Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 285
  • 9 761

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti sopuli
Mikä ihme siinä on, että se Turek ei pysy poissa maalista? Kipru kehiin!!
Mikäs sua tossa oikein kiinnostaa? Hyvähän se vaan on että Turek välillä pelaa ettei Troopersille tule paha mieli kanssani tehdyn treidin takia. :) Ehkäpä Calgary haluaa peluuttaa/näyttää Turekia jotta voisivat miehen myydä jonnekin?

Giguere pelas ensimmäisen pelin joukkueessani ja heti tuli voitto! Prospal 1+3! Calder 0+2. Luin myös eilen että Babcock meinaa antaa Jiggylle todellisen näytön paikan ja peluuttaa miestä ykkösmaalivahtina. Yausaa!!
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Niin... itseänihän ei haittaa lainkaan, että Turek pelaa. Se että mies pelaa vielä hyvin on vain plussaa ;) Sun onnes Sopuli, etten muuttokiireiden takia ehtinyt/muistanut laittaa Isoa D:tä kentälle..olis tullut mukava hajurako mv-kategorioissa. Nyt on kaikki vielä auki.

Jos, Vieri, kaupassa sulle tulleet sepät ovat pelanneet hyvin, niin ei kolmikon Sullivan, Kariya, Turek otteissa ole ollut moitteen sijaa. Vielä kun Kaberle alkais tehoileen niin hymyilyttäs. Noh, saihan se viimeyönä yhden syötön, mut miinuksia tuleeihan liikaa. Kuitenkin kauppa lienee tyydyttänyt molempia osapuolia.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Voi V***U!!!

Nyt sitten napsahti Juhaa leukaan ja JR ties kuinka pitkään sivussa! Voi perkele että osaa vituttaa! Eikä siinä vielä kaikki: samassa ottelussa Keith Primeau loukkaantui,vamman vakavuudesta ei tietoo. Onneksi Roenickille ei käynyt murtunutta leukaa pahemmin. Kaveri oli ollut tajuttomana monta minuuttia, joten kova on tälli ollut.

Noh ei hätää, onhan mun joukkueessa leveyttä! VOI PERKELE!
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Fedotenko....On se ihme äijä kun tekee mukavasti pojoja Tambassa,jolla tosin tällä hetkellä menee kovaa.. Fedotenko ei muuten muutama vuosi sitten mahtunu Kiekko-67 2-divarin rinkiin...On se maailma välillä ihme juttu. Ja kas kas,kun olin häntä sillon muutama viikko sitten nappaamassa niin kaveri olikin lähteny Vierin haaviin...A-HOLE!!!!!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti beerhunter
Fedotenko....On se ihme äijä kun tekee mukavasti pojoja Tambassa,jolla tosin tällä hetkellä menee kovaa.. Fedotenko ei muuten muutama vuosi sitten mahtunu Kiekko-67 2-divarin rinkiin...On se maailma välillä ihme juttu. Ja kas kas,kun olin häntä sillon muutama viikko sitten nappaamassa niin kaveri olikin lähteny Vierin haaviin...A-HOLE!!!!!

Fedotenko kävin minun kovassa juniorimyllyssä jauhassa alkukaudesta, joten sieltähän ne tulokset on peräisin.
Harmittaa tietenkin, että mies lähti muualle kiekkoilemaan, mutta pitää olla tyytyväinen siitä, että minun juniorimylly jauhaa jatkuvaan moisia tähtiä liigaan
(hymiöitä jokaisella oman tarpeen mukaan).
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Voi V***U!!!

Viestin lähetti #97
Nyt sitten napsahti Juhaa leukaan ja JR ties kuinka pitkään sivussa! Voi perkele että osaa vituttaa! ...VOI PERKELE!

Mää oon siis hei tosi tsori hei. Se oli taas mun pakki (Mironov), joka lämäs sulta ukon sairastuvalle. Nyt on sitten molemmat Phillyn sentterisi tullut telottua joten eiköhän se ollut sitten tässä. Rauhaa ;)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti beerhunter
Ja kas kas,kun olin häntä sillon muutama viikko sitten nappaamassa niin kaveri olikin lähteny Vierin haaviin...A-HOLE!!!!!
Hahaha! :D :D

Kun minusta sekä Fedosta puhuttiin pahaa, niin näin parhaaksi luopua pojasta.

Repelle:

Lw/Rw - McEachern
Rw - Fedotenko
Rw - Zednik

Kuninkaalle:

Lw - Kvasha
C - Langkow

En tiedä mitä tällä treidillä hain? Varmaan jotain mullistavaa...tulipahan ainakin tilaa Mogilnylle joka palannee ennen kesää. Saattaa olla että Kvasha saa lähteä saman tien, koska mulla taitaa noi Rw:t loppua.

Edit: Lisää treidiä pukkaa. Tätä treidiä hiottiin muutama päivä. Onnekseni sain jo kauan kaipaamani Druryn joukkueeseeni.

