Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 314
  • 9 763

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Dany perkeles!

Viestin lähetti Nizoral
joskin RAIMOlla on selkeä johto syötöissä.

Otitpas aikamoisen kirin
tehopörssissä mennään tasatahtiin.
Jäähyissä olen ottanut kovan kaulan,
toisaalta sulla on muutama aloitusvoitto enemmän.

Gerber aloittaa tänään maalissa, muista ei ole vielä tietoa.
Sulla ei molarit pelaa joten olen huomenna tälläkin sarakkeella huimalla karkumatkalla.
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Dany perkeles!

Viestin lähetti Kopteri
Otitpas aikamoisen kirin...

Joo, viime yö oli tehopisteiden valossa suorastaan huikea. Päätit sitten antaa Amonten verran tasoitusta. No, yksi intiaani sinne tänne, sanoi Custer.

Danya ei sitten telota ens yönä. Demitra, Cajanek ja Divis ovat erikoistarkkailun alla ja joku näistä gooneista tekee meidän Danylle pahaa niin Paha-Mellanby kostaa karmaisevalla tavalla Bluesin suihkuhuoneessa pelin jälkeen...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Dany perkeles!

Viestin lähetti Nizoral
Danya ei sitten telota ens yönä. Demitra, Cajanek ja Divis ovat erikoistarkkailun alla ja joku näistä gooneista tekee meidän Danylle pahaa niin Paha-Mellanby kostaa karmaisevalla tavalla Bluesin suihkuhuoneessa pelin jälkeen...

Jenkkiläinen vankila on kuulemma lastentarha verrattuna Bluesin pukuhuoneen suihkutiloihin.

Mulle ei sitten kannata ehdotella treidejä. Hyväksyn ne näköjään kaikki...
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Poijaat, hjelppikääs mua hiukan, en ehdi itään Yahoolle ilmotteleen, mutta ne on unohtanut merkitä Cheechoon viime yön syöttöpisteen statseihin.. Ei mitään haudanvakavaa, mutta syöttö kun syöttö..

niin ja WEISS kaupan HALPAAN hintaan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Vaikka Cheechoolle onkin merkitty piste ainakin tuolla www.nhl.com sivulla niin uskoisin että et sitä pistetä ikinä tule saamaan. Luulen että yahoo laskee tilastot tämän sivun mukaan: http://www.foxsports.com/named/FS/NHL/boxscores?gameid=2004012818 ja siellä sanotaan että Cheechoo, 0+0, 1 laukaus aivan kuten yahoo on sen merkinnyt. Tiedä sitten että mikä on oikea vastaus tähän?

Vai Weiss lähtis halvalla, no jätin sulle yhen halvan tarjouksen. :)

Vedin muuten pois sen tarjouksen jonka Kiisalle noin viikko sitten jätin, koska näyttäis vähän siltä että mies on omalta osaltaan jo lopettanut tämän pelin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri

Vedin muuten pois sen tarjouksen jonka Kiisalle noin viikko sitten jätin, koska näyttäis vähän siltä että mies on omalta osaltaan jo lopettanut tämän pelin.

Juuh, ei ole kuukausiin kirjoitellut edes tähän ketjuun mitään. Vai onko kirjoittanut kertaakaan tällä kaudella. Sitä en ymmärrä, miksi hän halusi lähteä tähän kauteen mukaan, kun osallistumisaktiivisuus lopahti heti alussa.

Ja Kiisa on muuten nainen. :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti sopuli
Olin eilen ilmeisesti ihan kuutamolla ja jätin rosterin päivittämättä. Penkillä Young, Numminen ja Zubov. Tehot 1+4...

Heh :)

Silloin kerran kun ne onnettomat Zubov ja Numminen pääsevät jonnkin muualla kuin +/- tilastoon pakkaselle ni eihän ne tietenkään ole mukana. Aika luonnollista jatkoa tuolle mun joukkueessa koomailulle.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Noniin...

Nyt se sitten on virallista, eli Fleury lensi farmiin että heilahti. Olihan tämä odotettavissa, mutta...

Toivottavasti, Vieri, McEachern maistuu entistä paremmalta! ;)
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Monologi jatkuu...

