Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 330
  • 9 763

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Re: Hiphei!

Viestin lähetti Nizoral
"Philadelphia Flyers defenseman Eric Desjardins will require surgery on a broken right forearm and is expected to be sidelined approximately eight weeks, the team announced Sunday."

Melkein jo ehdin todeta onnistuneeni treidaamaan oikealla hetkellä, mutta kuinkas ollakkaan...

"Florida Panthers defenseman Jay Bouwmeester could miss up to six weeks because of a broken left foot."

...kyllä nyt taas v*t*tt**. Senatorskaan ei Mike Fisheriä näköjään suostu laittamaan takaisin ir-listalle vaikka mies ei ole pelannut "paluunsa" jälkeen viikkoihin.
Saas nähdä kuinka kauan Bouwmeesterin kanssa kestää.

Onneksi käteen jäi kaupasta Dagenais:)
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Hiphei!

Viestin lähetti rokka
Onneksi käteen jäi kaupasta Dagenais:)
Pierren lento vaan kestää. Mä olin treidiä tehdessä ihan varma ettei tuo meno voi kauan jatkua miehellä joka on 1) NHL-pelaajaksi liian hidas 2) NHL-pelaajaksi liian flegmaattinen 3) ei käytä kokoaan 4) ei osaa luistella tai puolustaa eli 5) elää pelkästään laukauksestaan. Todelliset asiantuntijat tietävät näköjään paremmin ;)
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Kaikki mukaan nimenvaihtoon.

Kontulan ylpeyden tippuminen sarjataulukossa inspiroi seuralle uuden kuvaavamman ja monimerkityksellisen nimen. Siis Kanat.
Itsekukin voi tahollaan miettia nimen merkitysta, kaikki negatiiviset mielleyhtymat ovat oikeita vastauksia:)

Pitka jo alkukaudesta hiljakselleen hierottu kaupankaynti tuotti viimein tulosta, montrealin pelaajia on kontulassa nyt nelja kun Mike Ribeiro saapui vahvistamaan joukkuetta.
Toiseen suuntaan matkasivat Daymond Langkow seka Jeff Cowan.

Viestin lähetti Nizoral
1) NHL-pelaajaksi liian hidas 2) NHL-pelaajaksi liian flegmaattinen 3) ei käytä kokoaan 4) ei osaa luistella tai puolustaa eli 5) elää pelkästään laukauksestaan.

Eli seuransa nakoinen pelaaja:)
No ei vaiskaan, onhan siella pari liukasta luistelijaakin.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Mitä ihmettä! Olin menossa laittamaan joukkuettani kuntoon yön otteluja varten ja huomasin että esim. Islandersin peli oli jo loppunut. Tottakai Ronning (joka teki vain 2 maalia, +3 tilasto) istui siis penkillä. Damn!

Mulla on muutenkin ehkä liikaa senttereitä. Yhteensä 6 kappaletta (Allison ei tosin ole pelikunnossa). Näin ollen siis ilmoitan että jos halukkaita löytyy niin esim. Ronning (4 peliä ja 3 maalia) on myynnissä. Vaihdossa mieluusti Lw, myös McEachern on myynnissä. Kiinnostuneet jonoon mars...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Hiphei!

Viestin lähetti Nizoral
Oon niin iloinen että mun pelaajat pääsevät edes hetkeksi eroon NHL:n hektisestä oravanpyörästä, vaikkakin kolhujaan parannellen. Junnuille lisää peliaikaa ja näillä mennään ja niinpoispäin. Seuraavaksi lienee sentterin vuoro...

Ja niinhän siinä kävi että Iso-Erkki mursi tappelussa Joe Thorntonin poskiluun ja Joe on poissa ainakin tämän yön uusintaottelusta Rangersia vastaan day-to-day -statuksella. Toivottavasti vamma ei osoittaudu ennakoitua pahemmaksi. Pitäisi varmaan olla varovaisempi näiden ennustuksien kanssa...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
On se nyt perkeles, kun kaksi sentteriä sivussa päivästä päivään! Sitten Datsyukki ottaa 17 aloitusvoittoa yhdessä pelissä. En taida saada yhtä montaa kasaan koko viikon aikana. Tarjoan Team Katajalle 6-8 -voittoa sopupelimuodossa tässä vaiheessa viikkoa.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Ooh, voitto!

Viestin lähetti Kopteri
Seuraavaksi vastaan asettuu Mini...Animaaliset joka saa tuta Team RAIMOn raivon!

Viime viikolla Team RAIMO sai Animaalisilta tuuttiinsa 10-2. Mitäköhän se raivo oli?? Ei edes tarvittu parasta suoritusta saavutettuihin lukemiin...

Viestin lähetti vieri
Mitä ihmettä! Olin menossa laittamaan joukkuettani kuntoon yön otteluja varten ja huomasin että esim. Islandersin peli oli jo loppunut.

Aikaisin alkaneet pelit ovat yllättäneet mutkin. Parina kolmena iltana on jo joku pelaajistani jäänyt pelipäivästä huolimatta penkille istumaan. Ja yllättäen kaverit ovat silloin hyvin pelanneet.

Tällä viikolla on vastassa sarjajumbo. Pelistä on vain yksi tavoite...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kattelin tossa vähän mun treidihistoriaa ja tuli tässä mieleen että onko teillä muilla jäänyt mitään hampaankoloon joistakin treideistä joita olette rakkaiden kanssamanagereiden kanssa suorittaneet. Mikä on paras ja mikä huonoin treidi jonka olette tehneet? Tässä on mun mietteet:

Huonoin:

Zetterberg (mulle) vaihdossa Doaniin (Kontulan kanoille)

- Mitä ihmettä minä oikein menin tekemään? Tämän treidin tein vain ja ainoastaan sen takia koska Doan oli merkitty sentteriksi joita minulla oli liikaa. Nythän Doan on jo tovin ollut myös Lw. Typerääkin typerämpi kauppa.

- Tähän olisi voinut oikeastaan valita minkä tahansa treidin, koska mun mielestäni en ole tehnyt muita kuin huonoja treidejä koko kautena. Ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna...

Paras:

Turek, Mogilny (mulle) vaihdossa Selänteeseen, Barnabyyn (Tikille)

- Sekä Turek että Mogilny olivat IR-pelaajia kun heidät ´ostin´, mutta Turek on jo palannut pelikuntoon ja hän on tuonut vankkaa kokemusta maalivahtisektorille. Mogilny on vielä muutaman viikon päässä pelikunnosta, mutta kunhan hän palaa niin avot.

Edit: Ja tähän loppuun sanon että perkele! Tanaben menetin juuri muutama päivä sitten ja nyt sitten menetin Visnovskyn.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Juupa joo

Nyt on kyllä miehiä tuvalla...

Marc Savard
Andrei Markov
Scott Young
Marty Reasoner
Darren McCarthy
Eric Daze

Onnittelut Team Katajalle. Olen valmis sopimaan 5-9 -tappiosta tässä vaiheessa viikkoa. Omat maalivantinikin pelaavat todella hyvin, mutta vastustajalla vielä paremmin.
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Huonoin

Langkow, Skrastinsh <-> Savard, Leopold

Ehkeivät Savardin tehot olleet odotettavissa, mutta kyllä silti on kismittänyt useaan otteeseen Atlantan touhuja seuratessa.
Langkow ei varsinaisesti ole ollut mikään floppi joten ei tämä treidi mikään tuomiopäivän moka ollut.

hyvänä kakkosena Sopel <-> Desjardins

Paras

Parhaimman treidin palkinto jaetaan:

Heatley, A.Roy <-> Modano, Brisebois
Jos taas jossiteltais niin Heatley olisi todennäköisesti ollut aika kova menetys.

Modano, Mitchell <-> Alfredsson, Salo
Alkukauden onnenkantamoinen, oikeastaan treidasin Modanon pois vain siitä syystä etta senttereitä oli liikaa.


Tuo Doan <-> Zetterberg on myös aika kova treidi vaikka sitä tehdessä ei siltä tuntunutkaan.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Re: Juupa joo

Viestin lähetti sopuli

Onnittelut Team Katajalle. Olen valmis sopimaan 5-9 -tappiosta tässä vaiheessa viikkoa. Omat maalivantinikin pelaavat todella hyvin, mutta vastustajalla vielä paremmin.

Heh, täytyy sanoa kyllä,että maalivahtini ovat viimeiset 10 viikkoa torjuneet minulle niitä voittoja.Ja tuo sairastupasi kyllä näyttää varsin harmittavalta,toki vain sinun näkökulmastasi...KATAJA! KATAJA! KATAJA!!!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri
Edit: Ja tähän loppuun sanon että perkele! Tanaben menetin juuri muutama päivä sitten ja nyt sitten menetin Visnovskyn.

Ja nyt sitten tuli tieto, että Strakan polvivamma on paljon pahempi kuin luultiin ja mies on sivussa pitkälle kevääseen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Juupa joo

Viestin lähetti beerhunter
Heh, täytyy sanoa kyllä,että maalivahtini ovat viimeiset 10 viikkoa torjuneet minulle niitä voittoja.Ja tuo sairastupasi kyllä näyttää varsin harmittavalta,toki vain sinun näkökulmastasi...KATAJA! KATAJA! KATAJA!!!

Täytyy sanoa kyllä, että maalivahtisi romahtavat ensi yönä. Ei mulla ole muita mahdollisuuksia. Aloituksissa ja laukauksissa tulee turpaan niin, että soi. Oikeasti tämän sarjan tylleröjoukkue on Jääkone, eikä +- -puolellakaan ole perinteisisti juhlittu, joten muutama ylivoimapiste ja tämä sarja päättyy tasan maalivahtien avustuksella.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Ja nyt sitten tuli tieto, että Strakan polvivamma on paljon pahempi kuin luultiin ja mies on sivussa pitkälle kevääseen.
Niinhän tässä aina käy. Kun pelaa LA:ssa niin ei voi pysyä terveenä. Kohta varmaan ilmoitetaan että Visnovsky on loppukauden sivussa.
Viestin lähetti sopuli
Nyt on Kiisalla treidit täynnä. Oma häpeä, mulla olis ollut aivan törkeän hyvä tarjous...
Ettei vaan oltais samoilla asioilla? :D Mä jätin ehdotukseni Kiisalle viime sunnuntaina ja sama ehdotus on edelleen hyväksymättä/hylkäämättä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti sopuli
Nyt on Kiisalla treidit täynnä. Oma häpeä, mulla olis ollut aivan törkeän hyvä tarjous...

Tuon saman ongelman kanssa tuskailin jo viime kaudella, kun yritin ehdotella Kiisalle jotain treidiä. Ei tähän peliin pitäisi osallistua, jos ei intoa riitä sen vertaa, että jaksaa edes käydä painamassa rejectiä treidiehdotuksiin. Kiisa kun on molemmilla kausilla ollut selkeästi harvimmin peliin loggautuva manageri.

Nyt nuo hyväksymistä tai hylkäämistä odottavat treidit jäävät muiden managerien painolasteiksi. Treidiehdotuksissa mainittuja pelaajia kun ei voi heittää waiversiin ja tehtyjen treidiehdotustenkin maksimimäärä on rajattu.

Ensi kaudeksi ehkä kannattaisi muuttaa liigan kokoonpanoa, että otetaan mukaan vain pelaajat, jotka ovat aktiivisia pelin suhteen.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
yhdyn täysin Rotan mielipiteeseen...Muistaakseni jo viime kaudella kommentoin tästä asiasta ja kyseisestä henkilöstä.Mutta mutta...ehkä hänellä on joku syy olla poissa keskuudestamme ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
Ettei vaan oltais samoilla asioilla? :D Mä jätin ehdotukseni Kiisalle viime sunnuntaina ja sama ehdotus on edelleen hyväksymättä/hylkäämättä.

Kaikki taitaa olla samoilla asioilla, toivottavasti Flonaldo ei saa vihiä...

Kortepohja muuten toisti ajatuksiani melkein sanasta sanaan, kun hylkäsi treidiehdotukseni ;)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Valitettavasti joudun...

...toteamaan, että mielestäni ensi kaudeksi liigastamme putoavat Kiisa ja N@statpojat. Kumpaakaan ei näytä peli paljoakaan kiinnostavan, tai sitten aika ei vaan riitä. Oli miten oli, niin uutta verta tilalle!

Kiva kun jengi täällä hehkutteli parhailla treideillä. Kaikki olivat tehneet parhaat treidit mun kanssa. Miksi häviän aina näissä, vaikka yritän oikeasti parantaa jengiä??? Esim. Alfredsson->Modano treidi. Olisko mun pitänyt arvata, että Mike on aivan skeida tällä kaudella? Häh?

Jos ei nyt tule suurinumeroisia voittoja, niin koko roosterini on myynnissä parin viikon sisään. Vierille voisin myydäkin, mutta kun se aina huijaa mua...:) Jos Vieri otat Tiimun takaisin, niin annan ehkä sulle anteeksi ja saat vielä Bertuzzin ym. kaupan päälle...
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti sopuli
Elämä.

Mikä elämä? Kai sitä kerran päivässä voi käydä tsekkaamassa yahoon...it takes about 30 seconds...Reject/accept.....ei se paljoa vaadi....KATAJA!! KATAJA!! KATAJA!!!
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Minähän en ole tehnyt kuin hyviä kauppoja.. =(

Hyvät:

McInnis, sydor --> pois

Fedorov --> pois

Huonot:

Fedorov <-- sisään

Czerkawski <-- sisään


itse kauppoja en muista, mutta enhän mä muutenkaan mitään muista.


nyt alkaa pikkuhiljaa multakin pelaajia kaatua, mutta tähän mennessä ollut se tilanne ihan hyvä. *koputtaa puuta*

Ja Jääkone, acceptaas tuo uusin kauppaehdotus, niin ollaan molemmat tyytyväisiä.. (kait)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: Ooh, voitto!

Viestin lähetti SammyD
Viime viikolla Team RAIMO sai Animaalisilta tuuttiinsa 10-2. Mitäköhän se raivo oli?? Ei edes tarvittu parasta suoritusta saavutettuihin lukemiin...

Mikkihiiri-ryhmämme raivoa on vaikea huomata....

Jep, olisihan se ihannetilanne jos kaikki managerit olisivat aktiivisia.
Yksi mahdollisuus olisi tietysti tiivistää ryhmä vaikka 18 joukkueeseen.

Ja kaikille tiedoksi,
Sergei Samsonov pelaa loppukauden Team RAIMOssa!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Re: Valitettavasti joudun...

Viestin lähetti tiki10
...toteamaan, että mielestäni ensi kaudeksi liigastamme putoavat Kiisa ja N@statpojat. Kumpaakaan ei näytä peli paljoakaan kiinnostavan, tai sitten aika ei vaan riitä. Oli miten oli, niin uutta verta tilalle!...
Öö. kyllä riittää aika ja kiinnostus, mutta treidiehdotuksiin JOTAIN rajaa! Vaikka pelaamme sijoista ynnä muut, niin pelleilemään en ryhdy. En ymmärrä, minkä takia olet joitain joukkueita pudottamassa liigasta?? Hieman perusteluita, kiitos..
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Valitettavasti joudun...

Viestin lähetti M@rko77
Öö. kyllä riittää aika ja kiinnostus, mutta treidiehdotuksiin JOTAIN rajaa! Vaikka pelaamme sijoista ynnä muut, niin pelleilemään en ryhdy. En ymmärrä, minkä takia olet joitain joukkueita pudottamassa liigasta?? Hieman perusteluita, kiitos..

Noh, ensinnäkin, en halua olla mikään kuningas tässä asiassa. Eiköhän kaikilla liigan managereilla ole sanansa sanottavana. Mielestäni vain manageri joka käy max. kerran viikossa manageroimassa ei ole tarpeeksi aktiivinen. Kaikki ovat varmasti huomanneet, että N@astapojat joukkue pelaa joka viikko otteluita niin, että puolet pelaajista on vaihtopenkillä tai sitten eivät pelaa lainkaan. Esim. mitä järkeä on pitää Kravchuck kokoonpanossa, kun äijä ei ole pelannut peliäkään??? Myös IR-pelaajat voisi laittaa IR-statukselle ja ottaa uusia pelaajia tilalle.

Enpä tiedä. Tuntuu vaan, että suurin osa liigamme managereista ovat aktiivisia ja treidiehdotuksiin saakin vastauksen aika nopeasti. Jos treidiehdotukset roikkuvat viikon, niin ei se kyllä hyvä asia ole.

Mutta, kuten sanoin, minullahan on vain yksi ääni tässä liigassa. Mielestäni Kiisa ja N@statpojat saisivat olla aktiivisempia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös