Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 216
  • 9 761

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Vihdoinkin pääsin eroon kahdesta pelaajasta joista en niin tykkää. Kummatkin ihan kelpo pelaajia, mutta ei tarpeeksi hyviä viime kauden mestarijoukkueeseen.

Sega Mahlajookille:

C Robert Reichel
G Brian Boucher

FSK Avalanchelle:

C Jan Hrdina

Waivers:

G Zac Bierk

Yritin myös ´painostaa´ sopulia hylkäämään tämän treidin, koska olisin voinut Bierkin ottaa joukkueeseeni (sovittu jo Segan kanssa aiemmin), mutta harmi sinänsä ettei sopuli nähnyt viestiäni ajoissa. No, ei voi mitään.

Hrdinaan olen kuitenkin tyytyväinen. Otaksun että hän pelaa Phoenixin ykkös/kakkos ketjussa sekä ylivoimaa tullee ihan kiitettävästi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
Yritin myös ´painostaa´ sopulia hylkäämään tämän treidin, koska olisin voinut Bierkin ottaa joukkueeseeni (sovittu jo Segan kanssa aiemmin), mutta harmi sinänsä ettei sopuli nähnyt viestiäni ajoissa. No, ei voi mitään.

Jees, meitsi tykitti vaan.

Mikähän siinä on, että mun vanhat parrat ei kelpaa kellekään? Kaikki vaan jahtaavat lupaavia nuorukaisiani ala Hartnell&Spezza. Häpeäisitte!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: NHL:ssä tapahtuu

Viestin lähetti Nizoral

Omasta puolestani kaupan tarkoituksena oli hieman tasapainottaa laitureiden ja senttereiden voimasuhdetta joukkueessani sekä luonnollisesti pitää treidituntumaa yllä. Nyt vetäydyn taas tutkimaan scouttieni tuottamia raportteja harjoitusleireiltä.

Ihan mielenkiintoisen treidin teitte. Gratton on mielestäni tuossa kaupassa se, joka ratkaisee kumpi on kaupan voittaja. Jos Gratton pystyy pelaamaan samanlaisen huippukauden kun hän on parhaimmillaan pelannut, on Repe vahvoilla tässä. Jos taas viime kauden lopun taaperrus jatkuu, on Nizo todennäköinen voittaja.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No perkules!

Eihän tässä ehdi hiljaiseloa viettämään lainkaan kun treidiä pukkaa yrittämättäkin.

Jääkoneelle:
Rosie Rucinsky
David Tanabe

Nizoralsille:
Scott Mellanby
Brendan Witt

Ovelana taka-ajatuksena treidissä on se että Jääkone menetti yhden viidestä Scottistaan ja mulla on jo ainakin kolme Brendania ja kaksi Scottia. Eikös tämä ole täyskäsi!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Re: No perkules!

Viestin lähetti Nizoral

Jääkoneelle:
Rosie Rucinsky
David Tanabe

Nizoralsille:
Scott Mellanby
Brendan Witt

Mikä idea tässä diilissä on? Supertähti+tavis kahteen tavikseen?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: No perkules!

Viestin lähetti finnjewel
Mikä idea tässä diilissä on? Supertähti+tavis kahteen tavikseen?
Jääkoneeltahan tuo ehdotus tuli mutta olettaisin syyn olevan seuraava:

Tavis #1 Rucinsky pelaa ennakkokaavailuiden mukaan Rangersin ykkösnyrkissä Lindrosin ja Carterin kanssa joten tulosta luulisi syntyvän. Myös alivoimapisteitä tuli kivasti viime kaudella

Tavis #2 Tanabe siirtyi Tepoksi Tepon paikalle Phoenixin johtavaksi kiekolliseksi pakiksi. Lahjoja nuorella miehellä todistettavasti on (ekalla kaudellaan 2000 tehot 7+22, ylivoimalla 5+11) ja vastuuta todennäköisesti ykkösylivoimaa myöten tiedossa.

Näin ollen kolmesta taviksesta ainoastaan Witt on todellinen tavis, jonka saldojen voi odottaa pysyvän samoina kuin viime vuosina noin keskimäärin. "Supertähti" Mellanby pelasi erinomaisen viime kauden mutta sitä ennen on ollut hiljaisempaa (edellinen kausi vain 15+26). Myös ikä alkaa painaa.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: NHL:ssä tapahtuu

Viestin lähetti Nizoral
Näinhän siinä kävi että juuri kun uhosin olevani odottelevalla kannalla kauden alkuun asti niin treidi taklasi puun takaa.

pitkäpäätyyn sai:
Chris Gratton
Richard Zednik
Niklas Sundström

Nizorals sai:
Bobby Holik
Brendan Shanahan
Mike Ribeiro

Omasta puolestani kaupan tarkoituksena oli hieman tasapainottaa laitureiden ja senttereiden voimasuhdetta joukkueessani sekä luonnollisesti pitää treidituntumaa yllä. Nyt vetäydyn taas tutkimaan scouttieni tuottamia raportteja harjoitusleireiltä.

Nuorennus leikkaus joukkueessani jatkuu. Harmi vaan, että tämä ei ole semmoinen manageri peli jossa voi jatkaa samalla joukkueella myös ensi vuonna. Kesällä vaan pidettäisiin varaustilaisuus tulevaisuuden lupauksista ihan niin kuin oikeatkin NHL seurat tekevät.
Mutta ite asiaan. Tällä kaupalla minä sain purettua senttereiden ylitarjontaa omasta joukkueesta. Zednikille napsahti kovat odotukset niskaan, koska muitakaan maalintekijöitä ei joukkueessa ole. Sundströmistä yritän päästä eroon. Ruotsalaiset ei oikein nappaa.
Gratton on kaupan kysymysmerkki. Pelasi umpi surkean loppu kauden viime vuonna, mutta eiköhän sieltä tälle kaudelle löydy pelimies.
Kauppoja vielä etsitään ja mietitään. Jos tämä peli ei minulle muuta tarjoa, niin paljon pähkälyä ja treidejä.
Nimimerkillä Treidi kuninkuutta hakemassa ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: No perkules!

Viestin lähetti finnjewel
Mikä idea tässä diilissä on? Supertähti+tavis kahteen tavikseen?

Haukutsä mun uusia jätkä taviksiksi? Todellakin tuo diilin ideana oli toivo Rucinskyn paikasta ison E:n vieressä sekä Tanaben läpimurto. Hilsemiehelle siis varmoja pointseja ja mulle ehkäpointseja. Jäähyissä tuli tukkaan ja lujaa...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Re: Re: Re: No perkules!

Viestin lähetti sopuli
Haukutsä mun uusia jätkä taviksiksi?

Se vain harmittaa, että jos olisin tiennyt Mellanbyn olevan kaupan, olisin voinut tarjota tyypistä yhtä sun toista..
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Re: No perkules!

Viestin lähetti finnjewel
Se vain harmittaa, että jos olisin tiennyt Mellanbyn olevan kaupan, olisin voinut tarjota tyypistä yhtä sun toista..
Kyllä Mellanby on edelleen kaupan jos tarjous on kohdallaan. Ihan halvalla en tosin myy kun laituritilanne ei ole edelleenkään paras mahdollinen (vaan kelläpä olisi).

Viestin lähetti sopuli
Hilsemiehelle siis varmoja pointseja ja mulle ehkäpointseja.
Jumankekka! Hilsemieheksi vielä haukutaan vaikka rastat lähti jo puoli vuotta sitten. Oiskohan pitänyt uusia sittenkin joukkueen nimi? Ja jatkoajan nimimerkki... No, kentällä pistetään laihat homot kyykkyyn.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kauppaa pukkaa edelleen

Pienen hoputtelun jälkeen seuraavanlainen kauppa:

HC Flintstonesille
RW Langenbrunner, Jamie (RW-NJ)
RW Rupp, Michael (RW-NJ)
D Rachunek, Karel (D-Ott)

No Mercy Teamille
C Gomez, Scott (C-NJ)
LW Pandolfo, Jay (LW-NJ)
D Marchment, Bryan (D-Tor)

Edit: Ja koska kaupan peruina menetin paljon PIM:jä niin niitä korvaamaan tein vaihdon waiver-listalta eli

HC Flintstonesiin
C Avery, Sean (C-LA)

Waiveriin
LW Schaefer, Peter (LW-Ott)
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
TeamKoivulle:
C Lemieux
RW Sundström
D Kasparaitis

pitkäpäätyyn:
LW Saprykin
RW Zubrus
D Jackman

Oli täysin Lemieux:n arvoinen kauppa ;)

Korjailin vähä viestiä,kun se heitteli sanoja minne sattuu

Aikaisempiin tarjouksiin joita pitkäpäätyyn tarjoili tämä oli jokseenkin yllättävä
TeamKoivulle:
Koivu
Lemieux
Sundström
Kasparaitis

pitkäpäätyyn:
Iginla
Kovalchuk
Langkow
Kozlov S.
rejectin painaminen kesti 0,3 sekuntia
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti beerhunter
TeamKoivulle:
C Lemieux
RW Sundström
D Kasparaitis

pitkäpäätyyn:
LW Saprykin
RW Zubrus
D Jackman

Oli täysin Lemieux:n arvoinen kauppa ;)

Korjailin vähä viestiä,kun se heitteli sanoja minne sattuu

Aikaisempiin tarjouksiin joita pitkäpäätyyn tarjoili tämä oli jokseenkin yllättävä
TeamKoivulle:
Koivu
Lemieux
Sundström
Kasparaitis

pitkäpäätyyn:
Iginla
Kovalchuk
Langkow
Kozlov S.
rejectin painaminen kesti 0,3 sekuntia

Tällä kaupalla sain korjattua totaalisen huonoa +/- tilastooni ja poistin myös sen pikku peikon että Lemieux ei voi pelata kunnolla tulevalla kaudella. Tuota alempaa ehdotusta en ole voinut ikinä laittaa, koska Sundström ja Koivu eivät olleet samaan aikaan joukkueessa. Ja ne ei todellakaan ollut huonoja tarjouksia. Minulle ei vaan informoitu että Iginla ja Kovalchuk on koskemattomia. Vaikee siinä on mitään järkevää tarjota kun ei tiedä mitä mies haluaa.
Tämän viimeisen ehdotuksen tein suoraan sen mukaan ketkä pelaajat oli sinun voin luopua listalla.
Zubrus voi lyödä ittesä läpi. Siinä tapauksessa minä voitan tämän kaupan. Vaikka ei tämä paska veto nyttenkään ollut.
Sai taas lisää erilaista pelinappulaa vaihtorulettiin.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti repe_joke
Tällä kaupalla sain korjattua totaalisen huonoa +/- tilastooni ja poistin myös sen pikku peikon että Lemieux ei voi pelata kunnolla tulevalla kaudella. Tuota alempaa ehdotusta en ole voinut ikinä laittaa, koska Sundström ja Koivu eivät olleet samaan aikaan joukkueessa. Ja ne ei todellakaan ollut huonoja tarjouksia. Minulle ei vaan informoitu että Iginla ja Kovalchuk on koskemattomia. Vaikee siinä on mitään järkevää tarjota kun ei tiedä mitä mies haluaa.
Tämän viimeisen ehdotuksen tein suoraan sen mukaan ketkä pelaajat oli sinun voin luopua listalla.
Zubrus voi lyödä ittesä läpi. Siinä tapauksessa minä voitan tämän kaupan. Vaikka ei tämä paska veto nyttenkään ollut.
Sai taas lisää erilaista pelinappulaa vaihtorulettiin.

No anyways niissä sun kaupoissa tais olla Jokinen/Koivu ja Lemieux+ kaksi jotain silppua ja minulta halusit tyhjentää melkein koko pajatson vedoten juuri Lemieux:n hyvyyteen..No,niin tai näin näillä taas mennään
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti beerhunter
No anyways niissä sun kaupoissa tais olla Jokinen/Koivu ja Lemieux+ kaksi jotain silppua ja minulta halusit tyhjentää melkein koko pajatson vedoten juuri Lemieux:n hyvyyteen..No,niin tai näin näillä taas mennään

No laitetaan nyt sitten kaiken kansan nähtäväks nämä ehdotukset. Jokainen voi vetää niistä omat johto päätökset.


pitkäpäätyyn:
Jokinen, Olli
Sedin, Daniel
Shanahan, Brendan
Tucker, Darcy


For

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Kovalchuk, Ilya
Langkow, Daymond
Zubrus, Dainius


Comments:
olisin pölvästi jos hyväksyisin tämän kaupan....eikös kaupanteossa perusajatuksia ole win-win-situation ja tämä ei ole sitä nähnytkään.....

------------------------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn:
Lemieux, Mario
Ribeiro, Mike
Sedin, Daniel
Shanahan, Brendan
Tucker, Darcy


For

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Kovalchuk, Ilya
Langkow, Daymond
Saprykin, Oleg
Zubrus, Dainius

-----------------------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn:
Fedotenko, Ruslan
Lemieux, Mario
Mair, Adam
Shanahan, Brendan


For

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Kovalchuk, Ilya
Langkow, Daymond
Zubrus, Dainius


Comments:
joo...saman tien voit tiputtaa noi Mair/Fedotenkon pois,koska niistä ei ole mitään hyötyä..come on,jotain järkeä nyt...ei Shanny ja Mario ole noiden 3 pelurin arvoinen(Iggy,Kovo,Lang)

-----------------------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn:
Fedotenko, Ruslan
Lemieux, Mario
Sedin, Daniel


For

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Langkow, Daymond
Zubrus, Dainius


Siinä tais ollakkin minun ehdotukset ja kaikki vastaukset jotka niistä sain. Ei ollu kovin helppo lähtee uutta tarjousta tekemään noitten perusteella. Tämmösen vasta tarjouksen vielä sain kyllä.

------------------------------------------------------------------------------------

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Langkow, Daymond
Zubrus, Dainius


For

pitkäpäätyyn:
Dimitrakos, Niko
Lemieux, Mario
Shanahan, Brendan


Tämän tarkoitus ei ole mustamaalata ketään tai tuottaa pahaa mieltä. Laitoinpahan vaan esille ehdotukset kun minä kerta pyydän mahdottomia. Sen saa kaikki nyt itse päättää.

EDIT: lätkin katkoviivat tuonne ettei kauppa ehdotukset mene sekasin keskenään.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
yehaa..sainpas sitä kunno n provoa aikaan!!That's what I'm talking about!!!
iso HYMIÖ!
Mutta mun väsyneen järjenjuoksun mukaan kun katon noita tarjouksia nyt,niin edelleen olen sitä mieltä,että olisin jäänyt niissä tappiolle. Okei,ehkä heittelin vähän karrikoidusti sinua kohtaan muutamia esimerkkejä kun en niitä posteja ole tarkemmin säästellyt;nevertheless,parempaa kommentointia olisin voinut ehkä heittää.Luulin että jotkut noista ehdotuksista olivat silkkaa kuittalua?
Peace,OUT
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Re: Re: No perkules!

Viestin lähetti Nizoral
Jumankekka! Hilsemieheksi vielä haukutaan vaikka rastat lähti jo puoli vuotta sitten. Oiskohan pitänyt uusia sittenkin joukkueen nimi? Ja jatkoajan nimimerkki... No, kentällä pistetään laihat homot kyykkyyn.

Pitäisikö minunkin vaihtaa tuo Yahoon nimimerkki, kun olen hieman ottanut kiloja ja siinä ohessa parantunut taudistani. Tuopista vetoa, ettet kyykytä mua kertaakaan tällä kaudella!
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti repe_joke
No laitetaan nyt sitten kaiken kansan nähtäväks nämä ehdotukset. Jokainen voi vetää niistä omat johto päätökset.


pitkäpäätyyn:
Jokinen, Olli
Sedin, Daniel
Shanahan, Brendan
Tucker, Darcy


For

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Kovalchuk, Ilya
Langkow, Daymond
Zubrus, Dainius


Comments:
olisin pölvästi jos hyväksyisin tämän kaupan....eikös kaupanteossa perusajatuksia ole win-win-situation ja tämä ei ole sitä nähnytkään.....

------------------------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn:
Lemieux, Mario
Ribeiro, Mike
Sedin, Daniel
Shanahan, Brendan
Tucker, Darcy


For

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Kovalchuk, Ilya
Langkow, Daymond
Saprykin, Oleg
Zubrus, Dainius

-----------------------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn:
Fedotenko, Ruslan
Lemieux, Mario
Mair, Adam
Shanahan, Brendan


For

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Kovalchuk, Ilya
Langkow, Daymond
Zubrus, Dainius


Comments:
joo...saman tien voit tiputtaa noi Mair/Fedotenkon pois,koska niistä ei ole mitään hyötyä..come on,jotain järkeä nyt...ei Shanny ja Mario ole noiden 3 pelurin arvoinen(Iggy,Kovo,Lang)

-----------------------------------------------------------------------------------

pitkäpäätyyn:
Fedotenko, Ruslan
Lemieux, Mario
Sedin, Daniel


For

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Langkow, Daymond
Zubrus, Dainius


Siinä tais ollakkin minun ehdotukset ja kaikki vastaukset jotka niistä sain. Ei ollu kovin helppo lähtee uutta tarjousta tekemään noitten perusteella. Tämmösen vasta tarjouksen vielä sain kyllä.

------------------------------------------------------------------------------------

TeamKoivu:
Iginla, Jarome
Langkow, Daymond
Zubrus, Dainius


For

pitkäpäätyyn:
Dimitrakos, Niko
Lemieux, Mario
Shanahan, Brendan


Tämän tarkoitus ei ole mustamaalata ketään tai tuottaa pahaa mieltä. Laitoinpahan vaan esille ehdotukset kun minä kerta pyydän mahdottomia. Sen saa kaikki nyt itse päättää.

EDIT: lätkin katkoviivat tuonne ettei kauppa ehdotukset mene sekasin keskenään.

propsit vielä vaivannäöstä;ei ollut varmaankaan helppo työ kopioida noi jutskat tonne
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näitä vääntöjähän aina välillä tulee

Kun toinen pitää jotain pelaajaa kovana tekijänä (ja pelaaja saattaa kuulua omiin suosikkeihin) ja vastapuolen managerin arvoasteikossa ko pelaaja onkin lähinnä inhokki osastolla.

Meillähän oli vähän vastaavaa kapinaa (en muista kenen kanssa) kun mä yritin vaihtaa Petr Sykoraa (Devilsin ajoilta omia suosikkejani) Miroslav Sataniin. Kaupassa oli silloin muistaakseni mukana muitakin pelaajia mutta näistä kahdesta pelaajasta siis se kamina kuintenkin syntyi.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Näitä vääntöjähän aina välillä tulee

Viestin lähetti flintstone
Meillähän oli vähän vastaavaa kapinaa (en muista kenen kanssa) kun mä yritin vaihtaa Petr Sykoraa (Devilsin ajoilta omia suosikkejani) Miroslav Sataniin. Kaupassa oli silloin muistaakseni mukana muitakin pelaajia mutta näistä kahdesta pelaajasta siis se kamina kuintenkin syntyi.

Minä! Minä!

Kaiken lisäksi Sykora taisi loppukaudesta päätyä uhosta huolimatta mun joukkueeseen ja olikin kantavia voimia. Näin se takki kääntyy.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
asiasta paskakärpäseen...Ehkä parhaiten minua saa"jallitettua" noihin kauppoihin käyttämällä messengeriä...voitte lisätä meikäläisen sinne huoleti ja ruvetaan hieromaan kauppoja...osoite on tuolla omalla sivullamme........juuri NYT
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Näitä vääntöjähän aina välillä tulee

Viestin lähetti flintstone
Meillähän oli vähän vastaavaa kapinaa (en muista kenen kanssa) kun mä yritin vaihtaa Petr Sykoraa (Devilsin ajoilta omia suosikkejani) Miroslav Sataniin

Muistan itse jonkun Sykoraan liittyvän kaupankäynnin mutta Satan ei ollut siinä toisena osapuolena...

Suosikkipelaajat on ainakin minun leirissäni hinnoiteltu sen verran korkealle että reilu treidaus on hankalaa.
Ainoastaan jos tulopuolella olisi toinen suosikki.

Ehdottomasti pieni perustelu AINA kun treidiä lähettää tai hylkää!
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Re: Re: Re: No perkules!

Viestin lähetti sopuli
Tuopista vetoa, ettet kyykytä mua kertaakaan tällä kaudella!
Tämähän haiskahtaa haasteelta! DEAL! Viikon seitsemän jälkeen voit alkaa etsiä paikkaa, jossa on pienimmät ja halvimmat tuopit.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
ihan vaan sitä,että kohta on tulossa 1000 POST ja kukahan onnekas sen saa/haluaa....ja sen on sitten oltava tyylikäs ja mieleen jäävä!!!!!!!!!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös