Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 320
  • 9 763

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Treidiä

Tehtiin fightersien kanssa ilmeisesti ns. lose-lose -treidi, koska kumpikaan ei kommentoi sitä millään tapaa, vaikka ihan nimekkäitä ukkoja siirtyi.

FF:lle:
Kraft, Milan (C-Pit)
Rucinsky, Martin (LW-NYR)
Souray, Sheldon (D-Mon)
Thornton, Scott (LW-SJ)

Jääkoneelle:
Bates, Shawn (C, LW-NYI)
Frolov, Alexander (LW-LA)
Niedermayer, Scott (D-NJ)
Saprykin, Oleg (LW-Cgy)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Treidini katajan kanssa joutuu myöskin erittäin outoon valoon ottaen huomioon, että Gaborik oli viime yön pelistä sivussa lonkkavaivan vuoksi. Oliko katajan manageri saanut sisäpiirin vihiä parin viikon päästä iskevästä vammasta?
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Ei tähän peliin pitäisi osallistua, jos ei intoa riitä sen vertaa, että jaksaa edes käydä painamassa rejectiä treidiehdotuksiin. Kiisa kun on molemmilla kausilla ollut selkeästi harvimmin peliin loggautuva manageri.
Samaa mieltä, jos/kun ei peli näytä kiinnostavan niin miksi pitää ylipäätänsä tulla mukaan ja viedä jonkun aktiivisemman managerin paikka. Eihän tämä peli ole henki eikä elämä, mutta jos ei jaksa vaivautua edes ´pukemaan´ pelaajia peliin niin sitten tarvitsee ehkä miettiä että miksi edes on mukana.

Anyway, vielä on suht tasaista lähes jokaisessa kategoriassa sarjakolmosta vastaan, mutta johtoni on kuitenkin lähes murskaavan tyylikäs 11-2. Kuka pysäyttää Vierin? Pystyykö siihen ensi viikon vastustaja, Turun oma poika eli Team Katja? Veikkaisin että ei, ei taida Katjalla olla mitään sanaa astetta kovempaa joukkuetta vastaan...vai mitä olet mieltä? :D
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti vieri
Samaa mieltä, jos/kun ei peli näytä kiinnostavan niin miksi pitää ylipäätänsä tulla mukaan ja viedä jonkun aktiivisemman managerin paikka. Eihän tämä peli ole henki eikä elämä, mutta jos ei jaksa vaivautua edes ´pukemaan´ pelaajia peliin niin sitten tarvitsee ehkä miettiä että miksi edes on mukana.
Jos joitakin joukkueita aletaan sulkemaan sarjasta, niin vaadin siihen kyllä äänestyksen. Aktiivisemmin voisin toki osallistua, mutta mielestäni ihan kivasti olen mukana ollut jo toisena vuotena peräkkäin. On se kumma, että tänä vuonna alkaa soraääniä kuulumaan. Jos joku pelaa IR-pelaajilla, niin eiköhän se ole jokaisen joukkueen ja managerin henk.koht.päätös.

"viedä jonkun aktiivisemman managerin paikka." Tämä oli hauska kommentti; onko näitä tuolla ovella kolkuttamassa. Ei kenenkään ajankäyttöä tiedä etukäteen, vai tietääkö vieri? Tällä ajan takaa sitä, ettei elämäntilanteita yms. voi etukäteen ennen kauden alkua tietää. Itse en tiedä, mitä esimerkiksi ensi vuonna tähän samaan aikaan teen. Toivottavasti edes jotain hyödyllistä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti M@rko77
Jos joitakin joukkueita aletaan sulkemaan sarjasta, niin vaadin siihen kyllä äänestyksen. Aktiivisemmin voisin toki osallistua, mutta mielestäni ihan kivasti olen mukana ollut jo toisena vuotena peräkkäin. On se kumma, että tänä vuonna alkaa soraääniä kuulumaan. Jos joku pelaa IR-pelaajilla, niin eiköhän se ole jokaisen joukkueen ja managerin henk.koht.päätös.

"viedä jonkun aktiivisemman managerin paikka." Tämä oli hauska kommentti; onko näitä tuolla ovella kolkuttamassa. Ei kenenkään ajankäyttöä tiedä etukäteen, vai tietääkö vieri? Tällä ajan takaa sitä, ettei elämäntilanteita yms. voi etukäteen ennen kauden alkua tietää. Itse en tiedä, mitä esimerkiksi ensi vuonna tähän samaan aikaan teen. Toivottavasti edes jotain hyödyllistä.

Aika turhaa jeesustelua tuo on. Jos peliin ilmottaudutaan, niin kyllä siellä vois käydä edes IR-pelaajat heittämässä pois pelaavasta kokoonpanosta ja laittaa terveet tilalle. Ne vaihdot voi sitten tehdä myös pitemmäksi ajaksi eteenpäin, jos tietää että ei pääse koneelle vähäksi aikaa. Ja tästäkin on olisi hyvä ilmottaa, että ei tule väärinkäsityksiä.
Ja ihan turha mitään äänestyksiä on vaatia, kun ens vuonna ei lätkää pelata nhl tasolla.
Peli vie minulta aikaa alta 5 minsaa päivä ja manageroin muissakin liigoissa, kun tässä. Ja vieläpä paremmalla menestyksellä.
Jos joku oikeesti niin kiireinen, että ei kerkee kirjautumaan peliin, niin mitenkä sitä sitten kerkee siihen ilmottautumaan.
Minulle on kyllä käytännössä ihan sama mitä meinasitte jatko suhteen, kun ei aio jatkaa ensi vuonna tässä tai missään muussakaan yahoon liigassa managerointia ihan vaan sen takia, että se ei ole tarpeen. Ja vaikka nhl:ssä pelattaisikiin, niin pidän silti väli vuoden.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Tiesin ettei tähän keskusteluun olisi pitänyt puuttua.

En ole millään tavoin sinua vastaan Marko, mielestäni olet ollut aktiivinen. Näkemykseni koski tässä tapauksessa vain Team Kiisaa joka ei ole mielestäni riittävän aktiivinen...mutta toisaalta, mikä minä olen ketään tuomitsemaan. Yritin vain tuoda mielipiteeni esille.
Viestin lähetti M@rko77
"viedä jonkun aktiivisemman managerin paikka." Tämä oli hauska kommentti; onko näitä tuolla ovella kolkuttamassa. Ei kenenkään ajankäyttöä tiedä etukäteen, vai tietääkö vieri? Tällä ajan takaa sitä, ettei elämäntilanteita yms. voi etukäteen ennen kauden alkua tietää.
Uskoakseni ennen kauden alkua oli moni manageri erittäin halukkaana ilmoittautumaan tähän liigaan. Ei kenenkään ajankäyttöä tiedä etukäteen, mutta jos/kun saa tietoonsa ettei ehdi tätä peliä pelata, niin saattaisi olla ystävällistä vaikka ilmoittaa siitä muille.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voi tätä onnen päivää

Arvasiko M@rko että liigastamme löytyy ainakin yksi manageri, jonka mielenterveys alkaa järkkyä huomatessaan M@rkon roikottavan rosterissa pelaajia, jotka eivät tule tällä kaudella pelaamaan ainoatakaan peliä?

Arvasiko M@rko että tämä manageri on valmis maksamaan kovan hinnan näistä arvottomista pelaajista, jotta saisi ne pirulaiset heivattaua sinne minne kuuluvat? Tyhmäähän niitä on ilmaiseksi waiveriin heittää jos joku hullu niistä jotain maksaa.

Kyllä. Minä olen se hullu. Minua ovat Skudra ja Kravchuk rassanneet suunnattomasti kauden alusta lähti. Skudran sain hankittua jo alkukaudesta ja ai että tuntui hyvältä viskata Peter waiveriin. Igoria olen yrittänyt kosiskella jo useampaan kertaan ja tänään vihdoin, BANG, se onnistui! Kunhan sopuli saa treidin hyväksyttyä ja Igor löytää uuden kodin waiverlistalta niin voin jälleen nukkua yöni hymyssäsuin.

