Minkä väristä nanotermiitti on? Onko Länsimetro tehty nanotermiitistä? Milloin hallitus posauttaa sen salatakseen uuden takakonttikohun?Samaa katsoin aamu-tv:stä. Selvästi on kuvattu studiossa, tämä on näitä valtiovetoisia salaliittojuttuja kuulennon tapaan.
Kyllähän sieltä yöbussit kulkevat.Toisin sanoen julkisen liikenteen palvelu heikkenee todella radikaalisti tämän Länsimetron myötä.
Kyllähän sieltä yöbussit kulkevat.
Eipä esimerkiksi Tokiossakaan kulje 24 jälkeen metro. Onko se moderni suurkaupunki?Kyllähän modernin suurkaupungin metron pitäisi kulkea kellon ympäri vaikka sitten edes kerran tunnissa puolen yön jälkeen. Toki kustannuksia tulisi ja muia lieveilmiöitä myös, mutta eipä tuo nyt hirveästi palvele esim. Helsingin keikoilta tulijoita, jos keikka loppuu esim. klo 23. Puhumattakaan muista yökäyttäjistä joita heitäkin on.
Tätähän on kokeiltu parina viime vuotena pikkujouluaikaan ja olen itsekin silloin metroa käyttänyt. Matkustajia oli vähän ja ilmeisesti lieveilmiöitä oli, eli vartijoita tarvittiin. Toki Itä-Helsingin perukoille matkustaminen metrossa oli silti miellyttävämpää kuin täydessä yöbussissa. Ei kuitenkaan ollut kannattavaa.Kyllähän modernin suurkaupungin metron pitäisi kulkea kellon ympäri vaikka sitten edes kerran tunnissa puolen yön jälkeen. Toki kustannuksia tulisi ja muia lieveilmiöitä myös, mutta eipä tuo nyt hirveästi palvele esim. Helsingin keikoilta tulijoita, jos keikka loppuu esim. klo 23. Puhumattakaan muista yökäyttäjistä joita heitäkin on.
Kyllähän modernin suurkaupungin metron pitäisi kulkea kellon ympäri vaikka sitten edes kerran tunnissa puolen yön jälkeen. Toki kustannuksia tulisi ja muia lieveilmiöitä myös, mutta eipä tuo nyt hirveästi palvele esim. Helsingin keikoilta tulijoita, jos keikka loppuu esim. klo 23. Puhumattakaan muista yökäyttäjistä joita heitäkin on.
Kyllähän modernin suurkaupungin metron pitäisi kulkea kellon ympäri vaikka sitten edes kerran tunnissa puolen yön jälkeen. Toki kustannuksia tulisi ja muia lieveilmiöitä myös, mutta eipä tuo nyt hirveästi palvele esim. Helsingin keikoilta tulijoita, jos keikka loppuu esim. klo 23. Puhumattakaan muista yökäyttäjistä joita heitäkin on.
Lontoossa ainakin kulkee tuubi öisin.ainakin Euroopassa liikenne loppuu oletuksena viimeistään luokkaa puoliltaöin
Juoksevat kuluthan ovat nyt lillukanvarsia suhteessa jo investoituihin kuluihin, mutta ihminen on siitä jännä olento, että se osaa tuijottaa vain juoksevia kuluja. Parinsadantuhannen asuntolainaa tulee lopulta pohdittua lyhyemmän aikaa kuin autovakuutusta.
Lontoossa ainakin kulkee tuubi öisin.
Kyllähän modernin suurkaupungin metron pitäisi kulkea kellon ympäri vaikka sitten edes kerran tunnissa puolen yön jälkeen. Toki kustannuksia tulisi ja muia lieveilmiöitä myös, mutta eipä tuo nyt hirveästi palvele esim. Helsingin keikoilta tulijoita, jos keikka loppuu esim. klo 23. Puhumattakaan muista yökäyttäjistä joita heitäkin on.
Vuoroväliä tosiaan voisi ihan surutta kasvattaa yöaikaan, jotta vartijoita ei ihan käsittämättömiä määriä tarvita.
Tuo 24/7 metro ei varmaan toteudu ikinä, mutta jos tuota kulkemista saisi tunnilla pidennettyä arkisin ( leffasta /keikalta olisi kiva kulkea metrolla kotia, eikä etsiä yöbusseja, jotka kiertää maat ja mannut) ja viikonloppuisin parilla tai kolmella tunnilla. Yökerhoissa viimeiseen saakka roikkuvia ei tarvitse palvella, menkööt taksilla kotia, mutta ihan perus illanvietosta olisi jälleen ihan piristävää päästä pois metrolla.
Vuoroväliä tosiaan voisi ihan surutta kasvattaa yöaikaan, jotta vartijoita ei ihan käsittämättömiä määriä tarvita.
Lieveilmiöistäkin kyllä pääsee eroon, jos niistä haluaa päästä eroon ilman, että tarvitsee mitään armeijallista vartijoita palkata. Täällä ei vaan yksinkertaisesti haluta tutkia moisia mahdollisuuksia. Lieveilmiöt ei ole pysäyttäneet bussienkaan toimintaa, vaikka välillä niissä joku riemuidiootti riehuukin.
Merkittävämmin kai niitä vartijoita tarvitaan asemilla hengailevan porukan vuoksi. Mitä aikatauluihin tulee, valtaosa ihmisistä on "perusillanvietoistakin" kotona nykyisillä aikatauluilla.