HC Kainalokarvalle:

C - Kuulapää Jokinen
Lw/Rw - Knuble
D - D. Markov

Kuulapää Vierille:

Lw/C - Drury
Rw - V. Kozlov
D - Spacek
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Niinpä, niinpä.. ensin Marabou, sitten Bobo..sulla on väkivaltaisia pakkeja Nizo!! Tai sitten hyvin koulutettuja.

Hyviä uutisiakin tuli: Primeau ei saanutkaan aivotärähdystä vaan pelannee jo tänään Rangersia vastaan. Sinuna en Vieri peluuttaisi Holikia tässä kyseisessä ottelussa. Fedoruk esitti sille suoran tappouhkauksen kiistellyn Primeau-taklauksen takia:
"At the end of the game, he was skating by and I said he's dead tomorrow night. It's in the back of his mind." ;)

Kova jätkä muuten tää meidän Jeremy. Oli soittanut sairaalasta poikakaverilleen Amontelle ja tiedustellut Primeaun vointia, vaikka itsellään oli leuka useasta kohtaa murtunut. Näin sitä pitää.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti #97
Sinuna en Vieri peluuttaisi Holikia tässä kyseisessä ottelussa. Fedoruk esitti sille suoran tappouhkauksen kiistellyn Primeau-taklauksen takia:
Ajoiko Holikki Primeaun telakalle vai? Loistavaa! :D Holik taitaa tietää että allekirjoittanut ei voi sietää Flyersejä. Holikin vastaus tohon saattoi olla vaikka että "ei se pelaa joka pelkää, antaa tulla vaan!" :)

Haluan että joukkueeni tunnetaan kovanaamoista jotka pelaavat myös erittäin rumaa kiekkoa. :) Toivottavasti Canal näyttää parhaat tappelut tosta matsista.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
HC Rintaimplantin leveä puolustajamateriaali törmäsi eilen illalla Nizoralsin leveään wingerimateriaaliin.

Tulos:

NIzoralsille:

Kimmo Timonen

HC Boobhairille:

Jochen Hecht

Molemmat pelaajat näyttivät läksiäislahjana ilahduttaneen managerejaan osallistumalla viime yön maalitalkoisiin.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Joo.
Team RAIMO viettää mediahiljaisuutta koska "jos et voi sanoa mitään hyvää niin pidä turpasi kiinni".
Rosteri päivitetään edelleen päivittäin mutta peli-ilo on totaalisen hukassa.
Paranisi nyt Thibault edes niin saisi oikean maalivahdin kentälle...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Kopteri
Joo.
Team RAIMO viettää mediahiljaisuutta koska "jos et voi sanoa mitään hyvää niin pidä turpasi kiinni".
Rosteri päivitetään edelleen päivittäin mutta peli-ilo on totaalisen hukassa.
Paranisi nyt Thibault edes niin saisi oikean maalivahdin kentälle...

Olet muuten vaarassa hävitä joukkueelle, jolla ei ole yhtään voittoa tällä kaudella.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Hiljaista, niin hiljaista.

Missä viipyvät Team Katajan suuret pelaajamyynnit minulle hävityn ottelun seurauksena? :) Missä on mirasanen kommentit viimeiseltä kuukaudelta? Missä Nizoralsin tunteikas jäähyväis viesti Nagylle (mies saattaa missata loppukauden mikäli et tätä tiennyt)? Missä missä missä luuraavat kaikki aktiiviset managerit ja heidän uhonsa? :)

Mun uudet jätkät selvästikin vieroksuvat sinimusta raitaista kotipaitaa, koska eilen olivat sekä V. Kozlov että Langkow pelistä poissa. Kozlovin syynä olivat vissiin jotkut ihmeen vatsakivut, mutta Langkowista mulla ei ole hajuakaan.

IR-listalta sentään ainakin yksi tekee paluun noin viikon sisällä: Aleksander the Great! Toivottavasti myös Jovanovski ja Visnovsky palaisisivat lähiaikoina.

Ottelupari jääkonetta vastaan alkoi jälleen varsin mukavasti. Giguere näyttää vihdoinkin löytäneen kadoksissa olleen pelivireensä. Maisevan vaihdos taisi tehdä hänelle hyvää. Mikäs sen mukavampaa! Viimeiset neljä peliä ja kolme voittoa, yausaa!

Edit: Langkow tais olla pois koska vaimo sai lapsen. Huono tekosyy! Myyntiin!
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Hiljaista, niin hiljaista. Missä Nizoralsin tunteikas jäähyväis viesti Nagylle (mies saattaa missata loppukauden mikäli et tätä tiennyt)?

OK, itepähän kerjäsit... ;)

Taas alkoi kilpakumppaneiden ilakointi
aiheenansa Nagyn Kossu-imitointi

Nagy Kimmo Koskenkorvaa matki
toisen ranteensa pisti vahingossa katki

Onneks menestys ei oo kiinni Laddy rukas
Nagyn tehot on jo pitkään ollut hukas

Vamma herätti jo Vierin innokkuuden
Ei auta, Nizo ottaa mestaruuden
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti vieri
Hiljaista, niin hiljaista.

Niinpä. Ja omalta osaltani on sanottava että se piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä tappio putki vei mehut pleijari-taistosta ja siksi ainakaan allekirjoittanut ei ole enää jaksanut pahemmin riehua ja soittaa poskea. Maksimi suorituksellakin sijoitus jää 8 ja sillä ei vielä sinne todellisiin pleijareihin tälläkään kertaa selvitä, valitettavasti.

Joten loppu kausi menee enemmän ja vähemmän pelailemalla ilman suurta tunteen paloa. Paitsi jos vielä keritään kohtaamaan joku kolmen kärjestä jolloin annetaa vielä uusinta näpäytys siitä että tässä joukkueessa olisi ollut ilman loukkaantumisia paljonkin potenttiaalia.

Kivi Enkelien makein voitto tällä kaudella on edelleenkin siis se Vierin Unipoppoosta napattu.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri
Missä on mirasanen kommentit viimeiseltä kuukaudelta?

Työkiireiden takia oon jättänyt puheet vähemmälle ja antanut tekojen puhua puolestaan. Alkukauden katastrofin jälkeen joukkueeni onkin ottanut itseään niskasta kiinni ja noussut sarjataulukossa pykälä kerrallaan kohti kärkeä. Tavoitteena on vielä runkosarjan kakkossija, eli joko unipoppoon tai tylleröiden toivotaan tulevan selkä edellä vastaan. :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
Hiljaista, niin hiljaista.
Ottelupari jääkonetta vastaan alkoi jälleen varsin mukavasti. Giguere näyttää vihdoinkin löytäneen kadoksissa olleen pelivireensä. Maisevan vaihdos taisi tehdä hänelle hyvää. Mikäs sen mukavampaa! Viimeiset neljä peliä ja kolme voittoa, yausaa!

Pieniä ihmeitä saa tapahtua, jos tästä vielä noustaan. Sen verran hirvittävät statsit maalivahtisi löivät taululle. Noh, jos Boston pelaa nollat, niin jotain saumaa saattaisi olla inhimillisiin lukemiin. Alkaa jo pelottamaan tuo 12 parhaan joukkoon pääseminenkin.

Edit: Langkow tais olla pois koska vaimo sai lapsen. Huono tekosyy! Myyntiin!

Sen takia siis myit Turekin juuri ennen lapsen syntymää!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kauppoja

Vaikka toivo tuonne kuuden sakkiin pääsystä onkin mennyt niin tehtiin nyt vielä kauppoja. Eli

Kivi Enkeleihin
Alfredsson, Daniel (RW-Ott)
Johnson, Greg (C-Nsh)

ja

Kontulaan
Koivu, Saku (C-Mon)
Malone, Ryan (LW-Pit)

Koivu sai siis lähteä vaikka olikin joukkueeni kantavia voimia ja Malone oli hyvä löytö waiverista. Ottawan Alfredssonilta odotan paljon pisteitä ja Johnsonilta aloitusvoittoja, parhaan aloittajani siirryttyä muualle.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
weikkaisin että tämä hiihtolomaviikko vie ruikutusvoimia, ainakin täällä.. ei vaan jaksa.. 8-4 johto, ja hyvin pyyhkii.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Onnittelut Marko77lle synttäreiden johdosta.

Itse pelistä minulla ei ole mitään sanottavaa,
tiedoksi kuitenkin kaikille että päivitän joukkuetta joka päivä.
Niin hyödytöntä kuin se onkin...

edit: Se on sitten jumbofinaalin paikka,
tällä viikolla katsotaan kuka on kuka :)
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jep. M@rkolle ehdottomasti onnittelut täältäkin.

P.S. Koska totaaliylivoimaisuuteni on hiljentänyt koko managerikaartin niin päätin tilannetta tasoittaakseni heittää sen yhden turhan laiturin waiveriin, mikäsenniminytoli? Nagy! Niin, se se oli!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Kopteri
Itse pelistä minulla ei ole mitään sanottavaa,
tiedoksi kuitenkin kaikille että päivitän joukkuetta joka päivä.
Niin hyödytöntä kuin se onkin...

Äläs saatana! Tällä viikolla on edessä jännittävääkin jännempi jumbofinaali. Perisuomalaiseen tyyliin pidän enemmän viimeiselle vittuilusta kuin voittamisesta.
 

Purtsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, New York Rangers
Hc Rintakarva~

Ens kaudella olisin mieluusti mukana ihan alusta alkaen. Toivoton on rintakarvan tilanne sarjataulukossa mutta pelataan loppuun asti.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kohti menestystä!

Viime viikolla haettiin tuntumaa pudotuspeleihin HC Kortepohjaa vastaan. Tuloksena oli niukka 7-6 voitto. Tällä viikolla jatketaan mahdollisten play-off-vastustajien mielialojen järkyttämistä kohtaamalla TeamKataja. Maksimisijoitukseksi runkosarjassa näyttäisi jäävän nykyinen neljäs sija, josta ei olla luopumassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös