalta tulee ens viikolla pataan niin en pistäisi yhtään pahakseni jos pistät mirasanelle kapuloita rattaisiin jo tällä viikolla. 16 pinnan etumatka ei muuten riitä. Ei muuta. Tänks.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Älä huoli Nizo, minä kyllä laitan nuo Mirasanen Räpeltäjät ojennukseen ensi viikolla jos ei sopuli sitä viitsi tehdä. ;)

Viime viikko meni aika jees, ainakin veskareilta. Neljä voittoa, uskomattomat 323 torjuntaa ja SV% .939

Yausaa!!!!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Nizoral
Koitas nyt silti voittaa nuo Mirasanen Mikkihiiret. Mun täysramman joukkueen ainoa toivo neljän parhaan joukkoon pääsemiseksi on runkosarjan kakkostila ja kun Kortepohjalta tulee ens viikolla pataan niin en pistäisi yhtään pahakseni jos pistät mirasanelle kapuloita rattaisiin jo tällä viikolla. 16 pinnan etumatka ei muuten riitä. Ei muuta. Tänks.

Kyllähän homma on sillä lailla, että ainoa toivoni ovat maalivahtini. Luongo aloitti nollapelillä, joten ei hyvältä vaikuta. Jääkoneen pojat muuten keräsivät viime viikolla 40 syöttöä. Melkoisen paljon mielestäni.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Kopteri
Onnittelut Marko77lle synttäreiden johdosta.

Itse pelistä minulla ei ole mitään sanottavaa,
tiedoksi kuitenkin kaikille että päivitän joukkuetta joka päivä.
Niin hyödytöntä kuin se onkin...

edit: Se on sitten jumbofinaalin paikka,
tällä viikolla katsotaan kuka on kuka :)
Kiitos kiitos! :) Joukkuekin muisti kostean pullon muodossa manageriaan (niinpä, sporttijuoma on aina sporttijuomaa). Myös täällä mennään täysillä, vaikka pelit on melkein pelattu.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Nizoral
Koitas nyt silti voittaa nuo Mirasanen Mikkihiiret. Mun täysramman joukkueen ainoa toivo neljän parhaan joukkoon pääsemiseksi on runkosarjan kakkostila ja kun Kortepohjalta tulee ens viikolla pataan niin en pistäisi yhtään pahakseni jos pistät mirasanelle kapuloita rattaisiin jo tällä viikolla. 16 pinnan etumatka ei muuten riitä. Ei muuta. Tänks.

Nizo, ala jo henkisesti valmistautua siihen, että kakkossija vaihtuu pian. Joukkueeni kovuudesta kertoo se, että vastustaja toisensa jälkeen kaatuu, vaikka loukkaantumiset ovat vieneet avainpelaajia lasareettiin ihan urakalla. Tähtipelaajista Hasek, Lindros, Bonk ja Ozolinsh ovat kaikki sivussa loukkaantumisten takia. Hasek koko loppukauden ja todennäköisesti Bonk ja Lindros myös.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti sopuli
Eipä minusta taida olla tuota estämään. Haistatan maalivahdeillesi paskat.

Kieltämättä aika uskomaton viikko maalivahdeilta. Pojat ovat pelanneet kolme ottelua eikä kumpikaan maalivahti ole vielä päästänyt maaliakaan. Onko kolme peräkkäistä nollapeliä jo jonkinlainen ennätys liigassamme?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti mirasane
Onko kolme peräkkäistä nollapeliä jo jonkinlainen ennätys liigassamme?

Taitaa sivuta sitä? Tai en mä muista oliko ne mulla peräkkäiset pelit mutta yhdellä viikolla mulla Brodeur ja Nurminen nappas myöskin 3 nollapeliä.

Edit: Ja korjaus, tarkastettu yahoon sivuilta. Eli ne kolme nollapelit ei osunut kaikki samalle viikolle. Ja mun paras oli siis tuo 2 nollapeliä, viikolla 10.
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Trading deadline

Last Trade Date: Wednesday, March 10 eli mun syntymäpäivänä!

Mulla on hieman alijäämää Rw pelaajien puolella ja vaihtaisin mieluusti yhden Lw:n Rw:en. Joko Kvasha tai Prospal saattaisivat olla myynnissä mikäli ketään kiinnostaa. Straka (Lw) tekee myös paluun ensi viikolla, joten häntä saa myös kysellä. Ehdotuksia otetaan mieluusti vastaan...
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Voi Kylli, joutuuko TeamKataja hyytymään viime metreillä 6. parhaan valijoukosta!!!!! Siinä on sijat 6-10 kyllä niin vierekkäin,ettei mitään määrää....Nyt tarvitaan totaalinen onnistuminen perkele!!!!!!!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Olipas huvittava viikko. Kolme miestä lasarettiin (Savard, Hartnell ja Young) ja turpaan 14-0!! Eihän tässä voi kuin nauraa. Vahvasti näyttää siltä, että herjapleijarit jäävät haaveeksi. Tai aivan sama, jos sinne pääsee, niin ilman Savardia ym. ei ole paljon saumaa. Maalivahdeille annan puhtaat paperit viime viikosta.

Warkauden pojille isot onnittelut kuparisen rikkomisesta!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti sopuli

Warkauden pojille isot onnittelut kuparisen rikkomisesta!

Kiitos, kiitos onnittelu käyntejä otetaan vastaan viiden jälkeen illalla tulijoille tarjotaan kylmät kahvit ja lämmintä kättä.
Koko kauden tämän hienon hetken eteen tein töitä ja nyt olisi aika kiittää muutamia hienoja ihmisiä jotka ovat tukeneet minua tavoitteessani.
Ekanakin pitää kiittää Team Raimoa joka taisteli kunniakkaasti vastaan, mutta taipui kuitenkin loppu metreillä. Sitten haluaisin kiittää joukkueen jokaista jamppaa oman panoksensa tuomisesta peliin.
Lopuksi haluaisin kiittää vielä isää, äitiä ja kaikkia kavereita, sukulaisia jotka ovat uskoneet minuun koko tämän ajan. KIITOS teidän kaikkien tuki oli minulle tosi tärkeää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tilannehan meneekin jännäksi

Eli mulla näyttäisi sittenkin olevan pienet mahdollisuudet nousta tuonne oikeisiin poffeihin.

Tilanne meidän liigassa runkosarjan viimeiselle viikolle lähdettäessä:
Koodi:
6. TeamKataja      142-121-52  .533  336
7. Kivisen Enkelit 144-125-46  .530  334

Ja Kivi Enkeleillä vastassa siis HC Tiki10 AC OY ja mä johdan tällä hetkellä 6-1. TeamKatajan vastustaja on Amen To Mercy ja heillä tilanne on tällä hetkellä 2-2. Näin ollen tän hetken tilanteilla mä olisinkin menossa viimeisenä tuonne kunnon poffeihin ja Kataja olisi tippumassa pois, viikkoa on kuitenkin vielä reilusti jäljellä joten tämähän meni sittenkin vielä jännäksi.

Kivi Enkelit on sitten viime viikkoina saanut oikein kunnon kiri vaihteen päälle ja kaverit on päässeet yllättämään jo maansa myyneen managerinsa.

Nyt taistelua jätkät.
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kuudennesta paikasta on tosiaan menossa aika kiivas taistelu.

6 TeamKataja 142-121-52 .533 336
7 Kivisen Enkelit 144-125-46 .530 334
8 Paavolan Sisu 142-125-48 .527 332
9 HC Turhat 139-122-54 .527 332
10 Felocity Fighters 139-123-53 .525 331

Katajan matsi on 2-2, Enkelit johtaa 6-1, Turhat johtaa Sisua 4-3, Felocity on tilanteessa 5-5. Tosin yks hilainen yö on vasta takana, joten kuka vaan voi vielä nousta kuudenneksi. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti. Eniten tsemppiä toivotan tosin sille joka haluaa vaihtaa jonkun seuraavista hemmoista Rw:hen: Zetterberg, Kvasha, Prospal, Calder, Starka (<- tekee paluun torstaina).
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti vieri
Eniten tsemppiä toivotan tosin sille joka haluaa vaihtaa jonkun seuraavista hemmoista Rw:hen: Zetterberg, Kvasha, Prospal, Calder, Starka (<- tekee paluun torstaina).

Tein sulle tarjouksen, katsotaan josko vielä päästäisiin kauppoihin asti.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti repe_joke

Ekanakin pitää kiittää Team Raimoa joka taisteli kunniakkaasti vastaan,

Taisteli?
Myönnetään että kaikkeni yritin mutta ei tällä joukkueella enää taistelemaan pysty.
Ensi kautta odotellessa.

Week 23 Opponent:
bye

ps. Onhan meillä suljettu liiga, onhan?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Treidi!

Nizoralsin manageri heräsi apatiastaan hetkeksi kun maanantain jälkeiset tilanteet näyttivät niin lupaavilta (vieri!-vieri!-vieri!). Hetkellisen piristymisen aikana syntyi ajatus treidistä ja siitähän se sitten lähti...

N@stoillepojille:

Brendan "Jim" Morrison
Jaroslav "Slobo" Modry

Nizoralsille:

Igor "Larry" Larionov
Cory "Still man" Stillman

Yksi sentteri oli joukkueessa liikaa ja laituripuolella vajausta tähtipelaajiani koetelleen luonnollisen poistuman myötä. Toinen sija on edelleen tähtäimessä ja sitä kautta automaattinen sijoittuminen neljän parhaan joukkoon, Thorntonin herätessä jopa kolmen...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Treidi!

Vieri! Tsa-tsa-tsaa! Vieri! :)

Pakkohan munkin oli treidi tehdä kun tuleva sarjakakkonenkin niin teki. Sain kaipaamani Rw:n, joten olen tyytyväinen.

Jääkoneelle:

Lw Zetterberg
Lw Calder

Vierille:

Rw S. Walker
Lw Frolov

Tämän viikon hurraan siis Jääkoneelle ja toivon että mies pääsee pudotuspeleihin, vaikkakin "vain" alempiin. Parempi sekin kun ei mitään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Re: Treidi!

Viestin lähetti sopuli
Oikeesti hei...

Heh, heh. Uskomatonta säkää, toisella uskomattoman huonoa ja toisella uskomattoman hyvää.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Re: Treidi!

Viestin lähetti sopuli
Oikeesti hei...
No ei voi muuta sanoa kuin että olen erittäin pahoillani sopuli. :(

Kuten Kiviset sanoi, mulla kävi uskomattoman hyvä tuuri. En olis tollaista enää tarvinnutkaan jo valmiiksi kovia kokeneeseen joukkueeseeni. Mäkin sain Victor Kozlovin tossa muutama viikko sitten eikä äijä ole sen jälkeen pelannut yhtäkään peliä.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heippa Kris

Niin meni sitten Draperkin telomaan harjoituksissa kätensä, välittömästi kun olin myynyt Morrisonin "ylimääräisenä" sentterinä pois. Taisi Krisin Yahoo-kausi loppua siihen ellen jostain käsittömästä syystä huomaisi päässeeni kaksiviikkoiseen finaaliin, jonka loppuvaiheessa Krisillä olisi ennusteen mukaan mahkut pelata.

Ihan kivasti on siunaantunut näitä kauden lopettavia loukkaantumisia ja nimenomaan tähtipelaajille (Palffy, Nagy, Draper). Onneksi sentään Heatley ehtii pelata jokusen ottelun...
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Felocity on pitänyt joukkueena loppukauden kovin matalaa profiilia, ja sama matala profiili jatkuu siihen saakka kunnes mestaruus on taskussa, kovat puheet ovat yleensä laskeneet joukkueen moraalia sekä tehoja.

Kauppaa olis hakusessa, lähinnä jotain syöttökonetta tarvittaisiin vielä, sillä St.Louis:n syötöt ei yksin riitä joukkueelle.

(psst. Vieri joko harmittaa että myit minulle St.Louis:n? Entä harmittaako että et ostanut sitä silloin kun häntä sinulle kauppasin?)

*kjäh kjäh*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös