Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 230
  • 9 761

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kohta alkaa vapaiden pelaajien metsästys. Odottelin aikani, josko kukaan ei muistaisi Hasekin (+ muutaman muun) puuttumista ja käyttäisi korkeahkot waiver priority numeronsa johonkin ei niin hyvään pelaajaan, mutta ikävä kyllä joku taisi tuolla liigan ilmoitustaululla siitä ilmoittaa ja virkistää meidän kaikkien muistia. Nyt kaikki joilla on suht korkea waiver priority vaan odottaa, odottaa ja odottaa. Mitä kauemmin odottaa niin sitä paremmat pelaajat me muut poimimme tuolta waiverista. Minä en enää jaksa odotella, koska Mirasane nappaa Hasekin kuitenkin (tämän tiedän, koska Mirasane kertoi minulle).

Ai niin, mielestäni (Mirasane oli samaa mieltä) waiver priority numero ykkönen kuuluisi palkinnoksi viime kauden voittajalle...kuka se ikinä nyt olikaan? Samaa mieltä?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kopterin merkkipaaluviesti on raportoitu moderaattoreille.

Huomattavasti asiallisempi sisältö Jatkoajan kautta aikain aktiivisimman lätkämanageriketjun tuhannenneksi viestiksi olisi tietenkin ollut JAAAAAANNNEEEE!
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti vieri
) , mutta ikävä kyllä joku taisi tuolla liigan ilmoitustaululla siitä ilmoittaa ja virkistää meidän kaikkien muistia. ?

kukas ääliö se oli?Varmaan aika mulkku jätkä....
:)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Nizoral
Huomattavasti asiallisempi sisältö Jatkoajan kautta aikain aktiivisimman lätkämanageriketjun tuhannenneksi viestiksi olisi tietenkin ollut JAAAAAANNNEEEE!

RAIMO on Jannea nopeampi!

ps. Myy mulle nimimerkkis, mulla on rastat ja hilsettä!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Nizoral
Nyt pistit pahan. Eihän tuota enää muista pirukaan. Olinkos se minä?
En muista, mutta ei sillä väliä...en minä ketään siitä syytellyt sen enempää.

Mitä mieltä siitä että waiver priority numero 1 tulis viime kauden unohdetulle mestarille? :D Pitäishän tässä pelissä olla edes joku palkinto ja toi ois hyvä mun mielestä? :)
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri
Kohta alkaa vapaiden pelaajien metsästys.

Onkos muuten tarkempaa tietoa, milloin niitä pelaajia alkaa sinne tippua? En enää muista viime kaudesta, kuinka kauan sitä piti odottaa. Oliko se ihan kauden alkuun?

Kolme kaveria tuolla Waiver priorityissä on meikäläistäkin edellä, mutta toivon, että saisin jonkun pelaajan, josta olisi oikeasti hyötyä joukkueelleni. Hasek nyt varmasti menee, mutta ehkäpä joku muu löytää uuden kodin Paavolan Sisusta.

P.S. Täysin asiaankuulumatonta: Joko Vieri huominen Mestareiden liigan matsi on mielessä? Riittääkö tasuri vai voittoako haetaan? Sääli, ettet 'itse' pääse huomenna pelaamaan. Meikäläisen kannalta 3 pojoa pitäisi irrota, kotimatsi kun on.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Mitä mieltä siitä että waiver priority numero 1 tulis viime kauden unohdetulle mestarille? :D Pitäishän tässä pelissä olla edes joku palkinto ja toi ois hyvä mun mielestä? :)

Mutta koska olemme tulleet täysin yksimielisesti siihen tulokseen että kukaan ei muista viime kauden mestaria, pitäisi ykkösvuoro ehdottamasti jäädyttää unohdetun mestarin kunniaksi. Ja jotta mirasane ei joutuisi yksin kärsimään tästä jäädytyksestä, olisi suotavaa että myös kakkosvuoro jäädytettäisiin solidaarisuuden osoituksena. Näin ollen tänä vuonna ensimmäiseksi pääsisi valitsemaan se manageri, jolla on vuoro #3. Tämä olisi mielestäni ideaaliratkaisu yhteiseen ongelmaamme.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vieri

Mitä mieltä siitä että waiver priority numero 1 tulis viime kauden unohdetulle mestarille?

Ihme kyllä olen samaa mieltä...

Voi olla mahdoton toteuttaa mutta olisihan se mukava palkinto.

ps. Enkös se ollut minä joka voitti?
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Sorppa
Onkos muuten tarkempaa tietoa, milloin niitä pelaajia alkaa sinne tippua? En enää muista viime kaudesta, kuinka kauan sitä piti odottaa. Oliko se ihan kauden alkuun?
Varmaankin sitten kun kyseiset herrat ovat pelanneet ainakin yhden/kaksi matsia.
P.S. Täysin asiaankuulumatonta: Joko Vieri huominen Mestareiden liigan matsi on mielessä? Riittääkö tasuri vai voittoako haetaan? Sääli, ettet 'itse' pääse huomenna pelaamaan. Meikäläisen kannalta 3 pojoa pitäisi irrota, kotimatsi kun on.
Joo, mielessä on ja kauhulla odotan. Otaksun että Inter tulee olemaan niin surkea että koko Suomi vihaa heitä huomisen jälkeen. Olen aika varma tosta, koska Vieri (siis minä), Recoba, ehkä Emre ja ehkä Van Der Meyde ovat poissa. Ja kaiken tämän lisäksi meitin valmentaja Cúper peluutaa Interiä aina puolustuksen kautta. Jos muistat katsoneesi viime kauden ottelun (Valencia-Inter) niin varaudu samanlaiseen ellei pahempaan teurastukseen. Toivottavasti olen väärässä...

Edit: Ja vielä tosta waiver prioritystä. En minä oikeasti tosissani ollut. Olisihan se tietenkin ollut nastaa jos oltaisiin viime kauden loputtua jonkun tollasen palkinnon keksineet, mutta ei sitä enää voi muuttaa. En halua voittaa mitään rötöksellä...:)
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri

Ai niin, mielestäni (Mirasane oli samaa mieltä) waiver priority numero ykkönen kuuluisi palkinnoksi viime kauden voittajalle...kuka se ikinä nyt olikaan? Samaa mieltä?

Hmmm...kuka se viime vuoden mestari olikaan? Kyllä se taisin tosiaankin olla minä. Mulla on hämärä muistikuva siitä, että etenin finaaleihin asti. Vaikka finaalin lopputulosta en nyt muista, niin kyllähän minun se mestari täytyy olla, kun kerran olen waiver priority ykkösenkin saanut siitä palkinnoksi. :D
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Mutta älä sure Vieri. Vaikka Hasek sovittelee jo Rottapaitaa päälleen, niin onhan waiversiin tulossa muita hyviä pelaajia vielä, joita kannattaa kytätä....Biron, Legwand, Ruutu, Santala ja kumppanit sieltä ainakin puuttuu vielä. :)
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Niin puuttuvat ja niin puuttuu vielä moni muukin, mutta ei vain jaksa odottaa. Ja sitä paitsi esim. Biron voi olla vaikka Millerin kakkonen Buffalossa. Mä haluun Hasekin! Mulla on vähän semmonen mentaliteetti että kaikki tänne heti mulle nyt. :)

Ps: Äläkä enää luettele noita pelaajia, koska kohta en saa enää ketään. :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minulla näkyy olevan waiver sijotus sen verta huono, että ei tarvii pelätä saavansa jotain järkevää.
No kait sitä pitää sitten tehä jotain kauppoja, joilla saa itselleen etuosto oikeuden vähän halvemmalla joihinkin pelaajiin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Päivitetty lista hassatavista pelaajista

Juu nyt pitää tehä uus lista koska vaihtuvuutta on ollut sen verran. Ja viimeksi en tehny listaa kovin tosissaan.

Parasta A-ryhmää edustaa

RW Zednik, Richard
D Jovanovski, Ed
LW Saprykin, Oleg (tahtoo kattoo mitä mies osaa, jos ees pelaa)


B ryhmään juuttuneet

C Rucchin, Steve
C Jokinen, Olli
C Gratton, Chris
LW Sedin, Daniel
LW Hossa, Marcel (vähän löytyy kiinnostusta katsoa mihinkä mies pystyy)
RW Fedotenko, Ruslan
RW Zubrus, Dainius
D Jackman, Barret


C ryhmä elikkä viltti ketju

D Vaananen, Ossi
D Pilar, Karel
D Mara, Paul
D Cairns, Eric
C Kraft, Milan (vaikka kiinnostusta löytyy miestä kohtaa, niin lähtee joukkueesta vaikka täyte miehenä johonkin treidiin)
RW Dimitrakos, Niko
RW Hall, Adam
LW Tucker, Darcy
C Mair, Adam
G Markkanen, Jussi
G Hurme, Jani
G Toskala, Vesa


Kovasti näyttää nuorelta minun kokoonpano. Toivon mukaan tuohon tuli kaikki mukaan.
Toivelistalla olisi maaleja ja syöttöjä. Niin ylivoimaa kun tasakenttiinkin. Vaihdot katsotaan kuitenkin aina sen hetken tilanteen mukaan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Väännettiin tossa vähän aikaa tätä treidiä (Felocity Fightersin kanssa) ja päästiin viimeinkin sopuun.

Felocitylle:

Teemu Selänne 28 maalia 36 syöttöä 30 min jäähyjä
Jeff O´Neill 30 m 31 s 38 j
Petr Sykora 34 m 25 s 24 j

= 92 maalia & 92 syöttöä & 92 minsaa jäähyjä

Treidi oli vaikea, koska Felocity nimenomaan halusi että kaikki nämä kolme tilastoa ovat juuri tasan 92. :)

FSK:lle:

Glen Murray 44 maalia 48 syöttöä 64 min jäähyjä
Paul Kariya 25 m 56 s 48 j
Steve Sullivan 26 m 35 s 42 j

= 95 maalia & 139 syöttöä & 154 minsaa jäähyjä

Tossa vaan noi ihan pelkistetyt tehot.

Mielipiteitä?

Meillä on myös kypsymässä eräs toinenkin kovemman luokan treidi, mutta siitä ehkä lisää myöhemmin...

Ciao...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri
Tossa vaan noi ihan pelkistetyt tehot.

Mielipiteitä?

Tilastojen perusteella Vieri on voittaja, mutta toisaalta Murray pelasi viime vuonna ennätyskautensa, eikä välttämättä yllä tänä vuonna ihan yhtä koviin tehoihin. Bostonin ylivoimastakin on yksi tärkeä pala poissa, kun Berardia ei enää ole siniviivalla. Sykoran tehot taas parantunee viime vuodesta, koska rinnalla on nyt Fedorov, joka voittaa mennen tullen viime vuoden sentterikaksikon Oates-Rucchin. Kova treidi kaiken kaikkiaan,
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Päivitetty joukkueen runko

HC Flintstones

A-Ryhmä (ei myynnissä ja ilman huomattavia tarjouksia ei myöskään vaihda joukkuetta):
C Saku Koivu
RW Jamie Langenbrunner
D Sergei Zubov
D Adam Foote
D Teppo Numminen
G Martin Brodeur

B-Ryhmä:
LW Jeff Friesen
RW Owen Nolan
RW David Vyborny
RW Jason Blake
RW Brian Gionta
D Karel Rachunek
D Tom Poti
D Colin White
G Pasi Nurminen

C-Ryhmä:
C Stu Barnes
C Stephane Yelle
C Sean Avery
LW Ville Nieminen
RW Michael Rupp

D-Ryhmä (tarjolla tänään):
LW Oleg Kvasha
RW Richard Park
G Manny Legacy
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Tilastojen perusteella Vieri on voittaja...
Oma mielipiteeni. Syöttöjen ja jäähyjen perusteella voittaja, mutta laskin kaikki meidän kategoriat (11 kpl) yhteen ja voitin siis näissä tilastoissa 6-5. Eli varsin tasapuolinen treidi.
...mutta toisaalta Murray pelasi viime vuonna ennätyskautensa, eikä välttämättä yllä tänä vuonna ihan yhtä koviin tehoihin. Bostonin ylivoimastakin on yksi tärkeä pala poissa, kun Berardia ei enää ole siniviivalla. Sykoran tehot taas parantunee viime vuodesta, koska rinnalla on nyt Fedorov, joka voittaa mennen tullen viime vuoden sentterikaksikon Oates-Rucchin. Kova treidi kaiken kaikkiaan,
Uskon Murrayhun kuin koira luuhun. Tä? Koira luuhun? :D No, joo. Missäs Berard on? Myönnän etten ole seurannut aktiivisesti NHL sivustoja näin kesän aikana. Vaikka Berard puuttuisikin niin varmasti sieltä joku nousee korvaamaan hänet ja muutenkin luotan Thornton & Murray kaksikkoon kuin kissa maitoon. :D Ja Sykoran tehot parantuvat, se on myös totta.

Ehdotin tätä treidiä, koska uskon Kariyaan enemmän kuin Selänteeseen (molemmilla varmasti hyvä kausi edessä), sekä luotan että Murray & Sullivan ovat arvokkaampi kaksikko kuin O´Neill & Sykora. Aika näyttää kuka tässä treidissä voitti, jos kukaan...
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Pakko tulla täältä kysymään yhtä asiaa kun tuolla omassa ketjussa ei välttämättä olla kauhean jäävejä. Mitä mieltä olette siitä, että kannattaako minun napata David Legwand? Minä olen 2 Waiver listalla ja Hasek olisi minun ykkös vaihtoehto, mutta en oikein usko että saan sitä ja siksi tässä on tullut mietittyä muitakin vaihtoehtoja. Nyt kun sitten Legwand tuli tuonne listoille, niin mietin kannattaako minun lähteä silti kalastamaan Hasekia vai ottaa nyt Legwand sieltä Waiveristä pois kuleksimasta?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Ck
Pakko tulla täältä kysymään yhtä asiaa kun tuolla omassa ketjussa ei välttämättä olla kauhean jäävejä. Mitä mieltä olette siitä, että kannattaako minun napata David Legwand? Minä olen 2 Waiver listalla ja Hasek olisi minun ykkös vaihtoehto, mutta en oikein usko että saan sitä ja siksi tässä on tullut mietittyä muitakin vaihtoehtoja. Nyt kun sitten Legwand tuli tuonne listoille, niin mietin kannattaako minun lähteä silti kalastamaan Hasekia vai ottaa nyt Legwand sieltä Waiveristä pois kuleksimasta?

Se riippuu ihan siitä, miten valveutunut teidän pelinne Waiver-listan ykkönen on. Kyllähän Legwand on pelimies ja samaan aikaan waiversiin lisätty Biron myös. Hasek on parempi, mutta sinun tilanteessasi ehkä pelaisin varman päälle ja ottaisin Legwandin.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Missäs Berard on? Myönnän etten ole seurannut aktiivisesti NHL sivustoja näin kesän aikana. Vaikka Berard puuttuisikin niin varmasti sieltä joku nousee korvaamaan hänet ja muutenkin luotan Thornton & Murray kaksikkoon kuin kissa maitoon.
Berardin lisäksi Boynton on holdout -statuksella, joten tällä hetkellä Bruinsin puolustus on varsin kapoinen, etenkin kiekollisella puolella. Ketäs sinne nyt jää? McGillis, O'Donnell, Gill ja I'am Moran. Loput prospecteja...

edit: O'D unohtui
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti mirasane
Se riippuu ihan siitä, miten valveutunut teidän pelinne Waiver-listan ykkönen on. Kyllähän Legwand on pelimies ja samaan aikaan waiversiin lisätty Biron myös. Hasek on parempi, mutta sinun tilanteessasi ehkä pelaisin varman päälle ja ottaisin Legwandin.

Itseasiassa meidän ykkönen ei ole kauhean valveutunut, koska on viimeksi käynyt Yahoossa 11 päivä. Siksi olenkin nyt kahden vaiheilla, koska kyllä minä mieluummin Legwandin ottaisin kuin Bironin, mutta tietenkin Hasek olisi noista se mieluisin vaihtoehto.

Minkä takia muuten Legwand tuli jo nyt sinne Waiver listalle kun eikös niiden pitänyt tulla vasta sen jälkeen kun on pelannut 1 pelin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös