Kauklahteen on jo varaus Kauklahdenväylän itäpuolella, ei maksaisi paljon, kun kulkisi maan päällä. Pääte-/kääntöpaikka sitten haastavampi nakki, kun jokialueet suojeltuja, mutta Mankin pelloille VR hamuaa jotain "levikettä", joten jonnekin sinne, toki siitäkin hankkeesta riitaa on ollut. Selvitys: Mankki ja Luoma parhaat paikat junavarikolle – päätöstä ei ole vielä tehty
Kauklahteen on jo varaus Kauklahdenväylän itäpuolella, ei maksaisi paljon, kun kulkisi maan päällä. Pääte-/kääntöpaikka sitten haastavampi nakki, kun jokialueet suojeltuja, mutta Mankin pelloille VR hamuaa jotain "levikettä", joten jonnekin sinne, toki siitäkin hankkeesta riitaa on ollut. Selvitys: Mankki ja Luoma parhaat paikat junavarikolle – päätöstä ei ole vielä tehty
Ei vaan tämä nykyinen toimija käsittääkseni. Asun siis "vaikutusalueella" ja meille tuli taloyhtiön hallitukselle tämä asia ehdotus käsiteltäväksi, siis olisiko taloyhtiö halunnut valittaa asiasta. Kyllähän tätä jatketta on kaavailtu sekä Kauklahteen että Kirkkonummelle päin, kun molemmat alueet kasvavat ja raideliikenne on hyvä vaihtoehto monella tapaa.
Espoossa kaavaillaan metroyhteyttä Kivenlahdesta Kauklahteen ja Matinkylästä Espoon keskukseen. Jos uudistukset lopulta toteutettaisiin, Espoo muuttuisi voimakkaasti.
www.hs.fi
Espoossa kaavaillaan pidemmällä aikavälillä länsimetron merkittävää laajentamista. Molemmille haaroille mielestäni hyvät perusteet, vaikka hintalapun myötä tuskin ihan lähitulevaisuudessa ovat toteutumassa.
Espoossa kaavaillaan metroyhteyttä Kivenlahdesta Kauklahteen ja Matinkylästä Espoon keskukseen. Jos uudistukset lopulta toteutettaisiin, Espoo muuttuisi voimakkaasti.
www.hs.fi
Espoossa kaavaillaan pidemmällä aikavälillä länsimetron merkittävää laajentamista. Molemmille haaroille mielestäni hyvät perusteet, vaikka hintalapun myötä tuskin ihan lähitulevaisuudessa ovat toteutumassa.