Nizoralsille:

Igor Kravchuk
Jaroslav Modry

N@stoille:

Krisse Huselius
Jeff Jillson
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti vieri

Anyway, vielä on suht tasaista lähes jokaisessa kategoriassa sarjakolmosta vastaan, mutta johtoni on kuitenkin lähes murskaavan tyylikäs 11-2. Kuka pysäyttää Vierin? Pystyykö siihen ensi viikon vastustaja, Turun oma poika eli Team Katja? Veikkaisin että ei, ei taida Katjalla olla mitään sanaa astetta kovempaa joukkuetta vastaan...vai mitä olet mieltä? :D
mitä mitä...heti kun käy kerran ryyppäämässä koko lauantain,yhdistettynä TPS-HIFK- otteluun, joka oli muuten huikeaa TPS:n pyöritystä niin täällä poissaollessani jo joku Vierin kakkiainen uhittelee ensi viikosta!!!
Turun poika voi kertoa,että kauden päätapahtuma alkaa maanantaista,kun vastassa on Helsingin interisti,Pakkasen paras kaveri Christian who? Jos tukkaan tulee,niin voi alkaa sen jälkeen ehdottelee kauppoja mulle,koska kaikki pelaajat lähtevät Mustanmäen torin hinnoilla kävelemään...Tosin Vierin on turha yrittää;);)
No,olen kai vielä niin kännissä,että pitää mennä takas nukkumaan...järkyttävän huono olo....mutta pakko sanoa vielä.........................................................................................................M Ä N T Y !!!!!!!!! M Ä N T Y !!!!!!!!!!!!!!!M Ä N T Y!!!!!!


EDIT. Oho...oonkin nykyään KATAJA!!!!!!!!!KATAJA!!!!!!!!!!KATAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Nizoral
Paljonko laitetaan sun voittomarginaaliksi?

Voitto, mikä se on?

Hitto, olo on kuin Ilveksellä viime kaudella :(
My Crone Teamia vastaan olimme hyvin pelissä mukana ja jopa johdimme alkuviikosta.
Lopputuloksessa marginaalit ovat suht pieniä mutta kaikki yhtä lukuunottamatta kallistuivat MCTeelle.
Katsokaa vaikka!
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vieri's Bruisers

Hei vieri! Voit jo tulla kuittailemaan siitä neitikiekkosyytöksestä, jonka esitin tässä taannoin, ilman että vaikuttaisit liian innokkaalta. 95 PIM on aika kunnioitettava saavutus yhdessä viikossa. Onko kukaan saanut koskaan sataa rikki?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Treidi

Noin kolmen minuutin pikaneuvottelut tuottivat vaihteeksi tulosta treidin muodossa.

Troopersille:

J-S Giguere
Vaclav Prospal

Nizoralsille:

Jason Blake
Jochen Hecht
+ 1. kierroksen oikeus vaatia Troopersin nimi muutettavaksi seuraavan viikon ajaksi.

Kyllä, näitte oikein. Lieneekö ensimmäinen kerta kun treidiin sisältyy muutakin kuin pelaajaoikeuksien siirto. Treidin toteutumisen kannalta kyseinen lisäpykälä oli kuitenkin äärettömän tärkeä.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
STT:n uutisia..

Yahoon Jatkoaika 2 liigan Nizorals-joukkuueen riveissä kiekkoilleet Vaclav Prospal ja J-S Giguere ovat tehneet kauden loppuun asti ulottuvan sopimuksen Troopersin kanssa.

Huomatessaan joukkueensa ankkapitoisuuden nousseen radikaalisti Troopersin GM #97 päätti vaihtaa joukkueensa nimensä Duck Pond Troopersiksi määrittelemättömäksi ajaksi.

Vaihtokaupassa Nizoralsin riveihin siirtyivät laitahyökkääjät Jochen "NEIN!" Hecht sekä Jason Blake. Tiedusteltaessa joukkueiden managereiden mietteitä kaupan suhteen saimme vastaukseksi omituista korahtelua ja kirosanoja.

Uutiset STT:stä päättyvät tähän. Seuraavaksi sää...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Vieri's Bruisers

Viestin lähetti Nizoral
Hei vieri! Voit jo tulla kuittailemaan siitä neitikiekkosyytöksestä, jonka esitin tässä taannoin, ilman että vaikuttaisit liian innokkaalta. 95 PIM on aika kunnioitettava saavutus yhdessä viikossa. Onko kukaan saanut koskaan sataa rikki?

Päivittämättä oleva villi käppyrän piirtäjä kertoo FF:n takoneen eräällä viikolla yli 125 minuuttia. Häpeän ja päivitän tilastot huomenna...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti beerhunter
Jos tukkaan tulee,niin voi alkaa sen jälkeen ehdottelee kauppoja mulle,koska kaikki pelaajat lähtevät Mustanmäen torin hinnoilla kävelemään...Tosin Vierin on turha yrittää;)
Eli näillä näkymin voit alkaa jo ehdottelemaan niitä treidejä muille. ;) Sulla ei ole mitään sanaa, ei mitään. ;)
Viestin lähetti Nizoral
Hei vieri! Voit jo tulla kuittailemaan siitä neitikiekkosyytöksestä, jonka esitin tässä taannoin, ilman että vaikuttaisit liian innokkaalta. 95 PIM on aika kunnioitettava saavutus yhdessä viikossa. Onko kukaan saanut koskaan sataa rikki?
Kyllä tätä saavutusta onkin jo odotettu. Vastustajakin sai ihan kunnioitettavat minuutit (70), mutta minä pistin paremmaksi. Yiiihaaa!!!!!

Tosin huonojakin uutisia toi tämä viimeinen viikko tullessaan, Ed Jovanovski teloi olkapäänsä. Kyllä on huonoa tuuria mun pakeilla. Kohta mun paras pakkini on eilen koe-ajalle hankittu Delmore.

Sarjataulukkokin näyttää ihan mukavalta, 17 pisteen kaula liigan kakkoseen ja 34 pisteen ero liigan kolmoseen.

Joukkueeni on ollut suorastaan tulessa joulukuun lopusta aina tähän päivään asti. 4 otteluparia ja tulokset ovat seuraavat: 10-3, 11-1, 11-2 ja 12-2.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Äläs kuule ala Nizo viemään mun ainutta bravuuria pois!! Olen koko Yahoon historian aikana hävinnyt vasta 3 kertaa tuon PIM sarakkeen!

Ja tuo 125 on vain tämän kauden huippu (luullakseni), mielestäni ylitin viimevuonna peräti 150minuuttia!! Nih, sun 95 ei ole kauheasti mukisemista!!
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti nro.44
Äläs kuule ala Nizo viemään mun ainutta bravuuria pois!!

Vilpitön anteeksipyyntöni herra 44. Olen varmaankin itse ollut ottavana osapuolena tuossa turpajuhlassa koska tällaiset muistikatkot voisivat hyvinkin olla pahan aivotärähdyksen peruja. Muistan vaan kun tiputin hanskat mutta sen jälkeen ei ole pahemmin mielikuvia...

edit: ja enhän mä itse päässyt edes tuohon 95:een vaan se oli vierin retale ;)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Sikäli mikäli ensi kaudella pelataan NHL kiekkoa ja minut (tuplamestari jo silloin) hyväksytään mukaan, niin haluaisin että lisäisimme liigan asetuksiin enemmän paikkoja IR-pelaajille. Nyt meillä on max. kolme, mutta toivoisin että voisimme nostaa sen peräti viiteen (ainakin neljään). Mikään ei ole turhauttavampaa kuin katsoa että IR paikat ovat jo täynnä eikä vasta loukkaantuneet IR-pelaajat sinne enään mahdu. Hamstraaminen on myös tylsää, mutta ei kai kukaan halua luopua huippupelaajistaan (jotka oletettavasti myös pelaavat ennen kauden loppua) vain sen takia että IR paikat ovat täynnä.

Pudotuspeli katsaus:

Tässä unen tuloa odotellessa tarkkailin hieman myös liigamme sarjataulukkoa ja mahdollisia ylemmän jatkosarjan pudotuspeli joukkueita. Kauttahan on vielä jäljellä tovi, mutta meidän oma runkosarjamme kestää ´enään´ vain kuusi viikkoa (tämä viikko mukaan laskettuna). Yleenpään loppusarjaanhan pääsevät siis vain kuusi ensimmäistä. Top 6 tällä hetkellä:

1. Vieri´s butchers (varma mestari) - 324 pts.
2. Nizoralsin tylleröt - 307 pts.
3. Mirasanen pullukat - 290 pts.
4. Team Kortesoni - 277 pts.
5. Team Katja - 275 pts.
6. Animaaliset - 257 pts.

Viisi joukkuetta näyttävät olevan aika turvallisen tuntuisessa johdossa (ainakin kolme ensimmäistä näyttävät olevan jo lähes varmasti jatkossa).

Haastajat:

7. Paavon Sisupussit - 253 pts.
8 Team Turha - 251 pts.
9. Felocityn hurjapäät - 248 pts.

Kuudennen ja yhdeksännen joukkueen ero on vain 9 pistettä.

10. Kivi Enkelit - 240 pts.
11. Tiki - 238 pts.
12. Troopers - 233 pts.
13. Jääkone - 229 pts.
14. My Crone Team - 224 pts.

Ja lista jatkuu aika tasaisena aina loppuun asti, kiire taitaa eräille managereille tulla mikäli halajavat ylenpään loppusarjaan. Nyt jos koskaan olisi joukkue herätettävä taistelemaan elämästä ja kuolemasta. Jos eräät joukkueet eivät pudotuspleihin jostain syystä pääse, niin otan mielelläni vastaan huippupelaajia. :)
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
TeamKATAJA....ei Team Katja edelleenkään...korjaa kirjoitusvirheesi,jottei tule vääriä käsityksiä. KATAJA KATAJA KATAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Älkääpäs, kuulkaapas!!

Laskeko Kivi (putoaa ainakin kuin kivi) Enkeleitä vielä ulos. Ja vaikka ymmärrän toki että näiden Enkeleiden tyrmäämäksi tässä taannoin joutunut Vieri sen niin mielellään tekisikin.

No jos suunta ei tällä viikolla käänny reilusti ylöspäin niin tämä kausi alkaa olemaan paketissa. Kiitos siitä kuuluu vakuuttavan kauden pelanneelle Dallas Starsille jonka pelaajia mulla löytyy kokoonpanosta mukavasti 4 kappaletta ja kaikille (Lehtinen, Numminen ja Zubov) Barnesia lukuunottamatta oli asettetu kovat odotukset jotka ei kyllä parhaalla tahdollakaan sanottuna ole lähellekään täyttyneet. Seuraavalla kerralla draftissa ja kaupoilla ollessa jätän kyllä nuo surkimukset suosiolla rauhaan.

Paskan myivät. :(
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Dany perkeles!

Aprillipäivään on vielä aikaa joten kai tuo on pakko uskoa kun TSN.ca niin sanoo. Olin varautunut vielä muutaman viikon odotteluun mutta en valita. Kun ei vaan yrittäisi liian pian kentälle... Anyway, Palffyn stuntti löytyi nyt omista sairasreserveistä ja manageri on tyytyväinen.

TeamRAIMOlle tiedoksi että Danylla ei ole vielä tällä viikolla lupa revitellä ihan täysillä, joten ei huolta. Tiukassa tasatilanteessa edelleen väännetään, joskin RAIMOlla on selkeä johto syötöissä.

Vierille tiedoksi että sulla ei taida olla tarpeeksi kovia vaihtareita Danyn liikuttamiseen...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Koitetaanpa kaupoilla piristää joukkuetta

Kivi Enkeleille
Niedermayer, Scott (D-NJ)
Rupp, Michael (RW-NJ)
Stuart, Brad (D-SJ)

Jääkoneelle
Numminen, Teppo (D-Dal)
Vyborny, David (RW-Cls)
Zubov, Sergei (D-Dal)

Pääsin siis eroon parista Dallasin tähtösestä, jotka niminä toki ovat kovia mutta jostain syystä tämä kuluva kausi on ollut molempien osalta suuri pettymys. Enpä voi sanoa että jäisin kaipaamaan - tervemenoa! Vyborny sen sijaan pelasi mukavasti mutta jotta noista kahdesta alisuorittajasta päästiin eroon oli pakko tarjota jotain houkuttelevaakin.

Ja tällä kaupalla sain joukkueeseeni NHL:n näyttävimmän hyökkäävän pakin, aivan uskomattoman Scott Niedermayerin. Tämän lisäksi jo kertaalleen joukkueessani käynyt Rupp palasi takaisin kotiin. Ja hyvää kautta pelaava Sharksin Brad Stuart on myös mukava lisä tuonne pakistoon.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs Ässät
  • 1.69
  • 4.80
  • 4.55
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös