Viestin lähetti vieri
) , mutta ikävä kyllä joku taisi tuolla liigan ilmoitustaululla siitä ilmoittaa ja virkistää meidän kaikkien muistia. ?
Viestin lähetti vieri
...viime kauden voittajalle...kuka se ikinä nyt olikaan?
Viestin lähetti Nizoral
Huomattavasti asiallisempi sisältö Jatkoajan kautta aikain aktiivisimman lätkämanageriketjun tuhannenneksi viestiksi olisi tietenkin ollut JAAAAAANNNEEEE!
En muista, mutta ei sillä väliä...en minä ketään siitä syytellyt sen enempää.Viestin lähetti Nizoral
Nyt pistit pahan. Eihän tuota enää muista pirukaan. Olinkos se minä?
Viestin lähetti vieri
Kohta alkaa vapaiden pelaajien metsästys.
Viestin lähetti vieri
Mitä mieltä siitä että waiver priority numero 1 tulis viime kauden unohdetulle mestarille? :D Pitäishän tässä pelissä olla edes joku palkinto ja toi ois hyvä mun mielestä? :)
Viestin lähetti vieri
Mitä mieltä siitä että waiver priority numero 1 tulis viime kauden unohdetulle mestarille?
Varmaankin sitten kun kyseiset herrat ovat pelanneet ainakin yhden/kaksi matsia.Viestin lähetti Sorppa
Onkos muuten tarkempaa tietoa, milloin niitä pelaajia alkaa sinne tippua? En enää muista viime kaudesta, kuinka kauan sitä piti odottaa. Oliko se ihan kauden alkuun?
Joo, mielessä on ja kauhulla odotan. Otaksun että Inter tulee olemaan niin surkea että koko Suomi vihaa heitä huomisen jälkeen. Olen aika varma tosta, koska Vieri (siis minä), Recoba, ehkä Emre ja ehkä Van Der Meyde ovat poissa. Ja kaiken tämän lisäksi meitin valmentaja Cúper peluutaa Interiä aina puolustuksen kautta. Jos muistat katsoneesi viime kauden ottelun (Valencia-Inter) niin varaudu samanlaiseen ellei pahempaan teurastukseen. Toivottavasti olen väärässä...P.S. Täysin asiaankuulumatonta: Joko Vieri huominen Mestareiden liigan matsi on mielessä? Riittääkö tasuri vai voittoako haetaan? Sääli, ettet 'itse' pääse huomenna pelaamaan. Meikäläisen kannalta 3 pojoa pitäisi irrota, kotimatsi kun on.
Viestin lähetti vieri
Ai niin, mielestäni (Mirasane oli samaa mieltä) waiver priority numero ykkönen kuuluisi palkinnoksi viime kauden voittajalle...kuka se ikinä nyt olikaan? Samaa mieltä?
Viestin lähetti vieri
Tossa vaan noi ihan pelkistetyt tehot.
Mielipiteitä?
Oma mielipiteeni. Syöttöjen ja jäähyjen perusteella voittaja, mutta laskin kaikki meidän kategoriat (11 kpl) yhteen ja voitin siis näissä tilastoissa 6-5. Eli varsin tasapuolinen treidi.Viestin lähetti mirasane
Tilastojen perusteella Vieri on voittaja...
Uskon Murrayhun kuin koira luuhun. Tä? Koira luuhun? :D No, joo. Missäs Berard on? Myönnän etten ole seurannut aktiivisesti NHL sivustoja näin kesän aikana. Vaikka Berard puuttuisikin niin varmasti sieltä joku nousee korvaamaan hänet ja muutenkin luotan Thornton & Murray kaksikkoon kuin kissa maitoon. :D Ja Sykoran tehot parantuvat, se on myös totta....mutta toisaalta Murray pelasi viime vuonna ennätyskautensa, eikä välttämättä yllä tänä vuonna ihan yhtä koviin tehoihin. Bostonin ylivoimastakin on yksi tärkeä pala poissa, kun Berardia ei enää ole siniviivalla. Sykoran tehot taas parantunee viime vuodesta, koska rinnalla on nyt Fedorov, joka voittaa mennen tullen viime vuoden sentterikaksikon Oates-Rucchin. Kova treidi kaiken kaikkiaan,
Viestin lähetti Ck
Pakko tulla täältä kysymään yhtä asiaa kun tuolla omassa ketjussa ei välttämättä olla kauhean jäävejä. Mitä mieltä olette siitä, että kannattaako minun napata David Legwand? Minä olen 2 Waiver listalla ja Hasek olisi minun ykkös vaihtoehto, mutta en oikein usko että saan sitä ja siksi tässä on tullut mietittyä muitakin vaihtoehtoja. Nyt kun sitten Legwand tuli tuonne listoille, niin mietin kannattaako minun lähteä silti kalastamaan Hasekia vai ottaa nyt Legwand sieltä Waiveristä pois kuleksimasta?
Berardin lisäksi Boynton on holdout -statuksella, joten tällä hetkellä Bruinsin puolustus on varsin kapoinen, etenkin kiekollisella puolella. Ketäs sinne nyt jää? McGillis, O'Donnell, Gill ja I'am Moran. Loput prospecteja...Viestin lähetti vieri
Missäs Berard on? Myönnän etten ole seurannut aktiivisesti NHL sivustoja näin kesän aikana. Vaikka Berard puuttuisikin niin varmasti sieltä joku nousee korvaamaan hänet ja muutenkin luotan Thornton & Murray kaksikkoon kuin kissa maitoon.
Viestin lähetti mirasane
Se riippuu ihan siitä, miten valveutunut teidän pelinne Waiver-listan ykkönen on. Kyllähän Legwand on pelimies ja samaan aikaan waiversiin lisätty Biron myös. Hasek on parempi, mutta sinun tilanteessasi ehkä pelaisin varman päälle ja ottaisin Legwandin.