Meneepäs jännittäväksi tämäkin viikonloppu. Viime yön kierroksen jälkeen DPT on ottamassa luumuun 13-0. Silti vain yksi kategoria (+/-) on varmuudella hävitty. Loput ratkeavat lauantain ja sunnuntain kierroksella.

Tästä jos vielä noustaan edes tasoihin niin kyllä kelpaa!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viikko on mennyt varsin hyvin. Olen tyytyväinen varsinkin kahdesta hankkimastani waiver-pelaajasta. Fedotenko (6 peliä ja 3+4 - miksi mies oli waiverissä?) ja uusimpana Minnesotan Zyuzin (joka on nyt lieveästi loukkaantuneena - day-to-day), mutta on huomattavasti luotettavampi pelaaja kuin Delmore.

Myös vakaa johtoni Team KatAjaan saa suupieleni nousemaan jo kauan kaivattuun hymyyn. :)

Kertauksen vuoksi mainittakoon vielä että seuraavat pelaajat ovat enemmän tai vähemmän myynnissä (vaihdossa saman pelipaikan kaveriin): Zetterberg, F.Kaberle, Turek, McEachern, Knuble, Ronning, D.Markov...eli siis lähes koko joukkueeni on myynnissä. ;)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Parjattuani McEacherniä, Zetterbergiä ja Ronningia he päättivät näyttää että omistaja/manageri on täysin väärässä laittaessaan heidät myyntilistalle. Tehot 3+2 ja lukematon määrä laukauksia yms.

Myös pakkirintamalla kuuluu kummia. Visnovsky loukkaantui taas viime yönä ja seura mitä todennäköisimmin laittaa miehen IR-listalle. Sitten minulla on jo 3 pakkia ja 3 wingeriä samaisella listalla. 6 IR-pelaajaa! Loistavaa!!!!!! Jos eivät nämä loukkaantumiset saa joukkuetta aloittamaan tappiokierrettä niin ei sitten mikään.

Edit: Tänään oli kuusi miestä kentällä ja he tekivät aika mojovat pointsit (6 + 5). Pidettiin palaveri jo viikon alussa ja päätettiin että Team Katajalle ei anneta mitään mahdollisuuksia, näin kävi. Mitäs nyt tapahtuu, laitatko supertähtesi myyntiin kuten uhkailit? :D
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
vieri

onneksi olen muuton takia ollut hieman pimennossa,enkä ole päässyt katsomaan meidän välisiä taistoja...No tänään avasin yahoon,ja huomasin että turpaan tulee ja kovaa...mutta kyllä sinulla oli myös uskomaton viikko;niin maalivahtien kuin varsinkin kenttäpelaajien osalta..tähdet ovat myynnissä...perkele
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Maailman kirjat sekaisin?

Mä voitin? Mä voitin, mitä ihmettä? Usean viikon ajan jatkunut tappiokierre kääntyi vihdoin ja viimein selkeäksi voitoksi. Uskomatonta.

Kivi Enkelit 9 - Felocity Fighters 4

Odottamaton tappio otti ilmeisesti rajusti FF:n miehistön luonnon päälle sillä jäähyminuuteissa Enkeleillä pyyhittiin jäätä ennennäkemättömän rajusti:

PIM:t
- Enkelit 28
- FF 103

Huh huh.

Valitettavasti mun joukkue taisi pitkällä tappioputkellaan varmistaa sen että varsinaisiin pleijareihin ei ole enää pahemmin mahdollisuuksia. 6.sijaan matkaa siis 17 pistettä ja viikkoja jäljellä vain 5. Kiire tässä ainakin tulee.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Felocityn alamäki sen sijaan senkun vaan jyrkkenee, tällä viikolla vastassa on sentään sarjan jaettu jumbo, ja tavoitteensa olisi saada selvä 12-1 voitto, ja taas parannella hieman sijoitusta, ja hieman parempaa saumaa oikeaan, todelliseen, huippujännittävään, megalomaaniseen ja turhaan play off settiin. Turhaan siksi, että jos FF sinne pääsee, ei muilla ole enää mitään vastaväittämistä siihen, kenestä tulee mestari!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Manageri seilasi Ruotsiin ja takaisin viikonloppuna. Vitullisessa horkassa ilolla totesin, että joukkueeni ryhdistäytyi edes siinä määrin, että otettiin voitto kotiin 8-4 -numeroin. Glooriaa hieman hälventää se tosiasia, että vastustajan maalivahdit pelasivat ainoastaan yhden ottelun.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Animaaliset kyykyttivät mennä viikolla Ihan Luuserijengiä tai jotain vastaavaa lukemin 7-3. Viikon tähdet löytyivät Ruotsin maalta: H.Sedin 0+4, D.Sedin 1+4, Arvedson 4+0, Modin 3+2 ja Johansson 0+3. Voitosta huolimatta tuli tiputtua pois play-off-joukkueiden joukosta sijalle seitsemän, kun HC Turhat hankkivat murskavoiton.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti beerhunter
onneksi olen muuton takia ollut hieman pimennossa,enkä ole päässyt katsomaan meidän välisiä taistoja...
Ai jaa, minne muutit. Isompaan kämppään, jotta mäkin mahdun sinne vai? :)
No tänään avasin yahoon,ja huomasin että turpaan tulee ja kovaa...mutta kyllä sinulla oli myös uskomaton viikko;niin maalivahtien kuin varsinkin kenttäpelaajien osalta..tähdet ovat myynnissä...perkele [/B]
Joo, ihan kivasti meni muutamilta äijiltä. Richards: 2+5, Fedorov: 2+5, Zetterberg: 2+2, Murray: 7+0, Sullivan: 3+1, Berard: 1+4 yms. Alkaa nimimiehet pikkuhiljaa vertymään, mikäs sen mukavampaa? :)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Mitä olisi kuukausi ilman treidiä? :)

Neuvoteltiin muutama tunti Troopersin kanssa ja tähän päädyttiin. Mielestäni aika iso kauppa ja riskejäkin on toki olemassa, missä kaupassa nyt ei olisi. Toivotaan että tämä kauppa vaan vahvistaa meitä molempia.

Troopersille:

- Lw Paul Kariya
- Rw Steve Sullivan
- D Frantisek Kaberle
- G Roman Turek

Vierille:

- Lw Vaclav Prospal
- Lw Kyle Calder
- D Dan Boyle
- G Jean-Sebastien Giguere

Red hot Sullivanin ja Kariyan menetykset kirpaisevat ja pahasti, varsinkin Kariyan joka pelaa suosikki joukkueessani. Toivon Prospalin hirmukunnon jatkuvan aina loppuun asti jolloin hänestä tulisi vallan mainio korvaaja menetetyille pelaajille. Myös Calderin viime aikaiset tehot ovat olleet kohdallaan. Molempien maalivahdit ovat pieni-suuri arvoitus, molemmat on hieman tuskailleet eikä ykkösmolarin paikka ole kummallakaan varma. Itselläni tosin löytyy vielä luottoa Giguerelle, enhän muuten treidiä olisi tehnytkään. Huomasin muuten että nämä molemmat Anaheimin pelaajat ovat lähtöisin Nizoralsilta. Toivoa sopii että molemmat pärjäävät paremmin sinimustissa. Saas nähdä miten käy, nostaako vai tuhoaako tämä treidi mahtavaa joukkuehenkeäni.
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Noniin, heti ensimmäisenä tulin katsomaan oliko Vieri hyväksynyt eilisen painimisen seurauksena syntyneen treidin. Ja olihan se. Muutamia ajatuksia tästä "suurkaupasta".

- Kestääkö Kariyan ranne? Jos kestää, niin prospalin menetys on korvattu.

- Löytääkö Kaberle alkukauden vireensä Atlantan yv:n ykkösmoottorina?

-Rynniikö Rottamies Jr. sairastuvalta Flamesin ykköskassariksi?

-Astuuko Sullivan vihdoin ulos kaapista?

Nämä asiat, ja paljon muuta, selviää ensi viikon aikana. Molemmat kuitenkin taidamme olla kauppaan tyytyväisiä.

Ps. Nizo: Läski-Eriksson teki kaksi maalia :¤)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
"- Kestääkö Kariyan ranne?"

Ei.

"- Löytääkö Kaberle alkukauden vireensä Atlantan yv:n ykkösmoottorina?"

Ei.

"-Rynniikö Rottamies Jr. sairastuvalta Flamesin ykköskassariksi?"

Kyllä.

"-Astuuko Sullivan vihdoin ulos kaapista?"

Juu, ja saa oman pukukopin samalla.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
"- Kestääkö Kariyan ranne?"

Ei.

Voi olla, että kestääkin


"- Löytääkö Kaberle alkukauden vireensä Atlantan yv:n ykkösmoottorina?"

Ei.

Hyvin mahdollista. Tai sitten löytää.

"-Rynniikö Rottamies Jr. sairastuvalta Flamesin ykköskassariksi?"

Kyllä.

Miikka Kiprusoff, Calgary Flames - Kiprusoff was supposed to mind his own busines and stay away from any drills during Saturday's practice, but he forced himself into the crease and faced some shots, reports the Calgary Herald. Coach Darryl Sutter wasn't particularly enthused, but conceded that Kiprusoff is champing at the bit to return and would be cleared for full practices as early as today. Barring any setbacks, it looks like Kiprusoff will be able to return to the Flames lineup shortly after the all-star break. If he can play anywhere near the level he displayed before his December injury, Roman Turek better get used to sitting on the bench.

Otappa tosta selvää. Aikalailla 50:60 mahikset, että rynnii.

"-Astuuko Sullivan vihdoin ulos kaapista?"

Juu, ja saa oman pukukopin samalla.

Tää on todellakin paha. Sullivanin on kuultu tilaavan lippuja treenien jälkeen pukukopissa. Muutostyöt Poronkusema Arenan pukuhuoneissa aloitetaan välittömästi.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Minä kans!

"- Kestääkö Kariyan ranne?"

Kestää.

"- Löytääkö Kaberle alkukauden vireensä Atlantan yv:n ykkösmoottorina?"

Ehkä ei, mutta mies on silti Atlantan ykköspakki ja saa ihan kiitettävästi yv-aikaa.

"-Rynniikö Rottamies Jr. sairastuvalta Flamesin ykköskassariksi?"

Luulisin että kyllä, mutta uskoisin että Turek myydään jonnekin jossa saa peliaikaa.

Mulla on kanssa kysymys: Tuleeko Gigueresta Anaheimin ykkösveskari ja pystyykö hän nousemaan lähellekään viime kauden kuntoaan?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Mulla on kanssa kysymys: Tuleeko Gigueresta Anaheimin ykkösveskari ja pystyykö hän nousemaan lähellekään viime kauden kuntoaan?

Juttelin Gigueren kanssa vakavasti ennen kuin lähetin pojan maailmalle eli Troopersiin. Jiggy on kyllä hyvässä kunnossa mutta motivaatiopuolella on hienoisia ongelmia. Kiekko ei enää niin paljon kiinnosta kun MVP valinta on jo plakkarissa ja kaikki vittuilevat suojusten koosta ja tason romahduksesta. Giguere onkin jättämässä jääkiekon kokonaan taakseen ja lähtemässä mukaan musiikkibisnekseen. Jean-Sebastienin voikin mahdollisesti bongata Espoon Tapiola Gardenista jo niinkin aikaisin kuin 7.2. jolloin hänen olisi tarkoitus aloittaa Finnhits-pitoisen rytmiorkesteri Jean S:n roudarina. Kiertue jatkuu 11.2. Tampereen Panamaan ja sieltä Leville (lisätietoja).
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Giguere admits that the mental side has been hurting him.

"I haven't let myself play like I can," Giguere said. "But I am going to be better for this experience. Just like the playoffs last year, this is going to make me a better goalie."

Harmi vaan että kun tänään on uusien pelaajien ´harjakaiset´ niin mun kaikilla veskareilla on peli enkä tiedä että kuka pelaa ja kuka istuu. Annan sitten varmaankin arvan ratkaista.

Sullivanin läksiäiset olivat komeat, 1+2 ja +4 tilasto. Toivotaan että tahti loppuu siihen jottei Troopers pääse liikaa leveilemään. :)

Nyt on sitten sekin ihme tapahtunut, että mulla on 6 IR-pelaajaa. 3 pakkia ja 3 wingeriä! Aika punaiselta alkaa mun joukkue näyttämään. Onneksi edessä on sentään hieman lepoa all-star breikin takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös